Afspraken met de Hr de vries over inkoop van onze caravan ( maart ) in juli zonder enig probleem netjes nagekomen ! Hele snelle afhandeling vrijwaring en financiën !

• Reden bezoek Andere reden

Nieuwe caravan gekocht, een dethleffs camper 470 ER. Mooie ruime caravan met licht interieur. Onze oude caravan ingeruild en met veel plezier zaken gedaan met het Bedrijf van de Vries. Na een enkel misverstandjes alles perfect opgelost. Wij zijn zeer tevreden over hun werkwijze. Top.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

2x een nieuwe Dethleffs bij Fa.de Vries gekocht, en beide keren zeer tevreden over de (inruil) prijs en service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij vinden het een geweldig bedrijf,na eerst een vouwwagen gekocht te hebben en na 2 jaar waren wij ervan overtuigd dat het te zwaar werd om hiermee door te gaan en na een zoektocht op het bedrijf naar een caravan bleken die te zwaar te zijn voor mijn auto en liet hij mij een kipcompact zien die wel achter mijn auto kon. kreeg een goede inruil prijs voor terug en straks gaan wij in april a.s. onze kip kalen voor het eerste kampeer weekend. wij zijn de Hr de Vries zeer dankbaar en blij met zijn menselijke omgang en eerlijkheid en vriendelijk en een zeer goede service.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

zeer correcte en klantvriendelijke houding. Correct bij verkoop en ook bij kleine aanpassingen/mankementen van een nieuwe caravan Sunlight keurig geholpen. Echt een aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima koop gedaan bij de Vries. Rapido gelijk meegenomen ,klein mankement werd ter plekke opgelost...

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Vriendelijke mensen en goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Eerlijk, no-nonsense en een meer dan uitstekende service. Aanrader dus.

• Reden bezoek Verhuur Caravan/Camper/Vouwwagen

Geweldig bedrijf uiterst professioneel geholpen en vriendelijk

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wilde een kleine goedkope caravan om het eens een jaartje te proberen. Kwamen bij De Vries en werden als klant serieus en vriendelijk te woord gestaan. Verder rondgekeken, met name in Heerhogowaard waar wij heel wat foute handelaren met veel te dure caravans gezien hebben. Na een week of zo nog eens teruggegaan toen bleek dat De Vries nog precies wist wat wij wilden. Adviseerde ons een Elddis Elf. Wij zagen een truttig engels ding. Maaaarrrr........ zei De Vries, wel een hele gave en mooie. Om een lang verhaal kort te maken, wij hebben een schattig lief caravannetje gekocht, in een superconditie, voor weinig geld maar wel met een betrokkenheid van de verkoper alsof hij ons een superdeluxe turbomodel ging verkopen. Kijk, dat is nou sympathiek verkopen!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

In het paasweekend een electrisch probleem aan de Kip caravan. Gebeld met De Vries. Na een goed advies konden we onze vakantie in ieder geval voortzetten. Na de vakantie even bij de reparatieafdeling langs geweest en ter plekke werd het probleem verholpen. Na mijn jarenlange goede ervaringen met dit bedrijf werd ik toch weer verrast door de bereidwilligheid, de deskundigheid en de souplesse.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

jarenlange onderhoud- en koopervaring; je komt terug bij dit bedrijf omdat er met je vragen serieus wordt omgegaan en er wordt adequaat gereageerd.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Nieuwe Dethleffs caravan afgeleverd gekregen en ik heb een hele positieve indruk van het bedrijf gekregen, directe lijnen en duidelijke afspraken waren de opvallendste kenmerken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Wij zijn zeer tevreden over de service en deskundigheid van de firma de Vries. Afgelopen zomer hebben wij onze gebruikte Kip Compact gekocht waarbij wij deskundig en met veel geduld zijn geholpen. De kleine gebreken en wensen die wij bij de aankoop hadden bleken bij de aflevering allemaal netjes in orde gemaakt. Bij terugkomst van vakantie zat er een barst in de voorruit doordat we tegen een tak aan waren gereden. In samenwerking met de verzekering heeft de Vries dit geregeld en konden wij de caravan, gewassen en al, van het weekend weer ophalen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht!! De werkzaamheden aan mijn camper zijn zeer slordig uitgevoerd en men heeft blijk gegeven niet genoeg kennis te hebben van campers. Ik heb twee bumperhoeken laten vervangen welke scheef zijn gemonteerd en de lak van één bumperhoek bleek na montage reeds beschadigd. Verder schraapt de lak van één bumperhoek af daar deze te krap tegen het achtlichtunit is gemonteerd. Later heeft men de fietsendrager vervangen wat een verkeerd type bleek waardoor er onnodig gaten zijn geboord in mijn camper en het resultaat optisch absoluut geen schoonheidsprijs verdiend (wel rekende men extra arbeidsloon voor het meerwerk om dit type gemonteerd te krijgen). Uitbreid mailverkeer heeft tot niets geleid. Het enige wat men wil is de zaak betreffende de fietsendrager recht praten, over de bumper wordt gemakshalve niet gesproken. Helaas kan ik geen foto\'s als bijlage voegen om de resultaten aanschouwelijk te maken. Camperbezitters opgepast: Dethleffs Nederland kon in deze niets voor mij betekenen omdat men geen camperdealer is.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Prima service bij het caravan onderhoud bedrijf. Twee keer met een kleine spoedreparatie vlak voor vertrek van de vakantie langs geweest in Heerhugowaard. Flexibele medewerkers, no nonsens mentaliteit. Ik blijf vaste klant!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Tweedehands Dethleffs caravan gekocht en ingevoerd in België. Ik had reeds contact gehad met deze firma via E-mail en had reeds vooraf beslist welke caravan ik zou aanschaffen. Vriendelijk ontvangen en snel en efficiënt geholpen met alle handelingen en papieren. Een bedrijf dat ik kan aanbevelen ook al was de afstand voor mij wel er ver (200 km)

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Ondanks dat onze vorige caravan niet bij De Vries Caravans gekocht was, kregen wij als nieuw klant toch optimale service. Toen wij vorig jaar hadden besloten onze Dethleffs caravan in te ruilen voor een groter exemplaar, kregen we een goed aanbod en uitmuntende service. Er kan altijd iets fout gaan maar toen wij 4 dagen voor onze grote vakantie stonden en onze occassionluifel op de hoekpunten ingescheurd bleek, werd dit ondanks ons onvoorzichtig handelen kosteloos gerepareerd binnen 3 werkdagen. Chapeau!!!

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

na een lange zoektocht naar een caravan zijn we teruggekomen bij dit bedrijf omdat wij hier echt zijn geadviseerd.Wij zijn uitstekend geinformeerd en deskundig geholpen. Niets was te veel en we kijken uit naar de aflevering.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht. Bij aflevering niets gedaan aan nieuwe caravan. Fouten met montage van mover. (onbruikbaar) Luifel onjuist gemonteerd waardoor hij niet werkt. Op klachtenbrief geen enkele reactie gekregen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

We hebben nu al onze 2e caravan en een vouwwagen gekocht bij de vries. we zijn begonnen met een roadmaster vouwagen en overgestap naar een caravan van Dethleffs. Het fijna en gezellige familiebedrijf geeft gewoon zeer goede service.. Basta! een prettig bedrijf met leuke medewerkers.. echt een aanrader!