Goede prijs, zeer snelle levering. Vrijdag 23:00 besteld, werknemer van Auto Vanderbosch moest toevallig in de buurt zijn, dus kwam de volgende dag om 11:00 al bezorgen na telefonisch overleg.
Aankoop auto: Opel Combo 2006: 58-VBP-3 Ik heb een proefrit gedaan op dinsdag 27 juni en de auto beviel me. Na een gesprek over het bedrag van inruil van mijn oude auto Peugeot Partner kwamen we tot een overeenkomst. De Opel wordt goed nagekeken en vervolgens , naar zeggen van de verkoper Luuk, 100 % technisch afgeleverd. Inkoop – inruil en afleveringskosten besproken en we kwamen uit op: Aankoopbedrag € 3300,00. Afgesproken dat ik op woensdag 5 juli de Opel kom ophalen. Ik kom de auto ophalen: de papieren worden nagekeken en besproken. Luuk vertelt me dat er bij het wassen van de auto water in de auto liep aan de voorzijde vanaf de voorruit en dat dit is verholpen door een rubber onder de motorkap te vervangen. Dit is weer ok, vertelt Luuk. Ook vertelt hij dat er een barst in de voorruit zit en dat het verder doorlopen van de barst in de ruit verholpen is door een gaatje te boren en te vullen. Dit werkt als een soort stop. Ik hoefde niet te angstig te zijn over een barst in de ruit. Tegenwoordig zijn de ruiten zo gemaakt dat deze niet in duizenden stukjes uiteen valt, zegt hij. Ik vond het vreemd…een barst in de ruit? Die had ik toch niet gezien bij de proefrit? Ook vertelde Luuk dat mijn reservewiel niet onder de auto kon en dat er daarom een banden reparatieset is meegegeven in de auto. Ik moest de reserveband maar thuis ‘bewaren’. Ik kon dan ten aller tijde met de reparatieset het euvel verhelpen en dan thuis de band tijdelijk vervangen door de reserveband. Ik gaf aan dat ik dit toch er lastig vond ook in het buitenland (op vakantie – met caravan). Luuk vroeg na hoe het zat.. de auto werd op de brug gereden en wat bleek: het reservewiel kon ‘gewoon’ in de ophangingring onder de auto geplaatst en bevestigd worden. Ik rijd weg en ik zie duidelijk de barst in de ruit en ben ervan overtuigd dat ik deze niet gezien heb bij de proefrit. De barst is nl. zo in het zicht zichtbaar: onderin de ruit links. Wanneer je op de weg kijkt bij het rijden is deze opvallend zichtbaar zelfs. Dat zou ik gezien hebben en dus ook na de proefrit dit zeker besproken hebben. Ik ben overtuigd: deze barst was er niet tijdens de proefrit op 27 juni. Op 5 juli s ‘middags breng ik de papieren van de Peugeot Partner voor de vrijwaring. Tijdens het rijden in de auto gaat en bleef er een lampje branden betreffende de uitlaatgassen. Dit bespreek ik met Luuk en ook kom ik terug op de barst in de voorruit: nl. dat ik ervan overtuigd ben dat de ruit niet gebarsten was tijdens de proefrit. Ik heb een auto gekocht zonder gebarsten ruit en nu krijg ik de auto met een gebarsten ruit mee. Ik ben er zonder ook maar een aandeel in te hebben er op achteruit gegaan. Auto met barst in voorruit! Omdat ik het eerder over een notitie bijvoegen had aan de verkoopgegevens, starten we daarmee. Luuk wilde noteren: bij de verkoop van de auto zit er een barst in de voorruit. Hiermee kon ik niet akkoord gaan: ik vroeg te noteren: bij de proefrit op 27 juni, geen barst in de voorruit, op moment van ophalen(5 juli) van de auto wel een barst in de voorruit. Het bleef echter een onderwerp: Ik had namelijk een auto gekocht zoals ik m gezien had op 27 juni - zonder barst in de voorruit. Luuk probeerde toch mij de auto aan de hand te doen zonder ruitvervanging. Hij probeerde duidelijk mij de auto aan de hand te doen met een barst in de voorruit. Ik voelde me niet gehoord en zelfs vernederd daardoor. Dit uitte ik, uiteindelijk is het voorstel gedaan de ruit toch te vervangen. Dit was mijn inziens het enigste juiste wat te doen om dit op te lossen. Afgesproken werd op woensdagmiddag 5 juli dat ik de auto weer zou brengen op dinsdag 11 juli voor reparatie van het uitlaatgassysteem en vervanging van de ruit. Ik kreeg een vervangende auto mee. Woensdag 12 juli, in de namiddag, kon ik de auto dan weer ophalen. Tot mijn verbazing kreeg ik op 8 juli een factuur toegezonden van het volgende: Zekeringkast de/monteren (waterlekkage). Bedrag € 148,83. Alles schoon en droogmaken en afkitten. Hierover was ik zeer verbaasd. Ik belde en er werd mij gezegd dat deze factuur was verzonden in opdracht van de baas. Later bleek dat deze factuur ten onrechte bij me terecht is gekomen en dat het eigenlijk een interne mail had moeten zijn, zo werd mij later verteld. 1. De reserveband kon niet in de ophanging (werd gezegd) – na controle en nakijken : De reserveband kon WEL in de ophanging: 2. Uitlaatgas dashbordlampje-signaal – bleef branden na 10 km rijden- is later verholpen 3. Voorruit : bij proefrit geen barst : bij ophalen auto – barst 4. Toezenden van een (onterechte) factuur zekeringskast de/monteren-(waterlekkage) 5. Bij ophalen van de auto op 12 juli : auto niet schoongemaakt. Restanten van kit e.a. nog in de auto en de buitenkant van de auto niet schoon. Alle hier boven genoemde punten zijn verholpen. Daar ben ik uiteindelijk tevreden over. Maar ik kreeg zeer de indruk: deze auto, de Opel Combo, toch nog proberen te verkopen met zo min mogelijk kosten. Dit is een doorschuifauto – verkopen met zo min mogelijk kosten- ik praat die barst in de voorruit ‘wel weg’. Met barst verkopen – ik probeer t. De auto proberen te verkopen met barst in de ruit. (terwijl die er NIET inzat bij de proefrit en keuring met steekproef- wordt anders een notitie van gemaakt). De barst zat nl. in het indirecte gezichtsveld met een beschadiging van meer dan 50 mm. Verder nog: De ophanging van het reservewiel: reservewiel kon wel geplaatst worden. En op 8 juli een factuur ontvangen die intern verzonden had moeten worden (werd me later die dag medegedeeld) . Ik voelde me als klant in eerste instantie niet serieus genomen. Alle genoemde punten zijn opgelost: door de ruit te vervangen, door het uitlaatsysteem te repareren, de ophanging van het reservewiel na te kijken, dat de factuur intern bedoeld was etc. Bovenstaande punten hadden met iets meer zorgvuldigheid allemaal voorkomen kunnen worden. De klant is belast met zaken die de klant niet direct aangaan. Het is opgelost..bedankt daarvoor. Maar het was zeker geen fijne start. Met vriendelijke groet, Berna Bonekamp. Onderstaande vraag: beveelt u dit bedrijf aan? Mijn ervaring met uw bedrijf is uiteindelijk goed opdat betreffende zaken zijn opgelost. Maar er is in eerste instantie niet adequaat naar de klant gehandeld en de klant is belast met zaken waarmee de klant niet belast mee had mogen worden. Wel wil ik zeggen dat het prima is opgelost. Ervaring met uw bedrijf in de toekomst zal uitwijzen of ik uw bedrijf aan beveel.
Beste Berna, Hartelijk dank voor de review. Er gingen inderdaad een aantal dingen mis. Ik ben erg blij met uw meedenken. Mede daardoor hebben we na het vervangen van de voorruit elkaar de hand geschud op een goede relatie voor de toekomst. Ook hier gaat het niet altijd vlekkeloos, en helaas is het u overkomen. Wij hebben er in ieder geval van geleerd en we zullen er in de toekomst alles aan doen om deze fouten te voorkomen. Nogmaals dank voor de review en graag tot ziens in Halle. Met vriendelijke groet, Luuk Hendriksen
Goed
Klantvriendelijk, klantgericht, goed bedrijf
Prettig in omgang met de klant, in het zeer vriendelijk gesprek weet je als klant waar je aan toe bent. Als je ëén eigen inspectie wil doen bij de auto die je in gedachten hebt geen punt in mijn geval, mede hierdoor is de koop gladjes verlopen en doorgegaan.
Ik heb een zeer goede ervaring met hen door het kopen van een auto die bij me past.
Zeer tevreden. Schade gereden en total los. Binnen een paar dagen had Luuk een andere auto geregeld.
Heel prettig
Positieve ervaringen: goed en degelijk bedrijf welke de afspraken nakomt. Verkoper prettig en soepel in de omgang, niet opdringerig en neemt de tijd.
Snelle service, persoonlijke benadering, snelle reparatie met gebruik van leenauto.
Prima
Gewoon goed.
Goed
Topservice en altijd zeer klantvriendelijk!
Erg verrast door de manier waarop dit bedrijf service verleend. Zo klantgericht ben ik het nog niet eerder tegen gekomen. Iedereen is even vriendelijk. Ook een aangename manier van zaken doen. Eerlijkheid staat voorop en zeker bij aanschaf van een auto is dat zeer prettig.
Net als gewoonlijk snel, accuraat en volgens no nonsense aanpak. Dat geeft mij vertrouwen bij het rijden!
Zeer correct geholpen door Luuk. Auto zeer netjes afgeleverd aan Audi TT liefhebbers Bedankt!
Twee weken terug een zeer nette Bmw 523i uit 2007 gekocht. Hier bleek na een paar dagen een klein mankement mee te zijn Wat door garage Venderbosch volledig kosteloos is geregeld. Top service zoals je het niet overal meer ziet!
Uitstekend en klantvriendelijk bedrijf!
Tot dusver zeer goed, en als de problemen met de nieuwe corolla goed opgelost worden blijft dat zo.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.