Top service!

Goede afspraken kunnen maken over de werkzaamheden. In overleg kon ik zelfs de auto al eerder ophalen. Werkzaamheden, plaatsen trekhaak, volledig naar wens uitgevoerd. Mijn eerste ervaring met Venderbosch en zeker voor herhaling vatbaar. Klantgericht, fijn in de omgang en een mooie zaak. Schoon en strak. Van harte aanbevolen.

Zeer prettige werknemers en geweldige service

Je wordt hier erg prettig geholpen, met een geweldige service. Geen verkooppraatjes, maar eerlijk advies. De service staat hoog in het vaandel.

Service gericht en professioneel

Service gericht en alles op een goede en vriendelijke manier afgehandeld. Fijn contact.

een meer dan geweldige service

op donderdag een auto gekocht en op zaterdag wordt deze geleverd. heeft een kleine beurt gehad en geheel keurig gepoetst.

Bedankt voor de mooie review Peter! Erg fijn dat je zo tevreden bent! Hartelijke groet, Luuk

Ontzettend goed

Fijne communicatie, en service

Hartelijk bedankt beste Marc! Je krijgt een bijzonder mooie BMW ! Dank voor de opdracht! Groet Luuk

Vriendelijk, gastvrij en vakkundig.

Erg vriendelijk. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Je komt er met een goed gevoel vandaan.

Hartelijk bedankt beste Pascalle! Super leuk om te lezen. We gaan de Hyundai mooi klaar maken voor je! Fijne dag en tot snel! Groetjes Luuk

Zeer goed als altijd

Goed werk vriendelijke mensen ,en nu hopen dat we de klok nog op tijd kunnen krijgen . Maar geloof dat dat ook wel zal lukken

Goedendag beste Piet! Hartelijk bedankt voor de review! Ja, soms hebben zelfs wij wel eens een vraagstukje waar we niet direct uitkomen. Maar wat u ook zegt, ook dit gaat lukken! Een fijne dag en nogmaals HARTELIJK dank voor uw komst! Groet Luuk

Het adres voor je auto.

Trekhaak werd vakkundig gemonteerd. Alles volgens afspraak tegen een redelijke prijs.

Hi Jeroen! Bedankt voor de review! Erg leuk en fijn om te lezen! Groet en een prettige dag, Luuk

Filipe Fernandes

Conprei um carro tratei tudo por wat sap sem la ir recebi carro ca em Portugal. Foi negócio serio 5 estrelas. Obrigado

Hi Filipe, Muito obrigado pela bela revisão! Bom ler que você experimentou isso como um negócio de 5 estrelas. Muito legal! Boa sorte com o Citroen Cactus em Portugal. Se você estiver perto de nossa empresa, não hesite em passar por aqui! Sinceramente, Luuk

Nette snelle service

Online een afspraak kunnen maken. Prima service

Bedankt Richard Johan! Fijn dat je onze service goed ervaren hebt! Groet Luuk

Deskundig

Behulpzaam toen imker verkeerde onderdeel had esteld

Hartelijk dank Herman! Groet Luuk

We hebben hier een hele fijne auto gekocht.

We zijn goed geholpen, het is een uitstekende auto. De service was erg goed en de mensen vriendelijk!

Bedankt Carli! Wat een leuke review! Veel plezier met jullie auto! Groetjes Luuk

Duidelijke communicatie en prima uitvoering!

Venderbosch blinkt uit in heldere communicatie, maken waar wat ze beloven en leggen ook nog even kort uit wat ze hebben ingebouwd. De factuur is conform de prijsopgave én het kopje koffie smaakt ook!

Hi Norbert! Wat een ontzettend mooie review! Hartelijk dank, hier worden we trots van!! Groeten Luuk

was goed

was goed

Bedankt Marco!! Groetjes Luuk

Oplossingsgericht, betrouwbaar, gaan als team voor een tevreden klant!

Garage Venderbosch is een prima garage, ze proberen altijd mee te denken en geven ook aan aan als ze iets niet waar kunnen maken. Mijn complimenten en waardering, ga zo door!

MEGA bedankt! Fijn dat je zo tevreden bent. Groetjes Luuk

Zeer goede service en aardig personeel

Wat fijn Dirk! Hartelijk bedankt voor de mooie woorden en het prachtige cijfer! Groetjes Luuk

Eerlijke verkoper

Super geholpen fijne en eerlijke verkoper

Hartelijk bedankt beste Bennie! Alvast heel veel plezier met de Toyota en doe de groeten aan Eef. Groet Luuk

Afspraak is afspraak

Zo hoort het ook :) Groetjes Luuk

Eerlijk, behulpzaam en geweldige autos

Had een geweldige ervaring met hen. Ik ben super gelukkig met mijn auto en toen ik een kleine probleem tegenkwam losten ze het meteen op zonder enige complicaties. Zou daar zeker opnieuw een auto kopen en zou aan vrienden adviseren!

Whauw! Hartelijk bedankt voor de mooie woorden. Super fijn om te lezen! Doet ons goed! Vele groeten uit Halle, Luuk

Prettig bedrijf!

Goede communicatie, vriendelijk en behulpzaam!!

Bedankt Stien! Daar doen we het voor. Een prachtig cijfer! DANK! Groet Luuk

Goed en betrouwbaar.

Altijd correct behandeld en goed advies wat betreft reparatie en onderhoud.

Erg fijn dat u zo enthousiast en tevreden bent. Heel fijn! Dank! Groetjes Luuk

vriendelijk en behulpzaam personeel, die goed werk afleveren.

Hartelijk bedankt Jan Willem!! Groetjes Luuk

gemaakte afspraken nagekomen.

Bedankt! Daar doen we het voor. Veel plezier met de Golf. Groetjes Luuk

Wij gingen blij naar huis

Wij hebben een fijne auto gekocht en alles werd direct naar wens geregeld.

Zo hoort het ook! Dank voor de complimenten! Fijne dag, Groetjes Luuk

Je wordt goed ontvangen en geholpen.

Ik vond het zeer prettig om zo ontvangen te worden.

Wat leuk om te lezen! Hartelijk dank Roy! Groeten Luuk