Laden reviews...
Laden reviews...
216 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten geven aan dat het personeel erg vriendelijk en professioneel is. Ze waarderen eerlijk advies en betrouwbare service. De communicatie verloopt duidelijk en de afhandeling verloopt soepel bij zowel aankoop als onderhoud. De algehele tevredenheid is hoog en er is veel vertrouwen in het bedrijf.
Goed en deskundig
Beveelt aan
28 June 2026
willem
Varsseveld
Top geregeld, zelfs op zaterdag een band geplakt.
Beveelt aan
26 June 2026
Hans
Halle
Goede service, houden zich aan afspraken en vriendelijk personeel.
Beveelt aan
26 June 2026
Sandra
Doetinchem
Venderbosch heeft ons goed geadviseerd en de schade weten te herstellen. Ik kan Venderbosch aan iedereen aanbevelen.
Beveelt aan
23 June 2026
Rinus
Ulft
Goede intakegesprek en afspraak planning , goede overdracht naar de monteurs over de probleem / werkzaamheden. Zelfs de werkzaamheden nagelopen met monteur na mijn bezoek. Zeer professioneel verlopen. Wel duurder dan je gemiddelde dorps garage qua uurtarief en onderdelen maar dan heb je ook wat. Niet helemaal perfect maar zeer dichtbij in mijn mening! Goed werk Mannen!!.
Beveelt aan
22 June 2026
Mark
Varsseveld
Bedankt voor de mooie review Mark!
Fijn dat je tevreden bent.
De volgende keer gaan we voor de 10! :)
Groetjes Luuk
Klantgericht, professioneel en betaalbaar!
Beveelt aan
18 June 2026
Guus
Doetinchem
Dank voor je review Guus!
Groet Luuk
Onze GLC ingeruild voor een nieuwere GLC. Eerst contact gehad over een eventuele inruilwaarde van onze auto. Daarna proefrit gemaakt, toen zijn we snel en goed tot elkaar gekomen. Robin bedankt voor de correcte afhandeling. ( afspraak is afspraak )
Beveelt aan
17 June 2026
Ard
Haaksbergen
Hallo Ard,
Bedankt voor de mooie review!
Afspraak = afspraak. zo werken we graag!
Dank voor al het vertrouwen en heel veel mooie en fijne kilometers gewenst met uw prachtige nieuwe GLC.
Groet Luuk
Fijn mee gedacht en snel gehandeld door Robin. Erg blij mee!
Beveelt aan
10 June 2026
Thomas
Zelhem
Dank voor de review Thomas!
Fijn dat je tevreden bent!
Veel plezier en gelukt met je nieuwe bus!
Groeten Luuk
fijne service, snel geholpen
Beveelt aan
7 June 2026
Fleur
Varsseveld
Dank voor de review Fleur!
Groet Luuk
Ik heb eind vorig jaar een auto gekocht bij een grote landelijke dealer. Het onderhoud regel ik liever dichterbij huis. Dus een afspraak gepland bij deze garage. Ik kreeg keurig bericht terug met een bevestiging en omdat de auto voor het eerst bij deze garage was, werd ik netjes gebeld van te voren wat er moest gebeuren. Daarnaast goede tips over de banden en de auto werd netjes gehaald en gebracht op het afgesproken tijdstip. Fijne ervaring!
Beveelt aan
7 June 2026
Diane
van Dijk
Bedankt voor de mooie review Diane!
Groetjes Luuk
Helaas bleek een maand na aankoop de versnellingsbak van mijn auto defect en waren er nog wat kleine aandachtspunten. Dit is door Auto Venderbosch in goed overleg keurig en kosteloos opgelost.
Beveelt aan
6 June 2026
Joris
Borculo
Bedankt voor je review Joris!
Dat was inderdaad even een tegenvaller. Gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen.
Fijn dat je zo tevreden bent.
Geniet van jullie mooie nieuwe auto!
Groet Luuk
Zeer bereid om je de benodigde informatie te geven wat voor ons van belang is en niet te beroerd om wat extra aandacht aan de auto te geven. Fijn
Beveelt aan
3 June 2026
Eric
Wageningen
Bedankt voor de review Eric!
Fijn dat je zo tevreden bent.
We zien elkaar snel!!
Groetjes Luuk
Wij hebben inmiddels meerdere auto’s bij Auto Venderbosch gekocht en iedere keer worden we weer perfect geholpen. Ze denken altijd met je mee en nemen echt de tijd om samen de juiste auto te zoeken en te vinden die bij je wensen past. Daarbij staan ze altijd voor je klaar, zowel tijdens het aankoopproces als daarna. De service is echt op topniveau. Alles wordt geregeld: van het zoeken naar de juiste auto tot het volledig klaarmaken voor aflevering. Ook het onderhoud wordt netjes uitgevoerd, zodat je de auto in perfecte staat kunt ophalen. Wat voor ons het verschil maakt, is de combinatie van persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid en het feit dat alles gewoon goed geregeld wordt. Daarom komen wij hier steeds weer terug en kunnen we Auto Venderbosch zeker aanbevelen.
Beveelt aan
3 June 2026
Jeroen
Halle
Wat een mooie review Jeroen!
Ontzettend bedankt!
Heel veel plezier met jullie prachtige auto!
Groetjes Luuk
Snelle deal gesloten...dik tevreden . R jolink
Beveelt aan
1 June 2026
Richard
Dinxperlo
Bedankt Richard!
Je hebt inderdaad de deal snel gesloten. En dat snap ik ook met zo'n mooie auto :)
Wederom, dank voor het vertrouwen en tot snel.
Groet Luuk
Auto Venderbosch
Was zoals altijd eigenlijk weer een prima ervaring. Dit keer voor A.P.K. en ondehoud. Bijzondere en onverwachte dingen worden direct gecommuniceerd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Dus weer prima geregeld.
Beveelt aan
31 May 2026
Inno
Varsseveld
Fijn te lezen Inno!
Dank voor de review!
Groetjes Luuk
Mijn ervaring is al jaren Goed !
Beveelt aan
29 May 2026
Jan Arends
WICHMOND
Dat weet ik Jan! :)
Fijn dat je het hier ook deelt!
Groetjes en tot snel!
Luuk
Vorige week mijn Opel Corsa bij jullie gekocht. Tijdens de proefrit merkten we dat het stuur trilde als we hard afremden en dat er weinig koelvloeistof in het reservoir zat. Dit werd meteen opgepakt en wordt voordat de auto wordt afgeleverd netjes opgelost. De verkoper was een hele fijne man die met je mee dacht en duidelijk was tijdens het bespreken en alle vragen zonder enige moeite beantwoordde. Hele fijne ervaring en hoop dat ik veel rijplezier ga hebben met mijn nieuwe auto!
Beveelt aan
29 May 2026
Linda
Dinxperlo
Bedankt voor je review Linda! Fijn dat je het kopen van je nieuwe auto zo ervaren hebt.
Dank!
Heel veel plezier ermee en wees welkom bij ons in Halle.
Groetjes Luuk
heel meedenkend personeel
Beveelt aan
28 May 2026
Gerri
Zelhem
Bedankt Gerri!
Groetjes Luuk
Vakkundige en vriendelijke mensen. Elke keer weer prima geholpen.
Beveelt aan
27 May 2026
Derk
Beek (Montferland)
Bedankt Derk!
Groet Luuk
Ik vind de omgang met klanten erg vriendelijk en duidelijk. Ook het maken van afspraken gaat op een prettige manier.
Beveelt aan
25 May 2026
Maarten
Aalten
Bedankt voor de review Maarten!
Fijn dat je tevreden bent!
Groetjes Luuk
Bestelling volgens afspraak.
Beveelt aan
25 May 2026
Robin
Hummelo
Bedankt Robin!
Groet Luuk
Meedenkend in het proces en vakkundige begeleiding op zoek naar een minder currente auto. Met een top resultaat
Beveelt aan
24 May 2026
erich
Halle
Bedankt voor je review Erich!
Fijn dat je zo tevreden bent.
Groet Luuk
Ik heb hier een trekhaak laten monteren onder mijn nieuwe auto. Bij mijn vorige auto (ook nieuw en destijds bij een andere zaak) was een deel uit de bumper gezaagd, wat duidelijk zichtbaar was wanneer de trekhaak niet gemonteerd was. Mijn grootste zorg was dan ook dat dit opnieuw zou gebeuren. Daarom heb ik bewust gekozen voor een bedrijf met een goede reputatie op het gebied van trekhaakmontage in de regio. Vanaf het eerste contact was de communicatie helder en eerlijk over hoe het eindresultaat eruit zou komen te zien. De montage is bovendien prachtig uitgevoerd: netjes, professioneel en vrijwel onzichtbaar wanneer de trekhaak niet geplaatst is. Ik ben dan ook zeer tevreden over het vakmanschap en het eindresultaat.
Beveelt aan
24 May 2026
HW
Doetinchem
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Dank voor de complimenten.
Groetjes Luuk
Ik ben geweldig geholpen, ze hebben altijd tijd voor je, vriendelijk en uitleg van bp. Dingenen vertellen ze je rustig zodat je het begrijpt. Een geweldig bedrijf.
Beveelt aan
24 May 2026
Erik
WINTERSWIJK
Wat een mooie review Erik!
Dankjewel!
Groetjes Luuk
.
Beveelt aan
17 May 2026
Eddy
Doetinchem
Bedankt voor de review Eddy!
Groetjes Luuk
Dorpsstraat 2
7025AD Halle
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit