Alles perfect volgens afspraak afgeleverd.

Vriendelijk personeel en de koffie staat altijd klaar. Onze Opel Astra was perfect afgeleverd.

Actieve medewerkers

Snel en goed geholpen op vragen snel antwoord.

Goed advies en prima geholpen

Zeer correcte behandeling en advies

Bedankt voor de review Jan! Groetjes Luuk

Goede service en vakmanschap voor de reële prijs

Toen onze auto ineens kappot ging konden we de volgende dag meteen terrecht. We zijn goed geholpen voor een goede prijs. Top!

Bedankt voor de review Eva!! Groeten Luuk

Super garage!

Erg fijne garage met aardige mensen. Komen er al jaren en willen niet meer anders.

Bedankt voor de mooie review Ed en Mariska! Groetjes uit Halle!! Luuk

Goede communicatie

Bedankt Frederik! Groeten Luuk

Zeer snel en vriendelijk geholpen.

Zeer snel en vriendelijk geholpen.

Bedankt voor de review Ivo! Groetjes Luuk

Uitstekend geholpen

Ik ben erg goed geholpen. Zeker aan te raden

Wat leuk dat je een review schrijft Fleur! Dank! Groeten Luuk

Goede ontvangst .

Vriendelijk. Goede uitleg ben tot nu toe zeer tevreden.

Bedankt voor de review Andries!! Groeten Luuk

Erg blij

Erg blij met mijn nieuwe auto en geweldige service!

Je hebt ook een leuke auto gekocht Chantal! Veel plezier ermee! Groeten Luuk

Fijne, heldere communicatie, je voelt je gelijk thuis!

Heel goed en snel geholpen!

Fijn om te horen Vincent! Bedankt!! Groetjes Luuk

je word er netjes behandeld!

prima je word er respectvol behandel!

Bedankt voor de review Henny! Groetjes Luuk

ervaren en vriendelijke mensen

gewoon goed

Bedankt Hans!! Groetjes Luuk

Ik ervaarde de onderhandeling als prettig met luuk.

Aangaande de service en afhandelingen van de gemaakte afspraken en ( Bovag garantie ) heb ik nog geen ervaringen , wel heb ik goede verwachtingen dat ze waarmaken wat afgesproken is. Tot zo ver beveel ik het bedrijf zeker aan, dit is op basis van een goed gevoel hebben over een contact ( dit voor de zorgvuldigheid ). Groet gert schut.

Bedankt voor de mooie review Gert! Groeten Luuk

Deskundigheid zonder poespas en met een glimlach

No nonsense en correct. Zoals gebruikelijk is in de Achterhoek.

Bedankt voor de review Ferdy! Groeten Luuk

Top garage om de hoek

Een echt nieuwerwets autobedrijf waar de klant nog als koning wordt behandeld. Daarnaast is altijd alles mogelijk daar. Gewoon een heel fijn en relaxed autobedrijf met hele goede service en een prima werkplaats.

Wat een geweldige review Fred! Heel hartelijk bedankt! Groeten Luuk

Snelle afhandeling en betrouwbaar

Hier werken mensen die luisteren naar de wensen van de klant! Wij zijn dit keer uitstekend geholpen door Roel!

Bedankt Claudia! Jullie hebben een prachtige Mercedes gekocht. Veel plezier ermee! Groetjes Luuk

Fijn persoonlijk contact met de eigenaar.

Snelle reactie op mijn aanvraag voor een proefrit. Fijne onderhandeling en goed gevoel bij dit garagebedrijf !!

Bedankt voor de review Linda! Het ging inderdaad allemaal mooi vlot. We zien elkaar volgende week bij de aflevering van de Skoda! Groetjes Luuk

Prima service, prima auto !

Vriendelijk ontvangst, en een voorstel voor een proefrit (route) duidelijk aangegeven op het visitekaartje. Er werd gelijk voorgesteld om de auto op de brug te zetten. We kregen koffie en een heerlijk broodje. Na de aankoop 2x een bierpakket met lokale biersoorten. Gratis een volle tank diesel, die niet eens werd benoemd. Mooie korting aangezien we niets hadden in te ruilen en er enkele opmerkingen waren t.a.v. van de staat van de gebruikte auto e.d.

Bedankt voor het schrijven van de review Eddy! Je hebt een mooie auto gekocht. Fijn dat je tevreden bent over de manier van zaken doen. Heel veel plezier met je nieuwe aankoop, en hopelijk ga je hier de 600.000km wel vol maken. Groeten Luuk

Oud en vertrouwd gevoel gevend

Positief, open en duidelijke afspraken mee te maken Ook eerder app contact snel en concreet Kan dit bedrijf wel adviseren

Dit lezen we graag! Bedankt voor de review! Groeten Luuk

Vakwerk

Snelle service, vakkundig en vriendelijk personeel

Bedankt Marco! Veel plezier met de trekhaak. Groeten Luuk

een top garage die een dikke tien verdiend

Mijn auto moest voor een onderhoudsbeurt en apk. Er moesten deze keer wat meer dingen gebeuren , daarover wordt dan zoals altijd contact opgenomen,goed advies over gegeven.en ze gaan het prima in orde maken. Top vakmensen allemaal en altijd even vriendelijk.

Wat fijn dat u zo tevreden bent Marianne. Nu kan de auto er weer mooi tegenaan. Tot de volgende! Groetjes Luuk

Bedankt voor het mooie cijfer Martijn! Groeten Luuk

Zoals altijd goed geholpen

Fijn te lezen Irene! Dank voor de review! Groeten Luuk

Heel blij met venderbosch ,echt top

We worden elke keer super geholpen,de auto werd opgehaald en gemaakt !!echt top ,en vooral heel veel pluimpjes voor het personeel ,allemaal even lief en behulpzaam ,topgarage

Wat een leuke review Gertie! Fijn dat je zo tevreden bent! Groeten Luuk

Dorpsstraat 2