Fijne garage, echte vakmensen!

Garage Veldhuizen geeft een goed en betrouwbaar advies! Tijdens het uitvoeren van de grote beurt, geven ze vooraf een duidelijke opgave en uitleg wat er wordt vervangen en/of nagekeken, met het daarbij behorende kostenplaatje. Na akkoord wordt alles volgens afspraak uitgevoerd. Verder zijn alle medewerkers heel vriendelijk en servicegericht!

kwaliteit

Goede transparante uitleg over reparatie

Service gericht

Service gericht

Goede service vriendelijke monteurs

Goed bereikbaar, snel afspraak kunnen maken. Komen betrouwbaar en professioneel over. Aanrader!

Fijne service

Voelt veilig en vertrouwd

Heel prettig en uitstekend!

Heel fijn

alles prima

Goed geregeld, ook nog ff snel lampje vervangen van voorlicht.

goed werk, snel en vriendelijk.

precieze uitvoering reparaties.

Top, snelle reparatie, flexibel

Onverwachte bezoek door noodzakelijk reparatie. 1 dag later al gereed. Dank!!

Netjes ontvangen

Ik ben netjes ontvangen en tec woord gestaan. Apk keurig gedaan

Top geregeld

Zeer vriendelijke verkoper

Snelle correcte service met prijs opgave voorboor ag

Top service!

Bij enorme drukte toch mijn pechgevalletje tussendoor kunnen oplossen en op tijd klaar wanneer ik de auto weer nodig had! Top service.

Al jaren onze vertrouwde garage

Goed bedrijf, kundige en aardige mensen.

zeer tevreden

snel mogelijk om het onderhoud te plannen, goed overleg, snel klaar redelijke rekening. Had liever andere banden gehad maar gezien het aanbod was dit het.

Prima, no nonsens, to the point, goede service, doelgericht en vriendelijk.

Onder het genot van een kopje koffie kon ik wachten terwijl de wielenwissel werd uitgevoerd. Vriendelijk personeel, goede service.

Betrouwbaar

Vriendelijk en meedenkend.

Klantvriendelijk en professioneel

Behulpzame, vriendelijke mensen met verstand van zaken.

Top bedrijf!!

Super klantvriendelijk en professioneel

Flexibiliteit en kwaliteit en denken in oplossingen!

Goed gedaan uitstekend geholpen

Afspraak bevestiging vooraf vind ik heel fijn. Persoonlijke benadering Goede prijs voor bandenwissel Servicepuntje: Hang even de Wificode op fijn voor wachtende mensen die dan lekker kunnen werken of even mail kunnen checken. Tot de volgende keer

Snelle service en klanten vriendelijk

Had kapotte ventilator en was binnen een dag gemaakt. Terwijl bij andere ik 3 weken moets wachten op een afspraak.

Vriendelijk en vakkundig

Dank en wie weet tot ziens

uitstekende service

Uitstekende service en vriendelijke werknemers, tussendoor ook nog even tijd om naar de auto van mijn vrouw te kijken en om ons daarna weer veilig de weg op te sturen.

Over Bosch Car Service