Zeer positief

Prettige ervaringen in het verkoopgesprek, hiervoor werd alle tijd genomen en werd op geen enkele manier gepusht. Er werd goed geluisterd en doorgevraagd op onze bezwaren. Deze werden weggenomen. De aflevering van de auto een week later was een feestje!

super!

Vriendelijke mensen, Geen aandringen op het kopen van een auto. Geven je de tijd. Open gesprek. Een autobedrijf om terug te komen!

SUPER!!! SUPER SERVICE!!!

Van de Velde Auto's BV, heeft stuk voor stuk zeer nette, jong gebruikte, auto's te koop staan, met lage kilometer standen. Heb recent twee auto's ongezien (alleen op de website) gekocht, en zijn keurig netjes thuis (Rotterdam) afgeleverd. De auto's zijn echt super keurig, en werkelijk z.g.a.n.! TOP bedrijf en Arno is heel vriendelijk en eerlijk, alles was heel goed geregeld en afgewikkeld. Goed bezig Arno, ga zo door!

goede service

Goede uitleg over de auto.

Fantastisch!!!

Super mooi autobedrijf, die niet onder doet van een normale auto dealer fantastisch, we zijn zeer geweldig geholpen door Arno en zijn moeder, wat een liefde vol familie bedrijf is het!!!

prima prijs/ kwaliteit en geweldig goede service!

Dit is de 13e auto die we bij Van de Velde kopen! Prijs / kwaliteit is altijd prima in orde en de service is altijd fantastisch! Groot compliment voor Piet, Betsy en Arno!!

Mooi bedrijf met veel keus

Goed advies, rondom inruil en aankoop auto. Goede service , aflevering erg compleet zonder bijkomende kosten.

Heel fijn autobedrijf met uitstekende service. Voor de eerste keer een Audi bij hen gekocht, en erg tevreden over de aankoop, de aflevering en de gastvrijheid.

Voorbeeld voor de autobranche!

Voortreffelijke service, prachtige showroom en fijne mensen!

Prettige sfeer en contact

Vanuit Bedum (Groningen) toch de moeite genomen om bij Arno Van de Velde onze nieuwe aanwinst te kopen. Op een prettige en ongedwongen manier alle zaken kunnen afhandelen onder het genot van goede koffie. (nog bedankt moeder van Arno)

Zeer professioneel en klantvriendelijk geholpen.

Vanaf het eerste gesprek tot en met de overdracht van het voertuig, hebben wij duidelijke uitleg gehad en zijn we zeer vriendelijk geholpen.

Top ervaring!

Betrouwbaar, snel, veilig, eerlijk en klantgericht. 100% tevreden met de auto, service en de aflevering.

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Top bedrijf!

Heel vriendelijk en goed geholpen

Er werd alle tijd genomen om uitleg over de te kopen auto te geven. Ook nadat ik de auto gekocht had werden de mogelijkheden goed uitgelegd. Het is een bedrijf wat vertrouwen uitstraalde en dit ook waar maakt.

kEURIG GEHOLPEN

WIJ ZIJN KEURIG GEHOLPEN Afspraken netjes nagekomen.

Hier staat service nog hoog in het vaandel.

Wij hebben hier een Q3 gekocht en zijn door Arno fantastisch geholpen niets teveel een goede uitleg over de auto alles klopt gewoon in dit bedrijf. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Het autobedrijf voor jouw nieuwe auto

Een super vriendelijk familiebedrijf waar je kunt rekenen op goede service en mooie autos kunt kopen, ik ben hartstikke tevreden en raad van de Velde Auto’s zeker aan!

Prettig contact en een uitstekende service!

Afgelopen week mijn nieuwe auto op mogen halen. Voorafgaand een prima proefrit kunnen maken waarbij er voldoende tijd werd genomen voor aanvullende informatie. Ook tijdens het ophalen werden mijn vragen met plezier beantwoord. Fijne ervaring!

Wij zijn al jaren naar tevredenheid klant. Deze keer aangegeven dat we in het najaar een andere Audi Q3 wilden aanschaffen. Nu de trotste bezitters van een hele mooie Audi Q3.

Goede en vakkundige service

Nieuwe auto binnen 2 weken, van offerte tot afleveren. Duidelijke afspraken en goede communicatie.

Hier word ik blij van!

Ik was op zoek naar een vervangende auto en had behoefte aan iemand die me advies kon geven, ik bleek bij Arno bij de juiste man te zijn, hij liep samen met mij de verschillende mogelijkheden door die bij mij zouden kunnen passen, waarna ik op een gegeven moment de knoop voor mezelf heb doorgehakt.

Prettig onderhandelen met goede afspraken

Afspraak voor bezichtiging prima nagekomen. Auto stond glimmend klaar voor de proefrit. Geen drang, geen druk. Vrijblijvend rijden. Auto voldoet aan verwachting en de service ook. Bij de koop afgesproken reparatietjes en aanvullingen prima uitgevoerd met een paar kleine extra's. Een garantie gevalletje prima opgelost.

Uitstekende service en goed geholpen

In eerste instantie melding gemaakt van klein probleem, wat bij nader onderzoek toch iets groter uitpakte. Uiteindelijk probleem onder garantie verholpen en ik kreeg een netjes gewassen auto mee terug :-) Professioneel en vriendelijk personeel. Complimenten voor de inzet en service! Een aanrader.

Prettige betrouwbare uitstraling

Van af het eerste betreden van de zaak tot het ophalen van de auto en prettige ervaring. Niets teveel. Ook verschillende telefoontjes over de auto werden plezierig beantwoord. Zamen gevat een en al en plezierige ervaring.

Service op maat, waar voor je geld en afspraak is afspraak!

Een mooi, modern familiebedrijf van vader ( en moeder) op zoon. Goede service en persoonlijke aandacht tijdens de evenzo persoonlijke zoektocht. Goede prijs kwaliteit verhouding en uitleg zoveel je denkt nodig te hebben. Nog een echte garage, dus met een volledige eigen werkplaats. Kortom een goed adres dat is aan te bevelen.

Stationssingel 12

4421BG Kapelle