Duidelijke uitleg.

Wij hebben goede uitleg gekregen na aanleiding van onze vragen, er werd genoeg tijd voor vrijgemaakt.

Blij met mijn aankoop

Keurige auto’s in de verkoop.Fantastisch geholpen ondanks dat ik schade aan mijn inruil auto had gereden.prima een dikke 10

Helemaal Prima.

Klantvriendelijk. We zijn heel goed ontvangen en geholpen. We zijn heel blij met onze nieuwe auto.

Bedrijf waar de klant serieus genomen wordt met duidelijke communicatie

Recent een VW T-Roc gekocht bij dit bedrijf. Vooraf, via mail, fijn contact gehad met Arno over de auto en inruilopties besproken. Vervolgens een afspraak gemaakt voor een proefrit en eventuele aankoop. Arno heeft uitleg gegeven over de auto en gaf een goede prijs terug voor mijn inruilauto. Dit alles in een relaxte sfeer. Toen we de auto ophaalden stond deze keurig gepoetst klaar en werd door Arno alles nog eens rustig uitgelegd m.n het gebruik van de afneembare trekhaak en het rijden met de DSG automatische versnellingsbak. Je merkt aan alles dat dit een familiebedrijf is met oog voor de klant.

Wat een fijne ervaring om hier een auto aan te schaffen.

Mooi ingerichte verkoop ruimte met een ruime hoeveelheid vrij jonge auto’s. Rustige, sympathieke verkoper/eigenaar.

Fantastisch geholpen door een deskundig team

Zoekende naar een nieuwe auto viel mijn oog op de Audi aangeboden door Van de Velde auto’s. Afspraak gemaakt, proefgereden en de deal gesloten. Flexibiliteit in datum ophalen en een tevreden klant! Dank je wel Arno

Vertrouwd gevoel, zeer tevreden over aankoop Audi A4 Avant

Vanuit Zuid Limburg naar Kapelle gereden om een Audi A4 te bekijken. Bij dit bedrijf nemen ze ruimschoots de tijd om alles uit te leggen incl. een uitgebreide testrit. Voor mijn inruil auto een prima en eerlijke prijs gekregen. Enkel lof voor dit bedrijf met hun vriendelijke service en persoonlijke aandacht door Arno. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Prima service voor een nette prijs

Fijn autobedrijf waar je als klant nog centraal staat. Mooi aanbod met scherpe prijzen en een prima aftersales.

Zeer tevreden over de aankoop Audi Q2

Wij zijn zeer goed onthaald en kregen goede uitleg. Deze zaak straalt vertrouwen uit, familiebedrijf. Auto is super net afgeleverd.

Hele goede service

Hele goede service, snelle kunnen schakelen. Alles gaat in goed overleg. Ik heb de koop en verkoop van de auto’s als zeer fijn ervaren en zou het het iedereen aanbevelen!

Vertrouwd gevoel direct na binnenstappen

Fijne ervaring en een mooie auto gekocht bij vd Velde. Je voelt direct dat je bij een vakgarage binnen bent gestapt. Prima/eerlijke prijs voor de inruil en geen gekke extra kosten bij aankoop.

Alsof ik bij mijzelf koop

Zorgvuldigheid, openheid, service gericht. Er wordt echt de tijd voor je genomen. Absoluut geen druk ervaren om tot een snelle koop te komen. Na het tekenen van het koopcontract gaat de service onverminderd door. Kortom, je weet wat je koopt bij dit familiebedrijf.

Prima ervaring

Van de Velde verkoopt Audi's en VW's (net als Poppe) maar is geen officiële dealer en dat kan toch een nadeel zijn omdat je voor sommige zaken daar moet zijn (terugroep acties/ garantie punten) etc. Geen laadkabel voor laadpaal bij geleverd wat eigenlijk bij een hybride iets standaards zou moeten/kunnen zijn.

Geweldige service en mooie auto's

Opvallend zijn de prachtige auto's die in verkoop staan bij Van de Velde Auto's. Wij zochten op internet naar een specifieke en jonge Volkswagen Caddy met Bovag garantie. Dus vanuit Drenthe op naar Kapelle. Een sympatieke ontvangst, uitleg en goede service. De gewenste auto gevonden en gekocht! Een aantal dagen later de auto opgehaald en wederom goede uitleg en after service. Zoek je een mooie Volkswagen of Audi volg dan zeker Van de Velde! Een echte aanrader.

Een heel fijn bedrijf om een auto te kopen

Heel prettig, heldere informatie en goede service. Een bedrijf wat meteen goed voelt

Goede service en kwaliteit.

Je wordt goed geholpen en de auto wordt netjes afgeleverd! Geen klachten!

Goede service, prima klantcontact

Mailcontact, telefonisch contact en bezoek aan showroom als zeer prettig ervaren. Auto's zijn netjes geprijsd. Voldoende keus en netjes en vakkundig geholpen.

Een mooie auto op maat.

We kozen een mooie auto maar misten een aantal opties die we graag wilden zoals navigatie, cruise control, afneembare trekhaak. Het was geen probleem en deze konden bij aankoop allemaal worden toegevoegd. We hebben nu een perfecte auto op maat!

Alles ging heel soepel toen ik de auto heb gekozen. Ik was prima door Arno geholpen, hij was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik zou het zeker aanraden om bij hem een auto te kopen.

topservice! Ik ben ontzettend goed geholpen.

Arno heeft mij ontzettend goed begeleid met de aanschaf van mijn nieuwe golf 8 GTE. ik kom zeker terug bij mijn volgende aankoop!

Uitstekend!

Wederom goede service en prettige behandeling. Tweede auto nu ook hier gekocht. Wij blijven klant!

Heel prettig zaken doen!

Het aankoopproces van onze nieuwe auto ging heel soepel, met name het meedenken vanuit Van de Velde heeft hieraan bijgedragen. Hierdoor konden wij onze auto al na een week ophalen en kunnen we met de auto op vakantie. Fijne en betrouwbare garage. Soms loont het als je wat verder weg op zoek gaat. Nogmaals bedankt!

Heel fijn bedrijf.

Heerlijk relaxed geholpen door eigenaar Arno. Hij heeft alle tijd voor ons genomen, daardoor hebben wij gelijk kunnen besluiten om een T-ROC te kopen. Bij het afleveren weer een hele duidelijke uitleg gekregen. Kortom een aanrader. Fijn dat er nog zulke autobedrijven zijn.

Zeer tevreden.

heb mijn aankoop als bijzonder prettig ervaren. kom hier graag nog eensterug

Bij de onderhandeling en aankoop voor andere auto werd ik heel professioneel geholpen. Ook voor de wijze waarop heb ik niets dan lof.