Vriendelijk ontvangen, goede service en mooi aanbod aan auto’s.

Op internet een mooi Touran gevonden bij Van de Velde, een proefrit aangevraagd en nu een goede week later staat de auto bij ons voor de deur. We zijn zeer gastvrij ontvangen, aardige mensen en goede service!

Zeer goed en betrouwbaar

Het is een familiebedrijf en staat voor een goed product.Ze hebben derhalve een naam hoog te houden en doen hier ook hun best voor. De auto wordt keurig netjes afgeleverd.De mail wordt netjes beantwoord en een groot voordeel is dat de trein voor de deur stopt. Dit is ideaal voor mensen die een auto komen ophalen en die verder weg wonen.

Betrouwbaar en goede service

De auto die wij gekocht hebben hadden we gezien op de website van Van de Velde auto s. Aangezien wij in Maastricht wonen hebben we een aantal afspraken telefonisch gemaakt en de auto voldeed bij bezichtiging aan de, door de garage, geschepte verwachtingen. Van de Velde auto s had bij de aflevering van de auto op eigen initiatief de remblokken vervangen en voor zijn rekening genomen. Gastvrije ontvangst, snelle afhandeling van de aankoop, en goede service. De moeite waard om een ritje vanuit Maastricht naar Zeeland te maken!

Voor kwaliteit moet je hier zijn !

Wij hebben hier voor de 2e keer een auto gekocht (Audi A4). Je krijgt hier waar voor je geld, een perfecte service, men is laagdrempelig en zeer professioneel en deskundig. Arno en familie weten het hoort ! Komen zeker weer terug.

Goede kwaliteit voor een nette prijs.

Onze 3e auto gekocht!

Goede service en vriendelijke mensen.

We zijn vriendelijk ontvangen en goed geïnformeerd over de auto die we gekocht hebben. We zijn heel blij met onze aankoop.

Compleet en correct.

Alles afgewikkeld volgens gemaakte afspraken.

Prettig en met kennis van zaken behandeld!

De hele aankoopprocedure is vlot en prettig verlopen . Het contact en de afhandeling/instructie ging uitstekend !

zeer professioneel familiebedrijf

Onlangs mijn auto ingeruild en een nieuwe occasion gekocht. Realistische prijs betaald/ontvangen voor de aanschaf en inruil. No nonsens! Willen echt een, voor beide partijen, goede deal sluiten! Fijn dat er nog bedrijven zijn die zich realiseren dat je ook geld kan verdienen op een fatsoenlijke manier en waar vakmanschap en liefde voor het product hoog in 't vaandel staat. Een voorbeeld voor vele in de autobranche!

Fijne garage om zaken mee te doen

Een hele goede ervaring met de inruil en koop. Een gebruikte auto nagenoeg in nieuw staat. Klant vriendelijk en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Eerlijk en kwaliteit

Vanuit Haarlem een auto gezien op de website, gebeld om een afspraak te maken. Eerlijk to the point gesprek gehad. Alles klopt wat er gezegd wordt. Kwaliteit garage, nette eerlijke eigenaar! Hij had er (ongevraagd) nieuwe banden op gelegd, hij wil dat kopers tevreden en veilig rijden zijn zei die! 100% aanrader! Lange rit meer dan waard!

De aflevering van de auto, was in een woord geweldig.

Goed ontvangen, lekkere koffie, aflevering van de auto prima verzorgd. Als het onderhoud en nazorg ook zo zijn, ben ik dik tevreden.

Vriendelijk

Nette en goede service

Keurig en klantvriendelijk

Nette showroom met prachtig en niet van nieuw te onderscheiden occasions. Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Overduidelijke communicatie, korte lijnen en Geen gedoe.

Kundige verkoper. Erg fijn dat meteen duidelijk is wat de aankoop moet kosten. De afspraken worden nagekomen. Dit is een (H)eerlijk bedrijf!

Betrouwbaar, goed advies en klantvriendelijk!

Vanaf ons eerste oriëntatiebezoek totdat we de garage uitreden met onze nieuwe aankoop hebben we het contact en de service als zeer prettig ervaren! We raden dit bedrijf zeker bij u aan en zullen zelf ook in de toekomst blijvend van hun diensten gebruik maken.

Uiterst tevreden met de koop met een rustige vriendelijke benadering.

We hebben een heel goed en vertrouwd gevoel gekregen bij deze garage die we niet kenden. Geen gladde verkooppraatjes maar een rustig, eerlijk gesprek en goede uitleg. Wij zijn tevreden en zouden deze garage anderen aanbevelen.

Aankoop van occasion was prima geregeld

Nette auto voor een eerlijke prijs via internet bij Van de Velde gevonden. Vlot, correct en deskundig geholpen zonder "gladde" verkooppraatjes.

voor de 2e opeenvolgende keer zeer goed

zeer gemoedelijk laag drempelig...mooi wagenpark met jonge voertuigen.

Laagdrempelig, professioneel, betrouwbaar en heldere communicatie.

Wegens gezinsuitbreiding op zoek naar gebruikte MPV, gevonden bij Van Velde Auto's. Scherpe prijs en reële inruilwaarde en open communicatie heeft ons doen besluiten hier de auto te kopen.

Goed en no nonsens!

Een perfect bedrijf, meedenkend en kennis van het product dat wordt verkocht. Geen geheimen alles open kaart en dat wordt ook verwacht van de klant. Ik kom uit Rotterdam en de wijze van zaken doen met Van de Velde auto’s, dus eerlijk en geen omtrekkende bewegingen spreekt mijn Rotterdamse handelshart zeer aan! Een nieuwe ervaring en verademing in autobranche. Mooie en goede occasions van hoogstaande merken zoals. VW. AUDI en Ford. Wil je een occasion kopen ga dan naar Van de Velde auto’s in Kapelle Zeeland! Groten Koen

Op een vriendelijke en duidelijke wijze geholpen.

De in principe tegenstrijdige belangen van koper en verkoper zijn samen op een prettige en serieuze manier tot het gewenste resultaat gebracht.

Heel aardige ontvangst, relaxte sfeer, er wordt de tijd voor je genomen, heldere communicatie, kortom, goede ervaring! En super blij met mijn mooie nieuwe auto!

Goeie service. Heeft perfecte uitvoering van de zoekopdracht volbracht.