Goede gedetaileerde uitleg op verzoek

Bij de aanschaf van de auto was er ruim de tijd om alles goed te behandelen en dingen in te stellen voor ons

uitstekend bedrijf

goede ontvangst, zeer nette behandeling, vlotte afwerking, goed bedrijf

Deskundige monteurs

Betrouwbaar, komen afspraken na.

Prima adres voor uw auto

Een fijn bedrijf met een zeer hoog service-gehalte. Na al meer dan 40 jaar klant te zijn geweest is dit voor mij nog steeds het adres voor service en onderhoud. Een regelrechte aanrader.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vragen de hoofdprijs en je krijg een troostprijs voor je auto.

Beste Jan, jammer dat je zo reageert zonder dat we mekaar echt gesproken hebben. Ik heb je alleen offerte per mail gemaakt zonder jouw inruilauto te hebben gezien, zelfs geen foto's. Dit was dan ook puur een indicatie zoals ik je heb gezegd. Wel fijn dat je ons bedrijf daarentegen aanbeveelt. Gr. Michiel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg fijne garage waar kennis, betrokkenheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel staan. Ik ga er altijd met een prettig gevoel weg, en kom met een prettig gevoel terug.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klant vriendelijk en snelle service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, persoonlijk en vakkundig. Houden je goed op de hoogte

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben in februari een gebruikte auto gekocht, onze auto hierbij ingeruild. Onze ervaring is goed, werden vriendelijk geholpen en er werd ook zeker meegedacht.\r\nTot op heden erg tevreden met deze aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom om een onderhoudsbeurt te laten doen en ik krijg een nauwkeurige en gedetailleerde beschrijving van wat het gaat kosten. Dat klopt helemaal met wat ik moet betalen als ik mijn auto weer ophaal. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een bedrijf waar de klant nog KONING is,top

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al lang bekend met De Vossenbrink en steeds weer kom ik tot de conclusie: dit is een garagebedrijf zoals een garagebedrijf moet zijn, vriendelijke mensen, afspraak is afspraak en niet op de laatste, maar op de eerste plaats: zeer betrouwbaar.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen maandag een occasion gekocht bij dit betrouwbare bedrijf. Heb daarvoor een lange tocht ondernomen, want Delden ligt niet voor mij om de hoek. Het was zeer de moeite waard geweest: dank aan de vriendelijke en uitermate behulpzame verkopers Robert en Michiel en natuurlijk ook aan het reparatieteam. Ik heb een mooie, gedegen en goed afgeleverde auto meegekregen en aanvaardde de terugreis met goed gevoel van veiligheid en zekerheid. Een aanrader voor diegenen die hier een occasion zien aangeboden op internet maar de reis wellicht te lang vinden. Boek een overnachting in het mooie Hof van Twente en keer naar huis met een prima occasion tegen een prima prijs! Met vriendelijke groet, Petra Lantinga

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zojuist een auto verkocht aan Vossenbrink. Een van de eigenaren heeft een goed bod gedaan, heeft het hele proces helder uitgelegd en heeft een snelle afspraak voor bezichtiging gemaakt. Bij bezichtiging heeft hij de auto prettig geïnspecteerd (duidelijk aangegeven waar hij waarom naar keek) en alle zorgen rondom betaling/overschrijven weggenomen. Heel netjes eerst gewacht tot het geld was overgemaakt en daarna zonder haast de auto overgeschreven. Het hele proces ging soepel, duidelijk en prettig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze aanschaf was een juweeltje van 20 jaar oud, in goede staat en is keurig afgeleverd. Mooie showroom. Zeer keurige en correcte verkoper/eigenaar. Hij wist ons inziens te weinig van de auto zelf af. Maar wij gingen uiteraard goed voorbereid helemaal naar de andere kant van het land.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed bedrijf, super service, zelfs na het kopen van een auto, no nonsens service. Ik ben erg blij met mijn aankoop. En wat ze beloven doen ze bij De Vossenbrink.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne mensen, en de juiste kwaliteit!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een autobdrijf waar SERVICE terecht met hoofdletters mag worden geschreven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service klant vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima afspraken mee te maken en medewerkers denken graag mee. Auto tijdens de wintersport achtergelaten voor onderhoud en APK. Tussentijds keurig een mail ontvangen met een onderhoudsadvies. Blijf hier graag komen.

Over Autobedrijf de Vossenbrink B.V.

Filter op Taal