Service “prima”,opbouw rekening Grote beurt en niet wassen en stofzuigen vd auto viel mij erg tegen.

Ik vind dat ik teveel heb betaald voor de grote beurt in verhouding met voorgaande onderhoudsbeurten bij 1 en dezelfde garage. Ik heb een mail gestuurd naar aanleiding hiervan, ik heb ook ter plekke uitleg gevraagd over de opbouw vd rekening wat gedaan werd maar niet naar mijn tevredenheid. Ik vind dit geen prettige ervaring en ga dan ook weer terug naar mijn vorige garage die 100 km van mijn woonplaats zit, mede ook dat ze daar meer service verlenen bij een APK en een kleine beurt en een grote beurt. Het is zoals het is bij jullie, het is mij uitgelegd maar ik leg mijn vertrouwen toch weer neer bij mijn vorige garage waar ik tevreden was maar wilde vanwege verhuizing een gelijkwaardige garage vinden wat helaas niet zo is.

Onderhoudsbeurt storing vrij en goede service !!!!!!

Iedere keer weer betrouwbaar, alert en vriendelijk

Jaarlijks onderhoud/APK weer perfect uitgevoerd. Geen verrassingen, heldere toelichting en zoals altijd weer concreet en vriendelijk.

Vriendelijke mensen.

uitstekend geholpen

Prima garage

Storing aan de auto wederom perfect gerepareerd.

Wederom goed geholpen, storing goed verholpen en vlot werk geleverd. Dit bedrijf is echt een aanrader.

prima service

Brengen en ophalen verliep prima, zeer goede service en de medewerkers zijn klantvriendelijk en behulpzaam, alleen jammer dat het voertuig niet wordt gewassen.

Goed geholpen

Auto is voor APK keuring geweest. Lampje van storing Airbag brande niets aangedaan was voor APK geen reden om niet goed te keuren. Had graag gehad dat ze gebeld hadden met de vraag of ze de storing moesten verhelpen.

Zoals gewoonlijk klantvriendelijk, technisch, behulpzaam en nog véél meer! Allemaal positieve dingen over deze garage.

Goede communicatie oplossings gericht

Goede communicatie oplossings gericht

Top, zoals gebruikelijk.

Werd snel en vakkundig geholpen bij een klein euvel aan de auto.

.....

Goed, snel en vriendelijk.

Trekhaak laten monteren. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Snelle vakkundige reparatie

Binnen een dag was het defect aan de auto gerepareerd.

Prima service !!

Prima service!!

Dit bedrijf had voor ons de juiste auto staan afspraak gemaakt met Luuk eigenlijk vanaf het begin voelde dit zeer goed. goede informatie keurige inruil prijs gekregen en een uitgebreide proefrit gemaakt dus kortom perfect

Beter kan niet!!

Topservice bij Venderbosch, een dikke 10!

Ben goed geholpen en de service is top

Goede en snelle service. Zeer tevreden

Prima bedrijf met ouderwetse service!

Na tel contact met Thomas super snel geholpen met kapotte ruiten sproeier nozzle.

weer snel geholpen

Reparatie goed en snel uitgevoerd en de leenwagen was ook top

Super vriendelijk en niet opdringerig.

Luisteren goed wat je wensen zijn en geven goed advies en keuzes.

Prima garage; klantvriendelijk.

Prettig om een afspraak te maken voor een beurt maar ook erg klantvriendelijk wanneer je langs komt voor een nieuw lampje.

correcte afspraken , goede afhandeling en voor de klant een tevreden gevoel.

Goede ervaring opgedaan bij fa. Venderbosch . Correct in handelen en afspraken . Dit geeft de klant een tevreden gevoel en zal hij hierdoor eerder terugkomen bij Venderbosch .