TOPPIE

Wederom weer een Suzuki aangeschaft. Altijd naar tevredenheid in een Alto gereden zonder mankementen. Nu een Swift aangeschaft een zeer complete auto waar wij weer de komende jaren van gaan genieten. Service bij VARI is totaal compleet zeker met Michel. Wij zijn al klant bij de Vari sinds het jaar 2000 en dat zal niet veranderen. :)

Zonder zorgen een mooie auto

Top mensen werken er bij vari,micheal,Robin die is altijd vriendelijk aan de telefoon en ook aan de balie,de toppers uit de werkplaats. Ik mag weer een Suzuki rijden, dank aan vari vlaardingen U kunt met een gerust hard binnen gaan bij vari vlaardingen de mensen bij vari helpt u met veel plezier,en altijd iets te drinken ,mijn ervaring is bij vari vlaardingen Een aanrader voor iedereen,top garage goeie service en altijd vriendelijke mensen en altijd koffie klaar voor hun klanten Ik ben zeer tevreden met vari vlaardingen ik spreek uit ervaring Toppers ga zo door

Al klant sinds 2008, goede garage.

We hebben van de week een Suzuki Ignis gekocht. Zoals gewoonlijk weer goed geholpen door Michel, altijd gezellig en professioneel. Hij neemt echt de tijd voor je. Service ook top. Aan de balie wordt je ook altijd vriendelijk geholpen. Goede garage, kan ik iedereen aanbevelen.

Slecht en onbekwame service

Afgelopen week ben ik bij Vari Vlaardingen geweest voor een simpele taak, namelijk het vervangen van mijn koplamp. Vanaf het moment van binnenkomst, voelde ik mij ongewenst en behandeld als een onwetend kind. Het gesprek aan de balie met de vragen die ik stelde ging van ogen rollen naar afsnauwende opmerkingen en eigenlijk alles behalve hoe je een klant of überhaupt een persoon hoort te behandelen. Ik kwam voor het vervangen van 1 van mijn koplampen en ik kreeg een rekening voor het vervangen van 2 koplampen, terwijl dit niet overlegd was en het probleem was nog niet verholpen met de mededeling dat het een kabelprobleem was. En dat is helemaal prima, ik kreeg te horen dat ze daar die dag geen tijd voor hadden maar dat daar wel een heel onderzoek voor nodig zou zijn en dat de prijs dan snel zou oplopen naar minimaal 100 euro. Ik als dochter van een oud-techneut van 70 jaar besloot dit eerst maar even te laten controleren door mijn vader. Welke het probleem binnen 5 minuten had gevonden, gezien elk persoon die iets van auto's weet in eerste instantie naar de zekering zou kijken. Nou ben ik wel tevreden met het vervangen van die ene koplamp waar ik om vroeg, maar ik ben niet te spreken over de manier hoe ik behandeld ben en hoe het hele proces is verlopen. Ik en mijn familie komen al jaren bij Vari met een goed gevoel en een grote tevredenheid. Het is dat ik nu kwam voor een kleine klus, maar als ik daar behandeld was op deze manier terwijl ik opzoek was om een fortuin uit te geven aan een auto, dan was ik rechtsomkeert naar buiten gelopen.

Zeer goeie ervaring bij VARI echt top

Een maand geleden een occasion gekocht bij. VARI auto gezien bij andere dealer afspraak gemaakt met ARJAN van Elsacker van VARI en heeft zonder probleem de Suzuki die ik zag geregeld en op gehaald bij die andere dealer Ik ben zeer tevreden hoe alles geregeld is Door VARI en door ARJAN Elsacker echt een top service kom al jaren bij VARI Ook de service van Deze dealer is echt aan te raden VARI is een begrip in de regio als Suzuki dealer. Echt top een top dealer

Fijne zaak inderdaad zonder enige druk te ervaren

Had mijn hart 3 jaar geleden al verpand aan de Suzuki Ignis, heel stoer en eigenwijs uiterlijk. Maar nu in de nieuwste uitvoering en met een voorraadactie in de chique kleur Pearl Tough Khaki met lederen bekleding etc.. Heel belangrijk voor mij met een hoge instap. Je vindt hem leuk of niet, geen tussenweg mogelijk. Recensies kloppen echt. Je krijgt alle tijd, klantvriendelijkheid en gastvrijheid ten top. Servicegericht je kunt gewoon aankloppen al kom je 4 x per week. Ontzettend fijn geholpen door sympathieke Michel en ook de dames bij de receptie. Ik vind mijn tuutje gewoon weg geweldig.

Al heel wat jaartjes tevreden, met Suzuki en Vari Vlaardingen!

Wat me altijd opvalt is dat de auto s in de showroom er schoon en glimmend uit zien, compliment daarvoor!! Ik [Mevr.]wilde een kleinere auto. En daar stond dus de Ignis, ik was verkocht..... We wonen in Oud-Beijerland, maar komen graag naar Vari Vlaardingen. Iedereen is altijd vriendelijk, de koffie staat klaar. Vorige week ontzettend leuk geholpen door Michel, hij nam alle tijd voor ons. Alles werd keurig geregeld, ik ben dan ook weer blij met mn Suzuki Ignis. Dank je wel voor iedereen die bij Vari Vlaardingen werkt!!

Ik heb vooral te maken met verkoper Michel. In een woord geweldig. Vriendelijk, behulpzaam gemeende adviezen mbt leasecontract. Ik ga nooit meer naar een andere garage en beveel hem zeker bij vrienden aan. Mijn moeder heeft hier ook haar auto gekocht en is al jaren heel tevreden en kan altijd op hun hulp rekenen. Nooit is hen iets teveel wanneer mijn 80 jarige moeder weer langrijdt met de zoveelste vraag, waar dient dit knopje voor.....

Een geweldig bedrijf met top service

Al ruim 10 jaar client bij vari Vlaardingen een geweldig bedrijf super service met geweldig gemotiveerde medewerkers incl.directie Altijd bereid tot helpen ook tijdens de lunchpauze waar vind je dat nog.... Nou bij vari in Vlaardingen Een aanrader voor verkoop en onderhoun

Een vriendelijke, kundige, betrouwbare en persoonlijke benadering

Sinds een paar weken rijden wij een Suzuki swift Meteen bij het eerste telefoontje met Sharon had ik al een goed gevoel. Heel vriendelijk, klantgericht, servicegericht en eerlijk. Niet veel later in de week hadden we een afspraak om te kijken naar onze nieuwe auto. We zijn heel goed geholpen. Sharon weet waar ze het over heeft. Ze gaf goede uitleg bij de aflevering van de auto. Ze belde een week erna of we tevreden waren en of alles goed werkte. Aangezien de auto app niet goed werkte heeft zij extra service verleend. Ze heeft samen met mij 1.5 uur van alles geprobeerd...net zo lang totdat het werkte. Er bleek iets niet goed te staan in de instellingen van mijn smartphone. Al met al top service en een goede klantbenadering zonder allerlei praatjes. Zoals je bij sommige verkopers hebt.

Vakkundig personeel en een goeie service

Ik heb pas een suzuki ignis gekocht in vlaardingen en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben . Ik heb er een arm leuning in laten zetten en me stoelhoes moest vervangen worden allemaal netjes geregeld kreeg gratis vervangend vervoer mee En de auto bevalt me ook prima

Top garage. Dike 10

Wij hebben vorige maand een goede betaalbare alto gekocht. En die is echt goed!!!!!! Rijd perfect. Maar ook de service en aandacht van. Personeel is perfect!!!!!!! Zelfs van de man die de oude auto kwam halen om naar de sloop te brengen. Detoppie tevreden Dordtenaren.

Veilig en vertrouwd, al jaren klant van en bij Vari

Altijd vriendelijk en geïnteresseerd in de klant. En snel een oplossing als er iets mankeert aan de auto. Ik wilde dit even delen nav het volgende. Donderdag 8 oktober zei iemand tegen mij, mevrouw uw achterband is lek. Neeeeee, dacht ik in paniek. Wat nu, ik was aan het werk. Oke, even de garage Vari bellen. Verteld wat eraan de hand was en dat ik mijn auto vol had staan met pakjes die ik aan het bezorgen was. Mevrouw, ik geef het door en bel u zo snel mogelijk terug. Na tien minuten, je gelooft het niet, het Vari team komt aangesneld. Zwaailicht en al. Het was net het formule 1 team. Echt waar, roets roets wiel eraf, andere wiel erom en ik kon weer verder met bezorgen. Team Vari Vlaardingen dank jullie wel!!! Vandaag was mijn band geplakt, wiel eromheen En ik race weer over de weg!!! Ze staan echt altijd klaar, Vari top!!!

Een zeer betrouwbare auto dealer die achter hun vak staat

Div auto gekocht bij VARI EN NOG STEEDS BIJ VARI OOK MET SERVICE BEURTEN altijd een praatje en altijd vriendelijk WAT OOK GOED IS DE SUZUKI AUTO VERZEKERING OOK AAN TE RADEN

Ouderwetse service in een modern jasje

Je kent het wel al die verhalen van vroeger was alles beter. Vroeger had men aandacht voor elkaar. Bij Vari wordt dit realiteit. Ouderwetse service, klantvriendelijkheid en net dat extra stapje zetten voor je klant is hier zeker aan de orde. Nu schrijf ik een review over een reparatie en wordt er met man en macht aan de auto gewerkt (ondanks vakantie en tomeloze inzet van een kleiner aantal monteurs dan gebruikelijk). Vanochtend binnen gestapt met een lampje die brandde. Kon helaas niet direct verholpen worden dan maar een leenauto mee. Das wat ik noem ouderwetse service! Omdat de monteur nog een test wil doen is er vooraf keurig gevraagd of hij de auto mee kan nemen om te testen. Hoe fijn is dat en mijn heilige koe is hier in meer dan uitstekende handen.... Bedankt voor jullie service!

Grandioos

Al jaren klant en dat zal ik ook wel altijd blijven, want nergens krijg je zo'n ongekende service. Er is ook altijd belangstelling en inderdaad met de nodige kwinkslagen. Top.

Geweldig!!

Maandagavond 18.00u bleek m'n auto zonder stroom te staan, nog gebeld naar de garage en er bleek nog iemand aanwezig die mij dezelfde avond kwam helpen. Om 19.10u was Richard er, na thuis te zijn gaan eten. Het was super zo'n snelle service en met de Vari servicepas was het ook nog gratis. Na afspraak werd er woensdagochtend om 8.00u een nieuwe accu geplaats, waar tussendoor even plaats voor gemaakt was. Super bedankt jongens. Marianne en Sjaak Zonneveld

Een tevreden klant

Geachte team, Hierbij wil ik een ieder die er voor gezorgd heeft dat mijn Suzuki Alto na een schade uitstekend is hersteld hartelijk bedanken. Goede uitstekende service.

geweldig

Ik heb nu meer dan 10 jaar ervaring met Vari, en altijd goed geholpen ,Mijn familie is ook al jaren klant. en ik zou niet anders meer willen. Complimenten voor alle verkopers, Ze staan altijd voor je klaar. en zijn allemaal even aardig, Tilly Herssenberg

Topservice met een flinke scheut humor

We werden vriendelijk ontvangen, de proefrit was snel geregeld. Prima bedrijf met een goede onderlinge sfeer. De monteur komt zelf vertellen wat hij heeft gezien. Hoewel ze Suzuki dealer zijn wordt het kopen van een occasion van en ander merk zeer serieus aangepakt. Uitstekende ervaring.

Complimenten

Voor een APK en kleine beurt naar Vari Vlaardingen geweest. Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden aan onze Alto door monteur Hans! Top sfeertje met veel aandacht voor zowel de auto als klant.

Reparaties waren 2 keer zo goedkoop dan bij Kwikfit.

Mijn Suzuki Swift uit 2007 werd afgekeurd bij de Kwikfit, kosten 1100,- euro. (Afkeurpunten fusee, remmen, en een aantal andere kleine dingen). Daarna second opinion bij Vari Ridderkerk gedaan. Daar kwamen dezelfde afkeurpunten uit, kosten: 650,- euro De service ging snel en binnen 3,5 uur kon ik de auto weer ophalen. Personeel kwam vriendelijk en geduldig over. In het verleden ben ik daar een keer eerder langsgeweest voor een trillende uitlaat. Ze hadden toen de hitteschild gratis vastgemaakt terwijl ik de auto daar niet eens hebt gekocht! De Vari ligt voor mij qua afstand wel een stuk verder dan de Kwikfit, maar ik ga liever daarheen dan naar de Kwikfit. Jullie hebben een nieuwe klant erbij!

Matig

Koop in januari 2019 een nieuwe Vitara . Nu zijn de batterijen van de sleutels volgens het display in de auto aan vervanging toe, Batterijen bij Vari laten vervangen moet 10 € betalen voor de nieuwe batterijen ,wat ik raar vind want als ik in de Hema een horloge koopt van 30 € en de batterij is leeg krijg ik een nieuwe ,het gaat mij niet om de 10€ maar om het idee , Service?

De service s buitengewoon goed!

Ik stond met pech langs de weg ter hoogte van Den Bommel. Ik heb toen het nummer op het pasje van Vari voor pechhulp gebeld. Binnen een half uur waren twee mannen van Vari ter plaatse, met vervangend vervoer voor mij. De kapotte auto namen zij mee. Toen ik mijn auto na reparatie ophaalde, zag ik op de rekening dat de pechhulp onder hun garantie valt en dat het vervangend vervoer ook niet gerekend wordt. Dit ging al mijn verwachtingen te boven! Mw. E. D. de Zwart

Vari Vlaardingen aanrader voor iedereen die een auto zoekt

Geweldige service Vriendelijk zijn Michel,Huub,koffie mevr smorgens ,service monteur zijn geweldig,eiegenaar werkt mee in de zaak een topper Neem van mij aan een aanrader Suzuki Vari vlaardingen kan je met plezier een auto kopen Met vriendelijke groet Dhr marcel overdevest