Goed geholpen na schade

Ik ben erg snel geholpen nadat ik schade had gereden. Er werd goed meegedacht over bijvoorbeeld 2e hands onderdelen om kosten te besparen. 2e keer dat ik er ben geweest voor mijn Volvo en nog steeds erg tevreden en geen negatieve ervaringen. Beide keren kon ik in overleg een leen auto mee zonder problemen.

Altijd prima!

Betrouwbaar en netjes Denken echt mee

Goede oplossingen, denkt goed met de klant mee.

Goede en vlotte hulp.

Deskundig

Deskundig, denkt mee

Nu weer tevreden

Naar een slechte start van mijn vakantie met problemen is het problemen na mijn vakantie opgelost

Reparaties netjes opgelost, deels garantie

Problemen met stuurkoppeling en haakse overbrenging. Haakse overbrenging vervangen onder garantie. Netjes opgelost.

Goede communicatie. Goede kwaliteit

Goede communicatie. Goede kwaliteit

Uitstekend!

Zoals altijd professioneel gelopen!

Heel betrokken garage

Ik ben heel tevreden over deze garage. Als ik een probleem heb met de auto wordt het altijd snel en adequaat opgelost. Ook de standaard controles zijn prima in orde. Kortom: fijne garage en goede service

Je wordt super goed geholpen!

Je wordt super goed geholpen en is niet prijzig. Het is je geld meer dan waard. Hij is sociaal en helpt je graag.

Prima bedrijf, komen de afspraken na

Prima bedrijf, komen de afspraken na

Topgarage

Henk Lokhorst is een zeer betrouwbare professional. Levert prima werk. Denkt mee met jou als klant. Perfect adres!

Ze nemen de tijd om de auto in topconditie te houden.

Goede service en meedenkend

Zeer goede service, goede adviezen en kwaliteit

Vakwerk en goede service

Bedankt

KLANTVRIENDELIJK in hoofdletters

Henk Lokhorst is een geweldige automonteur. Maar niet alleen een geweldige vakman, vooral ook een geweldig mens.

Zeer goede service

Auto voor apk en 4 nwe banden auto was op tijd klaar voor onze afspraak elders echt top!!!

Geweldig bedrijf!

Goede service! Ze denken goed met je mee en je word hier zeer vriendelijk behandeld. De passie en kennis druipt er vanaf bij Henk en zijn medewerkers. Dit is voor mij absoluut de juiste garage en zou iedereen deze garage aanraden!

Na melding van een storing snel en accuraat geholpen.

10 Best Service ,

Goede en beste service .

Afspraak snel gemaakt, auto goed onderhouden en vriendelijke service

Deskundig en klantgericht.

Goede communicatie en service. Een aanrader

Goede communicatie, duidelijke afspraken. Houd zich aan afspraken. Specialist in Volvo. Een aanrader.

Klantvriendelijk en deskundig

Zoals een garage moet zijn.

Goed vakwerk geleverd

Goede afspraken, net werk,