Vriendelijke professionaliteit

Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor Wassenaar de gewoonste zaak van de wereld.

UITSTEKEND !!!

Al meer dan 40 jaar een topgarage !!! Alleen daar al om blijven we Saab rijden

Zeer prettig en persoolijk contact

Goede service, kundig personeel. Ben al jaren klant.

Professioneel, buitengewoon serviel met een passie voor Saab en Volvo

Goed zaken doen en het vakmanschap straalt er vanaf

Geweldig service en oplossinggericht om de perfecte auto af te leveren!

Voor de 3e keer hebben we bij autobedrijf Wassenaar een auto gekocht. Fijne service, goede communicatie, veel passie en kennis van zaken. Daarnaast wordt er enorm goed meegedacht in oplossingen als er iets aangepast moet worden om de perfecte auto te krijgen. Sven, en collega's team Wassenaar. Bedankt voor de top service en oplossinggerichtheid wat jullie hebben geleverd bij aanschaf van deze auto. We kijken met heel veel plezier terug op de aankoop en de auto rijdt en zit heerlijk!!

Fantastisch

Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Ze hebben goede kennis van de auto's die ze verkopen. Bij hun staat kwaliteit voor op! Zeker een aanrader om hier een auto te kopen!

Vakkundig en plezierig

Ik ben altijd erg tevreden over Wassenaar. Mijn Saab is er in zeer kundige handen en de medewerkers zijn altijd hartelijk. Een top-autobedrijf dat ik anderen warm kan aanbeveleb!

Prettig en kundig autobedrijf

Mijn tweede SAAB bij Wassenaar gekocht, tot volle tevredenheid. Altijd prettig en vriendelijk geholpen door een kundig team van SAAB liefhebbers. Geen gladde verkooppraatjes maar gewoon no-nonsense en een eerlijk verhaal. Prima autobedrijf met een mooi aanbod liefhebber auto's!

zeer klantvriendelijk

Bijna 40 jaar klant uitstekende service en SAAB is een pracht van een auto.Kan niet beter.

Zoals je het graag wild krijg je het ook

Je wordt behandeld zo het hoort. Vakkundig vriendelijk en persoonlijk. Top dus maar ook zo gewoon

Al 13 jaar uitermate tevreden

In de afgelopen jaren heb ik verschillende Saab's en Volvo's bij Wassenaar in onderhoud gehad en gekocht. Altijd met grote tevredenheid. Het is een plezierig en relatief klein bedrijf waar je de mensen kent(en zij mij). Het was jammer om afscheid te nemen van Durk en Oepke voor een welverdiend pensioen, maar de nieuwe generatie neemt het stokje geweldig over! Altijd transparant over aankoop en onderhoud. Grote klasse.

Uitstekende service

Ik kon direct langskomen voor mijn airco probleem.

Vriendelijke bejegening en zeer deskundig

Als hierboven

zoals altijd voortreffelijk

Al sinds ik in Franeker ging wonen,altijd klant van Wassenaar geweest het was altijd voortreffelijk.

Erg leuk bedrijf

wij zijn prima geholpen bij de aanschaf van onze auto vriendelijk personeel en alles goed uitgelegd

uitstekend!

mijn ervaring is dat bij Autobedrijf Wassenaar de klant nog steeds koning is, er wordt ruim de tijd voor je genomen en de service is ouderwets goed. Kortom, wederom een uitstekende ervaring

Mooi bedrijf, super service

Prettige manier van zaken doen. Doen wat er beloofd wordt. Kortom, mooi bedrijf.

Betrouwbaar en persoonlijk.

Altijd goede ervaringen. Een bedrijf waar je op kunt vertrouwen met kundige staf. Prettige persoonlijke benadering.

Keurig bedrijf met vriendelijke medewerkers

Cabriolet gekocht, vriendelijke medewerkers die de gemaakte afspraken keurig nakomen. Telefonisch een eerlijke voorstelling van zaken gegeven, tijdens het bezoek alle tijd en ruimte voor een proefrit en bekijken van de auto en de papieren.

Eerlijke service

Mijn 2e Saab hier gekocht, plezierige mensen en mooie auto’s!

Leuke sfeer, prettige, vakkundige medewerkers die met je meedenken

Al vanaf het begin ben ik bijzonder tevreden over de totale organisatie van Autobedrijf Wassenaar.

Klasse service!

Heel erg fijn autobedrijf met liefde voor het merk Saab. Alles gebeurt in overleg, en dat is erg plezierig. Zeker als het gaat om het op de weg houden van een oldtimer is communicatie erg belangrijk. En bij Wassenaar doen ze dit voortreffelijk. Daarboven hebben ze goede monteurs met verstand van zaken.

Geweldige, klantvriendelijke en optimale service!vice!

Wij zijn al vele jaren klant bij Garage Wassenaar. In al die jaren geweldige service. Ze zijn allemaal zeer attent en aardig en ze leveren kwaliteit. Ook de monteurs zijn uitstekend.

Professioneel, vriendelijk en veel ervaring met Saab. Diagnose snel gesteld.

Correcte terugkoppeling tijdens het onderhoud en in staat snel te repareren.

Een plezierige ervaring.

Het autobedrijf voelt als een warme jas. Wij werden op een leuke manier ontvangen, het verkoop gesprek was duidelijk. Het ophalen van de aankoop was een plezierige bijeenkomst, alles netjes verzorgt.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.