Bij de onderhandeling en aankoop voor andere auto werd ik heel professioneel geholpen. Ook voor de wijze waarop heb ik niets dan lof.

Een hele fijne ervaring.

Zeer klant vriendelijk en toch ook zakelijk,ondergoede begeleiding van de transacties.

Warm welkom bij een mooi familiebedrijf.

Prettig te woord gestaan, duidelijke productinformatie en afspraken prima nagekomen.

Zeer vriendelijk en verzorgd bedrijf

Dit autobedrijf overtreft verwachtingen met hun vriendelijke service en persoonlijke aandacht. Ze leveren uitstekend werk en behandelen klanten met zorg en respect. Uitstekende ervaring!

Tevreden!

Aardige mensen! God geholpen.

Mooi bedrijf, goede service.

Onlangs een mooie auto gekocht bij van de Velde auto’s. Er wordt met je mee gedacht, service is goed en betrouwbaar. We zijn erg tevreden!

Een klantvriendelijk, gastvrij bedrijf met open en eerlijke communicatie.

Ons eerste bezoek gaf ons meteen een goed gevoel met eigenaar Arno. Arno nam alle tijd om de auto's te laten zien, alles goed uit te leggen en je kunt zonder problemen een proefrit maken. Na ons eerste bezoek hadden we nog geen besluit genomen. Na onze vakantie brachten we voor de 2e keer een bezoek. Arno dacht heel goed mee met onze wensen, niets was teveel gevraagd. We hebben alsmede daardoor een juiste keuze gemaakt. Bij aflevering van de auto nam Arno wederom alle tijd. Onze ervaring is supergoed en zullen zeker aanbevelen om bij dit bedrijf een auto te kopen.

Goede ontvangst, familiair bedrijf.

Bedrijf straalt ontspannen sfeer uit, vakkundig en alles keurig geregeld. Je wordt goed geholpen vanuit het oogpunt dat de klant koning is!

Persoonlijke en vriendelijke service

Het personeel heeft ons heel vriendelijk en geduldig geholpen bij de aanschaf van een auto. Niets was te veel en ze waren bereid overal in mee te denken. Ik kan het bedrijf aan iedereen aanraden.

Vriendelijk & meedenkend

De mensen zijn erg vriendelijk, ze denken met je mee en samen zijn we er goed uitgekomen! Zonder teveel poespas, de auto zijn wij super blij mee.

Super vriendelijk en mooie wagens

Wij hebben hier onze nieuwe auto gekocht En zijn van de 1ste bezichting tot het ophalen van de auto prima geholpen. Wij zullen dus in de toekomst hier ook zeker weer gaan kijken voor een volgende auto

We hadden niks beters kunnen wensen!

Een hele fijne ervaring gehad met Arno. Fijn en snel in de communicatie, denkt mee en geeft goede adviezen. Alles snel geregeld en ook nog eens voor een betaalbare prijs. Bedankt Arno, we zijn heel erg blij met onze aankoop!

De uitdaging lag in het feit dat de auto BTW-vrij gekocht kon worden maar daar hebben we redelijk snel de oplossing voor gevonden. Hele nette afhandeling verder

Goed advies en duidelijke , vriendelijke info.

Klantvriendelijk en meedenkend

Zeer fijne ervaring bij dit bedrijf. Vriendelijk personeel dat de tijd neemt, meedenkt en een realistische inruilprijs biedt. Na aankoop en bij ophalen werd uitvoerig de tijd genomen om alles uit te leggen en te laten zien. Voor een volgende auto zou ik hier zeker terug keren.

Vriendelijk, eerlijk, en kundig!

Een prima familie bedrijf, waar we altijd goed worden geholpen en geadviseerd. Professionele werkplaats met acceptabele prijzen! Inmiddels 2e auto gekocht.

Heel goed geholpen

Hele goede ervaring bij de aankoop van onze auto en de inruil van de oude auto.

Aanrader

Ze zijn heel vriendelijk! Je wordt snel geholpen. Ik was heel tevreden. Echte aanrader. Met veel dank aan Van de Velde Auto's!

Geweldige service

Ben een aantal maanden op zoek geweest naar een auto, ook bij diverse dealers langs geweest. Maar vanaf het eerste moment had ik het beste gevoel bij Van de Velde Auto's. Arno is heel klantvriendelijk, niet opdringerig en denkt mee wat er mogelijk is binnen je budget. Uiteindelijk de auto kunnen kopen die we wilde en deze werd echt top opgeleverd: - Nieuwe banden - Nieuwe bougies - APK - Gratis winterbanden - Wasbeurt En waarschijnlijk vergeet ik nog een groot deel. Arno / Van de Velde auto's, bedankt!

Bijzonder positieve ervaring.

Je wordt op een prettige, vertrouwenwekkende manier ontvangen. Arno is open en eerlijk en geeft je voortdurend de overtuiging dat je netjes en eerlijk behandeld wordt, en dat blijkt ook zo te zijn. Dit is een aanrader!

Fijn autobedrijf met heel mooi aanbod

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe auto ook op bezoek geweest bij van de Velde en kwam hier meerdere mooie auto’s tegen die aan mijn wensen voldeden. Samen met Arno gekeken welke het beste aansloot mijn mijn behoefte en een hele mooie auto uitgekozen. Alle vragen die ik na de proefrit had zijn goed opgepakt en daardoor ook de auto aangeschaft. Inmiddels een flinke rit met de auto gehad en ik heb de hele rit met een glimlach gereden, wat een mooie aankoop. Bedankt Arno voor de goede service en open en snelle communicatie, ik kan van dit bedrijf zeker aanraden.

Uitstekende service, prachtige auto!

Mijn ervaring met Van de Velde Auto’s is uitstekend te noemen. De showroom is prachtig met een groot aanbod aan auto’s. Na goed geholpen te zijn door Arno heb ik een goede keuze kunnen maken en ik ben heel erg blij met mijn nieuwe auto! Bij aflevering was alles uitstekend in orde en ben prima geholpen. Heel erg bedankt!

Prettig zaken doen

Mooie collectie auto's in een nagenoeg nieuwe, overzichtelijke showroom. In dit familiebedrijf met passie voor auto's is het goed zaken doen. Men neemt op een prettige manier de tijd voor je en spant zich in om tot een goeie deal te komen. Afspraken zijn transparant, geen verassingen achteraf. Auto keurig en volgens afspraak afgeleverd. Fijn om als klant gezien en gewaardeerd te worden.

Betrouwbaar familiebedrijf

Na jaren lease weer terug bij mijn vorige garage. Niet meer behandeld worden als een nummertje geeft een goed gevoel! Mooie showroom + garage na de uitbreiding met een ruim aanbod prachtige occasions.

Deskundig en vriendelijkheid geeft vertrouwen.

Zeer vriendelijke eigenaar Arno heeft ons geholpen met de auto die onze interesse had gewekt. Door zinvolle contactmomenten, deskundigheid en persoonlijke aandacht. Reden wij afgelopen zaterdag met onze nieuwe aangeschafte auto de showroom uit. Heerlijke rit naar huis.

Stationssingel 12 4421BG Kapelle