Goede autogarage met deskundige medewerkers

Deskundig, betrouwbaar en denkt mee in mogelijkheden. Gewoon een uitstekend autobedrijf!

Geweldige service, professioneel en toch persoonlijk!

Hele proces van importeren van een hele mooie Mini, is uit handen genomen. Met de grootst mogelijke zorg afgeleverd, een hele prettige ervaring! Duidelijke communicatie vooraf, je weet gewoon waar je aan toe bent. Ideaal. Reeds meerdere keren dit proces, van een auto importeren, met Venderbosch doorlopen en het blijft een hele prettige ervaring! Top heren!

Alles correct gedaan

Alles prima gedaan wat afgesproken is.

Hartelijk dank beste Ben!! Erg fijn dat je wederom vanuit Borculo bij ons komt voor het onderhoud. Groetjes Luuk

Betrouwbaar

Betrouwbaar netjes

Thanks Fatih!! Je prachtige BMW wordt op dit moment klaar gemaakt. Ik kijk uit naar de levering. Groet Luuk

Auto Venderbosch heeft mij snel en vakkundig geholpen.

Auto had een defecte accu. Auto Venderbosch heeft mij snel en vakkundig geholpen.

Bedankt voor het mooie cijfer Arno!! Groet Luuk

Top bedrijf

Alles was zo als altijd weer perfect geregeld tot de volgende apk en onderhoudswerkzaamheden beurt

Bedankt Roy!! Zeker tot dan! Groet Luuk

snelle service

lamp defect dit werd snel verholpen.

Thanks Heidi!! Zulke kleine reparaties kunnen altijd wel tussendoor 💪🏻💪🏻 Groetjes Luuk

OK

OK

Bedankt Ad!! Groet Luuk

Prima!

Thanks Martijn!! We spreken snel weer! Groet Luuk

Goed volgens afspraak geholpen.

Dank Gerwin!! Klasse cijfer! Daar zijn we blij mee! Groet Luuk

Was helemaal top.

We voelden ons zeer welkom en er werd alle tijd genomen om ons goed te informeren.Zeer duidelijk verhaal en mede daardoor besloten de koop te sluiten.Nog een week wachten en dan gaan we de auto ophalen.

Hartelijk dank Bert!! Morgen is het dan zover! Jullie auto staat al te glimmen in de showroom. Tot morgen!! Groetjes Luuk

Fijn gesprek, mooie garage!

We hebben een goede proefrit kunnen maken doordat de garage met een kant en klare route kwam waarmee zowel landwegen, 80-wegen, snelweg en bebouwde kom aan bod kwamen.

Hi Koen en Sanne! Tof dat jullie een 10 geven! Dat is erg fijn!! We gaan komende week aan jullie nieuwe auto werken zodat we hem mooi klaar kunnen maken! We zien elkaar met de aflevering. Groetjes en nogmaals DANK! Luuk

Vriendelijke ontvangst, prima service en kennis

Plezierige ontvangst door Luuk (eigenaar). Ruim tijd voor ons genomen en goede uitleg over de verschillende mogelijkheden voor de aanschaf van een andere auto. Ook de aflevering twee weken later was weer goed verzorgd. De auto is conform de afspraken afgeleverd zonder overige poespas.

Wat leuk zeg!! Ik vind het leuk te lezen dat jullie zo tevreden zijn! Ga lekker genieten van jullie hele mooie Nissan Qashqai! en wellicht zien we elkaar van de winter in de Dolomieten ;) Groet Luuk

Goeie service en duidelijk

Heel goed geholpen en duidelijk over alles.

Leuk om te lezen Fawaz! Geniet van je mooie Golf!! Groet Luuk

Heel erg tevreden!

Netjes geholpen en goede service.

Thanks Bram! 💪🏻💪🏻

Geweldige service.

We hadden heel fijn mail en telefonisch contact. Ook heel hartelijk ontvangen en goed advies gekregen. We zijn heel blij met onze nieuwe auto en kunnen niet wachten tot we hem mogen ophalen!

Goedemorgen beste Rebecca, Hartelijk bedankt voor het mooie cijfer !! Ik had van mijn collega Robin begrepen dat alles volgens plan was verlopen. Fijn! We gaan elkaar zien bij de aflevering. Fijne dag gewenst! Groet Luuk

Professioneel en aandacht voor de mens.

Weten waarover men het heeft, eerlijk en geen overbodige verhalen. Meedenken in het belang van de klant. (Dit is op basis tot het bereiken van de prijs en het bevestigen van de koop). Aflevering is hier dus in deze beoordeling niet meegenomen.

Goedemorgen beste Erik, Bedankt zeg! Wat een mooie review! En de auto is nog niet eens geleverd :) Dank! De monteurs werken deze week aan jullie nieuwe auto, zodat jullie snel kunnen gaan genieten. Fijne dag! Groet Luuk

Heel correct

Tot nu toe super,maar de fietsendrager is nog niet geleverd

Beste Jac, Dank voor uw bericht. De levering naar België duurt inderdaad altijd iets langer dan binnen Nederland. Spoedig zal hij bij u zijn. Nogmaals dank! Groet Luuk

Erg aardige en meedenkende mensen

De verkoop van een goedkope auto werd zeer netjes afgehandeld, ondanks dat het al laat op de zaterdag was.

Dag beste heer Boom, Dank voor uw review én voor het toesturen van de Reservesleutel! Veel goede kilometers gewenst! Groet Luuk Hendriksen Auto Venderbosch

Goede samenwerking, erg klantvriendelijk, niets als lof.

Hoi Dieny, Wat fijn dat u zo tevreden bent! Dat zijn wij ook. Jammer dat u niet in de buurt woont en we u niet meer zien met het onderhoud. Het was leuk en gezellig. Fijne kilometers met uw nieuwe auto! Groet Luuk

Zeer snelle levering

Fantastisch bedrijf

Hi Ben, Dat klinkt goed! Dank!! Groet Luuk

Prettige klantvriendelijke benadering.

2 vergelijkbare auto’s (occasions) kunnen proefrijden. Venderbos doet er alles aan een nette auto af te leveren. Prettige ervaring. We kijken uit naar de levering.

Hi Rogier, Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn! We hebben de auto bijna klaar! We zien elkaar snel!! Groetjes Luuk

Fijn geholpen en ontzorgd.

Een zoekopdracht achtergelaten heeft nu gezorgd voor een nieuwe auto. Elders opgehaald door Venderbosch, nadat ik zelf proefgereden had bij de andere garage. Doorgegeven dat ik graag via Venderbosch auto wilde hebben, omdat het ten eerste vertrouwd is, je kent de mensen en weet wat hebt en Halle in de buurt is in plaats van Amersfoort of Amsterdam . Niets ten nadele van de andere garages maar waarom overstappen als je al een fijn bekend adres met betrouwbare service om de “hoek” kan krijgen? Snel geregeld en aankomende week kan ik de nieuwe auto ophalen. Thanks Venderbosch , Thanks Luuk !

Hi Patrick ! Wat een mooie woorden! Super fijn! Dank! Veel fijne en veilige kilometers gewenst! Hartelijke groet, Luuk!

Plezierig en betrokken.

Mooie Volvo V 70 gekocht met een billijke prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke en berokken mensen die er zin in hebben.

Hi Kick, Dank voor het mooie cijfer en de mooie woorden. We zien elkaar snel! Hartelijke groet, Luuk

prettige en vakkundige garage.

Kwam voor een tweedehands auto en had een oude auto in te ruilen. Reële vraagprijs en inruilprijs. Snel geregeld. Keurige BOVAG afleverbeurt waarbij nog twee nieuwe banden en een nieuwe trekhaak stekker gedaan zijn. Prima service en vriendelijke verkoper.

Hallo Mark, Ontzettend bedankt voor uw review! Dat is een prachtig cijfer! Dank! En veel plezier met uw auto. Groet Luuk