Voortreffelijk geholpen.

Na mijn email via Autoscout verzonden te hebben, heb ik meteen antwoord van Luuk per mail gekregen. En naar aanleiding hiervan een afspraak gemaakt om de Kia Ceed te bekijken en een proefrit gemaakt en een inruilwaarde voor mijn Renault gevraagd. En tenslotte de stap genomen om mijn auto in te ruilen voor de Kia. Alles netjes door hem afgehandeld.

Pech onderweg en binnen 10 minuten alles opgelost.

Bij pech onderweg de auto aan de kant gezet. Binnen 10 minuten was er een monteur en een verkoper aanwezig, compleet met leenauto zodat wij onze tocht konden voortzetten. Jullie service en reparatiesnelheid én -kwaliteit is geweldig! Dank daarvoor.

Prettig en zakelijk.

Goede informatie en correcte afhandeling.

Goede service en afhandeling

Mijn sleutel had gebreken. Na 1 telefoontje werd het gelijk opgelost. Snel contact en snelle service.

Zoals altijd super!!

Top!!

Een top bedrijf met vriendelijk personeel en een super nette aflevering!!

Professionele en vriendelijke service op alle fronten.

Erg tevreden over hun aanpak. Alles wordt duidelijk besproken. Geen verrassingen achteraf. Gemoedelijke Achterhoekse mentaliteit!

Uitstekend!

Mijn ervaring is dat ik als klant op een vriendelijke en respectvolle wijze werd benaderd en behandeld. Ze staan altijd paraat en de eventuele problemen worden op een correcte manier opgelost!!

Prima service en vriendelijke behulpzame mensen!

Alles top afgehandeld

Er waren wat problemen maar alles zo als het hoort weer TOP opgelost

Keurig netjes

De bestelde fietsendrager komt 2 weekjes later. Ik werd hier keurig netjes van op de hoogte gesteld.

was bij mij bekend

prima bedrijf goed geholpen tot nou toe geen klachten.met groet

Contact gehad met de garage over een zoekopdracht naar een Range Rover Evoque, door verkoper Luuk altijd super vriendelijk en fijn geholpen. Een keer langs geweest om de inruil van een Scirocco te overleggen en toen viel het oog op een Audi. Vrij snel daarna heel tevreden de garage verlaten met een hele mooie Audi A3. Bedankt voor de fijne service!

Uitstekend autobedrijf

Service is uitstekend, klant is hier nog echt Koning!!

Dat is Service met een hoofdletter !

Vandaag even bij Venderbosch geweest met een fietsdrager die we daar 3 jaar geleden hebben gekocht. Het lukte ons niet om deze aan onze nieuwe auto te koppelen. Mijn vrouw en ik werden zeer vriendelijk ontvangen en onder genot van een kop koffie (echt Achterhoeks!) de problemen verteld. Venderbosch was meteen bereid ernaar te kijken. De fietsdrager bleek te haperen omdat de kop niet helemaal schoon was. Met behulp van de luchtspuit en siliconenkit was alles zo gepiept. We vroegen naar de kosten. Niets was het antwoord. Dat is nog eens Service van een degelijk Achterhoeks bedrijf. Chapeau !

Topervaring met deze garage!

Op zaterdag een mooie occasion gezien op de site. Direct gebeld en goede prijsafspraak gemaakt (onder voorbehoud van de proefritervaring). Zelfde middag keurig ontvangen en proefrit kunben maken. Woensdag netjes afgetankt (service!) , schoongemaakt en gecheckt afgrhaalf. Ook de papierrompslomp al op voorhand geregeld. Al met al een garage+ medewerkers (die " maken" natuurlijk de garage) die vertrouwen uitstraalt, zich aan afspraken houdt en prima auto's aflevert.

Gewoon goed .....

Hier voel je je echt serieus genomen. We wonen pas in Halle , dus een garage lekker om de hoek , geen moment spijt van gehad , en maar direct een mooie auto gekocht , via een zoekopdracht . Hier wordt nog meegedacht .

super klantvriendelijk garagebedrijf

Klantvriendelijk, service hoog in het vaandel, klant is hier inderdaad koning. Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Gewoon goed.

Eigenlijk gingen wij alleen "effe kijken" Naar de auto die we op MP zagen staan....nou we hebben gekeken,gereden,gekocht....ook het inruilvoorstel was naar volle tevredenheid....alles netjes geregeld door Björn.....onderweg naar huis doemde er toch een probleem van technische aard op....de dag erop (moest de reservesleutel nog brengen) dit verteld aan roel en Björn...en de oplossing was...auto staan laten, dit wordt in orde gemaakt door ons en je krijgt een leenauto mee .dit vind ik echt een stukje "after sales" van de bovenste plank...

voortreffelijk

Een kleine bestelling, netjes gebeld en afgehandeld.

Altijd correct en afficieen

Altijd correct en efficiënt

Goede supersnelle service!

Een marter had een bougiekabel van mijn auto doorgebeten. Binnen een paar uur werd mijn auto opgehaald, gerepareerd en teruggebracht (en in de tussentijd had ik een vervangende auto ter beschikking), echt super!

Eerlijk, open, duidelijk

Ik ben prima geholpen, met een open, duidelijk en eerlijk verhaal. Kom zeker vaker.

Als een frisse bries in een hittegolf

Prima ervaring

Betrouwbaar en goede communicatie,geen gedoe garantie is garantie!

Goede en betrouwbare indruk, normale heldere en duidelijke communicatie. Afspraak is afspraak, bij een probleem wordt er gezocht na een oplossing. Werkplaats en verkoop maken een professionele indruk, en staan open voor suggesties.