Prima contact en afspraak is afspraak

Volvo v70 aangeschaft. Sven Helbig (tevens eigenaar) adviseerde ons op een ongedwongen en prettige wijze. Auto stond volgens afspraak gereed voor de proefrit. Verder zijn alle afspraken nagekomen en is de auto prima afgeleverd!

Prima.

Vertrouwd en anders kom je niet terug!

Professioneel en klantvriendelijk

Mijn Volvo van 28 jaar oud was weer toe aan een APK -keuring. Wassenaar heeft in een passende beperkte vorm de noodzakelijke handelingen verricht. Je wordt uitstekend geinformeerd. APK weer een jaar op orde en een summiere nota.

De service is echt top: vakkundig, snel en betrouwbaar

Mijn Saab is onlangs onder handen genomen door de experts van Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden voor een APK en een servicebeurt. Wat een top ervaring! Als trotse Saab-eigenaar kan ik niets anders zeggen dan dat mijn auto in fantastische handen is bij Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden. Hun jarenlange ervaring als Saab-dealer, gecombineerd met hun passie voor het merk en hun moderne apparatuur, zorgen voor een perfect onderhoudspakket voor mijn Saab. Ik was ook erg onder de indruk van de vriendelijke en behulpzame service van het team. Als familiebedrijf heerst er een warme sfeer in de garage. De medewerkers namen alle tijd voor me en legden alles duidelijk uit, waardoor ik met een gerust hart mijn Saab achter kon laten. De service is echt top: vakkundig, snel en betrouwbaar. Ik kan Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden dan ook van harte aanbevelen aan alle Saab-liefhebbers

Prima ontvangst, effectief gesprek, geen mooie verhalen. Prima service tot nu toe, zeer tevreden.

De dealer om je auto te kopen

Zowel verkoop als onderhoud wordt je duidelijk en eerlijk behandeld. Een leuk team.

Uitstekend geholpen met onze pechauto en de aanschaf van een nieuwe occasion.

We zijn erg goed en prettig geholpen door garage Wassenaar, toen we met onze pechauto daar terecht kwamen. De begeleiding bij de aankoop van een nieuwe occasion en de inruil van onze pechauto is perfect verlopen. Het persoonlijk contact de vriendelijke en betrouwbare sfeer heeft ons het gevoel gegeven, om hier in de toekomst weer een auto te kopen. Service en betrouwbaarheid staat hier hoog aangeschreven.

Klantvriendelijk, afspraak is afspraak

Prima advies gegeven bij de aankoop van de andere auto, men us gewoon helder en duidelijk. Je merkt dat er een goed team aan het werk is. Denken niet in problemen maar in oplossingen.

geweldig

vlot, gezellig, vakgericht,

Klantvriendelijk en deskundig.

Geen nummer bij dit bedrijf maar persoonlijk. Onze Volvo is hier geweest voor APK, beurt en airco-check. Tussentijd gebeld over de plusjes en minnetjes en de minnetjes gelijk verholpen. Duidelijk en gemoedelijk waardoor je terug komt voor de onderhoud.

Met kennis van technische zaken wordt mijn dierbare Volvo op de weg gehouden . Chapeau

Garage met topservice!

Fijne garage waar je snel en servicegericht wordt geholpen. Zijn al jaren klant en hopen dat nog jaren te blijven.

Oprecht geïnteresseerd in de klant.

Altijd aandacht voor de klant.

"Gewone" vakkundige mensen die alle tijd voor je nemen. Een TOP garage.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Dat is Wassenaar Leeuwarden. Doe maar gewoon en lever kwaliteit en service.

Vriendelijk,betrokken en prima service

Sinds kort eigenaar van een volvo v50 Gekocht bij Wassenaar ,nette afhandeling, veel informatie en ze nemen alke tijd Wij zijn zeer tevreden

Zorvuldige offerte, goed contact met verzekering, goed eindresultaat

Na geleden schade efficënte beoordeling uitgevoerd. Goed contact met de verzekeraar heeft er toe geleid dat de hele schade is vergoed. De afspraak voor reparatie duurde wel lang, maar het resultaat mag er zijn. Blij mee

Betrouwbaar

Eerlijke en goede voorlichting en nette prijs. Geen vervelende onderhandelingen. Noflik en earlik saken dwaan mei Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V..

Persoonlijk en betrouwbaar

Fijn contact en er wordt meegedacht met de klant.

Tot dusverre uitstekend

Duidelijk, vriendelijk, afspraken worden nagekomen

Fijne mensen, zeer kundig en behulpzaam.

Onze vaste garage voor zowel aankoop als onderhoud. No- nonsens en afspraak = afspraak. Van harte aan te bevelen.

Prima!

Al meerdere keren een auto bij Wassenaar gekocht en steeds goed geholpen. Ook onderhoud doen ze prima.

Vriendelijke bediening en prima service

Een goede garage met uitstekendd service.

James Wattstraat 21

8912 AS Leeuwarden

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.