Zoals gebruikelijk, prima service bij onderhoud.

Fantastisch

Goede service, problemen worden opgelost. Super!!!!

Prima spullen, nette prijzen en snelle levering

Prima spullen, nette prijzen en snelle levering

goede service zoals altijd.

Grote onderhoudsbeurt, zoals altijd gewoon bij mijn vertrouwde Venderbosch. Prima service. Aanrader voor elke nieuwe klant.

Perfect, niets op aan te merken!

Onze auto heeft een beurt gehad net voordat wij naar Zwitserland vertrokken. O.a. grote passentocht gemaakt, de motor liep als een zonnetje.

Een erg fijn bedrijf, waarbij de wnesen van de klant centraal staat. Ze nemen alle tijd voor je en je wordt goed en snel geholpen.

Super goed

Zeer vriendelijk, snelle service, klantgericht, goede en snelle communicatie. Kan het echt aanraden

Hartelijk bedankt voor de review en het prachtige cijfer! En graag tot de volgende keer in Halle. Groet Luuk

Zeer tevreden!

Prima service!

Fijn dat u zeer tevreden bent Benny! Dank daarvoor. We doen ons best :) Groet Luuk

Zeer goed geholpen, snel en goede prijs!

Dank Iddo! We spreken elkaar! Groet Luuk

Fijne en snelle service

Tijdens mijn zoektocht naar een auto werd ik bij Venderbosch fijn geholpen. Er werd actief met mij meegekeken naar een auto en deze werd snel gevonden. Een aanrader

Dat is een mooie Review Brechtje! Bedankt! Ik zal de complimenten aan Robin doorgeven. Jij veel plezier met jou Nissan Pixo. Fijne en veilige kilometers gewenst! Groet Luuk

heel goed!

Ben heel goed geholpen met mijn probleem.

Leuk om te lezen Bert! Dank!! Groet Luuk

Prima dienstverlening

Snel en vriendelijk geholpen.

Bedankt Henk en Jeanette! Tot de volgende keer weer! Groetjes Luuk

zeer vriendelijk en meedenkend

Snelle service, zeer vriendelijk en meedenkend personeel.

fijn dat jullie zo tevreden zijn. Het was leuk om de Kia zo te mogen leveren. Groetjes en goede kilometers gewenst! Luuk

al jaren superservice

zoals hierboven beschreven

Hartelijk dank voor de review Peter. Dat is mooi om te lezen. Groet Luuk

Mijn ervaring is erg goed

Mijn ervaring is zeer positief, -prettige communicatie -prettig ontvangst in showroom - eerlijk advies Voor mij voelt het goed hier een auto te kopen

Hi Robert! Leuk dat je zo tevreden bent. Wij gaan de auto mooi voor je klaarmaken. Tot snel! Groet Luuk

2 monteurs bij mijn huis voor lekke band binnen 20 minuten

Lekke band voor mijn huis, na telefoontje 2 monteurs zeer snel ter plaatse. Ze hebben de kapotte band meegenomen en kreeg bijna direct bericht dat deze niet meer te repareren was. Volgende ochtend om 8;30 uur waren 2 nieuwe banden gemonteerd

Mooi om te lezen Hennie! Fijn dat je zo tevreden bent! TOP! Fijne dag, Groet Luuk

Hier mijn

Hier mijn Nissan pixo gekocht prima garage met prima werknemers snelle en prima behandelingen hebben alles goed goed voor elkaar met dank aan Robin , en collega's beveel deze garage zeker aan hoogachtend dhr van mulken heerlen limburg

Beste Mathieu, Hartelijk bedankt voor uw bericht! Erg leuk om te lezen dat u tevreden bent. Ik zal de complimenten doorgeven aan Robin. Veel veilige kilometers gewenst en graag tot ziens in Halle. Luuk Hendriksen

Top bedrijf!

Zeer vriendelijk, goede prijzen. Positieve ervaring met het kopen van mijn auto.

Bedankt Marc! Geniet van je nieuwe auto! Hij is prachtig ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป Groeten uit halle! Luuk

Top service!

Weer erg snel en goed geholpen. Echt top service!

Leuk om te lezen Marieke! Top! Een fijne vakantie gewenst en tot de volgende keer! Groetjes Luuk

Ontzorgen

Auto Venderbosch zorgt ervoor dat je als klant in het middelpunt staat omdat ze aan alles rondom de auto denken. We zijn heel erg tevreden, ga zo door!

๐Ÿ˜ super bedankt voor de review Wouter! ๐Ÿ˜

Topgarage met flexibiliteit en kwaliteit

Opel Karl gekocht, bedrijf is flexibel met het maken van afspraken, houdt zich daaraan, zeer servicegericht, supervriendelijk. Als de nog te komen ervaringen tegenvallen ben ik niet te beroerd om dat ook aan te geven bij klantenvertellen.nl, maar ik heb het idee dat ik dat niet zal hoeven doen.

Leuk om te lezen Wim! Bedankt! Na jullie vakantie hebben wij de auto klaar staan. Jullie gaan een mooie tijd tegemoet!! ๐Ÿ˜ Tot dan! Groetjes Luuk

Top bedrijf

Wij hebben voor de derde keer een auto gekocht bij garage Venderbosch. Als wij in de toekomst een andere auto willen kopen dan kijken wij op de site van Venderbosch tot wij een auto zien wat ons bevalt en staan wij weer voor de deur. Zeer prettig in de omgang, goede service en vertrouwen wederzijds.

Wat een leuke reactie! Het is inderdaad nummer 3, ook deze keer weer een hele leuke auto! Nu eerst genieten, nummer 4 komt vanzelf een keer ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Groetjes Luuk

Prima geholpen

Bij Venderbosch heb ik cruise control laten inbouwen. Het maken van de afspraak verliep niet vlekkeloos, mede omdat de onderdelen pas laat binnen waren, maar daarna ging het gesmeerd. Ik werd goed geholpen en (leuk detail) kreeg een hippe elektrische leenauto mee. Prima geholpen!

Bedankt voor de review Martijn! We moesten inderdaad wat langer op de onderdelen wachten, gelukkig is het allemaal goed gekomen! Fijne kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Groet Luuk

Prima garage

Na 4 jaar op zoek naar andere auto en gevonden bij Auto Venderbosch. Na een proefrit besloten met Luuk rond de tafel te gaan zitten en onder het genot van een lekker kopje koffie de koop afgerond. Fijne garage met deskundig en vriendelijk personeel!!

Erg leuk om te lezen Jan! En een super mooi cijfer! Dank!! We zijn ondertussen begonnen aan jullie nieuwe auto en daar kan je snel van gaan genieten ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป Groetjes Luuk

Een prettige vakkundige omgeving.

Zoals het hoort te zijn.

Bedankt Hendrik! Top review! ๐Ÿ‘๐Ÿป Groet Luuk