Vriendelijk snel en correct

Vriendelijk ontvangen aan balie Snel geholpen met mijn vraag

Mooie garage,showroom goede service. Eigenaar is goed bezig. Wij hadden er een goed gevoel bij.

Prima, fijn bedrijf

Al meer dan 15 jaar onze vaste garage, nooit problemen. Houden zich aan afspraken, prijs technisch prima, vriendelijk personeel. Auto's kopen wij alleen nog bij dit bedrijf.

Al jaren prima kwaliteit auto's en service.

Recent Ecips Crossen phev gekocht. Goede inruilprijs ASX gekregen. Prima uitleg van hoe hybride te rijden.. Zoals gewend zeer klantvriendelijk.

Zeer tevreden met aankoop Suzuki Swift Hybrid en vlot afgeleverd

Zeer tevreden met aankoop Suzuki Swift, netjes en vlot afgeleverd en goede inruilprijs. Goede uitleg en instructie bijna nieuwe aankoop auto door nette verkoper. Ik kan Autobedrijf Verbruggen aanbevelen !

Onze 1e ervaring: uitstekend

Vanuit Limburg naar deze garage gereden om een auto te bekijken. Heel fijn ontvangen en een duidelijke uitleg gekregen. Onze in te ruilen auto werd serieus op de brug bekeken en aan de hand daarvan een duidelijke en beargumenteerde inruilwaarde gegeven. Uiteindelijk hebben we de auto naar volle tevredenheid gekocht, waarbij ook gezegd moet worden dat Mick bij het ophalen van de nieuwe auto ook alle tijd had voor een duidelijke uitleg over deze nieuwe auto. Dus: deze garage is zeker aan te raden, wat we dan ook al hebben gedaan.

Correcte afspraak, goede herinnering, er wordt meegedacht. Makkelijke betaling.

Vriendelijk, vakkundig en professioneel geholpen

Ondanks dat we een redelijk goedkoop tweedehands autootje kochten, toch een goede, vriendelijke en vakkundige service gekregen.

Heel kort kennisgemaakt met autobedrijf Verbrugge i.v.m. aankoop auto maar mijn eerste indruk is heel goed en hoop het zonodig ook als zodanig te ervaren.

Altijd vriendelijk goede service

Geweldige service. Ze zijn altijd eerlijk je betaald nooit teveel. En je wordt altijd vriendelijk geholpen.9

Eerlijke service en advies na uitvoerige inventarisatie

Na een uitvoerige inventarisatie van mijn wensen voor een andere auto zijn ze voor me op zoek gegaan naar een passende oplossing en is de Lexus RX 450H voor me gevonden. Dankjewel autobedrijf Verbruggen

De auto heeft een kleine beurt gehad en is gekeurd. En is nu weer helemaal in orde. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Minpuntje was dat ik een leenauto meekreeg en daar achteraf voor moest betalen. Was van tevoren niet gecomuniceerd.

Ik had een probleem met de verlichting op de caravan. Samen met Lars eerst gekeken bij de auto. Daar was alles goed. Afgesproken dat ik langs zou komen met de caravan er achter. Door dat Lars met zijn kennis professionaliteit alles door meet met de auto ervoor heeft hij het gevonden. Dit is echt geweldig. Ook de andere monteurs hebben mee gedacht hoe kan dit nou. Lars je verdient een tien. Mensen als je daar alleen al komt met een vraag voel je je al thuis en als er dan een reparatie plaats vind is het ook nog eens het gevoel van familie. Er word geluisterd en door iedereen mee gedacht. Ik kom er graag. Ik zeg allemaal maar zeker Lars bedankt.

Goede service!!!

Helemaal happy met mijn nieuwe auto

Zeer fijn geholpen!

Ik had een vraag uitgezet bij Marcel en hij heeft de juiste auto voor me gevonden die aansloot bij mijn wensen. Heel vriendelijk, keurig in de afspraken en snel geholpen!

Prima geadviseerd

Persoonlijk advies

Vertrouwd, betrokken en professioneel

Al vele jaren laat ik mijn auto bij Autobedrijf Verbruggen onderhouden. Het contact met de eigenaar en het personeel is altijd vriendelijk, transparant en professioneel. Je weet waar je aan toe bent en je wordt altijd goed geholpen.

Klantvriendelijk en goed

goed en deskundig

zowel balie alsook werkplaats

Allround super

Auto gekocht bij dit bedrijf, wat mede was omdat het bedrijf zo goed bekend stond online. Deze goede recensies werden in mijn ogen bij elk contact steeds weer bevestigd. Ik kreeg een warm welkom door Mick, hij was enorm betrokken, dacht heel goed mee, heeft enorm veel verstand van alles, legde alles rustig en uitgebreid uit, nam ook echt de tijd voor je, kwam oprecht over in zijn houding en was gewoon heel prettig in allround contact, wat een vriendelijke jongeman en wat een enorm goede service zo bij elkaar. Erg tevreden met alles en natuurlijk ook met de auto. Bedankt Mick! (En anderen ook natuurlijk).

persoonlijke benadering

goed geholpen

Betrouwbaar

Prima geholpen

Top Service

Vriendelijke snel accuraat geholpen. Staan altijd voor je klaar.

ik ben netjes geholpen

Ik waardeer het in mij gestelde vertrouwen.

Altijd vriendelijk

Ze hebben goede service