Filters

10

Top service!!

Goede sevice, snelle reactie en super goede afhandeling!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Superbedrijf!

  • Aanbevelen? Ja
8

Wederom erg correct en snel geholpen door Venderbosch!

Inmiddels een aantal keren gebruik gemaakt van de goede en snelle service van Venderbosch! Echte Achterhoekse mentaliteit; ik kan het iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top bedrijf

Top afhandeling van aankoopauto, nemen de tijd voor je, zijn eerlijk en weten waar ze over praten

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle reparatie. Super uitgevoerd!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Goede service in alles, geen vraag is teveel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en netjes ontvangen en behandeld

Correct en netjes ontvangen en behandeld

  • Aanbevelen? Ja
9

Nette afhandeling

Goede en nette afhandeling, zoals we gewend zijn.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vertouwd

Makkelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

bedrijf is prima Thomas behouden en zo doorgaan met groet J.Eijt

goed geholpen en geen l. wacht tijden

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen, snel en correct.

Correcte ontvangst, snelle hulp en correcte afwerking.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Vriendelijk personeel prima geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede ervaring bij een leuk bedrijf.

Mijn ervaring met Auto Venderbosch is zeer positief. Verzorgd net bedrijf. Vriendelijk deskundig personeel met aandacht voor de klant. Nette marktconforme inruilprijs gekregen voor mijn vorige auto. Nieuwe auto was tot in de puntjes verzorgd. Absolute aanrader als U van plan bent een andere auto aan te schaffen. Complimenten.........

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Staan altijd voor je klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Gewoon een goed bedrijf waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne ontvangst, gastvrij en de klant staat voorop

Dit was niet de eerste keer dat ik bij dit bedrijf binnenliep. Wij kochten hier al eerder meerdere auto's waarbij de wensen van de klant voorop staan. Dit maal bezocht ik het bedrijf voor een servicebeurt van mijn auto. Kosteloos stond er een leenauto beschikbaar. Als er bij de inspectie bijzonderheden worden aangetroffen, dan wordt er direct met de klant contact opgenomen voor een overleg. Na de beurt wordt de auto ontsmet en weer beschikbaar gesteld aan de eigenaar. Ik kom uit het midden van het land maar heb er graag een rit voor over om mijn auto met een gerust gevoel voor onderhoud af te geven. Het is een betrouwbaar bedrijf en die zijn niet overal te vinden. Tot de volgende keer bij Luuk en zijn team.

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk geholpen.

Na mijn email via Autoscout verzonden te hebben, heb ik meteen antwoord van Luuk per mail gekregen. En naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om de Kia Ceed te bekijken en een proefrit gemaakt en een inruilwaarde voor mijn Renault gevraagd. En tenslotte de stap genomen om mijn auto in te ruilen voor de Kia. Alles netjes door hem afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pech onderweg en binnen 10 minuten alles opgelost.

Bij pech onderweg de auto aan de kant gezet. Binnen 10 minuten was er een monteur en een verkoper aanwezig, compleet met leenauto zodat wij onze tocht konden voortzetten. Jullie service en reparatiesnelheid én -kwaliteit is geweldig! Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig en zakelijk.

Goede informatie en correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Nee
9

Goede service en afhandeling

Mijn sleutel had gebreken. Na 1 telefoontje werd het gelijk opgelost. Snel contact en snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Zoals altijd super!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!

Een top bedrijf met vriendelijk personeel en een super nette aflevering!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Professionele en vriendelijke service op alle fronten.

Erg tevreden over hun aanpak. Alles wordt duidelijk besproken. Geen verrassingen achteraf. Gemoedelijke Achterhoekse mentaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend!

Mijn ervaring is dat ik als klant op een vriendelijke en respectvolle wijze werd benaderd en behandeld. Ze staan altijd paraat en de eventuele problemen worden op een correcte manier opgelost!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vriendelijke behulpzame mensen!

Top

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 2

7025AD Halle

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.