Super service...

Altijd een geweldige service.Ik ben zeer tevreden!

zeer prettig en kundig

Kundig en prettig

Geen opmerkingen

Prettig no nonsense personeel.

Auto gekocht. Zaten een paar dingetjes aan. Deze worden zonder extra kosten gemaakt. Prima service

geweldig, zoals altijd

behulpzaam en flexibel

Een auto kopen is weer leuk!

Wat een geweldige ervaring om bij dit team een auto te kopen. Geen overdreven maar wel oprechte aandacht staat hier bovenaan. Geen gezeur garantie. Alles is bespreekbaar. Luuk en Thomas bedankt! Jullie zijn een mooi team. En die C220 komt er ook nog wel.

Super service en heel erg vriendelijk

Ik heb onlangs een auto gekocht en werd prima geholpen door de verkoper (Luuk Hendriksen). Kennis en vriendelijkheid werd zeer gewaardeerd. Super Garagebedrijf met vriendelijke medewerkers. Zou deze Garage zeker aanbevelen.

Wat een fantastisch en geweldig en eerlijk bedrijf.

Ik was op zoek naar een nieuwe auto, Mercedes C klasse uit 2010. Na lang zoeken kwam dit bedrijf op mijn pad. Roel geappt en het eea besproken. Over de desbetreffende auto. Had zelf al een ander model van Mercedes en Inruil was mogelijk. Zeer vriendelijk antwoord gekregen en op mijn vertrouwen afgegaan. En een deal gesloten om de MB te kopen....... mijn vriendin ging hem als verassing halen voor mij en Roel heeft hier geweldig aan meegeholpen. ( kreeg steeds foto’s van de auto en filmpjes hoe de staat van de auto was ) nogmaals super. Toen ging ik in de avond in de nieuw MB naar huis en hoorde ik een geluid ( differentieel ). Dit gemeld met een filmpje erbij. Kreeg wel meteen een app terug, dat ik de auto kon neer zetten voor reparatie. Want ze willen goede producten leveren en goede auto’s verkopen ( zeker meer dan gelukt )En kreeg een Leen auto. ( nog nooit zulke goede service meegemaakt ) Deze mensen denken mee, ( Roel en Thomas ) zoeken een oplossing zijn eerlijk. Nogmaals mannen Onwijs bedankt en die S klasse wat mijn volgende auto word, koop ik bij jullie Gelukkig bestaan er nog wel eerlijke bedrijven en willen niet onnodig geld verdienen en mensen oplichten. Hier kan je blindelings een auto kopen! Tnx

belangstellende en correcte behandeling

volgorde: afspraak maken, auto brengen,leenauto meenemen, seintje auto klaar, leenauto terug en eigen auto weer mee loopt gesmeerd! klantbehandeling is correct en men is vrijwel altijd in voor een kort praatje! kortom een keurige service.

Service en klantvriendelijk zijn erg goed.

Service en kwaliteit is waarom ik bij Venderbosch zit. Super dat de prijs dan ook goed is! Bedankt voor het jaarbeurtje!

Super service!

Ga vooral zo door

Goede service en vriendelijk personeel a

Vriendelijke medewerker die bellen als ze problemen tegen komen. Nette en goede service. Een echt acterhoeks bedrijf met hart voor de klant.

snelle en correcte service

snelle en correcte service

Snelle service

Snelle service en netjes het probleem verholpen

Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en ben super geholpen

Trekhaak laten monteren volgens afspraak. Professioneel bedrijf.

Zeer goede service!

Het werd tijd voor een andere auto, deze weer bij Venderbosch gevonden. Zeer gastvrij bedrijf, goede vakkundige uitleg, duidelijke afspraken en eerlijke handel. Je voelt je echt welkom, men heeft alle tijd voor jou als klant. Altijd prettig zaken doen bij Venderbosch.

Klantvriendelijk en bijzonder vlotte afhandeling van de dakkoffer aankoop.

Zeer goed en correct.

De auto opgehaald en keurig op het afgesproken tijdstip terug gebracht.

Erg snel en goed geholpen

Erg snel en goed geholpen, vriendelijke service en geholpen tot in de auto (Dakkoffer).

Alles wordt netjes en snel geregeld.

Service is van een topniveau. Alles wordt in het werk gesteld om snel en tijdig problemen op te lossen.

Flexibel en goede service 👍🏼

Afgelopen week mijn eerste auto gekocht bij Venderbosch. Weinig kennis over wat er moest gebeuren / wat erbij kwam kijken. Roel heeft hier duidelijk advies in gegeven. Elke keer even vriendelijk ontvangen. Kijken naar de auto kon zo vaak als ik wilde en kon iedereen meenemen die ik wilde. Ook buiten openingstijden konden we komen kijken, dat was voor ons erg handig.

voortreffelijk geholpen en sublieme service !

zoals verwacht voortreffelijk geholpen .

Lekkere koffie