Heel klantvriendlijk
De naam \'hifidump\' wekt niet direct vertrouwen. De site ziet er ook niet erg professioneel uit. Maar de prijs vd fietsdrager die ik zocht was incl verzenden lager dan bij Coolblue. De pagina met werknemersfoto\'s gaf mij het vertrouwen dat het echt om een website van een garagebedrijf ging. Ik heb op maandagavond besteld en op woensdag werd het pakket al bezorgd! Ik had geen orderbevestiging gekregen (dat helpt niet echt voor het vertrouwen), maar toen ik daar op dinsdagochtend over belde, werd ik keurig te woord gestaan door een meneer die mijn bestelling hoogstpersoonlijk klaargezet had, top!!
Betreft hier het bestellen en afhandelen via internet. Lof.
Kort en goed contact via de mail. Snelle goede levering. Prima prijzen!
Tomtom stond voorradig op de website. Na overmaking van factuurbedrag kwam bericht dat men binnen een week het artikel van de leverancier hoopte te ontvangen. Order geannuleerd.
Super service! Onlangs hebben wij hier een auto gekocht. Helaas hadden ze de auto die wij zochten niet staan, maar we gingen samen opzoek naar een andere auto. We hebben nu een hele fijne auto voor een eerlijke prijs met ongekende service. Geen mannen in dure pakken maar gewoon normaal en eerlijk bedrijf.
Online tomtom besteld. Keurig op tijd en netjes afgeleverd
Zeer snelle levering en heel goede prijzen.
Fijn autobedrijf ben erg tevreden over de snelle service
Al vele jaren tevreden klant.
goede ervaring
Goede service .
Hele snelle levering , binnen 5 minuten was er al een mail dat de bestelling verstuurd was. En inderdaad de volgende dag binnen. Tevens een zeer scherpe prijs voor wat ik aangeschaft heb.
We hebben \'n Uebler fietsendrager gekocht bij Auto Venderbosch en de levering was goed en snel. Er zaten 2 setjes sleuteltjes bij de fietsendrager waarvan 1 setje niet de juiste was. Was namelijk van \'n ander merk fietsendrager. Direct Auto Venderbosch gebeld en deze heeft beloofd de goede sleutels op te sturen. Daar wachten we nog op.
in eerste instantie heel positief. Kreeg zelfs het bestelde dubbel opgestuurd. Heb daarover telefonisch contact gehad. Op e-maiol berichten wordt niet gereageerd: wil het teveel geleverde pakketje terugsturen, maar krijg geen reacties op de vraag of zij de verzendkosten betalen, het is immers hun fout.
Beste heer / mevrouw, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Er was een foutje in de spelling van het e-mail adres ontstaan. Vanzelfsprekend zijn de kosten voor het terugzenden voor onze rekening. Onze excuses voor het ongemak.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.