Op een zeer prettige manier geholpen.

Geen wandelende pakken cultuur, open communicatie, duidelijkheid. Ben nog niet in het bezit van de auto, maar ik verwacht dat deze ook op een correcte wijze wordt afgeleverd.

Service n kwaliteit staan niet alleen hoog in het vaandel, als klant pluk je hier de veuchten van!

Ik kom al jaren bij Versteegen, omdat de klantgerichtheid en dienstverlening fantastisch zijn! Het bedrijf ziet een uitdaging in alles en een weg van mogelijkheden om naar een gewenst eindresultaat te komen. Communicatie, afstemming en flexibiliteit zijn kwaliteiten die dagelijks worden ingezet, naast betrouwbaarheid, zorgvuldigheid en zorg voor auto en klant. Als klant wordt je gezien en gewaardeerd, dat merk je aan de persoonlijke benadering, interesse en et aanbieden van expertise op maat. Een bloeiend familiebedrijf waarin je stralende medewerkers treft. En als het eens lastig is, want ook dat hoort bij het professionele leven, dan kan daarover gesproken worden. Eerlijkheid over zaken, ook wanneer de klus moeilijk gaat, het inzetten van externe expertise, maakt het bedrijf voor mij realistisch: we kennen onze kwaliteiten en we weten wanneer we andere expertise nodig hebben. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen!

Uitstekend!

Hele prettig en snelle service en verkoop! Vriendelijk personeel! Goede ervaring met Versteegen echt een aanrader!

hele goede en vriendelijke service

wij werden snel geholpen en correct!

Prima service!!

Keurig werk weer afgeleverd!

We zijn goed geholpen door de medewerker van jullie bedrijf

Er is goed met me meegedacht.

Ik waardeer de pro-actieve houding en de service .

Een vertrouwd bedrijf.

Een familiebedrijf waar persoonlijke benadering hoog in het vaandel staat en met kundig personeel in de werkplaats.

Uitstekende service en prettig contact!

Kleine gebreken worden direct opgelost. Prettig om zo'n garage in eigen dorp te hebben.

Topgarage. Niets op aan te merken

Altijd goede ervaringen met Versteegen. Doen wat afgesproken is en stemmen op tijd af bij onverwachte werkzaamheden.

Klantvriendelijk en snel

Staan meteen gereed voor een klusje tussendoor!

Goede service vriendelijkheid

Ik ben al jaren een tevreden klant van Versteegen

ALLTIJD GOED GEHOLPEN

Goede service.

Inmiddels derde auto gekocht en tevreden.

NVT

NVT

Goede service en helder advies

Goede service en helder advies. Denken met je mee.

Top bedrijf

Je word altijd goed geholpen Als der wat is kan je altijd bellen of even langs Erg klantvriendelijk Gewoon super

Goede service en fijn personeel

Auto werd helemaal klaar gemaakt voordat we deze kregen. Goede service! Mooie prijs/kwaliteit verhouding

De reparaties en onderhoudsbeurt met APK zijn netjes uitgevoerd

Goede service, netjes te woord gestaan en uitgelegd wat de kosten zijn door vooraf te bellen. De koffie is ook lekker.

Zeer klantgericht.

Al veertig jaar dik tevreden. Er wordt zeer goed met je meegedacht. De service is optimaal.

Service tot in de puntjes!

Zowel ontvangst bij receptie, de werkzaamheden en algehele indruk: uitstekend. Bij aankoop en bij onderhoud. Je voelt je welkom!

Topgarage met fijne service

Altijd bereid tot meedenken en goede adviezen

Super aanbod van auto’s en geweldig geholpen!

Mooi aanbod van auto’s, goede merken, vakkundig en prettig geadviseerd en betaalbaar. Service staat hoog in het vaandel aldus de heren Versteegen.

Jammer dat de handleiding van de mediacenter van de aangekochte CLIO er niet meer was,

Mijn eerste ervaring is prima

Plezierige ervaring, duidelijke afspraken goed nagekomen. Auto was verrassing