Prima ervaring

Snelle service, snel besteld en snel gemonteerd

Prima, duidelijk, zeer vriendelijk, hulpvaardig

Goede afspraak, goed afgeleverd

super!

het is als van ouds, ze staan direct voor je klaar en de service was weer top!!

Een goede en vriendelijke bediening

Uitstekend en vriendelijke geholpen bij het zoeken naar een auto, waarbij een positieve uitslag kwam voor mij.

Hoge kosten onderhoudsbeurt

Betere uitleg van te voren welke onderdelen worden vervangen en de reden.

Zeer professioneel!

Ik heb een hele goede ervaring. Er was veel kennis over specifieke vragen over de auto. Ze namen de tijd voor vragen en ook het proefrijden was geen probleem en werd meteen geregeld. Ik ben zeer tevreden.

Geweldige service.

Wij komen al geruime tijd bij Versteegen en worden telkens weer goed en snel geholpen! Top!

goede persoonlijke benadering en goede adviezen. Bovendien uitstekend geanticipeerd naar de wensen v

Na wat zoeken naar een auto wilde ik na ervaring met een " hoogzitter" weer zo'n zelfde type auto hebben. Dit uit gelegd te hebben aan P.H.M. (piet ) Versteegen verzorgde hij voor ons de auto die precies aan de vraag voldeed. Garage Versteegen levert niet alleen een auto naar wens, maar geeft veel vertrouwen aan ons de klant.

Bijzonder goed geholpen, en alles naar wens

Meedenkend, over de keuze van ons. De gekochte auto was niet in de door ons gewenste kleur verkrijgbaar wel in een andere! Dhr. Versteegen stelde voor de auto te "wrappen" in de gewenste kleur. De auto is fantastisch geworden, Bedankt!

Goede en snelle service

Fijne zaak. Behulpzaam en vriendelijk personeel

Het mankement aan mijn auto was niet makkelijk te vinden maar door doorzettingsvermogen en vakmanschap werd het probleem toch gevonden en opgelost. Hulde.

Goede vakmensen en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Het is heerlijk om een garage dichtbij in het dorp te hebben. Bij Versteegen staan ze altijd klaar om snel te helpen, goede service te verlenen and ze weten waar ze het over hebben.

Zeer tevreden.

Vriendelijk geholpen.

Prima geregeld en gedaan.

Al jarenlang worden de handelingen naar volle tevredenheid gedaan. Vakkundig, correct, vriendelijk.

GEWELDIG

Geweldige service super aardige en goede garage

Top bedrijf

Klant vriendelijk en behulpzaam zou een ander ook aan raden om daar een auto te kopen mvg Frans

Altijd goede ervaring.

Deskundig personeel aan de receptie en werkplaats; indien nodig: snelle hulp voor reparatie; KLANTVRIENDELIJK met hoofdletters, en de koffie staat altijd klaar.

APK en grote beurt.

Goed geholpen zoals gewoonlijk.

super goede service

Wanneer ik ook kom, ik wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. en mijn auto wordt gelijk schoongemaakt (haha)

Ontspannen sfeer

Heb altijd goede ervaringen met Versteegen auto Goed advies en service.

Toppie

Sven heeft mij erg goed geholpen en adviezen gegeven. Vandaag mijn mooie Twingo opgehaald.

Top service, snelle afhandeling, makkelijke manier van betalen.

Top service, snelle afhandeling, makkelijke manier van betalen.

Zeer ervaren en deskundig advies van Pieter Versteegen.

het blijkt dat het bedrijf heel goed bekend is met het importeren van gebruikte auto's en kunnen dus een aantal verschillende merken opzoeken en aanbevelen n.a.v. de vraag van de klant

uitstekend

Goede service, meedenkend en oplossingsgericht.