Slecht en onbekwame service
Afgelopen week ben ik bij Vari Vlaardingen geweest voor een simpele taak, namelijk het vervangen van mijn koplamp. Vanaf het moment van binnenkomst, voelde ik mij ongewenst en behandeld als een onwetend kind. Het gesprek aan de balie met de vragen die ik stelde ging van ogen rollen naar afsnauwende opmerkingen en eigenlijk alles behalve hoe je een klant of überhaupt een persoon hoort te behandelen. Ik kwam voor het vervangen van 1 van mijn koplampen en ik kreeg een rekening voor het vervangen van 2 koplampen, terwijl dit niet overlegd was en het probleem was nog niet verholpen met de mededeling dat het een kabelprobleem was. En dat is helemaal prima, ik kreeg te horen dat ze daar die dag geen tijd voor hadden maar dat daar wel een heel onderzoek voor nodig zou zijn en dat de prijs dan snel zou oplopen naar minimaal 100 euro. Ik als dochter van een oud-techneut van 70 jaar besloot dit eerst maar even te laten controleren door mijn vader. Welke het probleem binnen 5 minuten had gevonden, gezien elk persoon die iets van auto's weet in eerste instantie naar de zekering zou kijken. Nou ben ik wel tevreden met het vervangen van die ene koplamp waar ik om vroeg, maar ik ben niet te spreken over de manier hoe ik behandeld ben en hoe het hele proces is verlopen. Ik en mijn familie komen al jaren bij Vari met een goed gevoel en een grote tevredenheid. Het is dat ik nu kwam voor een kleine klus, maar als ik daar behandeld was op deze manier terwijl ik opzoek was om een fortuin uit te geven aan een auto, dan was ik rechtsomkeert naar buiten gelopen.