Prima bedrijf!

We hadden onze vorige Volvo ook al bij Wassenaar in onderhoud, altijd goede en snelle service. Medewerkers hebben hart voor de zaak. Je voelt je hier zeker geen nummer. Onze huidige V60 via Wassenaar gekocht, eerlijke deal en ook hier weer goede service.

Van Aankoop tot Verkoop zeer correct !

Bij deze onze complimenten voor AutoBedrijf Wassenaar : - Vanaf pre-sale tot post-sale is er ruimte voor een goed gesprek. - Fijne communicatie & correspondentie ref. de wensen c.q eisen. - De presentatie & uitstraling van het bedrijf lopen prachtig parallel. - Prijs is goed in balans met het aangeboden product. Kortom, ga zo door !

Zoals altijd super geregeld!

Wij komen al vele jaren bij Wassenaar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en ook deze keer alles goed geregeld.

eerlijk , vakkundig en zeer betrokken

Wederom een Saab gekocht, zeer goed begeleid en eerlijk en open advies gekregen , gewoon een betrouwbaar adres met geen poespas en vakkundige betrokken mensen.

Goede service en heldere communicatie

Goede service en heldere communicatie

Geweldig geholpen

Leuke vriendelijke verkopers zeer geduldig wat afgesproken was is ook nagekomen

Perfect geholpen

Alweer onze derde Saab, en de tweede die we bij Wassenaar vandaan hebben gehaald. Ondanks dat ons budget wellicht wat lager is dan de gemiddelde klant, toch net zo goed geholpen als ieder ander. Er wordt altijd goed meegedacht over oplossingen en om de wensen in te vullen.

Aurobedrijf Wassenaar maakt een vertrouwde indruk.

Mijn ervaring tot nu toe is super. Hoe dat in de toekomst zal zijn mocht er iets aan de hand zijn met de auto, moeten we afwachten.

Altijd goed

Sinds jaar en dag ben ik klant van autobedrijf Wassenaar. Eerst voor de SAAB's en nu voor de Volvo. Altijd prettig contact en goede service.

Fantastisch!

Ondanks de vakantiedrukte werden wij dezelfde dag nog geholpen. Mijn auto rijdt weer als een zonnetje! Snelle en goede service, goede prijs en vriendelijk personeel.

Vakmanschap gepaard aan persoonlijk contact.

Ik ken "de mannen van Wassenaar" al vanaf mijn eerste Saab, indertijd nog vanuit hun garage te Menaldum. Dat ik nog steeds Saab rijdt komt mede door de goede zorgen van de meegegroeide monteurs en de opvolgende generatie "Wassenaartjes" waar tijd en aandacht hoog in het vaandel staan.

Goede service. Auto keurig in orde gemaakt en afgeleverd.

zeer klant vriendelijk en echte liefhebbers

De medewerkers zijn echte liefhebbers van het vak!!! Wij komen uit Noord Holland en hebben er graag veel km voor over om onze auto hier in onderhoud te houden.

Vriendelijke hulpvaardige mensen.

Zeer behulpzaam, na overeenkomst werd de auto binnen een week klaargemaakt. Na overdracht bleek di cassette defect is meteen vervangen.

Uitstekende service en veel rijplezier!

Uitstekende service en altyd veel rijplezier daarom blijven we graag terugkomen bij autobedrijf Wassenaar. Sven weet altyd de juiste auto's voor ons te vinden. Maar ook voor onderhoud een vertrouwd adres. Gezellig en vakkundig personeel dat je altijd vriendelijk te woord staat, afspraken nakomt, ziet wat de auto nodig heeft aan onderhoud en zorgt dat je snel weer de weg op kunt. Bedankt wederom voor de goede en vertrouwde service!

Altijd tijd en altijd meedenken.

Als je wat hebt met de auto dan nemen ze altijd even de tijd en de ruimte om met je mee te kijken. Het is een familie bedrijf waar je je thuis voelt.

Vriendelijke en goede service, denken actief mee

Vriendelijke en goede service, denken actief mee om de kosten in de hand te houden

Uitstekend!

hartelijk, kundig en zorgvuldig

Direct contact, je bent hier geen nummer zoals bij veel andere bedrijven.

Super.

Fijn bedrijf geven veel vertrouwen denken mee en ik heb een snelle deal kunnen maken.

Zeer goede professionele service en zeer vriendelijk personeel

Deskundigheid, service, klantgericht,

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.