Goede zorg, service en communicatie!

Je komt binnen bij een familiebedrijf waarbij kwaliteit, openheid en vertrouwen hoog in het vaandel staat. Dat merk je gelijk! Niet alleen de autos worden goed afgeleverd, maar alles gebeurt met een glimlach en een oprecht gezellig en informatief praatje. Ik reed met een goed gevoel in mijn nieuwe auto weg! Al met al een echte aanrader

Service

Top service. Door omstandigheden was ik niet in staat om de huurauto terug te brengen. Vari heeft dit opgelost door de auto zelf op te halen. Hiervoor onze dank!

Deskundig, snel handelen, dus top!

Onze gloednieuwe Ignis kreeg deze week een zwaan op bezoek. Gelukkig had het enorme dier geen schade (hij vloog gewoon weer weg!) maar wij zaten met een versplinterde voorruit. Vari gebeld en er werd gelijk actie ondernomen. Wij konden op eigen kracht naar Vlaardingen rijden en daar werd gelijk een vervangende auto geregeld. Diezelfde week was hij weer piekfijn gerepareerd ondanks de drukke periode (Kerst stond voor de deur). Wij zijn al ruim 20 jaar klant en de service is nog steeds top! Altijd ruimte voor een geintje maar ook serieus vakwerk leveren. Bedankt team van Vari!

Klantvriendelijk, vertrouwd, kortom TOP....

Binnen één week m'n autootje opgehaald bij Vari Vlaardingen, het is een soort 'thuis' komen, ons kent ons gevoel, Vlaardingers onder elkaar. Michel en Richard bedankt voor de goede zorgen, ben er heel blij mee... Groet Karin uit Vlaardingen

Vanwege omstandigheden naar Vari gegaan om te vragen of ik eerder geholpen kon worden dan mijn afspraak. Zonder problemen gelijk kon ik de sleutel overhandigen en is het werk uitgevoerd. En als extra de ruitensproeier bijgevuld Ook als je er komt voor onderhoud of je vertrouwt iets niet word je geholpen met een glimlach Richard en de mannen bedankt voor de snelle service

Top bedrijf

Mijn ervaring bij de Vari Vlaardingen is vanaf dag 1 geweldig. Iedereen daar is erg behulpzaam en zeer klantvriendelijk. Vorige maand toen ik in een auto ongeluk betrokken ben geweest ben ik zo verschrikkelijk goed opgevangen en heeft Michel zoveel zorgen bij mij weggenomen, dit vind ik zo bijzonder en zegt zoveel over dit bedrijf en de mensen die hier werken. Ik raad Vari Vlaardingen dan ook bij iedereen aan. Ik zou geen andere dealer willen. Jullie zijn een top bedrijf! Bedankt voor alles!

Deskundig en klantvriendelijk.

Top! Ben geen suzuki rijder (toeval) kom al een jaar of vijf bij VARI en altijd perfect geholpen. Ook in geval van een acuut probleem(pje) wordt je als het enigszins kan direct geholpen. Ook vandaag weer. Diagnose gesteld, euvel was snel te verhelpen, maar toch...Wat ben ik u schuldig? Niets, SERVICE!

Goedemiddag, Zojuist wederom bijzonder plezierig te woord gestaan en geholpen. Linker remlicht stuk; links en rechts van nieuw lampje voorzien. Service: top! Nieuwe auto: Suzuki Vitara. Keuze voor auto snel gemaakt, mede dankzij gehele team: Vari Vlaardingen! Hartelijke groet, Christine van Rossum

Heerlijke Suzuki ex cross gehad maar totaal los gegaan en binnen een weer weer een super mooie vitara gekocht met super snelle service van vari

19 mei een service beurt gedaan bij vari vlaardingen Geweldige service , vak mensen werken bij vari vlaardingen, altijd vriendelijk, staan voor de klant. Je kan met een gerust hard naar vari vlaardingen, voor service je auto. En je kan met een gerust hart een auto kopen bij vari vlaardingen Vari vlaardingen waar ze uw zorg van de auto professioneel oplossen,jullie zijn toppers

Vriendelijk en correct

Andere auto gekocht. Ze zijn daar allemaal even vriendelijk en houden van een geintje. Daardoor ook prettig zaken met ze gedaan. Komen afspraken na en auto keurig netjes afgeleverd. Ook lekkere koffie gehad alleen jammer dat ik zelf om de koel moest vragen maar als dat alles is?? Dus dat ik dan ook het enige verbeterpuntje. (Hè Michel?-;)

Een heel vriendelijk bedrijf

Heel blij met onze nieuwe auto,we zijn heel vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je, De navigatie deed het niet, ik ben teruggegaan en ze hebben het gelijk verholpen, we zijn heel erg tevreden We zijn geholpen door sharon

Super service en fijne klantgerichte mensen!

Hard op zoek naar een auto, maar geen idee hebben wat je wilt. Advies werd gegeven en ik heb in meerdere auto’s gereden. Dat was allemaal geen probleem. Ook toen mijn aangekochte auto wat geluid gaf, die zelfde dag werd alles nagekeken en vervangen! Toppers.

Vriendelijk bedrijf

We rijden nu anderhalve week in onze Suzuki Vitara. Gekocht in Vlaardingen waar we heel fijn zijn behandeld. We zijn super blij met de Suzuki en zeker met de service van Michel. Er is zelfs een nieuw voorfrontje besteld om de oude te vervangen. Top service!

2de hands auto gekocht; na constatering van 1 mankement en overleg, kon er in eigen omgeving bij een garage het defect verholpen worden, communicatie en afhandeling erg prettig verlopen.

Uitstekend!

Vorige week onze Suzuki Vitara gekocht. Goede testrit kunnen maken. De service was uitstekend. Bij aflevering was de auto blinkend schoon en in topconditie!. Wij zijn zeer tevreden over Vari en zullen hun ook zeker aanbevelen!

Geweldig bedrijf, mooie goede auto's met minimaal 6 maanden garantie, nieuwe APK, onderhoudsbeurt en pech pas voor 1 jaar.(zonder meerprijs) Michel heeft ons heel goed geholpen en neemt rustig de tijd voor je Zet geen druk(is elders wel anders) en na proefrit eerst even rustig over nadenken. Alle medewerkers zijn daar ook erg vriendelijk en helpen je graag

Hallo Pascal, Bij deze wil ik je hartelijk bedanken voor de meer dan uitstekende service en uitgevoerde reparaties gisteren. Ook de uitleg van de monteur die de auto weer terugbracht werd heel erg op prijs gesteld. Erg fijn om te ervaren dat klantvriendelijkheid en servicegerichtheid nog bestaan. Met vriendelijke groet Will Francois

Wat een fijn bedrijf...geweldig

Martin Kon een leuke Mini Cooper kopen...ingereden ...ik leuk....mijn vrouw, Henny ...niet zo. Henny heeft in het verleden altijd Suzuki Alto gereden dus ben ik met Google in de weer gegaan. Uitgekomen bij VARI waar is een mooie occasion Suzuki Alto hadden staan. Afspraak gemaakt zeer goed geholpen door Michel en wij waren het snel eens.....deze werd het. Week later opgehaald, we konden onze auto daar laten (super), Er is bij de oplevering echt niets vergeten...APK...jaar lang pechhulp...1/2 jaar Bovag.....ed....en hij zag er als nieuw uit. Nog een leuk aanbod gehad .......komen wij volgend jaar terug voor de APK ...afspraak maken....worden naar het centrum van Vlaardigen gebracht , voor een lunch of wandeling ......., daarna weer opgehaald. Hoe dan ....geweldig........wat een allround service.

Net dat stapje extra

Op internet zag ik een mooie fiat doblo maxi. Iets waar ik al lang naar op zoek was. Ik heb gebeld en ben direct gaan kijken. Niet veel later had ik de wagen gekocht. Op zich gebeurt dit 1000 keer op een dag. Maar het vervolg wijkt wel af van wat normaal is omdat Vari wel extra service levert. En dat is zeer prettig zaken doen. De wagen werd bij oplevering met volledige beurt afgeleverd. Wat niet noodzakelijk was is het vervangen van de distributieriem. Toch is dat uit zekerheid wel gedaan, geheel vanuit initiatief van Vari. Evenals het uitdeuken van een paar kleine butsjes in de portieren. Ook de matten werden vervangen en er werd een volle tank bij geleverd. Al met al een zeer prettige ervaring over hoe het ook kan. Een aanrader.

Autobedrijf Vari is een aanrader waar service ook nog echte service is.

Negen jaar geleden kocht ik bij Vari Ridderkerk een nieuwe Suzuki Swift Sport met atmosferische motor. (Toen werden er in Ridderkerk nog nieuwe auto’s verkocht, later kon dat alleen nog in Vlaardingen) Deze Swift heb ik 6 jaar gereden en altijd in Ridderkerk in het onderhoud gehad. Daarna een nieuwe Swift Sport 1.6 Turbo gekocht bij Vari Vlaardingen en het onderhoud altijd weer in Ridderkerk, gedurende 3 jaar gedaan. 1 keer per jaar maakte ik de afspraak bij Pascal en alle onderhoudsbeurten werden door Hans uitgevoerd. In die negen jaar heb ik beide mannen leren kennen als zeer vak bekwaam en prettige mensen, waar je graag je auto aan toevertrouwd. Ik kan iedereen aan raden zijn auto ook al is het geen Suzuki bij hen in het onderhoud te geven want zij zijn een prima visite kaartje voor het autobedrijf Vari. Beide auto’s waren altijd in top conditie en ik heb er veel plezier aan beleefd. Helaas voor Vari is mijn keus nu even op een ander merk gevallen maar mijn laatste Swift is in zulke goede conditie, dankzij Vari, dat ik er wel een top inruil prijs voor gekregen heb.

super vriendelijk

vandaag gebeld naar de Vari klein probleempje maar super geholpen en onder een kopje koffie ook nog gezellig gebabbeld. Dankjewel Ris chard middendorp

Heel goed. Snelle service

Top. snelle service.