Alles weer naar wens uitgevoerd, perfect.

Zelfde als de zin hier boven. En nog vele andere dingen, teveel om hier allemaal te vermelden (toppie)

Blij met de service alleen jammer dat mijn radio niet gemaakt kon worden

Service is prima

Prettig geholpen en vertrouwd.

Zeer tevreden.

Versteegen, zoals altijd, mijn garage.

TOP!

In juni auto gekocht. Heel erg fijn geholpen. Oprecht mee willen denken in wat wij zochten. Versteegen had zelf besloten om de automatten te vervangen en besteld. 1 mat was niet geleverd, maar kon ik later ophalen. Bij ophalen van de mat werd auto ook even nagelopen en kleine lakschade weggewerkt. Grote klasse! Echt een fijn autobedrijf! De medewerkers verdienen ook echt een compliment. Allemaal vriendelijk en behulpzaam!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Houden zich aan de afspraak en denken mee.

zonder overleg reparaties uitgevoerd bij APK keuring

Auto gebracht voor APK keuring, vervolgens zonder overleg reparatie uitgevoerd. Dit zou niet overlegd worden voor bedragen tot €100. Wij hebben de auto niet voor een reparatie gebracht maar voor een keuring, dus erg vreemd als dit initiatief wordt genomen zonder overleg. Daarnaast waren de kosten voor een roetmeting hoger dan op de website vermeld stond.

Vriendelijk contact en goede uitleg

Ik laat mijn reparaties, onderhoud en APK al een aantal jaren uitvoeren bij de Versteegen garage. Ik word altijd vriendelijk geholpen, krijg goede uitleg over wat wel en niet noodzakelijk is en een transparante rekening.

Goede service en betrokken.

Goede behandeling en behulpzaam. Proberen probleem/reparatie snel op te lossen om weer veilig op weg te kunnen.

Vakmensen

Goed en solide bedrijf die weten waar,ze mee bezig zijn

Smooth operator!

Er is altijd tijd voor een vriendelijk woordje. Ik raad Versteegen Auto’s iedereen aan!

Kennis en service!

Al 60 jaar begrip in Zoeterwoude e.o. Bewezen vakmanschap dus. Proficiat!

Prettige persoonlijke service

Vertrouwd als vanouds

50 jaar klant zegt genoeg

Valt weinig aan toe te voegen!

Uitmuntend!

Als ik 10 sterren had om uit te delen dan had deze garage die gekregen. Aan de hand van mijn wensenlijst hebben zij de perfecte occasion gevonden voor mij. Deze garage beveel ik ten zeerste aan!!

Super eerlijk en betrouwbaar

Ik heb nu weer een auto gekocht bij het bedrijf en ben heel blij met de manier van zaken doen Eerlijk en betrouwbaar

Snel en zorgvuldig!

Het begint al met een keurige afspraakbevestiging voor APK keuring. Ontvangst aan de Europaweg gastvrij. Snelle service en na afloop de auto piekfijn gewassen. Waar vind je deze service nog! We komen zeker terug.

Betrouwbare, klantvriendelijke benadering

Zeer vriendelijke benadering.

Heel aardig personeel, goed overleg over de evt kosten .

Word altijd heel fijn en goed geholpen in alle opzichten. Dit keer alleen bij brengen auto zat maar 1 personeelslid voor telefoon en receptie, was erg druk aan telefoon. Hij kon niet meer doen dan z’n best. Begrijp ook dat dit een drukke tijd is maar toch. Verder alles top

Top Dealer!

Ik zocht een nieuwe Audi. Ik kwam per toeval een mooie Audi tegen bij Versteegen Auto's. Ik nam contact op en wilde gelijk langskomen om een kijkje te nemen. Toen ik aankwam en de auto klaar zag staan was ik meteen verkocht! ik reed er een proefritje mee en de auto reedt nog veel fijner dan de huidige. Uiteindelijk tot een goede deal gekomen met de heer Rodenburg, een zeer fijne verkoper. Maar ook de andere medewerkers van Versteegen heb ik als erg fijn ervaren. Bij Versteegen werken echt dé mensen die weet hebben van hun vak en mij goed advies konden geven. Ik zou hierbij Versteegen Auto's zeker willen aanraden, mocht je ooit een nieuwe auto willen kopen.

Super service!

Ik word altijd heel snel en goed geholpen! De mannen van Versteegen denken echt met je mee!

Een prettig gesprek met een deskundigpersoon

Al sowieso een vertrouwd adres waar je een goeie auto koopt waar je veel plezier aan beleefd. Voor mij geld een goeie deal met koop auto een goeie deal met verkoop/inruil auto. Ook door een spontaan persoon geholpen die wat extra's er uitsleepte. Top!

Super vriendelijk personeel. Uitstekende service. Problemen netjes opgelost

Erg fijne garage en snelle afhandeling

Ik belde Versteegen begin middag of ik een proefrit kon maken. Dat kon meteen! De garage is makkelijk te bereiken met het OV. Ik heb een proefrit gemaakt waarna een van de medewerkers mij keurig heeft geholpen. De auto zag er super netjes en schoon uit. Er valt ook goed communiceren met de garage. Ik zou gebeld worden als de auto klaar was. Er werd een dag genoemd en daar hebben ze zich aan gehouden. Dat kan je zeker niet van alle garages zeggen. Ik ben ook heel erg tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Al met al, een top garage.

Europaweg 1

2381GR Zoeterwoude