grandioos en hulpvaardig

Albert had eindelijk hier de auto gevonden die hij al zolang zocht. Zijn vorige auto ook hier gekocht ingeruild, De vorige auto was binnen no time verkocht. Toen kwam ik de vriendin van Albert er achter dat het verloop stukje van mijn tom tom nog in de 12 volt aansluiting zat, Albert ging langs om te vragen of die nog in de vorige auto zat, Maar die was inmiddels verkocht, Hij heeft toen gratis van Vario een verloopstukje voor de tom tom meegekregen, Het zijn de kosten niet maar wel echt goede service.

Supersnelle en geweldige service!

Ik ben ontzettend snel en goed geholpen bij Vari in Vlaardingen. Mijn dank gaat uit naar Michel, die mij heel erg snel aan mijn Suzuki Swift heeft geholpen. Ik ben voor een private lease gegaan, normaal gaat hier een aantal weken overeen dat dit geregeld is. Ik had binnen 20 dagen mijn auto. Top service, bij een bedrijf waar je heel klantvriendelijk wordt geholpen. Zeer aan te raden!!

Betrouwbaar

Twee weken geleden een Suzuki S-Cross gekocht . Geweldige, auto alleen de radio / navigatie liet te wensen over. Na een paar updates niet de gewenste resultaat toen werd besloten voor demontage en opsturen naar de fabriek,of tegen een goede korting een CarPlay in te laten bouwen. De keuze was natuurlijk op CarPlay gevallen . De oude werd gedemonteerd en zeer netjes door Jan ingebouwd alles was keurig afgewerkt ben er zeer tevreden over. Ook Michel bedankt voor zijn goede zorgen. Dit is mijn 5 Suzuki van Vari. Hopelijk,kom ik er nog jaren. Bedankt mannen.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer Slegte ervaring met vari ivm kapotte airco auto was 3jaar en anderhalve maand dus anderhalve maand uit de garantie. totaal geen coulance kan het laten repareren voor bijna 600.00 euro. Dus nogmaals zeer Slegte ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eind van de ochtend startte mijn Mazda CX5 niet (beetje dom, binnenlampje enkele dagen laten branden). Een belletje naar Vari Vlaardingen en binnen een uur was een monteur ter plaatste om accu op te laden! Helemaal toppie!\r\nVriendelijk en geweldig snel geholpen! Geen nota gezien!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb al enige jaren ervaring met dit bedrijf ivm onderhoud auto van mijn echtgenote.\r\nNu met mijn auto, afwijkend merk, werkzaamheden, sevicebeurt en APK zeer goed uitgevoerd. Er wordt meegedacht en geen onzinnige werkzaamheden uitgevoerd. Betrouwbaare en vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag in eerste instantie gekomen voor een micra en weggegaan met een citroen c3. Ik als auto leek (laatste keer dat ik reed was zeer lang geleden) ben zeer goed geholpen door koen.\r\n\r\nDank je wel voor het bericht beantwoorden van m\'n vele domme vragen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na diverse auto s te hebben gezien uiteindelijk bij VARI terecht gekomen. Wat een verademing. Keurig bedrijf en had er direct bij binnenkomst een goed gevoel bij.\r\nMet de heer Rombouts onderhandeld over de inruil prijs van mijn huidige auto en daarna proefrit gemaakt met de gekozen auto die net zo reed als die er uitzag. Na nog wat wensen van mij besproken te hebben de koop rond gemaakt. De auto anderhalve week daarna opgehaald. Alles was naar wens uitgevoerd. Kortom een prima autobedrijf waar je gerust een gebruikte auto kan kopen. \r\n\r\nPeter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als ik mijn beoordeling van vanmiddag terug lees zou je je af kunnen vragen wat er dan nog beter kan. Nou, niets, dus ik verhoog mijn cijfer alsnog naar een 10.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmiddag even een koplamp van mijn Opel wisselen. Kreeg de lamp er wel uit maar nooit meer in. Met schaamrood op de kaken naar Vari voor dat de werkplaats sluit. Heeft de monteur een half uur gekost omdat de luchtfilter unit er voor uitgebouwd moest worden. En wat dacht je; geen factuur maar een lach en een kop koffie gekregen!\r\nDik tevreden over de service en vakbekwaamheid in de 4 jaar dat ik nu klant ben!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na Opel drama en in de kou te staan bij opel\r\n \r\nik dag koopt weer een Suzuki\r\nwerd goed geholpen bij Vari en daar was fam. bakker blij mee en heb een Suzuki Baleno gekocht \r\nen goed geholpen als klant naar ons wens \r\nen bij Vari is iedereen gelijk en koffie en thee en drinken voor me dochter \r\nTop Bedrijf Vari \r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto moest voor APK en manlief belt om half 12 dat het niet meevalt maar gewoon heel erg tegen. \r\nConclusie was, langs gaan en kijken wat de beste keus zou zijn:\r\n- inruilen\r\n- laten maken\r\n- of alleen de APK laten doen\r\n\r\nWe kregen een eerlijk verhaal in ons gevoel. \r\nEen prettig gesprek en zeker niet het gevoel dat ik een auto moest gaan kopen. \r\n\r\nUiteindelijke de keuze gemaakt hem te laten maken en kregen hele fijne service en ruimte om na te denken door mensen mensen!\r\nMichel & Tom bedankt!\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf heel vreemd geluid in rechter voorwiel, lastig te vinden wat nu de oorzaak was, uiteindelijk bleek er een stukje rubber los te zitten achter de rechter spiegel. al gauw een half uur bezig geweest en met een vriendelijke glimlach zonder factuur mocht ik mijn auto weer meenemen, helemaal geweldig, wat een goede service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst. Goed geholpen met de aanschaf van mijn auto. \r\n\r\nFijn dat er getankt wordt. Nieuwe apk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf de auto van mijn zoon was gestrand kapot reed niet meer, ik ging toen direct naar vari en gevraagt of ze mij konden helpen, en dat kon ze gingen gelijk alles regelen en hielpen ons heel goed ik ben heel erg tevrede met hoe ze alles oplossen etc,.. nog nooit zo goeie service gehad bij een garage!! echt toppie!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, vakkundige en zeer vriendelijke mensen!\r\n\r\nNa jaren tevreden mijn Suzuki Ignis te hebben gereden was het tijd voor wat anders.De tussenliggende periode zonder eigen auto heb ik kosteloos vervangend vervoer gekregen van de heren. Fijn geholpen met het zoeken naar een nieuwe auto waarmee ik ook zeker bij Vari Vlaardingen zal blijven komen.\r\n\r\nBedankt Michel Rombout!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren ben ik klant van VARI en ik kan de vorige beoordeling die overigens niet nader beschreven is, echt niet plaatsen.\r\nIk heb ervaring met onderhoud, nieuwe auto kopen en occaission kopen. Nooit enig probleem gehad. Ik rijd erg veel kilometers dus kom geregeld voor een beurt bij VARI. Alles wordt naar wens geregeld. Extra werkzaamheden worden overlegd en als er tussendoor iets is, wordt het opgelost. Maandag heeft mijn auto een grote beurt gehad. Dinsdag houdt een LED lamp er mee op. Deze had ik anderhalf jaar geleden gekocht met een jaar garantie. Een LED lamp is duur en moet veel langer mee gaan dan anderhalf jaar. Zonder enige vorm van discussie heeft VARI de lamp gratis vervangen want ook zij stellen dan een dergelijke lamp langer mee moet gaan.\r\nIk wil hier me aangeven dat er bij VARI altijd een oplossing is waar ik in ieder geval erg tevreden over ben. Misschien wil die meneer of mevrouw uit Maassluis die zeer ontevreden is wat meer informatie geven. Zonder motivatie een 1 geven met de mededeling “zeer slechte ervaring”, vind ik wel apart. En ik werk niet bij VARI en heb geen aandelen................

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele slechte ervaring!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanmorgen mijn auto opgehaald na de keuring en reparaties. Zoals altijd weer fantastisch door Hans gemaakt. De deskungheid en vriendelijkheid en service van de medewerkers van Vari Ridderkerk zijn top.\r\nEn de koffie is erg lekker!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf als je binnenkomt voel je meteen thuis. Goede service, klantvriendelijk goede adviezen dus toppie. Komen uit Rozenburg om onze auto in Ridderkerk te laten onderhouden. Moet toch wel goed zijn dan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf kundig, snel en meedenkend!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf donderdag 1630uur problemen met de accu, vrijdag 1300 uur is de auto thuis opgehaald en om 1500 uur klaar met nieuwe accu. Geweldige service en zeer vriendelijke en deskundige mensen!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze oude Suzuki Ignis kon niet meer gerepareerd worden, juist als je een auto niet kunt missen. Bij Vari Ridderkerk een andere uitgekozen die binnen twee dagen rijklaar stond. Eerder dan verwacht. Zoals altijd prima service, duidelijke uitleg en vervolgens goed meegedacht en geanticipeerd op onze situatie. Dit alles in een prettige no-nonsens sfeer. Wij zijn zeer tevreden.

Over VARI B.V.