Gewoon een goed betrouwbaar bedrijf en vriendelijk personeel

Gewoon een goed betrouwbaar bedrijf en vriendelijk personeel

Service waar de dealer een voorbeeld aan kan nemen!

Zonder klant te zijn, hebben ze mij perfect geholpen. Een moterwissel gefixt in slechts een paar dagen en gedurende de klus heldere communicatie en dus geen verassingen achteraf. Een autobedrijf wat ik van harte kan aanbevelen!

Prima ervaring. Deskundig personeel

Vorige week een Saab 9-3 sport-estate aangeschaft. Afspraken zijn keurig nagekomen.

Uitstekend geholpen

Alle afspraken goed nagekomen

Goed geholpen

Complex electronisch probleem De monteurs bij Wassenaar hebben het goed opgelost en wij kunnen weer langer genieten van onze Saab cabriolet

Prima garage met verstand van volvo.

No-nonsense benadering en betrouwbare indruk van de geleverde werkzaamheden bij onderhoud van mijn V60 hybrid.

Prettig en goed..

Prettig en goed

Uitstekende service en persoonlijke benadering.

Bij een klein mankement aan mijn Saab ben ik, vorige maand, snel prima geholpen. Mijn auto is vorige week ook weer snel en vakkundig gerepareerd en de kosten vielen mee. Ik kom zeker weer terug bij problemen met mijn Saab.

Wederom uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen bij mijn zoekopdracht naar een nieuwe auto.

Dealer met passie voor merk en hart voor de klant!

zie boven

Perfect!

Accu probleem, alles opgelost binnen een dag inclusief beurt en apk. Vriendelijk personeel, een aanrader.

Het warm ontvangst en de kennis van Saab, geeft ons veel vertrouwen. Daarom hebben wij ook besloten, om de service en onderhoud van onze Saab 9.3X Griffin bij Autobedrijf Wassenaar te doen. Ook al betekent dit, dat wij hiervoor 2,5 uur moeten rijden.

Voortreffelijke service en persoonlijke benadering.

Reeds jaren klant bij deze garage en onlangs mijn derde Saab aangeschaft.

Klantvriendelijk optima forma!

Het team van Lieuwe de Boer geeft een hoge prioriteit aan mijn tevredenheid en handelt daar ook naar. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Bedankt autobedrijf Wassenaar.

Ongekend.

Ondanks dat ik geen groot bedrag had besteed werd ik behandeld als iemand die dat wel had gedaan. Ongekend en bijzonder prettig dat er nog bedrijven zijn waar de klant echt koning is.

Alles prima volgens afspraak afgehandeld

Net bedrijf, waar je persoonlijk en rustig te woord gestaan wordt. Geen gladde verkoop praat, eerlijke info over de auto’s waar je voor komt kijken. Na aankoop auto netjes volgens afspraak afgeleverd, kompleet geserviced volgens schema, zelfs airco check en airco onderhoud gedaan.

Great service from a professional and technically expert company

I am a Saab lover and have been since 2005 when I got my first 1984 93 model in Cornwall. I moved to the Netherlands in 2017 with a 2001 hot aero cabriolet. When I needed some work done it I found Wassenaar on the net as I live in Freisland. Unfortunately, that got broken and I bought another 93 cab in England, a 2006 linear model. They also looked after that. With Brexit coming I needed a Dutch registered car and Wassenaar provided me with an '04 93 sports sedan in really good condition despite its kms. Sven there looked after me really well during the sale process and sorted out my insurances and advised on how an Englishman could get the car registered. Invaluable help.

• Would you recommend us? Yes

Een prettige, betrouwbare en vakbekwame behandeling van de klant.

Sinds een paar week klant bij dit bedrijf. Heb de laatste maand meerdere ervaringen elders. Een prettige en betrouwbare normale behandeling. Niet te vergelijken met een aantal Volvo dealers in de regio en elders in het land. Een normale, noordelijke (nuchter) benadering v.e.klant. Ik heb het als zeer plezierig ervaren en ga er vanuit dat dit in de toekomst zo zal blijven.

Klantvriendelijk Top!

Vandaag pareltje aangekocht en m’n oude Saab ingeruild. Fijne gesprekken, zowel aan de telefoon als op de afspraak zelf. Duidelijk in woord en daad. 👍

Hele goede service. Afspraak is afspraak bij Wassenaar.

Wij kochten er recent een Saab 9-3. Zeer tevreden over advies. Bij Autobedrijf Wassenaar krijg je een eerlijk verhaal over auto. Familiebedrijf dat ieder keer bewijst dat de klant voorop staat bij hen.

Autobedrijf Wassenaar komt op mij betrouwbaar en deskundig over.

Occasion gekocht. We werden klantvriendelijk en niet pusherig geholpen

top

super

Prima bedrijf!

We hadden onze vorige Volvo ook al bij Wassenaar in onderhoud, altijd goede en snelle service. Medewerkers hebben hart voor de zaak. Je voelt je hier zeker geen nummer. Onze huidige V60 via Wassenaar gekocht, eerlijke deal en ook hier weer goede service.

Van Aankoop tot Verkoop zeer correct !

Bij deze onze complimenten voor AutoBedrijf Wassenaar : - Vanaf pre-sale tot post-sale is er ruimte voor een goed gesprek. - Fijne communicatie & correspondentie ref. de wensen c.q eisen. - De presentatie & uitstraling van het bedrijf lopen prachtig parallel. - Prijs is goed in balans met het aangeboden product. Kortom, ga zo door !

Zoals altijd super geregeld!

Wij komen al vele jaren bij Wassenaar zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en ook deze keer alles goed geregeld.

Over Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V.

Autobedrijf Wassenaar Leeuwarden B.V. , Saab-dealer én specialist in Volvo. U kunt bij ons terecht voor een nieuwe Volvo, maar ook voor occasions in alle prijsklassen van Volvo of Saab. Doorlopend zijn er +/- 50 occasions. Wij investeren continu in zowel de kennis van onze medewerkers als in apparatuur. Moderne uitleesapparatuur helpt ons bij een grondige analyse van uw auto. Zodoende zijn we in staat efficiënt problemen op te lossen. Sinds 1962 zijn wij Saab-dealer voor noordelijk Friesland. Het Zweedse merk zit in onze genen. Daarnaast zijn we een familiebedrijf, in de beste zin van het woord. Persoonlijke aandacht en attente service zijn voor ons de gewoonste zaak van de wereld.