Prima geholpen

Prima geholpen

Uitstekende service

Wederom prima geholpen met de keuze voor onze nieuwe auto. Alles is goed geregeld, geen omkijken naar. Gewoon een fijn en bedrijf.

prettig zaken gedaan

Mijn auto ingeruild kwamen redelijk snel tot een akkoord en alle afspraken zijn nagekomen tevreden kan garage aanbevelen.

Vlotte, vriendelijke en attente verkoper!

We werden op een hele vriendelijke en informatieve wijze geholpen!

Gewoon goed, zeer klantvriendelijk!!

Keurig contact en netjes nakomen van afspraken. Daar houd ik van.

Goede service.

Goede service bij de garage. Problemen worden opgelost en er staat altijd een leen auto klaar.

Degelijk en prettig autobedrijf!

Naar alle tevredenheid een auto gekocht. Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Een warm bad, fijn ontvangst, alle tijd en keurige sympathieke afhandeling van alles.

Zie hierboven, niets dan lof! Een paar extra liter benzine (hoeft geen volle tank te zijn) was fijn geweest)

persoonlijk en vakkundig

De informele sfeer sprak me aan, de persoonlijke benadering, deskundigheid en bereidheid mee te denken in onze overwegingen.

Goede, nette service

We zijn netjes geholpen. Zeer betrouwbare mensen. We hebben tot nu toe een goede aankoop gedaan.

Zoals afgesproken alles nagekomen.

Op 9 okt 2020 de auto opgehaald ,en voldoet naar wens.Een halfjaar Bovag garantie,en de auto voldoet naar onze verwachting, We hopen op veel rij plezier.

Degelijk bedrijf waar de klant zich ook klant voelt !! Top!

Heb hier in het verleden ook al eens een auto gekocht en was toen ook al uitermate tevreden over de de afhandeling van de aankoop alsmede de diverse afhandelingen m.b.t. onderhoud/service etc. Klant word hier nog met de hoofdletter K geschreven ! Top !

Eerste keer deze garage.

Een goed gevoel en geen idee dat je een auto opgedrongen wordt. Fijne behandeling.

Transparant bedrijf

Nette en behulpzame mensen

Prettig autobedrijf.

Naar tevredenheid zaken gedaan met het kopen van een auto. Niet van die gladde verkopers die je alleen maar een auto willen verkopen. De afspraken díe worden gemaakt worden ook nagekomen. Prima autobedrijf.

5e auto gekocht, wederom super service

De 5e auto gekocht bij de Vossenbrink, wederom goede service. 1 klein puntje bij de aflevering werd direct opgelost. Een storing aan de dashboard verlichting na 2 maanden ook perfect opgelost. Al met al zal de volgende auto zo goed als zeker weer bij de Vossenbrink gekocht worden. Deze garage heeft klantvriendelijkheid in de breedste woord van het zin altijd hoog in het vaandel. Laagdrempelig, no-nonsense, beide benen op de vloer. Kunnen de grote(re) bedrijven nog wat van leren.

Betrouwbare autodealer, keurig bedrijf!

Vriendelijk personeel. Eerlijke prijs voor de koop van mijn nieuwe auto als ook de verkoop van mijn inruil auto. Dit autobedrijf is zeker aan te bevelen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe (één jaar oud) Ford Fiesta, die ik 10 dagen geleden heb gekocht.

prima contact en snelle behandeling

ik ken robert al lang en weet dat het wel goed zit.

Goede service en communicatie

Nu 2 maal een auto gekocht bij de Vossenbrink. Auto's waren beide keren helemaal netjes wanneer ik ze ophaalde en communicatie rondom de koop verliep soepel en goed.

Klantvriendelijk en servicegericht

Zie hierboven

Prima ervaring en eerlijke prijzen

Goede service, nette behandeling en eerlijke prijzen. Prima partij om mee samen te werken. Daarnaast zijn ze actief en staan ze positief in de markt.

Keurig en betrouwbaar adres

Zeer snel voor zowel voor mij als ook het bedrijf goede deal gekomen.

Zeer correct en plezierig

Inmiddels m’n 3e auto daar gekocht en m’n 4e voor onderhoud. Prettig en net bedrijf. Zowel verkoop als werkplaats.

Eerlijkheid

Er wordt naar de klant geluisterd.. klantvriendelijk

netjes geholpen

wij hebben een audi a4 gekocht en netjes geholpen, bij aflevering een ding vergeten maar werd netjes opgelost, klantvriendelijk.