Een zeer betrouwbare auto dealer die achter hun vak staat

Div auto gekocht bij VARI EN NOG STEEDS BIJ VARI OOK MET SERVICE BEURTEN altijd een praatje en altijd vriendelijk WAT OOK GOED IS DE SUZUKI AUTO VERZEKERING OOK AAN TE RADEN

Ouderwetse service in een modern jasje

Je kent het wel al die verhalen van vroeger was alles beter. Vroeger had men aandacht voor elkaar. Bij Vari wordt dit realiteit. Ouderwetse service, klantvriendelijkheid en net dat extra stapje zetten voor je klant is hier zeker aan de orde. Nu schrijf ik een review over een reparatie en wordt er met man en macht aan de auto gewerkt (ondanks vakantie en tomeloze inzet van een kleiner aantal monteurs dan gebruikelijk). Vanochtend binnen gestapt met een lampje die brandde. Kon helaas niet direct verholpen worden dan maar een leenauto mee. Das wat ik noem ouderwetse service! Omdat de monteur nog een test wil doen is er vooraf keurig gevraagd of hij de auto mee kan nemen om te testen. Hoe fijn is dat en mijn heilige koe is hier in meer dan uitstekende handen.... Bedankt voor jullie service!

Grandioos

Al jaren klant en dat zal ik ook wel altijd blijven, want nergens krijg je zo'n ongekende service. Er is ook altijd belangstelling en inderdaad met de nodige kwinkslagen. Top.

Geweldig!!

Maandagavond 18.00u bleek m'n auto zonder stroom te staan, nog gebeld naar de garage en er bleek nog iemand aanwezig die mij dezelfde avond kwam helpen. Om 19.10u was Richard er, na thuis te zijn gaan eten. Het was super zo'n snelle service en met de Vari servicepas was het ook nog gratis. Na afspraak werd er woensdagochtend om 8.00u een nieuwe accu geplaats, waar tussendoor even plaats voor gemaakt was. Super bedankt jongens. Marianne en Sjaak Zonneveld

Een tevreden klant

Geachte team, Hierbij wil ik een ieder die er voor gezorgd heeft dat mijn Suzuki Alto na een schade uitstekend is hersteld hartelijk bedanken. Goede uitstekende service.

geweldig

Ik heb nu meer dan 10 jaar ervaring met Vari, en altijd goed geholpen ,Mijn familie is ook al jaren klant. en ik zou niet anders meer willen. Complimenten voor alle verkopers, Ze staan altijd voor je klaar. en zijn allemaal even aardig, Tilly Herssenberg

Topservice met een flinke scheut humor

We werden vriendelijk ontvangen, de proefrit was snel geregeld. Prima bedrijf met een goede onderlinge sfeer. De monteur komt zelf vertellen wat hij heeft gezien. Hoewel ze Suzuki dealer zijn wordt het kopen van een occasion van en ander merk zeer serieus aangepakt. Uitstekende ervaring.

Complimenten

Voor een APK en kleine beurt naar Vari Vlaardingen geweest. Zeer tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden aan onze Alto door monteur Hans! Top sfeertje met veel aandacht voor zowel de auto als klant.

Reparaties waren 2 keer zo goedkoop dan bij Kwikfit.

Mijn Suzuki Swift uit 2007 werd afgekeurd bij de Kwikfit, kosten 1100,- euro. (Afkeurpunten fusee, remmen, en een aantal andere kleine dingen). Daarna second opinion bij Vari Ridderkerk gedaan. Daar kwamen dezelfde afkeurpunten uit, kosten: 650,- euro De service ging snel en binnen 3,5 uur kon ik de auto weer ophalen. Personeel kwam vriendelijk en geduldig over. In het verleden ben ik daar een keer eerder langsgeweest voor een trillende uitlaat. Ze hadden toen de hitteschild gratis vastgemaakt terwijl ik de auto daar niet eens hebt gekocht! De Vari ligt voor mij qua afstand wel een stuk verder dan de Kwikfit, maar ik ga liever daarheen dan naar de Kwikfit. Jullie hebben een nieuwe klant erbij!

Matig

Koop in januari 2019 een nieuwe Vitara . Nu zijn de batterijen van de sleutels volgens het display in de auto aan vervanging toe, Batterijen bij Vari laten vervangen moet 10 € betalen voor de nieuwe batterijen ,wat ik raar vind want als ik in de Hema een horloge koopt van 30 € en de batterij is leeg krijg ik een nieuwe ,het gaat mij niet om de 10€ maar om het idee , Service?

De service s buitengewoon goed!

Ik stond met pech langs de weg ter hoogte van Den Bommel. Ik heb toen het nummer op het pasje van Vari voor pechhulp gebeld. Binnen een half uur waren twee mannen van Vari ter plaatse, met vervangend vervoer voor mij. De kapotte auto namen zij mee. Toen ik mijn auto na reparatie ophaalde, zag ik op de rekening dat de pechhulp onder hun garantie valt en dat het vervangend vervoer ook niet gerekend wordt. Dit ging al mijn verwachtingen te boven! Mw. E. D. de Zwart

Vari Vlaardingen aanrader voor iedereen die een auto zoekt

Geweldige service Vriendelijk zijn Michel,Huub,koffie mevr smorgens ,service monteur zijn geweldig,eiegenaar werkt mee in de zaak een topper Neem van mij aan een aanrader Suzuki Vari vlaardingen kan je met plezier een auto kopen Met vriendelijke groet Dhr marcel overdevest

Een eerlijke en oprechte auto dealer/garage.

Bij Vari wordt je fijn geholpen bij reparatie's, advies maar ook het kopen van een nieuwe of 2e hands auto en het maakt niet uit of je nu voor een hele dure of een GOEDkope auto komt.

grandioos en hulpvaardig

Albert had eindelijk hier de auto gevonden die hij al zolang zocht. Zijn vorige auto ook hier gekocht ingeruild, De vorige auto was binnen no time verkocht. Toen kwam ik de vriendin van Albert er achter dat het verloop stukje van mijn tom tom nog in de 12 volt aansluiting zat, Albert ging langs om te vragen of die nog in de vorige auto zat, Maar die was inmiddels verkocht, Hij heeft toen gratis van Vario een verloopstukje voor de tom tom meegekregen, Het zijn de kosten niet maar wel echt goede service.

Supersnelle en geweldige service!

Ik ben ontzettend snel en goed geholpen bij Vari in Vlaardingen. Mijn dank gaat uit naar Michel, die mij heel erg snel aan mijn Suzuki Swift heeft geholpen. Ik ben voor een private lease gegaan, normaal gaat hier een aantal weken overeen dat dit geregeld is. Ik had binnen 20 dagen mijn auto. Top service, bij een bedrijf waar je heel klantvriendelijk wordt geholpen. Zeer aan te raden!!

Betrouwbaar

Twee weken geleden een Suzuki S-Cross gekocht . Geweldige, auto alleen de radio / navigatie liet te wensen over. Na een paar updates niet de gewenste resultaat toen werd besloten voor demontage en opsturen naar de fabriek,of tegen een goede korting een CarPlay in te laten bouwen. De keuze was natuurlijk op CarPlay gevallen . De oude werd gedemonteerd en zeer netjes door Jan ingebouwd alles was keurig afgewerkt ben er zeer tevreden over. Ook Michel bedankt voor zijn goede zorgen. Dit is mijn 5 Suzuki van Vari. Hopelijk,kom ik er nog jaren. Bedankt mannen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer Slegte ervaring met vari ivm kapotte airco auto was 3jaar en anderhalve maand dus anderhalve maand uit de garantie. totaal geen coulance kan het laten repareren voor bijna 600.00 euro. Dus nogmaals zeer Slegte ervaring

Eind van de ochtend startte mijn Mazda CX5 niet (beetje dom, binnenlampje enkele dagen laten branden). Een belletje naar Vari Vlaardingen en binnen een uur was een monteur ter plaatste om accu op te laden! Helemaal toppie! Vriendelijk en geweldig snel geholpen! Geen nota gezien!

Heb al enige jaren ervaring met dit bedrijf ivm onderhoud auto van mijn echtgenote. Nu met mijn auto, afwijkend merk, werkzaamheden, sevicebeurt en APK zeer goed uitgevoerd. Er wordt meegedacht en geen onzinnige werkzaamheden uitgevoerd. Betrouwbaare en vriendelijke mensen.

Vandaag in eerste instantie gekomen voor een micra en weggegaan met een citroen c3. Ik als auto leek (laatste keer dat ik reed was zeer lang geleden) ben zeer goed geholpen door koen. Dank je wel voor het bericht beantwoorden van m\'n vele domme vragen.

Na diverse auto s te hebben gezien uiteindelijk bij VARI terecht gekomen. Wat een verademing. Keurig bedrijf en had er direct bij binnenkomst een goed gevoel bij. Met de heer Rombouts onderhandeld over de inruil prijs van mijn huidige auto en daarna proefrit gemaakt met de gekozen auto die net zo reed als die er uitzag. Na nog wat wensen van mij besproken te hebben de koop rond gemaakt. De auto anderhalve week daarna opgehaald. Alles was naar wens uitgevoerd. Kortom een prima autobedrijf waar je gerust een gebruikte auto kan kopen. Peter

Als ik mijn beoordeling van vanmiddag terug lees zou je je af kunnen vragen wat er dan nog beter kan. Nou, niets, dus ik verhoog mijn cijfer alsnog naar een 10.

Vanmiddag even een koplamp van mijn Opel wisselen. Kreeg de lamp er wel uit maar nooit meer in. Met schaamrood op de kaken naar Vari voor dat de werkplaats sluit. Heeft de monteur een half uur gekost omdat de luchtfilter unit er voor uitgebouwd moest worden. En wat dacht je; geen factuur maar een lach en een kop koffie gekregen! Dik tevreden over de service en vakbekwaamheid in de 4 jaar dat ik nu klant ben!

na Opel drama en in de kou te staan bij opel ik dag koopt weer een Suzuki werd goed geholpen bij Vari en daar was fam. bakker blij mee en heb een Suzuki Baleno gekocht en goed geholpen als klant naar ons wens en bij Vari is iedereen gelijk en koffie en thee en drinken voor me dochter Top Bedrijf Vari