wederom super service

Onlangs mijn auto voor APK keuring gebracht. auto moest 26 november gekeurd worden, afspraak gemaakt, maar door omstandigheden kon 26 nov niet doorgaan. Op 25 nov om 14.30 uur gebeld met de vraag of ik de auto ook op een andere dag kon brengen. Middags om 15.00 uur kon ik hem brengen en de 26e om 9.30 uur kon ik de auto weer ophalen en kon daarom op tijd bij mijn afspraak zijn. Echt super geregeld door die jongens van Venderbosch uit Halle.

Zeer vriendelijk en correct geholpen

Zeer correct en vriendelijk geholpen, houden zich aan hun afspraak en ik heb er een goed gevoel bij.

Super nette en deskundige club

Deskundig bedrijf waar de klant koning is

Online afspraak gemaakt, werkt prima. Bandenwissel zomer/winter. Kon er op wachten, werd zelfs koffie aangeboden.

Afspraak gemaakt voor de APK en ben netjes behandeld. Er werd mij duidelijk door gegeven wat n.a.v. de APK keuring gedaan moest worden (de nodige reparatie/vervangingen had ikzelf ook al verwacht) en kon de auto gewoon 's-avonds weer ophalen. Geheel volgens de corona regels was de auto ook weer gedesinfecteerd. Prima hoor.

Perfecte service

perfecte service

Altijd goed

Je wordt goed ontzorgt

Gewoon goed!

Prima hulp ook bij pech. Alles prima georganiseerd en geregeld!

Uitstekend!

Super snelle service, betrouwbaar en altijd vriendelijk!

Vriendelijk personeel, goed en duidelijk telefonisch contact. Corona maatregelen worden uitstekend gehandhaafd.

Aandacht, meedenken en zeer vriendelijk

Bedrijf dat met je mee kent: zowel bij aankoop als bij onderhoud. Klant staat centraal.

Plezierige omgangsvorm. bedrijf met verstand van zaken, zowel bij verkoop als bij onderhoud. Inmiddels al 3 perfecte auto's gekocht. Top kwaliteit.

Vakkundig , en vriendelijk personeel.

Zo is een auto kopen leuk!!

We zijn geweldig geholpen met het vinden van onze auto! De auto is keurig afgeleverd! Alles volgens afspraak. We moesten er een stukje voor rijden maar het was het meer dan waard !!

zeer betrouwbaar bedrijf met goede service

zeer goede sevice

uitstekend geholpen

Het is een uitstekend bedrijf wat goed met je meedenkt.

Supergoed!

Zoals altijd een klantvriendelijk, klantgericht, behulpzaam bedrijf met zeer bereidwillige medewerkers!

Eerlijk verhaal, heb vertrouwen in een goede aankoop

Prima geholpen en goede service

Persoonlijk, vakkundig en betrouwbaar!

Goede garage!

Altijd goed en correct behandeld.

Klein probleempje

Snel opgelost.

Klantvriendelijk en goede service.

Altijd prettig wanneer er contact wordt opgenomen om zaken omtrent keuring of onderhoud te overleggen.

zeer goed

Klant vriendelijk eerlijk en netjes geholpen, geen verkoop praatjes !!! Heerlijke koffie en vreselijk aardig zou zo mijn volgende auto weer graag daar kopen. En een zeer mooie showroom met super mooie glimmende auto's en aardig personeel echt een dikke 10 !!!!!!!!!!!!!

Top service!!

Goede sevice, snelle reactie en super goede afhandeling!!

Uitstekend!!

Superbedrijf!