Prima geholpen

Goede communicatie en afspraken

Prima geholpen, boven mijn verwachtingen

Mijn ervaring met deze garage is prima. Waren een paar opmerkingen bij aankoop van deze auto, en deze werden meteen zonder gedoe opgelost.

01-03-2019

Klant vriendelijk en niet opdringerig.

Goed en vriendelijk personeel

Heel goed behandeld goeie uitleg en service.en heel vriendelijk.

Reparatie in garantieperiode (4mnd)

In maart 2019 een occasion gekocht bij garage Vermeulen (2009/109.817 km). Na 2 maanden rook ik af en toe bij het stilstaan een olielucht. Omdat het oliepeil goed bleef heb ik nog even afgewacht. Na 3 maanden kreeg ik een storing in de automatische kofferdeksel. Deze ging niet meer automatisch dicht. Vandaag vanuit Venlo op afspraak de auto laten maken. Leenauto meegekregen in de ochtend en in de loop vd middag is er gebeld. De auto is weer gemaakt en klaar. Een kleine pakking lekkage irt de oliereuk en een reset van de kofferdeksel. Kosten €12,50 voor de leenauto, €6 voor de benzine hiervan. Zoals de auto gekocht is met de 6 maanden bovag garantie én de beloftes om niet moeilijk te doen in deze periode zo worden deze reparaties dan ook zonder enig probleem kosteloos verholpen. Men komt na wat men belooft. Een service zoals je hem wilt en krijgt bij deze garage. Waarom geen 10? Kleine tip: na een reparatie en proefrit zou ik altijd de automat weer net zo netjes maken zoals hij de dag ervoor gepoetst was 😉

Snel, vriendelijk en no nonsens

Onlangs een auto gekocht waarbij ik vriendelijk te woord ben gestaan, meteen een proefrit kon maken en op mijn gemak rond kon kijken. Daarnaast geen last van verkooppraatjes en duidelijk uitleg over de voorwaarden van aanschaf van de auto. Verder stond en de koffie klaar stond met excuses voor het wachten tijdens het ophalen van de auto terwijl we geen tijdstip hadden afgesproken. Kortom een goed familiebedrijf met verstand van zaken!

Vriendelijk en professioneel - neemt service serieus

Autobedrijf Vermeulen neemt afspraken serieus. Een mankement geconstateerd binnen de Bovag-garantieperiode wordt zonder morren opgepakt. Professioneel personeel, en heel vriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en advies.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben goede ervaring met Vermeulen bv

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijke informatie die vertrouwen geeft.\r\nEerste indruk heel positief.\r\nBedrijf en klantvriendelijkheid voldeed aan onze verwachtingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben al vele jaren zeer veel vertrouwen in dit familiebedrijf, met monteurs die van wanten weten.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen bij aankoop van een auto, goede prijs, heb op mijn gemak de te kopen auto kunnen bekijken. Service na aankoop meer dan prima.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en vriendelijk autobedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk ontvangen en met respect behandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant sinds 1985, prettige en goede behandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede persoonlijke betrokkenheid bij dit bedrijf,\r\nje hebt hier niet het gevoel een nummer te zijn.\r\n

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst. Nette onderhandeling.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik, op advies van een goede kennis, terecht bij Autobedrijf Vermeulen.\r\nDat is een bijzonder goed advies geweest: Ik ben daar heel goed geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring in het verleden met de Meriva en nu ook met de corsa \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaring. Ben ik via een kennis over geinformeerd en ben zelf zeer tevreden.

Over Autobedrijf Vermeulen B.V.

Filter op Taal