Vriendelijk, eerlijk en behulpzaam

De familie Versteegen helpt je snel, vriendelijk en geeft een eerlijk advies. Ik ben zeer tevreden.

Klant vriendelijk en goede service. Meedenkend met de klant => ook belangrijk. Al twee auto’s gekocht en met beide een goede ervaring!

Goeie. Service. En. Prettig personeel

Goeie. Service. En relax gr cees pronk

Ze staan altijd voor je klaar.

Ik kwam laatst met een natte vloerbedding in mijn auto. Stoel eruit, drogen voor 2 dagen en alles van de afwatering weer in orde. Dank Marcel!

Kwaliteit, service gericht, vriendelijk

Als vaste klant van Versteegen al jaren tevreden over de servicegerichtheid en kwaliteit van dit bedrijf. Je wordt altijd netjes gebeld als er onvoorziene kosten zijn of iets anders wat ze willen voorleggen. Ze laten ook weten welke grote uitgaven in het aankomende jaar te verwachten zijn zodat je daar als klant op kunt anticiperen. Versteegen staat je altijd vriendelijk te woord, zowel fysiek als aan de telefoon. Erg tevreden.

Staan altijd klaar om te helpen.

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel en altijd een gewassen auto na reparatie of beurt !

IK werd netjes en duidelijk geholpen.

De APK is weer voor een jaar geldig. En mijn auto heeft de jaarlijkse beurt ook weer gehad.

Altijd goede service, en vriendelijke ontvangst!

Versteegen Auto's stelt de klant echt centraal. Altijd goede service, en ook vaak op korte termijn afspraken mogelijk. Daarnaast een zeer vriendelijk team!

Kundig en snel

Prima. Vertrouwd!

Al 50 jaar klant.

vriendelijk en goes geholpen

Mijn kampeerbusje heb ik hier gekocht en sindsdien ook in onderhoud. we worden altijd vriendelijk en goes geholpen. Fijne zaak!

Perfecte sevice en klantvriendelijk

een dikke voldoende, service en klantvriendelijk.

Heel vriendelijke perfecte sevice.

Zoals reeds vermeld

Snelle service

onlangs hier een tweedehands auto gekocht. Zeer tevreden. Aardig personeel en de auto is in goede staat

tevreden

Snelle en goede service, goed advies. soms naar mijn mening aan de dure kant, maar heb geen vergelijkingsmateriaal

Prima garage

Ik zocht een auto in een mooi kleurtje. Pieter heeft die voor mij gezocht en ook gevonden. We hadden geregeld digitaal contact over de aan te schaffen auto. Het is gelukt en ik ben er onwijs blij mee!

Service tot en met

Snel opgelost en goede service en geen nonsens.. Top familie bedrijf

Tot nu toe zeer tevreden

Vriendelijke en kordate mensen

Altijd hele goede en snelle service.

Ik ben al jaren zeer tevreden klant.

Betrouwbare, goeie monteurs die met mij meedenken

Mijn auto is goed en snel gerepeteerd, ik ben erg tevreden over de service en het resultaat. Prima monteurs, prima garage!

Komen de afspraken goed na.

Netjes geholpen, goede service.

Je wordt hier snel te woord gestaan en professioneel geholpen.

Fijne, betrouwbare garage. Hebben mij heel goed geholpen!

Service zoals service hoort te zijn.

Naar aanleiding van een storing gebeld, zonder moeilijk doen de auto na sluitingstijd neer kunnen voor analyse i.v.m werk, de volgende dag was de auto weer gemaakt zonder een nieuwe afspraak te hoeven maken voor de reparatie zoals bij sommige andere bedrijven wel het geval is. Dus zeer tevreden over de geleverde service en ook de mogelijkheden om de auto weg te brengen en op te halen na sluitingstijd.

Geweldig, erg behulpzaam, klantgericht en gezellig tegelijkertijd

na de oplevering was er een klein mankementje. Direct een telefoontje: kom morgenochtend direct langs, vervangend vervoer nodig?, geen punt wordt geregeld!

Europaweg 1

2381GR Zoeterwoude