Perfect!

Altijd perfecte service en mijn V70 heeft zijn APK en grote beurt weer gehad en kan er weer tegenaan. Henk levert altijd een super service. Eerst woonde ik 27 km bij Autobedrijf Lokhorst vandaan en nu 85 km verder bij Kampen vandaan. Zegt toch genoeg dat ik hier blijf omdat ik meer dan tevreden ben. En de service gaat zo ver dat we onderweg ergens afspreken zodat ik niet dat hele eind hoef te rijden. En de V70 zoeft weer over de weg.

Goed voor elkaar

Weer netjes de auto van mij een beurt meegegeven en meegekeken in wat nodig en niet nodig is.

geweldig altijd gelijk geholpen

goede service

Onderhoud en apk

Bedankt voor het snelle en goede afhandeling zijn zeer tevreden over de afhandeling en het uitvoeren van de reparatie en even hetkleine wat vaak wordt vergeten is gedaan

Topgarage

De auto heeft APK en het nodige onderhoud gehad. Er bleek een spijker in één van de band te zitten waarbij de band moest worden vervangen. Henk en zijn team staan voor kwaliteit, liefde voor het vak (en Volvo) en denken goed mee met de klant. Er wordt goed en eerlijk advies/ werk geleverd. Ik hoorde bij het ophalen van de auto dat één van zijn jongere medewerkers het gaat overnemen/ gedeeltelijk eigenaar is geworden en er zo in groeit. Blij om te horen dat zo de garage gecontinueerd wordt en er een nieuwe ondernemer klaar staat. Succes!

Super garage vakmensen echte Volvo specialisten

Super goed bedrijf. Kijken verder dan hun neus lang is. Echt specialisten. Als ze gaande het onderhoud andere belangrijke zaken tegenkomen vervangen ze dat ook, ook tegen een schappelijke prijs. Echt een aanrader. Niet alleen voor Volvo’s, we doen onze Kia er ook in onderhoud: Vriendelijk, goed geprijsd en erg service en klantgericht. Gewoon goed geregeld. Doen!!

Super geholpen

Klantvriendelijk en snel

Eerlijke service

Een aankoopkeuring laten uitvoeren voordat ik een auto wilde kopen via een particulier. Kreeg een eerlijke en uitgebreide inspectie! Contact verliep soepel, flexibel in afspraken en eerlijk advies

Alles volgens afspraak

Erg fijne garage

Geweldig bedrijf

Goed (Volvo) vakmanschap voor een goede prijs.

Kennis van Volvo en goede kwaliteit

Ik heb al jaren mijn auto in onderhoud bij Lokhorst en word altijd goed geholpen

Deskundig ervaren en betaalbaar

Prima garage met vakkundig personeel

Meest kundige volvo dealer in de regio.

Zeer goede service tegen scherpe prijs - klantvriendelijk!

Zeer goede service tegen scherpe prijs - klantvriendelijk! Ademen Volvo. Aanrader voor Volvo-eigenaren. Zegt genoeg ;).

Vakwerk

Heel tevreden met geleverd werk

Altijd goede service

Top service en altijd meedenkend

Fijne service

Ik om hier al jaren met veel plezier. Goede hulp vakkundig en meedenkend

Goed vakwerk

Geweldige service

Ik ben bij Lokhorst geweest voor een reperatie aan mijn Volvo. De garage denkt goed met je mee over de aanpak en houd ook rekening met je portomonee. Er was een wachttijd van 2 weken maar dit was geen probleem voor mij. Ik kon zo een leen auto mee krijgen en na 1,5 dag kon ik mijn eigen auto weer ophalen. Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service die deze garage te leveren heeft.

In een woord: Goed!

Goed en kundig personeel en juiste kwaliteit prijs verhouding

Ik kom al bijna 20 jaar bij deze garage, altijd Top !!!

Eigenaar en werknemers staan altijd klaar en geven goed advies. Onderhoud wordt goed uitgevoerd.

Betrouwbaar en deskundig.

Prima garage. Ze leveren kwaliteit. Ik zit al 25 jaar bij deze garage en ben nog nooit teleurgesteld.

Ik heb goed gevoel bij deze garage. Vakmensen plezierig in de omgang. Werkzaamheden worden na afloop duidelijk gecommuniceerd en de vervangen onderdelen getoond . Nota is overzichtelijk .

Tevreden

Zeer tevreden,prima bedrijf goede service

Snelle professionele hulp

Echte vakmannen die weten waar ze het over hebben.