Heel klantvriendelijk en behulpzaam en transparant. We zijn heel blij met de auto.

Aankoop Honda

Honda hier gekocht en een ingeruilt. Goed behandeld. Zelfs 2x een volle tank. Bij beide bezoeken omdat ik van 2,5 uur rijden kwam. Auto goed afgeleverd, alleen iets smerige bekleding achter. Misschien vergeten bij de schoonmaken. Maar overal zeer tevreden met aankoop.

Wij vinden het een eerlijke en betrouwbaar bedrijf.

Vriendelijk ontvangen. De verkoper van de occasion heeft ons rondgeleid en de vele auto's laten zien. Na goede adviezen een auto gekocht waar wij zeer content mee zijn.

Prettig

Professioneel, mee denkend, realistisch, klantvriendelijk.

Vriendelijke behandeling. Personeel vriendelijk. Service prima

Denken goed mee en geven goede service

Versteegen heeft is voor ons op zoek gegeaan naar een Focus MK4 wagon en kwam met een goede configuratie en aanbod. We zijn erg blij met het meedenken en de goede service om restpunten opgelost te krijgen.

Goed gemotiveerd en deskundig bedrijf met vriendelijk personeel

Wij hebben nu onze derde auto gekocht alle 3 occasions. Het maakt niet of je een goedkope auto of een duurdere auto koopt je wordt altijd vriendelijk deskundig geholpen. De prijs van een auto is tot kwaliteit van de auto is heel goed. Ook de service, onderhoud van een auto staat in goede verhouding tot een factuur. De verkoop afdeling, de service afdeling en werkplaats werken goed samen. Een bezoek, een vraag en advies is nooit te veel. Koffie staat klaar. De verkoop medewerker de directie zijn sociaal, vriendelijk. Al met al een dikke 10 voor Versteegen Auto's B.V. Een aanrader voor alle potentiele kopers.

na telefonisch onderdelen te hebben besteld zijn ze er zonder verdere afspraak direct op gezet toen ik langs ging. prima service

Meer dan Uitstekend

alleen maar goed geholpen tijdens en na de aankoop van mn eerste auto

Vriendelijk, open en toch zakelijk persoon: Pieter Versteegen

Bij binnenkomst een hartelijk welkom op naam. Geen ge-push om perse te verkopen. Open w.b. zaken die aangepakt moeten worden vanuit zijn kant. Vanuit onze kant hoeft er niets. Alles netjes op papier en per mail gestuurd. Overleg over vertragingen en onmogelijkheden achteraf met keuzes hoe hier mee om te gaan. Houd het zo. Terugkomen is nog beter dan alleen tevreden zijn.

Kein geloel, foesballen. Wie kent die uitspraak nog? Versteegen Auto's !!

Een echt ouderwets familiebedrijf waar service voorop staat. Eind februari een tweedehands golf gekocht die uit Duitsland kwam. Was binnen no time geïmporteerd/geregistreerd en zijn er erg blij mee. De laatste weken viel me op dat de motor soms haperde, of ie soms even op drie poten liep. Binnenkort gaat de golf een trippie op en neer naar Normandië maken dus toch maar even gebeld en zoals gewoonlijk erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan. De golf volgens afspraak gebracht en de leenauto stond al klaar. De golf is nagekeken en is voorzien van nieuwe bougies. Aangezien de oude bougies er nogal geoxideerd uitzagen zijn zonder morren ook de vier bobines vernieuwd. Gewoon het zekere voor het onzekere, er wordt gewoon niet gebeund daar bij de mannen van Versteegen. Dit alles kosteloos onder garantie verholpen. Klasse !! En nog bedankt vanaf de Noordzee (“,)

Klantvriendelijk, service gericht en leveren goed werk

Versteegen kent haar klanten, is service gericht, klantvriendelijk en altijd bereid om te zoeken naar een goede, passende en snelle oplossing voor het probleem. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, tevreden klanten zijn duidelijk belangrijk voor dit bedrijf. Wij zijn al jaren heel tevreden over deze garage. Hun manier van werken en communiceren geeft ons een veilig gevoel.

Goed en degelijk en staat altijd voor de klant klaar

De auto wordt altijd goed onder handen genomen tegen een goede prijs.

Je wordt er gauw geholpen

Zeer hulpzaam

Zijn klant vriendelijk en hulpzaam als iets niet goed

Vriendelijk, vakbekwaam en service gericht.

Een familiebedrijf dat mijn auto's altijd vlekkeloos heeft onderhouden.

Goede service, prima.

Wij zijn zeer tevreden

Snelle service en een goed persoonlijk contact

Very Professional and Trustworthy

Looked after me well

Vertouwd sinds jaren

Zie samenvatting

Kundig vriendelijk meedenkend en professioneel

super service, fijne mensen.

verleent goede service en komt betrouwbaar over

-ik was gericht op zoek naar Volkswagen polo 1.0; deze was s'morgens geplaatst op het internet. Na een proefrit die middag tevens gekocht. -Sven, de autoverkoper, gaf mij de ruimte voor een langere proefrit en voor overleg. Ik stond 100% achter de auto (kleur, omvang, design, comfortabel rijden etc). -Ik had wat geringe oneffenheden gezien en Sven liet mij andere tonen; die zouden worden opgelost onder de Bovag voorwaarden. -Sven legde duidelijk de koopovereenkomst uit incl de bovag voorwaarden en de nog te volgen stappen.

Perfect en zeer vriendelijken en goed geholpen

zeer tevreden over de service en ook klantvriendelijk.

vertrouwde en betrouwbare service

vertrouwde service

Perfect geregeld.

Snel en perfect geregeld met één telefoontje.