Laden reviews...
Laden reviews...
31 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen de vriendelijke ontvangst, vakmanschap en betrouwbare auto's. De communicatie wordt als helder ervaren en er wordt proactief meegedacht. Afspraken worden nagekomen en de service is vaak uitstekend met duidelijke garantie.
Op het schermpje van de BMW x1 kwam een storingsmelding. Kon wel verder rijden en afspraak werkplaats gemaakt en kon snel terecht. Bleek dat de olie van de automaat moest worden ververst. Gratis leenauto en dezelfde dag auto weer opgehaald. Koste niets want ook dat valt onder de garantie. Dus zelfs de olie niet betaald! Ook na aankoop wordt je hier blij en wordt je keurig geholpen. Echte toppers!
Beveelt aan
31 January 2025
Jos
Haaksbergen
Ben heel tevreden. Grote betrokkenheid.
Beveelt aan
31 January 2025
Renske
Hengelo
Deskundig advies en vakkundige reparatie.
Beveelt aan
31 January 2025
Gillis
Delden
Al heel veel jaren een zeer tevreden klant. Vriendelijk en erg goede service en vakbekwaam personeel.
Beveelt aan
18 January 2025
Henk
Haaksbergen
Goede service en info. Voelt veilig bij het rijden door vertrouwen.
Beveelt aan
17 January 2025
Hans
Delden
Mooie auto met een goede inruil
Beveelt aan
15 January 2025
Sandor
Zaandam
De aflevering van mijn "nieuwe" gebruikte auto, met één jaar garantie, is perfect verzorgd. Bij de aflevering waren verschillende onderdelen vervangen voor nieuwe. Niet omdat ik daarom gevraagd had, maar omdat de garage aangaf dat ik een goede prijs voor de auto had betaald, en zij daarvoor een auto leverden waarvan ik uit mocht gaan dat die helemaal goed was. Ik ben meer dan tevreden.
Beveelt aan
19 December 2024
Elisabeth
Stadskanaal
Warme ontvangst en geen lange vermoeiende verkooppraatjes.
Beveelt aan
25 November 2024
Rob
Wierden
Zeer positief Er werd goed naar ons geluisterd en ze namen de tijd voor ons Je voelt je er direct op je gemak Wij zouden hun direct aan iedereen aanbevelen om hier te gaan kijken en hun auto te kopen
Beveelt aan
24 November 2024
Harry
Buurse
Snel eens over nieuwe auto/inruil.
Beveelt aan
23 November 2024
Annet
Hengelo
Helaas zijn er bij het uitleveren van de auto banden met een bobbel gemonteerd Deze zijn na overleg vervangen door een ander merk banden Nu hobbelt de auto niet meer maar rijd zoals deze moet rijden geweldige service zoals ik al aangaf
Beveelt aan
21 November 2024
Albert
Enschede
Een geduldige en deskundige afwikkeling van de administratieve rompslomp bij koop en inruil.
Beveelt aan
15 October 2024
A.
Delden
Erg prettig en goed geholpen bij de inruil op een andere auto
Beveelt niet aan
15 October 2024
Paul
Oldenzaal
Wij zijn al jaren klant bij Autobedrijf de Vossenbrink. De service is top en omgang met ons als klant zeer vriendelijk en belangstellend. Top garage!
Beveelt aan
11 October 2024
Jos en Lucian Raanhuis
Delden
Goede service, klantvriendelijk
Beveelt aan
11 October 2024
Jan Hesselink
Almelo
Prima autobedrijf
Beveelt aan
11 October 2024
Frank
Horst
Wij kwamen hier terecht voor een proefrit. Die auto viel wat ons betreft tegen. Na een gesprek over wat onze wensen waren kwam het autobedrijf met een andere auto om te proberen. Na een aantal dagen intern overleg en verder rondkijken zijn wij uiteindelijk terug gekomen om tot aanschaf over te gaan. Wij zijn prima geholpen en de auto stond op de afgesproken dag klaar. Tot nu toe geen spijt van onze aankoop. 2 maanden in bezit.
Beveelt aan
11 October 2024
Arjen
Heerenveen
Eind van de ochtend gebeld met een vraag over de uitlaat, auto direct gebracht, leen auto mee en einde middag kon ik de auto gerepareerd ophalen. Hier wordt ik heel blij van.
Beveelt aan
5 September 2024
Peter
Ambt Delden
Ben erg goed geholpen toen ik aangaf dat ik een automaat zocht.Uiteindelijk ook een auto gekocht waar ik zeer content mee ben.Ze zijn erg gastvrij en het is een betrouwbaar bedrijf,echt een aanrader.
Beveelt aan
20 August 2024
Agnes Vrugteman
Eibergen
Mooie BMW X1 gekocht. De vorige auto ook bij Vossenbrink gekocht en ingeruild voor een keurige prijs. Is gewoon een net bedrijf dat doet wat het beloofd. De auto had netjes een beurt gehad en de trekhaak keurig gemonteerd. Gewoon een bedrijf zonder veel poespas maar zeker vertrouwd kopen.
Beveelt aan
20 August 2024
Jos de R.
Haaksbergen
Via autodealsxl mijn auto bij hen aangeboden ter verkoop. Prijs was wat onder mijn verwachting maar goed. Per email nog even contact gehad de dag ervoor om ervoor te zorgen dat er geen teleurstellingen of misverstanden zouden ontstaan, netjes, zou je denken. Zelfs even telefonisch contact geweest en alles leek prima geregeld. Bij aankomst was het contact eigenlijk meteen erg direct. Auto werd meegenomen en bekeken en bij terugkomst bleek ineens dat een eerdere schade aan de deur niet goed afgewerkt was. Waarom eventuele schades niet aangekaart worden bij het email of telefoonverkeer snap ik niet helemaal, zeker niet als het naar zeggen van robert al de 4e keer in een week is dat dit gebeurt, normaliter kaart je het dan even aan met een korte vraag. Meneer nam mij gelukkig niets kwalijk want ik was maar een Leek werd mij neerbuigend medegedeeld. Maar goed, het gegarandeerde bod veranderde ineens in een bod wat veel lager was en toevalligerwijs precies op de dagwaarde van de auto uitkwam. Mijn tegenbod werd direct van tafel geveegd, dit was het en anders niets. Teleurgesteld en boos ben ik weer weggegaan, 5 uur in de auto gezeten, halve tank benzine verspild omdat er niet even doorgevraagd is en doorgepraat kon worden. Ik zou dit bedrijf niet aanraden om een auto aan te verkopen.
Beveelt niet aan
17 August 2024
David van Es
Almere
Beste David, jammer van je reactie. We snappen jouw telleurstelling, maar voor ons is het van ultiem belang eerlijke, nette en schadevrije auto's in te kopen. Bij verkoop moeten wij ook goede kwaliteit kunnen leveren waar wij achter staan. Nu had jouw 1e eigenaar Honda Jazz in het verleden schade gehad, iets wat jij dus wist en ons niet vooraf hebt gemeld. Je ging er vanuit dat dit netjes was hersteld bij het schadebedrijf waar je heen bent gestuurd door jouw verzekering, wat wij uit jouw oogpunt begrijpen. Een zogenoemde gestuurde schade. Wij weten uit ervaring dat dit in de praktijk niet altijd netjes, maar zo goedkoop mogelijk gebeurd. Ook jouw Honda was zeer slecht hersteld en gespoten. Er zat zelfs roest aan de binnenzijde van het portier. En dat bij zo'n jonge auto. Dit kunnen wij niet verkopen.
We hebben je een financieel voorstel gedaan wat het ons gaat kosten om dit alsnog, met een nieuw portier, vakkundig te laten herstellen. En ja, dit kost serieus geld. Hier ging je niet mee akkoord, wat we van jouw kant ook weer begrijpen, omdat een tegenvaller is.
Alles opsommend is de koop, ook vanuit ons oogpunt, helaas niet doorgegaan. We hadden jouw auto graag willen hebben, maar niet in deze staat. Met vriendelijke groet, Robert Börgeling
Wij hebben een goede ervaring met vossenbrink, auto ingeleverd en een andere auto gekocht. Een bedrijf wat betrouwbaar is.
Beveelt aan
17 August 2024
Yvon
Groesbeek
Netjes en vlot
Beveelt aan
16 August 2024
Jan
Haaksbergen
Vanaf het begin een goed gevoel bij dit bedrijf.
Beveelt aan
16 August 2024
HJ
Mildam
Mazda cx-5 gekocht. Advies prijs is verkoopprijs en niet zoals vele garages dat er nog van alles bij komt. Nu 2 maanden in gebruik en super tevreden. Zeer ervaren betrouwbaar bedrijf. Auto afgeleverd zoals afsproken. Aanrader om hier een auto tekopen
Beveelt aan
9 July 2024
Bert
Wilsum
Vossenbrinkweg 3
7491DA Delden
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit