Erg vriendelijke en behulpzame ontvangst. Ik heb die dag meerdere dealers rondeom Eindhoven bezocht vanwege een geplande aankoop. Mijn ervaringen bij Vogels waren veruit het positiefst. Menselijke ontvangst en een zeer redelijk gesprek. Zeker in vergelijking mat de andere dealers,die kwamen over en gedroegen zich als typische verkopers die me vooral een zo duur mogelijk auto probeerden aan te smeren.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Vogels. Een zeer professioneel bedrijf met ook persoonlijke aandacht voor de klanten. De service is van een erg hoog niveau en dat niveau wordt door Vogels in stand gehouden. Ik wil daarom mijn laatste ervaring u niet onthouden; Tijdens de zomerkeuring van mijn auto werd een mankement ontdekt wat bij reparatie zeer hoge kosten met zich mee zou brengen. Uiteraard werd ik hierover gebeld door een vakkundig monteur. Omdat de auto slechts kort uit de garantieperiode was en het mankement mogelijk daarvoor al was ontstaan werd er overleg gepleegd met de eigenaar van de garage. Uitkomst was dat bij deze twijfel het voordeel voor de klant was en de reparatie geheel kosteloos werd uitgevoerd. KLASSE ! Ik kan niet anders dan hiervoor 3 x een 10 te geven !

Voor gebruikte auto (geen Renault) naar Vogels gegaan. Vriendelijk, correct en naar tevredenheid ontvangen en behandeld. Meteen goed gevoel. Betrouwbaar. Afspraak = afspraak. Open en eerlijk. Auto is uitstekend afgeleverd.

Vanwege grote afstand van te voren gebeld. Uiterst vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Bij aankomst stond \" de koffie\" al klaar. Proefrit was geen probleem ook al moesten er een aantal auto\'s naar buiten gereden worden. Besloten tot aanschaf van de auto. Deze was ook binnen een week gereed om op te halen. Een zeer positieve ervaring!

\'s Ochtends had ik gebeld voor een afspraak diezelfde middag. Toen ik aankwam stond de auto al netjes klaar voor een proefrit. Na een praatje heb ik een proefrit gemaakt en de auto beviel goed zoals verteld werd. Na wat onderhandelingen heb ik de auto gekocht. Mijn ervaring is dat het een professioneel autobedrijf is en erg klantvriendelijk. Vanaf het begin voel je je welkom totdat je weer vertrekt!

goede, betrouwbare en vriendelijke service

Ben tot alle tevredenheid behandeld door het personeel

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag hebben we onze Renault gekocht bij dit autobedrijf. Wij zijn erg tevreden over de service. We werden zeer vakkundig te woord gestaan en bevelen dit autobedrijf graag anderen aan!

Vorige week vrijdag onze Renault Grand Scenic opgehaald. Tip top in orde allemaal en hij rijdt als een zonnetje. Klantvriendelijk, professioneel, en bijzonder aardig te woord geataan! Heerlijke koffie!

Een bedrijf met deskundig personeel waar gezelligheid hoog in het vaandel staat. Ook al kom je van ver. Ze helpen je op een goede manier en geven je de tijd om over je nieuwe aankoop na te denken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We zijn al vele jaren naar volle tevredenheid klant bij Vogels. Gisteren hebben we de nieuwe Clio opgehaald bij Dennis. De Espace die we hebben ingeruild heeft prima voldaan, maar is als 2e auto gewoonweg te groot.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

De aankoop van een gebruikte auto bij Vogels Autobedrijf te Gemert is in een Brabantse gemoedelijke sfeer verlopen. Duidelijk werd gecommuniceerd over de aankoop. Dat geeft vertrouwen voor de toekomst om klant te zijn bij Vogels Autobedrijf.

Voor een gebruikte Dacia Duster naar Vogels. Alles meegenomen papiertechnisch zodat we de auto gelijk op onze naam konden zetten en meenemen.Zelfs de winterbanden hadden we bij ons.Toch duurde het geruime tijd voor de verkoper begreep dat we de auto echt dezelfde dag wilden meenemen. Dat was dan ook het enige minpuntje die dag.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf. Een jaar geleden heb ik een megane gekocht van bouwjaar 2010 met een jaar garantie. Ik werd drie weken geleden gebeld door de verkoper met de mededeling dat de garantieperiode ging verlopen, dit vindt ik zeer attent. Hierop heb ik een afspraak gemaakt om een paar kleine dingetjes aan de auto na te kijken, deze worden nu nog binnen de garantieperiode opgelost. Alles samengevat vindt ik dat ze vriendelijk zijn, behulpzaam, goede service, deskundig en zeer professsioneel.

Na weken te hebben gezocht naar een goede tweedehands auto kwamen uiteindelijk uit bij Renault dealer Vogels. Een Renault Clio uit 2009! De vele foto\'s wekte meteen vertrouwen. Het gaf ons ook de kans de auto goed te bekijken. Na een proefrit wisten we het meteen: deze willen wij hebben! Diezelfde zaterdag konden we de auto ophalen. Er zaten wat plekjes op de auto die ze keurig hebben weggehaald. Verder zat er een trilling in het stuur wat veroorzaakt werd door de band zelf. Vogels heeft er uit \' voorzorg\' twee nieuwe banden onder gezet. Wat een service! Wij wonen 35 kilometer verderop, maar wij hebben besloten het onderhoud ook door Vogels te laten uitvoeren! Jullie zien ons in ieder geval nog terug..! Groet Cor en Esther

Dit jaar twee occasions gekocht, in beide gevallen perfecte service en volledig vertrouwen in de vervolgservice. Bij de aflevering werd er voor een leuke verrassing gezorgd ! TOP ! Ik geef 3 keer een 10 als score en dat is niet overdreven maar verdiend. Garage Vogels blijft wat mij betreft een echte aanrader ! Harm Blanken

Na ongeziens aankoop van een gebruikte Kangoo, zeer netjes geholpen. Auto keurig afgeleverd. Na 3 maanden electrische storing, dit ook kosteloos verholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

via internet een renault grand scenic gevonden die bij Vogels te koop stond. We werden goed ontvangen,en men nam ook de tijd voor ons. Alles goed geregeld. Onze oude auto hier ingeruild en verder geen romslomp. Prettige ervaring.

Zeer open bedrijf die duidelijk aangeeft op welke wijze er zaken wordt gedaan. Kregen ook inzicht in alle stukken. Tevens komen zij alle afspraken na en zit er nergens een addertje onder het gras. Wij zijn zeer content met dit bedrijf

Komweg 41

5421LA Gemert