Eerlijk en betrouwbaar

Geweldig!

Er wordt goed gekeken naar de auto. Er wordt tijd genomen om te onderzoeken wat er mis is.. Klantvriendelijkheid is hier zeker aanwezig enne de lekkerste koffie uit se bollestreek ☺️ Ofterwijl fantische mensen!

Prima en snelle service. Zeer vriendelijke mensen.

Goeie service

Onwijs fijn geholpen

Prima autobedrijf!

Mijn ervaring met Versteegen Auto's in Zoeterwoude is altijd positief. De afspraken worden goed nagekomen, er is contact als dat nodig is, reparaties worden vlot uitgevoerd en als extraatje staat je auto's weer netjes gewassen klaar, prima!

Service is goed en duidelijkheid over uit te voeren reparaties. Klantvriendelijk bedrijf.

Goede afspraken en onderhoud/reparaties worden goed uitgevoerd.

Gewoon goed.

Super service

Super snelle service. Ik wilde graag een trekhaak onder mijn auto en dat kon de volgende dag al geregeld worden! Ook nog een schone auto bij ophalen. Helemaal blij mee.

Goed geholpen in de zoektocht naar een nieuwe auto voor mij. Vriendelijk, meedenkend en goede service

Bekende en betrouwbare mensen.

De familie versteegen en Marcel vd Geest, hebben oog voor jou als klant. Ook geven ze goede adviezen bij aan schaf andere auto. Ook zoeken ze de juiste auto voor je uit. De service bij de onderhoud is uitstekend te noemen, daardoor zijn zij zeer betrouwbaar!

Een woord geweldig

Lief mensen

Al 40 jaar goede service

Al 40 jaar goede service

Mooi bedrijf met een professionele uitstraling, afspraken worden netjes geregeld en auto staat keurig klaar zoals afgesproken

tevreden

wij zijn zeer tevreden zo als wij behandeld zijn , kregen gelijk een andere Auto mee , wat wil je nog meer . het ga jullie allemaal goed , wij wensen jullie allemaal Goede Kerst dagen toe , en een Gezond Corona vrij 2021 . Groeten van Ria en Teus Robbertsen .

Prima geholpen, goede sfeer en prima service!

Als vanouds: tóp!!

Kon weer gelijk terecht voor mijn kapotte voorlamp! Met een capuchino erbij was even wachten een plezier!

Prettige en snelle service!

Gastvrije ontvangst met een lekker kopje koffie. Duidelijke en vriendelijke communicatie. (geen 'snelle' verkoperspraatjes.....) Keurige afhandeling!

ik heb zeer goede ervaring met Versteegen

zeer goede ervaring, vriendelijke medewerkers, auto gewassen mee terug (service verlenend)

Altijd behulpzaam en vriendelijk

Vraag over verlengen Bosch Car Service

Fijn contact en adequate afhandeling

Geweldige service en vertrouwd

Ik rijd het halve land door in coronatijd voor deze garage. Dat zegt genoeg over mijn vertrouwen in de deskundigheid van deze garage en de vriendelijke service.

geweldig

ik kom met een probleem dat mij achterlamp kapot is en wordt meteen geholpen. dat vind ik echt service.