Snelle service

Snelle service en netjes het probleem verholpen

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ben super geholpen

Trekhaak laten monteren volgens afspraak. Professioneel bedrijf.

Zeer goede service!

Het werd tijd voor een andere auto, deze weer bij Venderbosch gevonden. Zeer gastvrij bedrijf, goede vakkundige uitleg, duidelijke afspraken en eerlijke handel. Je voelt je echt welkom, men heeft alle tijd voor jou als klant. Altijd prettig zaken doen bij Venderbosch.

Klantvriendelijk en bijzonder vlotte afhandeling van de dakkoffer aankoop.

Zeer goed en correct.

De auto opgehaald en keurig op het afgesproken tijdstip terug gebracht.

Erg snel en goed geholpen

Erg snel en goed geholpen, vriendelijke service en geholpen tot in de auto (Dakkoffer).

Alles wordt netjes en snel geregeld.

Service is van een topniveau. Alles wordt in het werk gesteld om snel en tijdig problemen op te lossen.

Flexibel en goede service 👍🏼

Afgelopen week mijn eerste auto gekocht bij Venderbosch. Weinig kennis over wat er moest gebeuren / wat erbij kwam kijken. Roel heeft hier duidelijk advies in gegeven. Elke keer even vriendelijk ontvangen. Kijken naar de auto kon zo vaak als ik wilde en kon iedereen meenemen die ik wilde. Ook buiten openingstijden konden we komen kijken, dat was voor ons erg handig.

voortreffelijk geholpen en sublieme service !

zoals verwacht voortreffelijk geholpen .

Lekkere koffie

Zeer nette leenauto

Vriendelijk te woord gestaan, zeer nette leenauto mee, factuur netjes op tijd via e-mail, worden gebeld als er iets bijzonders is, zodat we niet voor verrassingen komen te staan Nog kleine tip, als ik met een probleempje kom dan misschien iets verder kijken(was vorig jaar). En vond het jammer dat de auto na de APK en grote beurt niet is gewassen, maar misschien is dat standaard.

Moeilijk onderhandelen

Het servicepakket van 595 naast hoge vraagprijzen en lage inruilprijzen maken dat ik weinig vertrouwen kreeg in een goed resultaat Voor 50 euro minder willen ze de apk laten schieten Er werd zelfs geen moeite genomen om even telefonisch te kijken of je tot n deal kon komen Vergelikkbaar kwam ik voir n zelfde auto maar n jaar jonger san hier en lagere km stand op n gunstigere eindprijs uit Dat geeft te denken

Beste heer Luth, Wat vervelend dat u het op deze manier opgevat heeft. Afgelopen vrijdag hebben wij diverse malen met elkaar via de mail contact gehad. U was het met mijn prijsvoorstel eens en we hadden de afspraak gemaakt dat u zaterdag naar onze auto kwam kijken. U besloot de avond van te voren dat u toch voor een andere auto, bij een ander autobedrijf gaat. Daarop heb ik u veel plezier en geluk gewenst met de andere auto en aangegeven dat de koffie altijd klaar staat voor u, mocht u zich bedenken. Vanochtend mailde u een nieuw voorstel, omdat de andere auto toch helaas verkocht is. In uw voorstel kon ik mij niet vinden en op basis daarvan stuurt u deze review. Ik heb u ook telefonisch proberen te bellen, maar daar gaf u geen gehoor op. Dat vind ik erg jammer en niet geheel terecht. Luuk Hendriksen

Uitstekende service!

Uitstekende en snelle service!

eerlijke en klantvriendelijke benadering

Hoewel de auto (jaguar) nog afgeleverd moet worden (15-01-2020) heb ik alle vertrouwen in deze garage. Het personeel straalt vertrouwen en professionaliteit uit.

Klasse

Leuk bedrijf nog echt het gevoel van de gemudelijkheid van de Achterhoek

Een goed gesprek gehad met luuk

Duidelijk gesprek over het kopen van een auto.

snel en vakkundig

Ik was tanken en een medewerker van Venderbosch zag dat ik een koplamp defect had. Deze werd zonder afspraak, snel en vakkundig vervangen. Bedankt!

Goed geholpen door Luuk (verkoper),heeft alle tijd .

Niet Venderbosch waardig

Na de nodige gesprekken uiteindelijk toch net een voldoende. Afgesproken dat dit vanaf heden beter zal zijn zoals ik gewend was!

Meer dan prima service

Occassion aangeschaft. Aantal kleine mankementen die opgelost worden met service en goed persoonlijk contact.

Fijn gesprek levert een goede auto op!

Prettig gesprek gehad met Luuk. Helaas bleek de auto die hij had staan voor ons niet te voldoen aan onze eisen. Luuk heeft voor ons een gepaste auto gezocht, en deze binnen een week bij hem opgehaald! Top!

top service

Zeer klantvriendelijk en vakkundig bedrijf. Vlotte bediening en staan altijd klaar om onvoorziene zaken netjes op te lossen.

Goed geholpen bij aanschaf nieuwe auto

Volledig vakkundig begeleid bij het aanschaffen van een nieuwe auto.

Prima geregeld zoals altijd

Beurtje en all seasonsbanden stonden op de planning. Een euvel met koelvloeistof en olie zijn prima opgelost