Comfortabel

Het personeel weet waar zij het over hebben voelde mij best op mijn gemak ondanks dat ik en zeer verleegen en in mij zelf getrokken persoon ben

Zo als altijd super snelle service

Bedankt voor de snelle service

Super bedankt voor het prachtige cijfer Roy! Tot de volgende keer weer! Groet Luuk

Goede organisatie!

Communicatie!

Bedankt Benny! Tof dat we wederom een 10 van jullie krijgen! BEDANKT! Groeten Luuk

Goeie service

Vriendelijke service met duidelijke communicatie. Ook een mooi aanbod auto's met veel keuze binnen dezelfde carrosserie. Kregen alle tijd en ruimte (ondanks de drukte) om twee auto's te zien en een proefrit te maken. Zo een goede keuze kunnen maken m.b.t. het kopen van een occasion.

Hoi Martijn, Heel hartelijk bedankt voor de mooie review! Fijne dag gewenst! Groet Luuk

Topservice!!!

Op een zaterdag gebeld vanwege een autostoring op de snelweg. Konden per direct langskomen. Leenauto meegekregen waardoor wij net op tijd thuis waren voor de F1. Man blij. Alle jongens zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam! Komen er graag terug.

De Formule 1 gaat voor alles, als wij ook maar iets kunnen doen zodat je dat niet hoeft te missen, doen we dat natuurlijk heel graag. ;) Fijn dat jullie zo tevreden zijn. Groeten Luuk

uitstekend!

Zowel door de week alsook in het weekend uitstekende service. Altijd plezierig om de garage te bezoeken. Zeer vriendelijke medewerkers.

Fijn zeg, dat jullie wederom zo tevreden zijn. Dank voor de mooie review! Groetjes Luuk

Tevreden

Nederlands schrijven is beetje moeilijk.ik probeer het.mijn ervaring met jullie garage is heel goed.we zijn tevreden

Hallo Zoran, Bedankt voor de mooie review! Het Nederlands schrijven gaat uw wel goed af hoor! Alvast enorm veel plezier met uw nieuwe auto. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega Robin! Tot snel! Groet Luuk Auto Venderbosch

Prima klantgerichtheid

Het hele bedrijf ademt dit uit. Ze hebben tijd voor je.

Hallo beste Wim, Hartelijk bedankt voor uw review! Wat fijn dat we u de auto mogen leveren. Daar zijn we blij mee. We zien elkaar morgen. Groet Luuk

Erg prettig gesprek, gewoon snel duidelijk tot prijs afspraak kunnen komen en reële waarde bepaling voor inruil. Ga ik zeker terug komen ook al woon ik in Arnhem

Bedankt voor uw review beste Remo! Fijn dat u tevreden bent! Groet Luuk

Proma

Goed ontvangt prettige mensen die goed uitleg geven over de auto.

Hallo beste Jan, Heel hartelijk dank voor uw review en prachtige cijfer. Veel plezier met uw mooie Peugeot. Groet Luuk

In een woord prima!

Duidelijk en behulpzaam.

Prima en adequaat geholpen door Robin

Zoals ik al zei, fijne reactie van Robin en snel geholpen. Houden zo.

Leuke reactie beste Wim! Heel hartelijk dank!! En heel erg fijn dat na uw dochters en schoonzoon, óók u vanuit Gendt hier komt voor een andere auto. Daar zijn we mega trots op!! Ik geef de complimenten door aan Robin. Groetjes Luuk

Fijne mensen die snel meedenken

Na een ongelukje met de auto werd ik super fijn opgevangen door de medewerkers van Venderbosch. Zij zijn direct aan de slag gegaan met regelzaken, waar ik nul verstand van heb. Fijn dat dat uit handen werd genomen. De reparatie zou een tijdje duren, maar door hun inzet en omdenken hebben we de auto eerder terug dan gedacht, top!

Hi Leonie, Heel erg jammer dat je wat schade had gereden. Gelukkig konden we je inderdaad goed helpen. Fijn dat je tevreden bent!! Groetjes Luuk

Betrouwbaar en zeer klantvriendelijk.

Ik kwam met pech te staan. Meteen werd er een leenauto geregeld. Er werd goed geluisterd wat de auto mankeerde. Vervolgens werd deze gerepareerd. Toch waren de klachten niet geheel verdwenen. Meteen werd er door de garage actie ondernomen, ze vonden het erg vervelend. Super opgelost en de auto rijdt weer als een zonnetje.

Hoi Cindy, Het was wel even vervelend dat het defect niet in 1 keer verholpen was. Gelukkig nu alles fijn in orde en klaar voor de volgende kilometers! Geniet er weer van!! Groetjes Luuk

Weer super geholpen!

Top ervaring weer. Snelle reparatie, fijne communicatie en vervangende auto

Bedankt voor het mooie cijfer Syb!! Groet Luuk

Na een eerste zeer geslaagde kennismaking met leiding en bedrijf enkele maanden geleden kan ik alleen maar bevestigen dat ik heel blij ben dat ik naar Venderbosch ben overgestapt. Prima service en zeer vriendelijke klantenbejegening.

Fijn dat u zo tevreden bent Liesbeth! Dat is erg leuk om te lezen. Groetjes Luuk

Tot nu toe bevredigend

Prettige ontvangst.en onderhandelingen

Bedankt Corné! Veel geluk met uw mooie Mercedes Cabriolet. Groetjes Luuk

De verwachtingen zijn helemaal waargemaakt!

In februari hebben we in volle tevredenheid een Hyundai I20 gekocht in de hoop er vele veilige kilometers mee te rijden. Dat liep helaas anders en door omstandigheden buiten onze schuld moesten we onlangs afscheid nemen. Luuk heeft zijn best gedaan om voor ons eenzelfde exemplaar te vinden en..dat is gelukt! We hebben dezelfde auto, in de gewenste (blauwe) kleur en met één cijfer verschil in het kenteken! Van het spreekwoordelijke "een geluk bij een ongeluk" is hier zeker sprake!

Geluk bij een ongeluk ging in dit geval inderdaad letterlijk op. Heel erg fijn dat we van de vervelende situatie toch iets moois hebben kunnen maken. Veel ( en hopelijk langer ) geluk van jullie nieuwe auto. Groetjes Luuk

Goed en prettig geholpen

Bij de aankoop van de auto ben ik prettig geholpen

Fijn Annet! U heeft ook een mooie Peugeot gekocht. We gaan hem klaarmaken en zien elkaar met de aflevering. Groetjes Luuk

Zeer betrokken met de klant

Men gaf een gevoel, zeer welkom te zijn en geen nummer.

Wat fijn om te lezen Jack! Super bedankt! Geniet van jullie prachtige BMW 3 serie! En wees welkom in Halle! Groet Luuk

Goed contact en prima oplossingen

Hartelijk bedankt beste Bob! Groetjes Luuk

Top Service

Helaas ging onze auto kapot, wederom weer super goed geholpen bij de heren van Venderbosch, en rijden we nu weer in een fijne (voor ons nieuwe) auto. Zelf hoefden we niets te zeggen, niet aan te dringen van...., alles wordt ons netjes aangeboden en geregeld. Als je een goede en service gerichte garage zoekt, moet je echt bij Venderbosch in Halle zijn, een dikke 10!!

Allerbeste Richard en Magdalena, Jullie review maakt ons super trots! Wat leuk en fijn om óók te lezen dat jullie zo tevreden zijn. Wij zijn dat ook. En dat jullie ons gehele team afgelopen vrijdag op een lunch getrakteerd hebben is echt geweldig! Super bedankt! Geniet van jullie prachtige TRoc. Groetjes Luuk

Zeer hoog service en kwaliteitgehalte bij Venderbosch

Een zeer prettige indruk bij Venderbosch gehad tijdens een oriënterend gesprek bij het kijken en het maken van een proefrit. Er wordt veel tijd genomen om mijn vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en de deskundigheid wat er over de auto allemaal verteld kan worden door verkoper Luuk zorgt voor een hele prettigr beleving bij Venderbosch. Enorm te spreken over dit autobedrijf en van harte aan te bevelen.

Hi Lars! Wat een mooie review! Erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent. Je hebt immers ook een hele mooie auto gekocht! We zien elkaar snel met de aflevering! Groetjes Luuk

Goede uitleg Van de nieuwe fietsendrager

Graag gedaan! Veel plezier ermee! Groeten Luuk

goede en snelle service. zeer behulpzaam personeel

goede en snelle service. Zeer behulpzaam en accuraat

Hartelijk dank beste Peter! Groet Luuk