Alles wordt prima geregeld.

s'morgens gebeld, s'middags alles goed opgelos 'afstand van elkaar 5 km.

prettige service

het vervangen van een lekke band was geen probleem. onder het genot van twee kopjes koffie en de krant van de dag in een comfortabele wachtruimte was de klus snel geklaard.

Zeer servicegericht, vriendelijk

Zowel bij de eerste kennismaking (telefonisch) als bij latere bezoeken erg service gericht, duidelijke afspraken, eerlijk in de omgang.

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam

Ze denken met je mee en nemen de tijd voor je.

Helemaal toppie !

Het was vroeger al goed en het is nu nog steeds erg goed ! Fijne vriendelijke behandeling en wat ze beloven komen ze na !!!! Voor mij is en blijft het Venderbosh !!!!!!

Helemaal top

Als er wat is wordt het snel en goed opgelost en er wordt meegedacht!

Snel en correct

Goed telefonisch contact over uit te voeren werkzaamheden voor een apk keuring. Leenauto mee om thuis te komen.

Prima service!!

Keurig geholpen en zelfs nog achteraf benaderd of alles naar wens was gegaan

Service perfect

De afspraken, service en bereikbaarheid zijn in één woord perfect!

Super garage

Heel goed en fijn geholpen, echt super.

behulpzaam

op het juiste moment de juiste hulp

toppie

top bedrijf, goede service, klant vriendelijk.

Enorm laagdrempelige service

Vriendelijk en kundig. Altijd snel en nooit lang eachten

Altijd fijn om je auto voor onderhoud te brengen! Nette leenauto tot je beschikking indien nodig!

Auto Venderbosch GEWELDIGE Totaal service B.V.

Klant is koning wordt vaak gezegd...bij dit bedrijf is dit nog echt zo! Mijn ervaring is dat er altijd in overleg naar een oplossing wordt gezocht daarnaast krijg je een eerlijk advies.

Wat een fijn bedrijf. Geen moeite hen teveel om de klant van dienst te zijn.

Zelfs na sluitingstijd werd door Luuk en de zijnen alles gedaan om ons na een aanrijding, met gelukkig alleen blikschade, te helpen. Chapeau!!

Correct en laagdrempelig

Positief

Goed en snel afgehandeld

Prima geholpen

Zonder kennis van mijn auto, 100% geholpen!!

perfect geholpen

goed!

Goed!

fantatisch

Wat mij bij Kwik-Fit niet lukte, kreeg ik hier wel voor elkaar. Had vrijdags een lekke band toen ik bij Kwik Fit aankwam. Terwijl er 3 monteurs zaten kreeg ik te horen dat ik maandag maar weer terug moest komen. Ben i.o.m. met de garage naar Halle gereden, kreeg een vervangende auto en kon hem de volgende morgen weer op halen. Bleek dat er alleen maar en prop ingeschoten moest worden.

Topservice.

Meedenken met de klant. Service is uitstekend. Mijn autoonderhoud volledig bij Venderbosch geplaatst, dank Luuk!

Netjes en beleefd geholpen, antwoorden gekregen op alle vragen en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goede service, direct contact

Snelle levering, contact via Whatsapp

Over Auto Venderbosch Totaal Service B.V.