Uitstekende communicatie!

Prettige ontvangst bij Lieuwe, na goed telefonisch contact. Prachtige ijsblauwe Saab Cabrio gekocht. Alles naar volle tevredenheid afgehandeld en de auto rijdt als een zonnetje. Eindelijk een fijne garage zonder "gladde" verkooptactiek. Superblij met deze ervaring.

Super goed bedrijf!

Als nieuwe klant bij deze garage terecht gekomen na een tip van een kennis. Wassenaar doet niets onder voor de Volvo dealer. Ze houden je constant op de hoogte en zetten de auto gepoetst en al weer voor je klaar. Ik kom hier zeker weer terug!

Zeer te vreden

Mijn v40 kwam er voor een sevice beurd en apk. En tijdens de apk kwam men er achter dat ik cuppende banden had achter vaan daar dat lawaai achter in overleg zijn er andere banden op gekomen niet de duurste maar kwam prijs wel de beste band hier werd mee gedacht door de werkplaats chef. En verder waren er niet echt bijzonderheden aan mijn v40 . Der rekening en de specificaties via de mail.

Prettig en ruimhartig

Prettig te woord gestaan. Snelle en adequate antwoorden op vragen. Heel redelijk bij het tegemoetkoming van wensen. Nog te kort ervaring met de aangeschafte occasion om eindoordeel te geven. Vooralsnog hoge verwachting indien er achteraf nog onvolkomenheden blijken die om actie vragen.

Uitstekende service!

Fijn autobedrijf waarvoor we graag naar Friesland rijden.

Prettig contact, duidelijk en betrouwbaar

Complete afhandeling als erg prettig ervaren.

Goede service,min punt,afdekplaat van de motor zat los.schroefen zatten er niet in .accu plaat zat ook los,.jammer. heb het zelf hersteld.slordig van de monteur. Had het zelf gemaakt in 1 minut .had de monteur ook kunnen zien?

Al meer dan 40 jaar mijn vertrouwde en betrouwbare adres om een Saab te kopen.

Ook de inruil van mijn oude Saab voor een nieuwere verliep weer op een prettige manier: er werd alle tijd voor genomen en alle zaken die besproken zijn, waren bij aflevering uitgevoerd.

Top en klantgerichte service!

3 dagen voor de vakantiereis een motorstoring, wat binnen ons gezin voor enige stress zorgde. Ondanks de bestaande vakantie planning kon ik de auto langsbrengen en zou men kijken wat ze konden doen. Een defecte injector bleek na het uitlezen. Ik werd dagelijks op de hoogte gehouden over de ontwikkelingen en de ochtend voor onze geplande vakantie kreeg ik een belletje dat de storing verholpen was en konden we alsnog volgens planning op vakantie. Chateau!

zoals altijd: in alle opzichten een perfecte service

zie mijn beoordeling hierboven

Nam alle tijd ondanks we niet de intentie hadden om iets te kopen

Vanuit ons vakantie adres even langs geweest bij Wassenaar Leeuwarden. Ondanks de intentie om niets te kopen maar aleen te kijken. Werden wij zeer enthiousiast te woord door Sven. Hij nam alle tijd voor ons om even te sparen over ons zo geliefde merk Saab. Lijkt mij een fijne dealer en goed adres om eventueel een Saab te kopen.

Een vertrouwd gevoel

Een vriendelijke bediening..

Veel beter kan het niet !

Uiteraard duurt het altijd veel te lang voordat je je nieuwe (vriendin) cabrio op mag halen. Maar bij het ophalen is de auto grondig nagekeken en wordt ze perfect overgedragen. Na een paar jaar zonder Saab is er weer een cabrio bij ons thuis.

Prima aflevering auto

Na aantal jaren weer bij dit autobedrijf geweest voor de aanschaf van Saab 9.3 Cabrio 2006. Verkoopgesprek was goed en voor ons de aanleiding om de auto te kopen. Blij mee :)

Zeer goede kwaliteit en service

Ik rijd speciaal vanuit Groningen naar deze garage in Leeuwarden voor onderhoudsbeurten en APK. Dat zegt genoeg.

Betrouwbaar bedrijf met kennis van zaken en goede ondersteuning.

Op zoek naar een vervanging van mijn auto, werd ik goed begeleid in de vragen die ik had, zonder dat daarbij het gevoel ontstond dat ik onder druk gezet werd of mij iets werd aangepraat. Afspraken zijn nagekomen.

uitstekend begeleid naar mijn nieuwe auto

Er is alle tijd genomen om de juiste keuzes te maken om zo de nieuwe auto perfect, naar volle tevredenheid en met goede aanpassingen af te leveren.

Prettig, open en eerlijk.

Wij zijn bijzonder prettig geholpen zonder gladde verkooppraatjes.

Aardige en vakkundige medewerkers

Wassenaar is een toegankelijk autobedrijf die haar goede reputatie heeft waargemaakt door mij goed te helpen en een goede auto heeft verkocht

Uitstekend bedrijf met veel deskundigheid en eerlijke mensen.

Ik heb eind mei 2021 een prachtige Saab cabrio bij dit bedrijf gekocht. Advies en service waren zeer deskundig, vriendelijk en to the point. Vragen per email worden snel beantwoord. Kan Wassenaar zeker aanraden, ook als je van ver moet komen zoals ik. Ook vrienden uit Leeuwarden prijzen dit vakkundige en gespecialiseerde bedrijf.

Auto op maat voor de klant.

Zeer persoonlijke aandacht en niet alleen voor een gewenste auto. “Bedrijf “ is flexibel, denkt mee, komt met suggesties. Prettige baliemedewerkers, goede sfeer binnen het bedrijf. Ik zou dit bedrijf voor 100% aanbevelen (onderstaande “Aanbevelen? wekt niet)

Fijn Autobedrijf

Keurige behandeling pracht wagen gekocht

Correct, plezierig, klant- en servicegericht

Met in het achterhoofd "eens,ooit een Saab Cabrio te willen kopen" reed ik voor de eerste keer langs Wassenaar Leeuwarden. Had een uurtje over en werd direct zakelijk maar prettig ontvangen door Lieuwe Boonstra, die mij een stuk of zeven (!) Saab Cabrio's liet zien. Rustig werden details besproken zonder het gevoel te krijgen "gepushed" te worden. Een gesprek kortom tussen liefhebbers van Zweedse auto's. Thuisfront werd ook enthousiast en na het weekend de koopovereenkomst getekend. De afwikkeling was al even perfect geregeld en inmiddels de eerste ritjes gemaakt. Nu nog een beetje beter weer en vooral ook de "Manuel d'instructions" svp in het Nederlands of Engels. Dat Frans gaat me goed af in het café, maar niet in de handleiding!

Uit de Saab en in de Volvo bij Autobedrijf Wassenaar. Waar anders?

Service, Aandacht, Deskundig, Vakkundig, Vriendelijk, Vertrouwen. Van toepassing op de mensen in de showroom, servicebalie en de garage. We gaan weer met een goed gevoel de weg op.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.