Vriendelijk en snel geholpen

Fijn om te lezen Jan ! Dank voor het mooie cijfer 👍🏻💪🏻 Groet Luuk

Super bedrijf, eerlijk en coulant.

Al jaren klant bij Venderbosch, alwel 10 auto's gekocht en uiterst tevreden. Doen wat ze zeggen, gewoon waar voor je geld. Ga zo door...!!!

De monteurs hadden deze keer de sportschoenen aan... maar het is allemaal op tijd gelukt ! Dank voor de review en de order uiteraard! En dit tempo houden we vast! 😉 Groet Luuk

Alles perfect geregeld

Bedankt voor de positieve review Roy!! Groet Luuk

Prima begeleid bij invoeren Audi.

Prima begeleid bij invoeren Audi. Taxatie, keuring, rdw afhandeling.

Hi Marco! Hartelijk bedankt voor de review! Het wat ook een genot om uw auto een paar dagen in onze showroom te hebben staan. PRACHTIG! Hartelijke groet, Luuk Hendriksen

Goede service, vlotte afhandeling

Bedankt Tonny! Leuk om te lezen! We spreken elkaar! Groet Luuk

prima!

Bedankt voor de review Bennie! Daar zijn we erg blij mee. Groet Luuk

Prima verloop aankoopproces

Via Marktplaats de auto gevonden. Na telefonisch contact met Luuk afspraken gemaakt, auto werd tot het weekend voor mij vastgehouden. Bij aankomst keurige ontvangst en een persoonlijk praatje. Auto zag er precies uit zoals besproken. Kregen alle ruimte voor een (lange) proefrit. Bij terugkomst mocht de auto op de brug om nagekeken te worden. Vervolgens snel eens geworden over een nette prijs en met een tevreden gevoel en een prima auto naar Brabant gereden.

Hi Twan! Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat jou gevoel net zo is als de mijne! Erg prettig! Nogmaals, veel plezier met de Passat! Veel goede kilometers en wees welkom hier in Halle! ( Hopelijk dan zonder wegwerkzaamheden ) Groet Luuk

Je word altijd netjes geholpen

je hoeft nooit lang te wachten ,en als het moet is er een leenwagen tot je beschikking

Bedankt Willie! Fijn dat je zo enthousiast bent! Groet Luuk

Prettig zaken .doen met auto venderbosch

Prettig zaken doen bij auto venderbosch. Voldoende persoonlijk aandacht. Goed contact tussen klant en verkoper

Leuk om te lezen Martijn! Veel goede kilometers gewenst met de Peugeot! Groet Luuk

Goede service snel geholpen weet wat ze doen

Bedankt Ben!! Groet Luuk

Altijd goed, klantvriendelijk en meedenkend

Je wordt altijd goed en vriendelijk ontvangen. De service is altijd in dienst van de klant

Leuk om de positieve reactie te lezen Theo! Dank daarvoor! Groet Luuk

Helaas ditmaal een teleurstellende ervaring.

Na vele malen prima ervaringen ditmaal helaas een mindere beoordeling. Tijdens een APK/onderhoudsbeurt werden twee banden beoordeeld als niet all-seasons waardig, maar goed genoeg om de APK te doorstaan. Er is daarover met ons contact opgenomen. Er werden twee opties voorgelegd: -vervangen door nieuwe. -van voor naar achter verplaatsen. Wij kozen voor de tweede optie, omdat we toch de zomer in gaan. In het najaar zouden we dan bekijken om eventueel nieuwe eronder te laten leggen. Dus geen nieuwe. Zoals afgesproken zijn de mindere banden van voor naar achter verplaatst. Maar op de factuur stond wel vermeld: twee nieuwe banden! Hierop hebben wij contact gezocht en er werden excuses gemaakt en uiteraard door ons geaccepteerd. Een aangepaste rekening volgde (-€160). Ik heb de gewoonte om altijd even de factuur door te nemen, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit doet. En dan betaal je voor iets dat je niet hebt gekregen. Dus daarom helaas een mindere beoordeling deze keer.

Goedemiddag Inno, Bedankt voor jouw review. Zoals we al met elkaar besproken hebben, is het zeer terecht dat we deze keer een onvoldoende als review krijgen. In het geval dat jullie ervoor gekozen hebben om toch de banden te laten vervangen, hadden wij ze vast besteld, dan worden de banden direct op de werkorder geplaatst. Na ons telefonische overleg is besloten dat we de huidige banden nog een seizoen laten zitten. De bestelde banden zijn geretourneerd aan onze leverancier. Daarbij hebben we per abuis de banden wel op de werkorder laten staan. Dat is natuurlijk niet goed! Bijzonder blij zijn we dan ook dat je erop gereageerd hebt, en we het kunnen rechtzetten. Al met al, een verdiende onvoldoende. Het maakt ons scherper en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat het niet weer voorkomt. Nogmaals onze excuses! Hartelijk groet, Luuk Hendriksen

Zeer klantvriendelijk snelle service!

Hartelijk dank Hanny! Tot de volgende keer! Luuk Hendriksen

Vriendelijk personeel, staan je graag ter woord.

Hartelijk dank Stan! Dat doen we inderdaad graag! Fijne dag gewenst! Groet Luuk

Perfecte service bij het importeren van een auto

Ik wilde een auto importeren uit Duitsland. Auto Venderbosch heeft het allemaal perfect geregeld.

Vriendelijk bedankt voor de review Arjan! Als we de mogelijkheid krijgen om zo'n mooie Audi te importeren, laten we die kans ons niet ontglippen! Geniet ervan! Luuk

Dik tevreden!

Mijn ervaring met Venderbosch is gewoon super, dat bewijzen ze telkens opnieuw. Een zeer tevreden klant!

Leuk om te lezen Erwin! Dank! Luuk

Prima:-)

Zo als een klant t wenst

Hartelijk dank Patrick! Hoe beviel de leenauto? ;) Groet Luuk

Weer TOP: snelle en perfecte service

De lekke band was in een mum van tijd gerepareerd en kon weer verder!

Fijn om te lezen Hugo! Zo hoort het ook! Groet Luuk

Probleem terug komende storing X3

Door zoeken testen en uitsluiten is het probleem met de nokkenas versteller opgelost,dit zijn vakmensen een goed team ook in voor overleg en tijdens het proces. Dank voor de top service.

Dank voor de review Jan! Mooi om te lezen! We spreken elkaar! Luuk

Super service en goede auto!

Erg fijne auto gekocht. Bij een niet werkend start-stop systeem eerst via app-contact wat tips gekregen, en uiteindelijk het probleem in de garage snel verholpen. Omdat ik niet in de buurt woon kon ik de auto ruilen op een centrale plek die voor mij handig was. Heel erg fijn dat het zo kon!

Top garage

Ben zeer tevreden over de goede service

Prima autobedrijf

Nieuwe trekhaak plus fietsdrager laten zetten erg blij mee .goede service vriendelijke mensen Top

Auto gekocht bij een goed bedrijf.

Op internet aan het zoeken naar een andere auto en kwam bij Venderbosch terecht. Na een afspraak te hebben gemaakt werden we ontvangen met een kop koffie. Na een goed gesprek hebben we een proefrit gemaakt en uiteindelijk de vw golf gekocht. Nadat de auto rijklaar was gemaakt konden we deze ophalen. Toen alles was afgerond kregen we ook nog een fles wijn mee. Gewoon een goed bedrijf. Zeker een aanrader.

Zeer prettig

Zeer tevreden mbt verleende service tevens zijn de medewerkers beleefd en vriendelijk in de omgang en zijn ze ook heel erg goed meedenkend Wat en staan ze je gelijk te woord wat natuurlijk een prettige en vertrouwelijke gevoel geeft dit is namelijk heel belangrijk bij een evt belangrijk aankoop van een auto. Mvgr.Sammy en Nadia Doukkali

persoonlijke aandacht en zeer klantvriendelijk