Behulpzaam, vertrouwelijk en goed.

Goede service, staan voor je klaar.

Vriendelijke garage.

Altijd heel fijn geholpen door alle personeelsleden,houden zo jongens.

goede service

al jaren goede service en vriendelijk contact

Ik ben heel tevreden. Groeten en tot ziens.

Klaar terwijl u wacht

Zomer/Winterbanden wissel klaar terwijl u wacht. Bieden ook opslag en schoonmaken asl optie, heel handig.

adequate en tevredenstemmende afhandeling

Aandacht voor details van de deal en de achterliggende overwegingen.

Ze staan altijd voor je klaar

Het is zeer net personeel en altijd vriendelijk en ze hebben altijd even tijd voor je vragen 10 punten

Goede en snelle service.

Goede service en vriendelijk personeel. Staan altijd voor je klaar. Top bedrijf.

Zeer klantvriendelijk, deskundig, en betrouwbaar

Al een behoorlijk aantal jaren hebben wij onze auto's hier in onderhoud. En zoals omschreven naar volle tevredenheid. Wij kunnen grage Verbruggen van harte aanbevelen.

Vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam

Je wordt altijd vriendelijk geholpen, geen moeite te veel. En het werk is prima in orde

Heel goed en betrouwbaar.

Het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam.

Tevreden

Ik ben erg tevreden over contact en onderhoud

zeer goed autobedrijf!

Prettig en zeer vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik had een afspraak gemaakt voor een wintercheck en een APK keuring, en dat is prima verlopen en ze hadden zelfs zonder kosten iets in de deur gesmeerd, zodat het piepje weer piept als ik met mijn lichten aan de deur open ­čĹŹ Dat deed het soms niet, en nu wel, dus erg blij mee!

Nette en betrouwbare service

Hele goede service staan altijd voor me klaar om te helpen.

Vriendelijk personeel en uitstekende service

Kom al jaren bij autobedrijf Verbruggen voor onderhoud aan mijn auto en ben zeer tevreden. Vriendelijk personeel en uitstekende service!

Super geholpen

Wij hebben een auto ingeruild en een Suzuki gekocht . Ik had na de koop nog graag maten er bij maar dat was helemaal geen probleem . Super ervaring en ruime keuze in auto s . Kom ook eens een kijkje nemen . Henk Deenen

Fijne vakgarage

Ik word altijd zeer prettig geholpen. Afspraken worden nagekomen en ik krijg duidelijk en heldere uitleg / advies over mijn auto. Ik ben een tevreden klant!

Gewoon goed en correct

Kennen hun vak. Klantgericht Nemen de tijd voor hun klant

Weer prima dienst geleverd

Altijd flexibel met afspraken, al jaren goed geholpen

Gewoon een goede service

Ook al hadden ze slecht nieuws over m'n auto ze hebben me er toch goed mee geholpen

Zeer goede garage. Met deskundig en vriendelijk personeel.

Zie boven

Snel en nette behandeling, staan direct voor u klaar

Snelle afspraak, met goede informatie vooraf of tijdens werkzaamheden.

Goed, vriendelijk, professioneel

Goed, vriendelijk, professioneel

Hele goede en snelle service. Gewoon top!

Auto gekocht en netjes afgeleverd. Probleem met mijn auto gehad voordat ik op vakantie ging. Dinsdag gebeld , dinsdag auto brengen en woensdag ochtend klaar. Gewoon een top service.