Heel fijn geholpen

Vriendelijke mensen, goed advies en ongedwongen sfeer.

Vloeiende deal.

Eenmaal aangekomen werden we verwelkomt door een meneer. Na een tijdje rondkijken vonden we de auto die we wilden. Na alle papieren in te vullen bood hij zelfs aan om ons op te halen die dag omdat we zo ver woonden

Vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Zeer goede service en vriendelijke behandeling.

Zeer professioneel geholpen , bekwaam en vriendelijk.

Prima in pro actief mee denken

Komen de afspraken na.

Top service

Tijdens het uitzoeken van mijn eerste eigen autootje kreeg ik erg goed en vooral ook eerlijk advies. Er werd echt naar mij geluisterd waardoor ik de juiste keuze heb kunnen maken. Er werd zelfs aangeboden om te helpen met het verzekeren van mijn auto. Daarnaast krijg je bij Versteegen auto's topservice. Toen ik met mijn oma haar auto een lekke band had hebben ze hem bij de garage met 20 minuutjes gemaakt en kon ik de dag erna gewoon met de auto naar werk. Kortom top service en goede persoonlijke aandacht voor de klant.

Top autobedrijf, goede adviezen, goed geïnformeerd, mooie auto's. Mensen met ervaring!

Zijn duidelijk met afspraken zowel aan telefoon en Balie

Mijn ervaring is al jaren prettig zoals je het wil hebben.

Goede service en kwaliteit

Doen wat is afgesproken

Uitermate teleurstellend.

Auto gekocht onder voorwaarde dat een aantal punten zouden worden gecontroleerd en hersteld. Nadat auto terug was geweest voor het herstellen van deze punten bleken er een aantal nog steeds niet hersteld. Mail hierover geschreven aan Versteegen, maar tot op heden (4 maanden later) nog steeds geen reactie van ze mogen ontvangen. Auto daarna laten controleren bij onze vaste garage en blijkt o.a. dat de schokbrekers die Versteegen had vervangen fout zijn gemonteerd. De motor liep naar ons gevoel "rauw", maar volgens Versteegen was er niets mee aan de hand. Blijkt dat de injectoren defect zijn. Met andere woorden: zie je bij Versteegen een mooie auto, koop hem niet !

Aardig en hulpvaardig

Ik heb een fijne nieuwe auto en de oude keurig ingeleverd. Alles prima en snel geregeld

Fijn contact en duidelijk

Nette en ook wel hartelijke ontvangst. Prettige gesprekken en goed geslaagd. Ging met goed gevoel weg.

Netjes, vriendelijk, behulpzaam en correct

Verkoper Sven is vriendlijk komt betrouwbaar over en als pluspunt niet opdringerig, natuurlijk is het een echte verkoper maar daar zit hij ook voor.

Gaat altijd goed

Gaat altijd goed en wordt ook vriendelijk geholpen. Alleen nieuwe/snelle manier van betalen, werkt nog niet.

Kundige, vakmensen. Nette, goede behandeling.

Al jaren klant, ook familieleden. Altijd kundig advies gehad en goed behandeld. Ik zou eigenlijk niet zo gauw iets weten te noemen waar ik over kan mopperen

service zoals het hoort en ik gewend ben bij versteegen

...............................

Teleurstellend

Ik maak een afspraak voor olie verversen. Word ik gebeld dat mijn accu nog maar half werkt en dat die me wel eens snel in de steek kan laten...dus vervangen kost 271. Maar doen dan...uiteindelijk betalen 571 euro. Ja zit 300 euro bij voor beurtje!!! Waar ik niet om vraag!!! Ik vind dit heel vervelend en zit me erg dwars.

Zeer goede ervaring!

Weinig ervaring! 2e hands auto gekocht via telefonisch contact, de auto werd bij mij gebracht, zo kon ik hem zien en er in rijden! En de koop was gesloten! Vandaag was de overdracht! Heel te vrede en blij!

Goede survice gehad

Klantvriendelijk kon gelijk terecht met een proef rit top geregeld

Erg tevreden

Prima zaak. Geen opdringerige verkoper. We mochten ook zonder problemen twee auto's proefrijden. Uiteindelijk eentje ervan gekocht. Geen gedoe met inruil. Prima Service. Top!

Heel goed

Vriendelijke mensen en goede service

Top! Zoals altijd.

Snelle afhandeling, heel vriendelijk.

Altijd blij!

Ik wordt al blij als ik het terrein op kom! Aardige mensen goeie service! Altijd blij dus ( behalve bij de rekening, maar dat hou je toch! ;-)) Dit kost jullie natuurlijk een fles wijn! Liefs ada

Zorgvuldig en persoonlijk

Ik werd met pech tussendoor geholpen met zeer goede en zorgvuldige communicatie