• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week, voor de derde keer een (gebruikte) auto bij hen gekocht.\r\nDit doe je alleen als je tevreden bent.\r\nVooraf onze wensen kenbaar gemaakt en die zijn allen vervuld.\r\nWe zijn trots, dat we kentekenplaathouders hebben met de naam Veth en Kaptein er op.\r\nDat stukje reklame wordt door de directie en ALLE medewerkers en medewerkster verdiend.\r\nAfspraak daar, is afspraak en vriendelijkheid staat ook bovenaan.\r\nAltijd de vraag, \'\'iets drinken?\'\'\r\nOok nog even zeggen, als je bepaalde knopjes niet begrijpt of niet kan vinden, kom dan even langs en je wordt daar dan mee geholpen.\r\nVoor ons een bedrijf waar je van opaan kunt.\r\nLeny en Fred Mink\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf is de klant nog koning.Men doet wat men zegt. Men is vakkundig, eerlijk en altijd in voor een belangstellend praatje. We hopen er met onze zoon en dochter nog jarenlang klant te blijven !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste gebruikte lievelings auto door Martin gevonden en afgeleverd 2/2/2019 met een grote zilveren strik. Martin heeft samen met mijn ouders voor deze verrassing gezorgd. Een onvergetelijk moment. Super tof.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf (H)eerlijk ouderwets no-nonsens autobedrijf. Wij hebben er een zeer jong gebruikte volkswagen gekocht. \r\nHarde werkers, geen praatjesmakers. \r\nFabrieksgaranties is bij hen ook geen probleem. Onderhoud met originele onderdelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks garantie op auto onderdeel toch geld willen zien na hulp en doormeten.\r\nEinde verhaal bij dit bedrijf!! Laaielichters!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn en eerlijk bedrijf een auto kopen kun je daar zeker doen, de service is prima de medewerkers netjes en correct en de chef is een eerlijk persoon die de juiste afspraken met je maakt maar nog belangrijker ze ook na komt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte auto verkocht gekregen met veel problemen. Prima service hierop gehad, maar moesten toch nog een paar keer terug omdat de problemen niet goed verholpen bleken. Helaas bij APK en inruil weer problemen en slechte communicatie, dus wij zijn klant af. Wel complimenten voor de dame aan de receptie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn familie heeft vanaf 2006 tot heden al meer dan 7 auto\'s geregeld op basis van huurkoop en altijd zonder problemen en goede garantie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf met fijne en eerlijke service van de eigenaren en het personeel. Mijn gezin heft al meer dan 7 auto\'s geregeld zonder problemen en goede garantie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Staan altijd klaar voor je en geen vraag is teveel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zaten erg omhoog zonder auto, via een klant van mij kwam ik bij deze garage terecht, en mochten wij een net ingeleverde auto kopen voor de door onze maximaal gestelde bedrag. Wat zijn we blij en wat een fijne en nog prima auto voor 17 jaar! Hij rijdt superlekker! Marten Bakker, nogmaals Dank je wel!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij distributieriem vervangen was de multiriem nog goed. Maar 2 dagen later ging die toch beetje piepen. Andere week toch maar even terug. De monteur kijkt en luistert nog eens goed en zegt: Wilt u koffie of thee en wij vervangen de riem. Ik wil afreken maar kijk eerst maar of het goed is. Morgen ga ik hem zeker betalen. Wat een goede service. En in alle vriendelijkheid. Top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ja hier ben ik dan weer,ik zit rondom wereld garages ames bmw audi maar ik ben gewoon naar veth en kaptein gegaan,wat een service en vriendelijkheid,en dan natuurlijk de reparatie,grandioos zowel de directie als de jongens op de vloer,ik ben en blijf voor deze garage gaan nergens beleef ik deze spontaniteit,van alles voor de klant in een woord GEWELDIG

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hierbij wil ik even wat zeggen over Veth en Kaptein ze zijn daar heel goed bezig om de klant een goede en betrouwbare basis te geven maar wat mij toch opviel is toch de Dame die mij met de administratie rompslomp erg netjes heeft behandeld,en alles in de puntjes heeft geregeld voor mij een grote pluim en jongens goed bezig.En Marten ook wil ik jou bedanken voor de zaken ik ben en blijf een voldane klant van jullie nog gegroet en zeker voor de vriendelijke en spontane DAME petje af HOUDOE

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met dit bedrijf zeer goede ervaringen,Martin zijn zoon en jan en die andere ze zijn altijd opgewekt en vriendelijk en tevens wordt er goed werk verricht,en je wordt niet met een kluitje het riet ingestuurt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is nog een bedrijf waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is voor mij een heel goed gerenomeerd bedrijf,heel goede service nette ontvangst.Afspraak is afspraak en soms nog net ff meer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, staat altijd klaar! Persoonlijk advies en snelle hulp.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Martin staat altijd klaar, hoe druk hij het ook heeft. Hij straalt al uit dat hij een oplossing zal vinden. Geen moeite en tijd teveel, ook niet voor kleinere zaken. Heeft al snel door wat bij jou past. Hij stuurt je niet met iets weg wat je niet wilt, gaat aan de slag en belt je. En het komt er. Martin gaat voor waarmaken van een goede naam. Alles is bespreekbaar en hij \"haast\" je niet weg.\"\r\npetje af.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren tevreden klant , goede service , heldere afspraken die worden nagekomen ,al diverse auto,s gekocht voor mijn zoons en vrouw , nu een nieuwe VW voor mij zelf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en kundig ze weten altijd het probleem weer op te sporen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf deskundig bedrijf

Over Veth & Kaptein Auto's B.V.