Telkens super goed geholpen

Veel begrip voor de klanten Gr Henry

perfect

alles was goed geregeld

deskundig en correct geholpen.

zie zin.

Snel en soepel een afspraak geregeld om de auto te repareren

Snel een leuke auto gekocht

Na aflevering was er van mijn kant nog een puntje maar goed en naar tevredenheid opgelost .Perfect

Altijd duidelijk en meteen contact over te verwachten kosten bij een beurt. Altijd vriendelijk en opgewekt. En we kunnen altijd goeie afspraken plannen. Leenauto wordt bijzonder op prijs gesteld

Komen duidelijke afspraken na

.zoeken creatief naar oplossingen. Heel tevreden klant

Perfecte snelle hulp

Altijd bereidheid even te zien wat er aan de hand En vlotte hulp Dank T

Prettige onderhandelingen bij het kopen van mijn auto.

Prettige onderhandelingen bij het kopen van mijn auto.

Top Service

Vorig jaar Juli hier mijn BMW gekocht. Auto is afgeleverd en heeft een beurt gekregen volgens voorschrift en natuurlijk een jaar Bovag garantie. Na een paar maand toch een probleem gekregen met deze auto. Na wat onderzoek van mijn kant bleek het een probleem te zijn dat wel eens vaker voorkomt bij dit type BMW met deze motor. De oplossing was simpel maar een hels karwei wat veel tijd in beslag zou nemen. Na een keer langs te zijn geweest en de info over het probleem daar achter te hebben gelaten ben ik later gebeld dat zij deze upgrade kosteloos uit zouden gaan voeren. Duidelijk mag zijn dat dit bedrijf wel weet hoe het hoort en de klant wel serieus neemt zonder een eeuwige discussie over wat wel of niet onder de garantie valt. Hier gaan ze echt een stapje verder. Ik weet wel waar ik mijn volgende auto weer ga kopen. Team Vossenbrink top service.

Uitstekende service en kwaliteit bij familiebedrijf.

Recent ruilde ik mijn VW Tiguan in voor een mooie young timer, een VW T-ROC. Ik kende garage Vossenbrink in het geheel niet, maar tijdens de prettige gesprekken met o.a. Robert voelde ik al dat dit een vertrouwd familiebedrijf was. Dat bleek ook bij aflevering. De auto was keurig voorzien van een beurt, en ook van nieuwe banden. Een anti martersysteem werd op mijn verzoek geplaatst. Dit werd als extra gratis service gedaan. Mijn complimenten voor a. Een kwalitatieve prima jonge auto met transparante onderhoudshistorie, en b. Een prettige informele manier van zaken doen. Kortom bij deze garage kom je graag terug.

Vertrouwd gevoel bij dit bedrijf.

Vanaf eerste contact (vanuit Doetinchem) via internet met dit bedrijf heb ik een goed gevoel m.b.t. Occasion verkoop. Goede communicatie en afspraken m.b.t. Garantie en aflevering. Ik heb nog niet veel kilometers gereden, maar ben tot op heden zeer tevreden. Alle vertrouwen in dit bedrijf mocht er in de garantietijd , technisch iets fout gaan.

Ik gebeente andere auto gekocht

Zeer goede service en communicatie

Auto goed nagekeken en bij onkosten een telefoontje met goede uitleg. Zeer aan te bevelen.

Word altijd snel en netjes geholpen

Voor het eerst hier een auto gekocht en hier prima ontvangen. Ook over de onderhandelingen over de prijs ben ik zeer tevreden.

Altijd netjes, goede zorg

Mijn ervaring is goed, netjes gebeld ivm kosten die gemaakt werden. Ook een leen auto mee gehad daar zat geen doekje in om voorraam even schoon te maken. Ik kreeg netjes een nieuw doekje uit de winkel voor de auto mee.

Ik heb een goed vertrouwen in Autobedrijf de Vossenbrink B.V.

Onze eerste ervaring,is prima,

Onlangs een mooie volvo gekocht,auto is netjes afgeleverd,zoals afgesproken was.zijn vriendelijke mensen,ook in de werkplaats,

Geen afleveringskosten, ook niet als het tegenzit!

Auto prima afgeleverd. Niet alleen op de dag van aflevering maar de auto is klaar voor een lange periode van zorgenvrije kilometers. Goed georganiseerd bedrijf met vakbekwame vriendelijke mensen.

Naar volle tevredenheid een occasion gekocht.

We werden vriendelijk en terzake kundig geholpen.

Mijn eerste ervaring was een goede ervaring.

Gekochte auto netjes schoon en volgens afspraak afgeleverd.

Afspraken na gekomen vriendelijk

fijn bedrijf dat haar afspraken nakomt

fijne mensen

Extreem goed

Allen die in dit garagebedrijf werken zijn vriendelijk , voorkomend , oplossing gericht en betrokken bij de problemen van auto en autobezitters . Ook de meisjes in de bijbehorende winkel zijn zeer vriendelijk .Prettig bedrijf .