Autobedrijf met kennis, mooie occasions en prettige mensen

Zeer goed en netjes geholpen bij de aanschaf van onze 'nieuwe' auto.

Zeer goede ervaring

Mijn auto er gekocht top geholpen . Mooi familie bedrijf.

Flexibel correct en netjes met afleveren

Snel vlot en correcte aflevering

Keurig en betrouwbaar

Goed en vakkundig autobedrijf. Service door een leenauto beschikbaar te stellen en overleg is mogelijk. Personeel neemt je als klant ook serieus en ziet je ook als klant! Ook als er kleine dingen zijn.

Prettig zaken doen en komen afspraken na.

Veel keuze uit jonge en nette occasions. Prettig no nonsens gesprek met verkoper. Beetje vol met occasions rondom het bedrijf.

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Zeer klantvriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam.

goede service

auto uitgezocht,kleine gebreken goed opgelost, zeer tevreden

Tot ñu toe perfect

Aflevering had ik meer verwacht

Aflevering was niet wat ik gewend was auto kosten best wel geld en er zat net genoeg benzine in om van het terrein af tekomen had toch minimaal wel een 1/2 tank benzine af gekund

Beste heer Hilhorst, jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij leveren onze occasions altijd af met min. een kwart tank brandstof, daarnaast heeft uw auto een onderhoudsbeurt volgens schema gekregen en hebben we de spiegelkap netjes volgens afspraak gespoten. En voor dit alles heeft u geen afleveringskosten of pakketten hoeven te betalen. Mochten we nog iets kunnen doen om u tevreden te stellen horen we het graag.

Fijn geholpen

Prettige omgang en behulpzaam

Vriendelijke mensen

Heb tot nu toe nog geen minpunten, ik hoop dat het zo blijft. Heb natuurlijk ook nog niks aan de nieuwe auto kapot gehad. Dus nog prima.

denkt mee

zouden 4 banden wisselen maar het werden er twee omdat twee van de vier goed genoeg waren.

Je kunt van ze op aan!

Prettig persoonlijk contact. Goede voorlichting. Afspraken worden nagekomen. Verricht werk is prima. Altijd bereid te helpen om kleine karweitjes (bijv olie bijvullen e.a) zonder kosten te verrichten.

Uitermate tevreden hoe ik als trouwe klant wordt benaderd.

Ik ben onder de indruk van de wijze waarop het team van de Vossenbrink zijn klanten benaderd. Ook zeer tevreden over de wijze waarop reparaties en beurten worden uitgevoerd. Ik hoop nog vele jaren van dezer service, zo dicht bij huis, te mogen blijven genieten.

efficiënt, effectief en empathisch. Vriendelijk vooral

Begrip voor de klant persoonlijk en aandacht voor zijn rijplezier

een voorbeeld voor garagebedrijven

klantvriendelijk, voorkomend, vertrouwenwekkend, eerlijk, deskundig, kortom een voorbeeld voor garagebedrijven

Bij het kopen van onze auto werden we netjes geholpen. De afhandeling had niet beter gekunt. Heb nog nooit eerder een auto ergens gekocht die zo netjes werd afgeleverd. Top bedrijf. Dank je wel.

Prima geholpen, en denken met je mee.

Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen

Zowel de verkoper en het personeel in de garage waren zeer vriendelijk en hielpen vakkundig. Gemaakte afspraken werden nagekomen.

Achterhoekse gastvrijheid !!

Je wordt bij dat bedrijf niet als klantnummer zus en zoveel benaderd, maar als KLANT ontvangen. Ze nemen de tijd de tijd voor je als je vragen hebt omtrent pas aangekochte auto.

Telkens super goed geholpen

Veel begrip voor de klanten Gr Henry

perfect

alles was goed geregeld

deskundig en correct geholpen.

zie zin.

Snel en soepel een afspraak geregeld om de auto te repareren

Snel een leuke auto gekocht

Na aflevering was er van mijn kant nog een puntje maar goed en naar tevredenheid opgelost .Perfect

Vossenbrinkweg 3

7491DA Delden