Snel, meedenkend, oplossend en prettige service!

Probleem prima en snel opgelost!

Goede service en advies

Goede service en kwaliteit en zeer vriendelijk personeel.

Ik word altijd zeer vriendelijk geholpen, te woord gestaan. En de service en kwaliteit is erg goed.

Gewoon toppie

Prettige ontvangst en de auto tip top een grote beurt gegeven met apk. En netjes een mooie leenwagen mogen gebruiken.

van bestelling tot aflevering super klantvriendelijk en meedenkend

Op de gewenste nieuwe auto voor ons bedrijf zat lang levertijd. Venderbosch heeft gezocht (én gevonden) in haar netwerk naar een nieuwe voorraad auto. Prima opgelost en goed meegedacht. Dus binnen 2 maanden (ipv 8 maanden wachttijd) konden we rijden! Venderbosch is inmiddels onze trouwe partner voor zakelijk rijden en weet ons telkens weer te verrassen.

Wat een leuke review Norbert! Het is inderdaad heel erg goed gelukt. Jullie hebben een prachtige Skoda gekregen. Heel erg veel plezier ermee en heel graag tot de volgende keer weer! Groetjes Luuk

Snel, vriendelijk en adequaat

vriendelijke service, vlot geholpen.

Bedankt Anne-Marie! We zijn erg blij met jouw review! Groetjes Luuk

Vriendelijk en kundig

Op internet een mercedes E200 cabrio gezien. Wel zo intressant dat ik 180 km ervoor over had Bij aankomst warm ontvangen met koffie. De auto stond klaar en na een check van mijn kant de deal gesloten. Inruil ook soepel gegaan Kortom preiitge evaring en sympathieke mensen! Hans van der Lans

Goedemorgen beste Hans, Je hebt er inderdaad een flinke reis voor over gehad, gelukkig is het niet voor niets geweest! Je hebt een prachtige auto gekocht. Wij hebben ook een hele mooie auto van jou mogen inruilen. We kijken uit naar de levering! Groetjes uit Halle, Luuk

Altijd welkom+hele goede service+oplossing gericht+

Een echte aanrader venderbosch in Halle Hele goede service (En heerlijke koffie als je even moet wachten) Topbedrijf.....

Ontzettend bedankt Tino! En het klopt, de koffie is erg lekker! ;) Groetjes en tot de volgende keer! Luuk

Geweldig !

Heb een prachtige mooie MB 43 AMG gekocht en ben zeer tevreden met de aflevering 1

Het is inderdaad een prachtige auto Huub. Geniet ervan! Veel goede en veilige kilometers gewenst. Groet Luuk

Deskundig advies met een prettige communicatie

Wij zijn geholpen door Luuk. Eerst onze wensen doorgegeven. Vervolgens kon Luuk ons een deskundig advies geven over de kwaliteiten en minpunten van verschillende auto's. Wij hebben meerdere passende auto aangeboden gekregen. Ook hierin een prettig advies. De communicatie verliep dan ook erg prettig. Eerlijkheid stond voorop Top heren ga zo door.

Hi Ernie en Anita, Wat een mooie review! Dat is ontzettend leuk om te lezen! Samen hebben we een prachtige auto voor jullie gevonden waar jullie nog jaren van kunnen gaan genieten. Veel plezier ermee!! Groetjes Luuk

Betrouwbaar, flexibel, goede service

Betrouwbaar, flexibel, goede service

Hartelijk bedankt Walter! Wees altijd welkom voor en kop koffie! Groetjes Luuk

Helemaal Top !

bestellen in de namiddag toch volgende dag geleverd, dik tevreden.

Bedankt Peter! Leuk om te lezen! Groet Luuk

Auto Venderbosch. Een jong en enthousiast team.

Ik ervaar de mensen die werken bij Venderbosch als bijzonder betrokken bij hun Job, Klantvriendelijk en dat alles in een zeer prettige sfeer.

Dat is erg leuk om te lezen beste Frans en Carla! Bedankt hiervoor! Jullie nieuwe auto is prachtig en daar kunnen jullie snel van gaan genieten. Vele groetjes, Luuk

Goede service en geen klachten

Bedankt Arno!! Groetjes Luuk

wederom fantastisch geholpen door hen. Nu met de invoer van een auto uit Duitsland

wederom fantastisch geholpen door Garage Venderbosch. Nu hebben ze een auto voor mij ingevoerd uit Duitsland. Snel, betrouwbaar en voor een hele reële prijs.

Bedankt Peter! De auto is prachtig en staat met smart op jullie te wachten! Alvast enorm veel plezier en heel hartelijk bedankt voor de opdracht. Groetjes Luuk

Vervanging koplamp volgens afspraak uitgevoerd.

Goede afstemming over bestelling van onderdeel vanwege leveringsprobleem van origineel onderdeel. Vervolgens is de koplamp na levering vlot vervangen, ondanks personele krapte.

Bedankt Jan! Dat is wederom een mooie review van jou! DANK! Fijn dat je tevreden bent. Groetjes Luuk

TOP bedrijf

Top bedrijf auto was voor apk en onderhoud wer netjes gebeld wat er aan mankeerde en wat de kosten zouden worden netzo als alke andere keren weer super netjes behandeld

Heel erg bedankt Roy! Fijn dat jullie zo tevreden zijn! groeten, Luuk

Auto weer prima voor een jaar in orde.

Na de onderhoudsbeurt kan ik weer een poosje vooruit. Ook is de auto mooi schoon opgeleverd. Ben zeer tevreden. Ga zo door.

Bedankt Nico en Greet! Heel erg fijn dat jullie wederom voor ons gekozen hebben! Groetjes Luuk

Geweldige service en een top auto!

29 oktober heb ik bij Venderbosch mijn auto gekocht, een golf 6. De garage was voor ons 1.5 uur rijden, dus vooraf de eerste afspraak waren we eigenlijk al rond over de prijs en de inruil van de huidige auto. We hebben een uitgebreide proefrit gemaakt en de verkoper heeft de tijd genomen om even een praatje met ons te maken met een bakje koffie. 2 weken later mochten we de auto ophalen nadat hij voorzien was van een nieuwe APK, een laatste reparatie en een volledige beurt + schoonmaakbeurt. De auto rijd geweldig en bevalt erg goed!

Hi Matthijs, Wat fijn dat je nog een review plaatst. Hier zijn we erg blij mee! En super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je Golf. Geniet ervan en wees welkom in Halle. Groeten Luuk

Fantastisch!

Goed geholpen in de hele zoektocht naar een andere auto. Na het vinden van een geschikte auto is er snel gehandeld en de aflevering was op zeer korte termijn. Top geregeld!

Bedankt Bas! Je hebt echt een prachtige Audi gekocht. Geniet ervan! Groetjes Luuk

Top garage

Alles perfect geregeld trekhaak perfect gemonteerd plus een leenauto helemaal goed.

Bedankt voor de review! Hier zijn we erg blij mee. Groetjes Luuk

Snel, adequaat en altijd hartelijk

Plotselinge ongemakken ls een lekke band worden verend opgevangen en snel afgehandeld.

alleen maar positief

zie boven

Bedankt Willy! Groetjes Luuk

Zeer klant vriendelijk ingesteld

Erg leuk om te lezen Gerrit en Anja! Veel plezier en veilige kilometers met jullie prachtige nieuwe auto! Groetjes Luuk

Betrouwbare garage!

Auto gekocht, problemen mee, leenauto mee gekregen, heeft paar weken geduurd. Gekochte Auto was niet te repareren. Verkoper andere auto voor mij gezocht. Alles in goed overleg.

Bedankt Antje, Fijn dat je zo tevreden bent. Ik geef de complimenten aan Robin door. Groetjes Luuk