fijne vertrouwde service

APK en kleine beurt, snel gedaan werd rond de middag al gebeld dat alles klaar was. Snel vertrouwd en goede service!

Thanks Heidi!! Erg fijn dat je zo tevreden bent 👍🏻👍🏻 Groet Luuk

Accuraat!

Accurate reactie en afhandeling van een gevraagde dienstverlening.

Bedankt Fons! Het was ook een kleine moeite 👍🏻👍🏻 Groet Luuk

Duidelijke communicatie, goede opvolging

Het vervangen van mijn zomerbanden (alvast) verliep soepel.

Hoi Victor, Leuk om te horen! Ik zal de complimenten doorgeven! Groet Luuk

Echt een top garage

Onze auto altijd in onderhoud bij venderbosch Prima service en eerlijke mensen, Waar op je kunt vertrouwen.

Mooie review Tino! DANK! Fijne dag. Groet Luuk

Netjes geholpen

Thanks JP! En geniet van je mooie cabrio! Hopelijk gaat de zon snel schijnen! Groet Luuk

Uitstekende ervaring

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, klantvriendelijk en ook klantgericht met een uitmuntende service in aankoop, inruil en onderhoud van uw voertuig. Ik beveel deze garage bij iedereen absoluut aan.

Hartelijk bedankt Joost! Super fijn dat je zo tevreden bent. Groeten Luuk

Goede service en vriendelijk personeel

Je wordt vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Het onderhoud aan de auto gebeurt goed en vakkundig, en je wordt op de hoogte gehouden wat er allemaal gebeuren moet aan de auto.

Hi Irma! Bedankt zeg! een hele mooie review en een prachtig cijfer! Daar doen we het voor! DANK! Groet Luuk

sehr gute schnelle verlässliche Lieferung,danke, Wolfgang, Austria. zeer goede snelle betrouwbare le

Hartelijk dank voor de vriendelijke informatie en informatie voor de fietsendrager. Maandag besteld en donderdag al ontvangen in Linz, Oostenrijk. Met vriendelijke groeten, Wolfgang

Hallo Wolfgang, vielen Dank für die nette Bewertung! Das freut uns sehr! Die Lieferung ging sehr schnell. Viel spass damit! Und bis zum nächsten Mal. Gruß Roel

prima service

prima service en goede afhandeling

Bedankt Herman!! De volgende keer hoop ik zelf aanwezig te zijn, dan drinken we weer een keer een kopje koffie! Groetjes Luuk

geweldige service!!

ze hebben me snel, correct en tegen een goed prijs weer op weg geholpen

Fijn dat je ze tevreden bent Peter! Daar doen we het voor. 💪🏻 Groet Luuk

Top.

Fijn en betrouwbaar autobedrijf.

Bedankt René!! Groet Luuk

Als je thuis bent

Super gemoedelijk met oog voor de klant, flexibel en in overleg veel mogelijk. Door de huidige economie was er weinig marge op de verkoopprijs, maar je betaald absoluut niet te veel voor je auto. Duidelijke uitleg!

Thanks Toine!! Ik vind het leuk dat je voor ons gekozen hebt! Tof! Dank voor het cijfer!! Groet Luuk

Zeer nette en correcte service

kan iedereen deze garage aanbevelen . beleefd en correcte services

Wat leuk zeg! Bedankt voor de mooie woorden! We gaan de Twingo goed klaarmaken, zodat jullie kleindochter er extra van kan genieten. Hartelijke groet, Luuk

Uitstekend, vriendelijk en attent, 1 minpuntje.

We werden keurig en vriendelijk ontvangen. De medewerker vertelde ook gelijk dat hij nog in opleiding is als verkoper. Geen probleem. alleen was het bij het afrondende gesprek ietwat vervelend dat het zo lang duurde voor er bij de onderhandelingen een bod van de garage kwam voor de inruilwaarde van onze oude auto omdat de seniorverkoop- medewerker, die hiervoor toestemming moest geven, in gesprek was met een andere cliënt. Maar daar kon onze verkoper uiteraard niets aan doen. De koffie en de chocolademelk waren heerlijk en we zijn absoluut tevreden de deur uit gegaan. Superblij met onze aankoop.

Hartelijk dank voor het mooie cijfer Jan. Ik zal de complimenten doorgeven aan Jens. En fijn dat u begrip heeft voor de drukte van afgelopen zaterdag. Fijne dag gewenst! Groet Luuk

Mooie garage en vriendelijk personeel.

Voor mij was het gemakkelijk, de auto is thuis opgehaald en 's avonds weer keurig teruggebracht. En de auto is weer nagekeken zodat ik er een jaartje tegen kan.

Hi Nico! Dank voor de 10!! Fijn dat je zo tevreden bent. De groetjes aan Greet. Luuk

Uitmuntend

Bij Venderbosch staat de deur altijd voor je open! De service is uitstekend en ik ben altijd goed geholpen.

Bedankt Thomas!! Leuk dat je zo tevreden bent en dat je trouw bij ons blijft komen. Ondanks de afstand tussen Utrecht en Halle. DANK! Groet Luuk

Ze doen wat ze beloven!

Bedankt voor de 10!! Enorm veel plezier met uw PRACHTIGE DS. Geniet ervan. Groet Luuk

Mijn auto moest voor onderhoud dat viel zo hoog uit wat de auto niet meer waard was op zoek gegaan naar andere auto venderbosch heeft alles perfect geregeld en in de tussentijd gebruik mogen maken van 'n leen auto ik zeg 'n echte aanrader met achterhoekse gemoedelijkheid

Bedankt voor de mooie review Roy! Dank!! We spreken elkaar als de Renault klaar is. Groetjes Luuk

Top bedrijf!

Prettige mensen om een auto bij te kopen. Luuk hielp ons bij de aanschaf van een BMW 335i en een Lexus CT200h. Fijne communicatie, denkt goed mee en veel probleemloze kilometers.

Hi Devon, Leuk om te lezen zeg! We gaan er in de toekomst vast nog wat auto's aan toevoegen! ;) Fijne kilometers! Groet Luuk

Zeer goede service en vriendelijke medewerkers

Hartelijk dank Joop! Leuk dat je tevreden bent! Groet Luuk

T

Uiterst vriendelijk en bekwaam en opdracht super uitgevoerd. Alleen zondagmorgen om kwart voor 8 wakker gepiept te worden voor een beoordeling vind ik wat vroeg

Hoi Frans en Carla, Erg bedankt voor jullie komst. Fijn dat jullie klant bij ons wilden worden. en ontzettend fijn dat jullie tevreden zijn over het uitgevoerde onderhoud! De excuses voor de vroege review melding, ik antwoord nu dus pas na 10 uur ;) We spreken elkaar! Groetjes Luuk

Goede service. Nemen alle tijd. Luuk is zeer betrokken en neemt je mee tijdens het hele aankoopproces. Voelt heel goed en komen weer bij hem terug voor de volgende aankoop.

Hi Joyce! Wat een mooie review! Super leuk om te lezen! Geniet lekker van je mega mooie Mini! Veel fijne en veilige kilometers gewenst! Groet Luuk

super goed

Voor Autovenderbosch is de klantrelatie altijd erg belangrijk. Als klant is dit altijd voelbaar, zowel bij verkoop, onderhoud, garage, etc.

Mooi om te lezen Theo! Dank voor de mooie woorden. We zien elkaar +/- april voor een heeeele mooie BMW ;) groet Luuk

Goede service, goede ontvangst.

Betrof bandenwissel. Snelle verwerking, correcte ontvangst, goede uitleg over staat banden.

Bedankt Henk! Goede dagen gewenst! Groet Luuk

Snel en vakkundig