Zeer goede service

Zeer goed gevoel bij

uitstekend

Correcte behandeling cq afhandeling

Al diverse jaren klant , kan dit mensen aan bevelen

Meer dan Service!!

Moest de hele dag Sinterklazen, te beginnen om half 9. Autoruiten waren bevroren, ruiten schoon gemaakt, auto starten tik...….. hij deed het niet wat nu, had de hele dag nog voor de boeg? Ik was nog wat aan de vroege kant, garage Venderbosch gebeld "alle begrip Sinterklaas we zijn er zo", (6 km) kwartiertje later stond er een vervangende auto voor de goed heiligman. Mijn auto werd mee genomen en heb hem een dag later weer opgehaald. De accu was vervangen, nieuwe contactsleutel die ook doorgedrukt was en zo kon ik een dag later weer de auto (die ik ook daar gekocht had) weer gebruiken, met een dankbaar gevoel. Dank jullie wel firma Auto Venderbosch voor een ieder aan te bevelen!!

Duidelijk en netjes behandeld

Achterhoeks goed!

Super zaak

Aardige mensen, houden zich aan de afspraken. hebben op me gewacht terwijl er meerdere kopers waren voor de auto die ik graag wou hebben. Aankoop is super geen problemen mee.

Gewoon goed.

prima niks meer aan doen.

Meedenken en keurig werk geleverd!

Goed meegedacht en keurig werk geleverd!

perfect prima service

prima service

Top service

Voortreffelijke bediening zowel bij koop als in werkplaats !

Goede service en een snelle reparatie

Auto stuk ,bellen en gelijk repareren top

Correct bedrijf

klant vriendelijk prijzen gaan laatste tijd wel omhoog

Goed als altijd

Fijne garage

1 van de eerste garages waar ik vertrouwen in heb. De rekening klopt altijd met de werkzaamheden. Ik stuur al mijn bekenden door.

Vriendelijke en persoonlijke.

goed ík werd naar drie jaar nog erkend

geweldig

super snelle service.

Wielenwissel van zomer naar winterbanden, 2 winterbanden vervangen.

Vertrouwen

Ik was op zoek naar een Peugeot 504 en ben bij deze garage uitgekomen. Vanaf het begin een goed gevoel op én de Auto én de verkopende partij , garage Venderbosch. Ik heb via Auto-Kennis een aankoopkeuring laten uitvoeren op deze Peugeot van 1979 . Hier toe was de garage graag bereid in mee te werken. Auto gekocht en vol tevreden over over deze garage.

Erg te vreden over mijn nieuwe auto prima service

Nieuwe auto gekocht daar opel Mokka.Keurig alles geregeld. Verkopers waren top zeker Luuk.Superblij met mijn auto. Erg tevreden hoe alles is gegaan.

Zeer vriendelijk geholpen

Onaangekondigd een occasion bekeken, waar bij er onmiddellijk tijd en koffie werd geregeld.Ondertussen werd de auto klaargemaakt voor een proefrit.Ook hier alle tijd voor gekregen! Prima bedrijf!

Probleempje uitstekend opgelost

Mijn Jaguar is uitgerust met keyless entry. In iedere elektronisch sleutel zit een sleutelbaard die je er uit kunt halen om het portier of de kofferruimte handmatig te ontsluiten. Na een aantal weken kwam ik er achter dat de sleutelbaarden die in de sleutels zaten niet pasten op de sloten. Omdat nieuw bestelde baarden ook niet pasten zijn tevens de sloten vervangen. Venderbosch heeft dit kosteloos en keurig opgelost. Klasse met 5 sterren..!!!

Weer top ervaring!

Duidelijke communicatie en snel geholpen.

Andere auto PERFECT afgeleverd!!

Al jaren auto,s gekocht bij Venderbosch, prima bedrijf!

Net bedrijf en klantvriendelijk en goede service .

In 1 woord: Top.

Winterbandenwissel perfect.