Klantvriendelijk en goede service met vakmanschap

Goed autobedrijf!! Weten waar ze het over hebben en doen geen onnodige dingen. Smeren je geen onnodige onderhoud aan.gewoon eerlijke vakmannen.

• Prijs/Kwaliteit

Garage van Veldhuisen ; van harte aanbevolen !!!

Onderhoud,service,reparatie en revisie al jaren -tot volle tevredenheid -bij Evert Jan van Veldhuisen en zijn deskundig team. Of het nu een old timer VW Golf MK-1 is, of een nieuwe VW T-Roc ; altijd perfect voor elkaar. Dit garage bedrijf kan ik van harte aanbevelen !!!

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service met persoonlijke benadering

Evert Jan en zijn team staan vanaf het begin van dat ik een eigen auto heb voor mij klaar. Geen tijd voor je kennen ze niet, je krijgt altijd de volle aandacht net als mijn auto. Er wordt net zo lang gezocht tot het is opgelost. De prijs kwaliteit is top en eerlijk. Ze zullen je nooit belazeren. Ook als ik toe ben aan een nieuwe auto helpen ze mij, nooit een miskoop gedaan door hen. Kortom een garage met aandacht en service voor auto en mens.

Wordt altijd perfect geholpen

Na overstap van de originele BMW dealer naar Veldhuisen is mijn service veel beter en zijn mijn kosten veel lager. Bij een bezoek aan de garage heb je het gevoel dat je als cliënt wordt gewaardeerd

Kwaliteit, kennis en service

Een vakgarage waar kwaliteit, kennis en service samenkomen. Evert Jan en Jaco zijn deskundig en staan klaar voor de klant.

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekende service en nemen alle tijd voor je

Ondanks dat ik er geen auto heb gekocht, wil ik toch een uitstekende review plaatsen voor dit autobedrijf. Ik kwam kijken naar een mooie MG F cabrio, maar heb deze uiteindelijk niet gekocht. Dit lag in ieder geval niet aan de manier waar op ik geholpen ben, daar kunnen veel autobedrijven een voorbeeld aan nemen. Ik mocht de auto mee nemen voor een proefrit, waarbij me een route werd gegeven. Dit was geen klein rondje zoals bij veel autobedrijven het geval is, om brandstof te besparen, maar een rondje van een goede 3 kwartier. Op een gegeven moment vroegen m'n vriendin en ik ons af of we niet verkeerd gereden waren, zo lang dat 't was. Daarna werd de auto op de brug gezet om uitgebreid te bekijken en wees Evert Jan zelf nog een aantal punten aan die hij zou willen oplossen. Uiteindelijk zijn we voor een andere MG F gegaan, maar dat er zo uitgebreid de tijd voor je word genomen voor zo'n relatief goedkope auto is echt top.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Al bijna 30 jaar mijn garage, betrouwbaar, goed en gezellig

Vanaf mijn eerste eend tot mijn huidige AMG en klassiekers zijn al mijn auto's bij Evert Jan in onderhoud. Altijd goed overleg, netjes en betrouwbaar. En gewoon vriendelijk geholpen, waardoor ik me echt welkom voel als klant.

geweldig!

Ik kreeg pech onderweg en stond van het ene moment op het andere stil...voor deze garage!! Ik liet mijn auto daar en werd de volgende dag gebeld, dat het probleem de startblokkering zou zijn, die in feite niet nodig was. Er gewoon uitgehaald kon worden en ws probleem dan verholpen zou zijn. Ik was al bij drie garages geweest met een piep in de auto die ik niet vertrouwde, en al eerder mee stil kwam te staan.. Nieuwe accu, dynamo hielp allemaal niets.. De piep kon geen kwaad werd me verteld. Ik werd naar Wekerom naar de bushalte gebracht en de volgende dag er ook weer opgehaald, toen de auto ook weer klaar was. Ik ging voor apk naar mijn oude garage waar mijn auto na reparatie van 430 euro weer een jaar verder kon. Maar ik vertrouwde het niet, en vroeg een second opinion bij garage Veldhuisen. Grondig werd er naar mijn auto gekeken, wat gerepareerd moest worden en uiteindelijk was ik voor 153 euro klaar en werd de auto weer goedgekeurd...Kortom deze garage gaf me weer vertrouwen in betrouwbaarheid, deskundigheid en menselijkheid! Ook al woon ik er ver vandaan, als het kan ga ik er de volgende keer weer naar toe!

• Prijs/Kwaliteit

Kundige autogarage, service erg hoog! Staan altijd voor je klaar

Al jaren onze garage! Altijd goed en een top service. Het gevoel van vertrouwd thuis komen. Aanrader

Super bedrijf

Zeer deskundig

• Prijs/Kwaliteit

Eerlijke lieve mensen, hart voor de zaak en de mens !

Zoek je een betrouwbare zaak, dan moet je hier zijn. heldere afspraken en altijd overleg als er iets anders is dan verwacht.

Uitstekend autobedrijf.

Kom hier al vele jaren. Denken goed mee, overleggen even i.p.v. gelijk vanalles te vervangen.

• Prijs/Kwaliteit

Staan altijd klaar als dat nodig is

Altijd correct geholpen verstand van zaken aan te bevelen

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn eerste auto hier gekocht, en nog steeds zeer tevreden klant bij deze garage. Zeer klantvriendelijk en kwaliteit gericht. Goede monteurs en goed advies

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitzonderlijk goed! Ze denken met je mee, komen met passende oplossingen en hebben een uitstekende service. Monteurs met benzine in hun bloed 👍

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed no nonsens autobedrijf. Vriendelijk, kundig en hele nette prijzen. Geen opsmuk, geen dure showroom, geen stropdassen, wel enthousiaste monteurs en echte autoliefhebbers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer persoonlijk bedrijf, zeer goede service, en verstand van zaken! Echt een aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en staan altijd voor je klaar.\r\nVriendelijk en kwaliteit staat voorop. Top.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super garage met goede service voor de klant

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Half juli hebben wij hier een gebruikte auto gekocht.\r\nDe service vonden wij bijzonder goed.\r\nEr werd meegedacht en niets opgedrongen!\r\nAfspraken werden uitstekend nagekomen.\r\nWe kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.\r\nBedankt voor jullie service !!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom er heel wat jaartjes. Een mooie familie-bedrijf waar goede service hoog in het vaandel staat en de klant koning is!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een vriendelijk en efficient familiebedrijf dat er voortdurend op uit is haar klanten tevreden te stellen en dat meedenkt in het vinden van voordelige en practische oplossingen.
  • Reden bezoek Andere reden