Ik ben heel erg goed geholpen met de aanschaf van een saab 9-5. In het verleden ook via een andere garage onderdelen voor saab hier besteld. Advies van wassenaar altijd op een top niveau. In het algemeen zeer tevreden over Wassenaar.

Zeer oplossingsgericht

Wordt nagedacht om de auto zo efficiënt mogelijk te herstellen, ook qua prijs

Vertrouwd eerlijk. Prettige omgang

Prima! Altijd goede communicatie, afspraken en open en transparant meedenken!

Een garage waar het woord service ook echt wordt ingevuld. Je wordt altijd netjes en persoonlijk geholpen, er is overleg, je wordt goed geïnformeerd en een stapje extra zetten is voor de mensen van Wassenaar heel normaal. Erg fijne garage.

prettige communicatie

Fijne bejegening richting klanten. Staan open voor vragen en een duidelijk antwoord. Service ok, ze waren bereid mij zelfs van de trein tehalen en terug te brengen. Auto prima afgeleverd.

Geweldig zeldzaam bedrijf - klantvriendelijk en ervaren personeel

Ik heb het er ruim voor over gehad om ondanks de afstand Utrecht - Leeuwarden zaken met dit bedrijf te doen. Je voelt je welkom, men voert rustig het gesprek en de service is hoog. Ik werd netjes opgehaald van het station bij het ophalen van mijn voertuig. En een paar dagen sprak ik bij een bijeenkomst met dezelfde ervaring. Klasse. Peter van Schaik directeur ALINEA RE

Zeer goede service en klantvriendelijkheid van Sven topgozer.

Alleen maar goede ervaringen!

Wij hebben vier jaar geleden een van de laatste uit de fabriek komende V70 bij hen gekocht. Zweedse import en voorzien van alle toeters en bellen. Superauto! Maar nu vier jaar later wilde we toch een auto met een hogere instap. Afgelopen week hebben we de V70 bij hun ingeruild voor een hele mooie XC60 ook uit Zweden. Dit bedrijf kenmerkt zich door hun vriendelijkheid, openheid, behulpzaamheid en kundigheid. Je voelt je meteen thuis als je binnenkomt. Wij komen zelf uit de randstad maar hebben de rit naar Leeuwarden er graag voor over. Dankzij Lieuwe, Rene en Sven hebben wij een adres waar we onze Volvo blindelings aan toevertrouwen. Dikke pluim voor Autobedrijf Wassenaar!!!

Ik word heel netjes behandel en vriendelijk en probleemen worden netjes op gelost

Geen komentaar

Altijd prettig en plezierig geholpen, ook in het verleden als Saab dealer!

Prima, klein schalig familiebedrijf met gemotiveerde eigenaars en personeel!

Bij het binnen komen in het bedrijf krijg je een goed gevoel.

Nette, goede en eerlijke behandeling. Goed gedreven mensen met hart voor auto’s.

Na 35+ jaren klant geweest te zijn opnieuw een goede auto gekocht.

Wat you see is what you get.

Top garage.

Al tien tallen jaren het vertrouwde adres en top service.

Betrouwbaar, eerlijk en oprecht

Voor het eerst sinds ruim 10 jaar voor ons deze keer geen Zweed (Saab of Volvo), maar een Duitser (BMW X1) via Wassenaar. Professioneel, deskundig en realistisch in aanbod en afhandeling.

Vaste klant, zegt mi genoeg

Vlot, meedenkend, plezier in hun werk - jammer dat de SAAB's langzaam uitsterven.

je voelt het positieve karakter van een familiebedrijf

Vriendelijkheid, service-gericht meedenken in mogelijkheden en de kracht van het vakmanschap worden vertaald in een band die vanzelfsprekend lijkt, maar het niet is. Geen ingestudeerde hoffelijkheid maar oprechte klantvriendelijkheid. Als klant voel ik mij een beetje lid van de familie.

Heel fijn en vriendelijk geholpen door de mensen van Autobedrijf Wassenaar. Occasion gekocht gekocht bij Wassenaar. Ze dachten mee in onze wensen en waren niet primair gericht op het verkopen.

Wat een fantastisch autobedrijf!

Wow, bij dit bedrijf heeft iedereen hart voor Zweedse auto's, en dat merk je aan alles. Daarnaast zijn ze efficiënt en effectief. Zelf zeg ik altijd: bij twijfel onderdelen vervangen, liever eerder dan later, maar daar gaan ze heel spaarzaam mee om, alleen als zij vinden dat het nodig is. Toen ik even een klein jaar geen volvo had, miste ik autobedrijf Wassenaar nog het meest!

Betrouwbaar en adequate service

Betrouwbaar en adequate service

Enorm klantgericht, vriendelijk, kundig, eerlijk en enthousiast

Wassenaar heeft voor mij de perfecte Volvo V90 gevonden en geleverd. Zij namen in het hele proces (van inventarisatie van mijn wensen, hun zoektocht tot levering) de tijd voor mij en al mijn vragen. Daarbij zijn ze snel, kundig en vriendelijk. Bij de levering stond een perfect schoongemaakte en geheel nagelopen auto op mij te wachten met daarin de gevraagde extra’s al gemonteerd. En een perfect garantie- en servicepakket. Wassenaar was duidelijk ook trots op de levering; dat maakt het extra leuk. Klant is echt koning bij Wassenaar. Ik had hier graag de ritjes van ruim 100km naar Leeuwarden voor kennismaking, proefrit en levering voor over. Een echte aanrader.

prettig, en vertrouwd

Uitsteken autobedrijf

Een uitstekend autobedrijf wat het werk volgens afspraak op deskundige wijze uitvoert. Als er dingen zijn die van te voren niet zijn opgemerkt, dan wordt er altijd over gecommuniceerd. De medewerker zijn altijd zeer vriendelijk, attent en behulpzaam.

Een bedrijf met vriendelijke en vakkundige medewerkers

Vanwege een ongeval was ik noodgedwongen op zoek naar een andere Volvo. Op hun website zag ik dat Autobedrijf Wassenaar een mooi exemplaar voor een redelijke prijs in de showroom had staan. Via WhatsApp contact gehad voor de aanvraag van een proefrit. Daarna door zowel Lieuwe als Sven keurig geholpen in het advies waarna ik heb besloten de auto aan te schaffen. En geheel volgens de afspraak kon ik de auto al na enkele dagen ophalen.

Vertrouwd

Ik stel al vele jaren de betrouwbare en persoonlijke behandeling op hoge prijs. Dat is ook weer bevestigd bij de inruil van mijn Saab en aankoop van een Volvo

Prima en eerlijk bedrijf waar de klant nog op 1 staat

Na enkele weken zoeken naar een nette Volvo S60 terecht gekomen bij deze firma. Lokaal aanbod waren allemaal uitgewoonde auto's. Omdat Leeuwarden voor ons uit midden NL zeker niet naast de deur is eerst goed beoordelingen gelezen en gezocht. Natuurlijk is een auto van 15 jaar niet nieuw, maar deze auto zag er netjes uit en na een goed gesprek en uitgebreide proefrit gekocht. Auto netjes afgeleverd conform de afspraak. Na enkele weken een weekend Friesland geboekt voor wat garantie en restpuntjes: alles keurig en op tijd afgehandeld en nog meer dan dat. Ik raad deze firma zeker aan.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.