Vogels is "de" Renaultgarage in deze regio

Mijn vader kocht in 1960 zijn eerste Renault. Een groene R8. Ook toen al bij Garage Vogels in Gemert. Inmiddels zeer vele Renaults verder. Op 22 augustus j.l. haalde ik mijn nieuwe Renault Captur E-tech op. Zoals altijd vriendelijk ontvangen. Dit is ook zo als je komt voor de werkplaats. Ik was een beetje nerveus hoe het zou zijn om te rijden met de automaat na 35 jaar handgeschakelde auto's. Paul gaf op voortreffelijke wijze uitleg en na een proefritje van een half uurtje had ik het gevoel het wel aan te durven. Het rijdt heerlijk en ik kan het iedereen aanraden. Ook is het hybride type Captur wat ik nu heb verrassend zuinig in verbruik. Kortom ik ben erg blij met deze auto en hoop nog lang Renault te kunnen rijden.

Wij moesten tijdens onze vakantie in het buitenland een beroep doen op de Bovag - garantie. Dat is zeer correct en snel door de firma Vogels opgepakt en afgehandeld.

Super garage

Goede service en altijd goed advies vriendelijk en nemen ook de tijd voor je .

Meer dan aangenaam verrast

Ik was al een tijdje op zoek naar een 308CC Roland Garros. Op de website stond een aankondiging dat er 1 beschikbaar zou komen voor verkoop. Zonder foto’s en enkel op de omschrijving heb ik contact opgenomen.. een leuk gesprek volgde waar ik een goed gevoel bij kreeg. Een dag later zonder de auto gezien te hebben 1,5 uur naar Gemert gereden .. en de auto was exact zoals Paul had beschreven. Dus de auto gekocht en retour richting Haarlem. Mijn verhaal stopt daar niet want vorige week ging de startmotor stuk.. Paul regelde dat de auto werd opgehaald, Erik heeft hem perfect gerepareerd en.. misschien valt het je op dat ik de mensen heb leren kennen.. het is een bedrijf waar de mensen alles doen om SERVICE met hoofdletters te schrijven. De Peugeot staat weer voor de deur.. wat je ook leest op internet over garages, het gaat hier niet op.. ik hoop alleen dat ze ooit richting Haarlem verhuizen.. top garage in alle opzichten, fijne mensen van A t/m Z

Grote klasse! Zo hoort een autobedrijf te zijn.

Al sinds jaar en dag ben ik klant bij Vogels. Diverse auto's gekocht en nimmer teleurgesteld in het advies van Paul. In de showroom altijd een warm ontvangst, persoonlijke aandacht van Ellen, Vincent en Jacqueline én een lekker bakje koffie. De kennis en expertise in de werkplaats is van zeer hoog niveau, Erik straalt dit samen met zijn team in de werkplaats uit. Een bedrijf om trots op te zijn Paul, ga zo door!

Erg goed geholpen door Paul

Goed geholpen door Paul. Fijn en rustig alles uitgelegd.

Uitstekende ervaring

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Zeer tevreden over de aankoop van onze renault.

Wij zijn zeer tevreden over de performance van Vogels Autobedrijf.

Wij, Jary en Wim Tjalma, zijn bijzonder tevreden over autogarage Vogels in Gemert en wel om de volgende redenen: -vriendelijk personeel, -bekwame monteurs, -altijd behulpzaam, indien gewenst en -vooral betrouwbaar. Kortom, de beste garage die wij (80 en 87 plussers) in ons leven hebben meegemaakt. Van ons krijgen ze een verdiende 10 ! Gemert, 7 maart 2021

Geweldige service

50 jaar geleden hier een nieuwe Renault gekocht en deze altijd trouw in onderhoud gehad vandaag voor de laatste keer laten keuren. En na de keuring netjes thuis bezorgd gekregen meet een lekker flesje wijn erbij. Ik stop zelf met auto rijden maar heb de afgelopen 50 jaar de service van garage Vogels als zeer prettig ervaren.

super garage

Onlangs een probleem met mijn renault scenic, niet eerder daar geweest en werd zeer netjes en goed geholpen. Doordat het een groter probleem was dan gedacht, heb ik 3 weken een leenauto meegekregen, super !!! Hij rijd weer super, nogmaals bedankt voor de goede service !!

Geweldige service

Mooie en nette showroom en garage. Goed en deskundig personeel. Wij zijn al jaren vaste klant. En kunnen deze garage aanraden.

Geluk bij een ongeluk ..........

Onlangs een vrije dag opgenomen en op deze dag de nodige afspraken ingepland. Droog weer en onderweg naar mijn 3e afspraak moest ik uitwijken voor een scooter en hierbij raakte de linkerachterband de stoep. Aangekomen op deze afspraak was de band zo goed als leeg. Meteen actie ondernomen en Jacqueline van garage Vogels mijn probleem uitgelegd. Binnen een kwartier stond Wim, de servicemonteur van Garage Vogels voor mijn neus en hielp mij met een 'thuiskomertje'. Mede door het adequate handelen van mijn vakgarage kon ik mijn weg vervolgen en al mijn afspraken nakomen. Ondanks de pech was ik die dag de gelukkigste mens van de wereld!

Altijd zeer goede service.

Geweldig personeel en hele goede service!

gisterenavond kregen wij telefoon van Paul Beckers ik viel bijna achter over van mijn stoel want Paul zei dat de garantie van onze Renault Trafic rolstoelbus bijna was afgelopen en als er nog gebreken mee waren wij toch maar even moesten komen dit heb ik nog nooit meegemaakt bij geen enkele andere dealer de service en de after-sales verdient een dikke 10 door Paul en zijn team

Een nachtmerrie werd werkelijkheid toen mijn prachtige Renault Megane op een zaterdagochtend in november jl. werd gestolen. Echter wist Vogels autobedrijf BV de pijn te verzachten door mij meteen een leenauto aan te bieden. Vrijwel daarna werd het probleem opgelost door de leenauto door mijn nieuwe auto nagenoeg kosten neutraal te vervangen en zelfs meer. Ook de administratieve rompslomp werd door hun grotendeels gedaan. Dat noem ik nog eens tomeloze serviceverlening, waarbij de klant echt op nummer één staat!

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben al tientallen jaren klant bij deze garage. Heb 4 maanden geleden een tweede hands Renault Megane Scenic gekocht. Tot volle tevredenheid rijd ik in deze auto rond. Enkele weken geleden constateerde ik een scheurtje in de bekleding van de chauffeursstoel. Aangezien ik 6 maanden garantie op deze auto had gekregen ben ik naar de garage teruggegaan. Er werd direct een afspraak gemaakt om de stoel van een nieuwe bekleding te voorzien. Wederom de geweldige service die ik van garage Vogels al zolang gewend ben.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat zijn dit geweldige mensen de sfeer en warme ontvangst bij binnenkomst wij kwamen bij toeval bij deze garage uit kochten er een Trafic en een Twingo en zullen ook in toekomst van deze service blijven gebruik maken wij zullen ze ook verder aanbevelen. Wim en Monique

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste 6 jaar zeer tevreden klant. Goede service en kwaliteit van de werkplaats. Daarna duidelijk minder. Een jaar lang met een kapotte LPG pomp rondgereden, terwijl ze zeiden dat ze een monteur hadden die LPG kennis had. Toen ik bijna tien jaar vaste klant was werd ik weggestuurd met dezelfde mankementen als waar ik de auto ter reparatie had aangeboden. Er was sprake van koelvloeistof lekkage. Dit hoor je als merkdealer direct op te lossen, maar pas na uitdrukkelijk verzoek dit verder te onderzoeken werd het opgelost. Een trouwe klant met een oude bak wordt dus niet meer zo serieus genomen.

Wat een super autobedrijf! Wij hebben hier 2 auto’s gekocht en in onderhoud. Altijd vriendelijk ontvangst en een lekkere kop koffie terwijl je wacht. Zeer deskundige monteurs die ook graag uitleggen hoe het zit. Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Als we ze nodig hebben, staan ze voor ons klaar. Gaan altijd tevreden naar huis. Nooit problemen gehad.

Het is een heel goed bedrijf en zeer klantvriendelijk.

Prima autobedrijf, fijn contact met Paul Bekkers. Afspraken worden uitstekend nagekomen.

Op internet zag ik bij Renault Vogels een mooie zwarte Clio 20th staan. De volgende dag direct gebeld met Dennis en gevraagd om de auto te reserveren voor een proefrit. Ik had het er graag voor over om de afstand te overbruggen en het ontvangst van Dennis was erg goed. Na de koffie en de gehele historie van de auto te hebben doorgenomen heb ik proefgereden in de Clio en het was direct te merken dat het een top auto was. Hij zag er uit als nieuw. Complimenten aan het bedrijf voor de servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Jullie komen zeer betrouwbaar over en nemen echt de tijd voor je klanten. Bij de aflevering lagen ongevraagd 2 nieuwe matten in de Clio . Klasse. Ga zo door!

We gingen alleen maar even kijken goed ontvangen door Dennis die ons geheel vrijblijvend de occasions liet zien hierbij hebben we heel goede keuze mogen maken.

Er zijn weinig bedrijven die zo servicegericht en klantvriendelijk zijn! Wij gaan hier zeker terugkomen!!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto