Een eerlijke en oprechte auto dealer/garage.

Bij Vari wordt je fijn geholpen bij reparatie's, advies maar ook het kopen van een nieuwe of 2e hands auto en het maakt niet uit of je nu voor een hele dure of een GOEDkope auto komt.

grandioos en hulpvaardig

Albert had eindelijk hier de auto gevonden die hij al zolang zocht. Zijn vorige auto ook hier gekocht ingeruild, De vorige auto was binnen no time verkocht. Toen kwam ik de vriendin van Albert er achter dat het verloop stukje van mijn tom tom nog in de 12 volt aansluiting zat, Albert ging langs om te vragen of die nog in de vorige auto zat, Maar die was inmiddels verkocht, Hij heeft toen gratis van Vario een verloopstukje voor de tom tom meegekregen, Het zijn de kosten niet maar wel echt goede service.

Supersnelle en geweldige service!

Ik ben ontzettend snel en goed geholpen bij Vari in Vlaardingen. Mijn dank gaat uit naar Michel, die mij heel erg snel aan mijn Suzuki Swift heeft geholpen. Ik ben voor een private lease gegaan, normaal gaat hier een aantal weken overeen dat dit geregeld is. Ik had binnen 20 dagen mijn auto. Top service, bij een bedrijf waar je heel klantvriendelijk wordt geholpen. Zeer aan te raden!!

Betrouwbaar

Twee weken geleden een Suzuki S-Cross gekocht . Geweldige, auto alleen de radio / navigatie liet te wensen over. Na een paar updates niet de gewenste resultaat toen werd besloten voor demontage en opsturen naar de fabriek,of tegen een goede korting een CarPlay in te laten bouwen. De keuze was natuurlijk op CarPlay gevallen . De oude werd gedemonteerd en zeer netjes door Jan ingebouwd alles was keurig afgewerkt ben er zeer tevreden over. Ook Michel bedankt voor zijn goede zorgen. Dit is mijn 5 Suzuki van Vari. Hopelijk,kom ik er nog jaren. Bedankt mannen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer Slegte ervaring met vari ivm kapotte airco auto was 3jaar en anderhalve maand dus anderhalve maand uit de garantie. totaal geen coulance kan het laten repareren voor bijna 600.00 euro. Dus nogmaals zeer Slegte ervaring

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eind van de ochtend startte mijn Mazda CX5 niet (beetje dom, binnenlampje enkele dagen laten branden). Een belletje naar Vari Vlaardingen en binnen een uur was een monteur ter plaatste om accu op te laden! Helemaal toppie! Vriendelijk en geweldig snel geholpen! Geen nota gezien!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Heb al enige jaren ervaring met dit bedrijf ivm onderhoud auto van mijn echtgenote. Nu met mijn auto, afwijkend merk, werkzaamheden, sevicebeurt en APK zeer goed uitgevoerd. Er wordt meegedacht en geen onzinnige werkzaamheden uitgevoerd. Betrouwbaare en vriendelijke mensen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vandaag in eerste instantie gekomen voor een micra en weggegaan met een citroen c3. Ik als auto leek (laatste keer dat ik reed was zeer lang geleden) ben zeer goed geholpen door koen. Dank je wel voor het bericht beantwoorden van m\'n vele domme vragen.

Na diverse auto s te hebben gezien uiteindelijk bij VARI terecht gekomen. Wat een verademing. Keurig bedrijf en had er direct bij binnenkomst een goed gevoel bij. Met de heer Rombouts onderhandeld over de inruil prijs van mijn huidige auto en daarna proefrit gemaakt met de gekozen auto die net zo reed als die er uitzag. Na nog wat wensen van mij besproken te hebben de koop rond gemaakt. De auto anderhalve week daarna opgehaald. Alles was naar wens uitgevoerd. Kortom een prima autobedrijf waar je gerust een gebruikte auto kan kopen. Peter

Als ik mijn beoordeling van vanmiddag terug lees zou je je af kunnen vragen wat er dan nog beter kan. Nou, niets, dus ik verhoog mijn cijfer alsnog naar een 10.

• Reden bezoek Andere reden

Vanmiddag even een koplamp van mijn Opel wisselen. Kreeg de lamp er wel uit maar nooit meer in. Met schaamrood op de kaken naar Vari voor dat de werkplaats sluit. Heeft de monteur een half uur gekost omdat de luchtfilter unit er voor uitgebouwd moest worden. En wat dacht je; geen factuur maar een lach en een kop koffie gekregen! Dik tevreden over de service en vakbekwaamheid in de 4 jaar dat ik nu klant ben!

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

na Opel drama en in de kou te staan bij opel ik dag koopt weer een Suzuki werd goed geholpen bij Vari en daar was fam. bakker blij mee en heb een Suzuki Baleno gekocht en goed geholpen als klant naar ons wens en bij Vari is iedereen gelijk en koffie en thee en drinken voor me dochter Top Bedrijf Vari

Mijn auto moest voor APK en manlief belt om half 12 dat het niet meevalt maar gewoon heel erg tegen. Conclusie was, langs gaan en kijken wat de beste keus zou zijn: - inruilen - laten maken - of alleen de APK laten doen We kregen een eerlijk verhaal in ons gevoel. Een prettig gesprek en zeker niet het gevoel dat ik een auto moest gaan kopen. Uiteindelijke de keuze gemaakt hem te laten maken en kregen hele fijne service en ruimte om na te denken door mensen mensen! Michel & Tom bedankt!

heel vreemd geluid in rechter voorwiel, lastig te vinden wat nu de oorzaak was, uiteindelijk bleek er een stukje rubber los te zitten achter de rechter spiegel. al gauw een half uur bezig geweest en met een vriendelijke glimlach zonder factuur mocht ik mijn auto weer meenemen, helemaal geweldig, wat een goede service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig ontvangst. Goed geholpen met de aanschaf van mijn auto. Fijn dat er getankt wordt. Nieuwe apk.

de auto van mijn zoon was gestrand kapot reed niet meer, ik ging toen direct naar vari en gevraagt of ze mij konden helpen, en dat kon ze gingen gelijk alles regelen en hielpen ons heel goed ik ben heel erg tevrede met hoe ze alles oplossen etc,.. nog nooit zo goeie service gehad bij een garage!! echt toppie!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede service, vakkundige en zeer vriendelijke mensen! Na jaren tevreden mijn Suzuki Ignis te hebben gereden was het tijd voor wat anders.De tussenliggende periode zonder eigen auto heb ik kosteloos vervangend vervoer gekregen van de heren. Fijn geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto waarmee ik ook zeker bij Vari Vlaardingen zal blijven komen. Bedankt Michel Rombout!!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al jaren ben ik klant van VARI en ik kan de vorige beoordeling die overigens niet nader beschreven is, echt niet plaatsen. Ik heb ervaring met onderhoud, nieuwe auto kopen en occaission kopen. Nooit enig probleem gehad. Ik rijd erg veel kilometers dus kom geregeld voor een beurt bij VARI. Alles wordt naar wens geregeld. Extra werkzaamheden worden overlegd en als er tussendoor iets is, wordt het opgelost. Maandag heeft mijn auto een grote beurt gehad. Dinsdag houdt een LED lamp er mee op. Deze had ik anderhalf jaar geleden gekocht met een jaar garantie. Een LED lamp is duur en moet veel langer mee gaan dan anderhalf jaar. Zonder enige vorm van discussie heeft VARI de lamp gratis vervangen want ook zij stellen dan een dergelijke lamp langer mee moet gaan. Ik wil hier me aangeven dat er bij VARI altijd een oplossing is waar ik in ieder geval erg tevreden over ben. Misschien wil die meneer of mevrouw uit Maassluis die zeer ontevreden is wat meer informatie geven. Zonder motivatie een 1 geven met de mededeling “zeer slechte ervaring”, vind ik wel apart. En ik werk niet bij VARI en heb geen aandelen................

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hele slechte ervaring!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vanmorgen mijn auto opgehaald na de keuring en reparaties. Zoals altijd weer fantastisch door Hans gemaakt. De deskungheid en vriendelijkheid en service van de medewerkers van Vari Ridderkerk zijn top. En de koffie is erg lekker!

Leuk bedrijf als je binnenkomt voel je meteen thuis. Goede service, klantvriendelijk goede adviezen dus toppie. Komen uit Rozenburg om onze auto in Ridderkerk te laten onderhouden. Moet toch wel goed zijn dan.

kundig, snel en meedenkend!

donderdag 1630uur problemen met de accu, vrijdag 1300 uur is de auto thuis opgehaald en om 1500 uur klaar met nieuwe accu. Geweldige service en zeer vriendelijke en deskundige mensen!!!!