Super bedrijf

een bedrijf zoals het hoort, ga zo door mannen!

Doen waar ze voor staan, zonder gedoe!!

Ik kocht bij dit bedrijf een scherp geprijsde Fiat 500, kreeg een goede prijs voor mijn “oude liefde” terug, dus na een proefrit was de “deal” al snel rond, zeker omdat dit autobedrijf 6 maanden Bovag garantie geeft. Op de afgesproken dag kon ik mijn nieuwe aanwinst ophalen maar merkte (helaas) al snel dat er een voor mij niet te plaatsen bij-geluid uit het vooronder kwam. Afspraak gemaakt en de monteur dacht dat het aan het luchtfilter lag. Nieuw luchtfilterhuis bleek niet de oplossing. Vervolgens werden er nieuwe motorsteunen geplaatst die ook de kwaal niet hadden verholpen. Na eerdere ervaringen met andere autobedrijven die garantie beweerden te geven werd ik wat ongerust over het oplossen van het mysterieuze geluid. Dit bleek echter niet nodig, want het bedrijf Veth & Kaptein doen waar ze voor staan! Ze nemen de klant serieus en zorgen ervoor dat de aanschaf naar volle tevredenheid is. Na overleg door dit bedrijf met Fiat werd als mogelijke oplossing een nieuw vliegwiel geplaatst, wat ook de oplossing bleek te zijn. Vervolgens wilde men geen oude onderdelen op het vliegwiel plaatsen, met als gevolg dat de drukgroep en koppeling ook nieuw werd gemonteerd, en dat alles onder de gegeven Bovag garantie. Kort samengevat: Voor een betrouwbaar bedrijf met scherp geprijsde occasions kunt u met volledig vertrouwen bij Veth & Kaptein terecht. En als er dan iets met uw nieuwe aanschaf mocht zijn.... dan wordt dit gewoon zonder gedoe opgelost! Dus een dikke 10 voor Veth & Kaptein!!

Deze week, voor de derde keer een (gebruikte) auto bij hen gekocht. Dit doe je alleen als je tevreden bent. Vooraf onze wensen kenbaar gemaakt en die zijn allen vervuld. We zijn trots, dat we kentekenplaathouders hebben met de naam Veth en Kaptein er op. Dat stukje reklame wordt door de directie en ALLE medewerkers en medewerkster verdiend. Afspraak daar, is afspraak en vriendelijkheid staat ook bovenaan. Altijd de vraag, \'\'iets drinken?\'\' Ook nog even zeggen, als je bepaalde knopjes niet begrijpt of niet kan vinden, kom dan even langs en je wordt daar dan mee geholpen. Voor ons een bedrijf waar je van opaan kunt. Leny en Fred Mink

Bij dit bedrijf is de klant nog koning.Men doet wat men zegt. Men is vakkundig, eerlijk en altijd in voor een belangstellend praatje. We hopen er met onze zoon en dochter nog jarenlang klant te blijven !

Mijn eerste gebruikte lievelings auto door Martin gevonden en afgeleverd 2/2/2019 met een grote zilveren strik. Martin heeft samen met mijn ouders voor deze verrassing gezorgd. Een onvergetelijk moment. Super tof.

(H)eerlijk ouderwets no-nonsens autobedrijf. Wij hebben er een zeer jong gebruikte volkswagen gekocht. Harde werkers, geen praatjesmakers. Fabrieksgaranties is bij hen ook geen probleem. Onderhoud met originele onderdelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ondanks garantie op auto onderdeel toch geld willen zien na hulp en doormeten. Einde verhaal bij dit bedrijf!! Laaielichters!!

Een fijn en eerlijk bedrijf een auto kopen kun je daar zeker doen, de service is prima de medewerkers netjes en correct en de chef is een eerlijk persoon die de juiste afspraken met je maakt maar nog belangrijker ze ook na komt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte auto verkocht gekregen met veel problemen. Prima service hierop gehad, maar moesten toch nog een paar keer terug omdat de problemen niet goed verholpen bleken. Helaas bij APK en inruil weer problemen en slechte communicatie, dus wij zijn klant af. Wel complimenten voor de dame aan de receptie.

Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn familie heeft vanaf 2006 tot heden al meer dan 7 auto\'s geregeld op basis van huurkoop en altijd zonder problemen en goede garantie.

Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn gezin heft al meer dan 7 auto\'s geregeld zonder problemen en goede garantie.

Staan altijd klaar voor je en geen vraag is teveel

Wij zaten erg omhoog zonder auto, via een klant van mij kwam ik bij deze garage terecht, en mochten wij een net ingeleverde auto kopen voor de door onze maximaal gestelde bedrag. Wat zijn we blij en wat een fijne en nog prima auto voor 17 jaar! Hij rijdt superlekker! Marten Bakker, nogmaals Dank je wel!

Bij distributieriem vervangen was de multiriem nog goed. Maar 2 dagen later ging die toch beetje piepen. Andere week toch maar even terug. De monteur kijkt en luistert nog eens goed en zegt: Wilt u koffie of thee en wij vervangen de riem. Ik wil afreken maar kijk eerst maar of het goed is. Morgen ga ik hem zeker betalen. Wat een goede service. En in alle vriendelijkheid. Top!

Ja hier ben ik dan weer,ik zit rondom wereld garages ames bmw audi maar ik ben gewoon naar veth en kaptein gegaan,wat een service en vriendelijkheid,en dan natuurlijk de reparatie,grandioos zowel de directie als de jongens op de vloer,ik ben en blijf voor deze garage gaan nergens beleef ik deze spontaniteit,van alles voor de klant in een woord GEWELDIG

Hierbij wil ik even wat zeggen over Veth en Kaptein ze zijn daar heel goed bezig om de klant een goede en betrouwbare basis te geven maar wat mij toch opviel is toch de Dame die mij met de administratie rompslomp erg netjes heeft behandeld,en alles in de puntjes heeft geregeld voor mij een grote pluim en jongens goed bezig.En Marten ook wil ik jou bedanken voor de zaken ik ben en blijf een voldane klant van jullie nog gegroet en zeker voor de vriendelijke en spontane DAME petje af HOUDOE

Ik heb met dit bedrijf zeer goede ervaringen,Martin zijn zoon en jan en die andere ze zijn altijd opgewekt en vriendelijk en tevens wordt er goed werk verricht,en je wordt niet met een kluitje het riet ingestuurt

Dit is nog een bedrijf waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Dit is voor mij een heel goed gerenomeerd bedrijf,heel goede service nette ontvangst.Afspraak is afspraak en soms nog net ff meer.

Perfecte service, staat altijd klaar! Persoonlijk advies en snelle hulp.

Martin staat altijd klaar, hoe druk hij het ook heeft. Hij straalt al uit dat hij een oplossing zal vinden. Geen moeite en tijd teveel, ook niet voor kleinere zaken. Heeft al snel door wat bij jou past. Hij stuurt je niet met iets weg wat je niet wilt, gaat aan de slag en belt je. En het komt er. Martin gaat voor waarmaken van een goede naam. Alles is bespreekbaar en hij \"haast\" je niet weg.\" petje af.

Al jaren tevreden klant , goede service , heldere afspraken die worden nagekomen ,al diverse auto,s gekocht voor mijn zoons en vrouw , nu een nieuwe VW voor mij zelf.

Super service en kundig ze weten altijd het probleem weer op te sporen.