Ik ben goed geholpen.

Fijne zaak weten wat ze doen

Top service en team

Van het moment dat je binnenkomt totdat je de deur uitloopt wordt je fantastisch geholpen en de service is zeer goed. Een tevreden klant.

Ik heb antwoord op mijn vragen grkregen, handige advies ook. Ik ben gelijk geholpen .

Gewoon goed!

Uitstekende uitgebreide service, kei goed werk afgeleverd

Altijd duidelijk

Komt afspraak na

Goede heldere communicatie

Snelle diagnose Open en eerlijk

Gewoon goed bedrijf

Vriendelijk eerlijk heel fijn.

goede service

koemn afspraken na en lichten goed in over de uit te voeren reperaties

Allemaal kanjers bij Valstar!

Alweer een goede ervaring bij Valstar. Door omstandigheden hadden wij de auto vroeger op de dag weer nodig en toen zijn er twee mensen op de auto gezet om deze bijtijds APK te keuren en om ook meteen wat reparaties te verrichten, zodat wij in deze omstandigheden niet weer een keer terug hoefden te komen. Dat hebben wij heel.erg gewaardeerd, naast de betrouwbaarheid en kundigheid van Valstar!

Fijne vriendelijke service en persoonlijke aandacht.

Good

Mijn Peugeot 108 is in januari bij dealer gekeurd en kwam aan kosten 1000 euro De banden van 2,5 oud zaten scheurtjes in kosten 450,00 en het overige wat bij Jullie is gedaan 550,00 . Voor de keuring heb ik alleen nieuwe banden genomen en de rest bij Valstar wat aanzienlijk goedkoper was . Maar het belangrijkste was dat ik al 3 jaar met een sleutel reed zonder afstand bediening ,want werd er gezegd een batterij vernieuwen werkt niet, er moet een nieuwe sleutel worden gekocht te waarde van meer dan 100,00 En jullie doen er een nieuwe batterij in en hij werkt uitstekend Nooit meer naar de dealer , bedankt voor de service . JHA Enthoven

Voor ons perfect

Goede ervaringen met alles. En afspraken worden netjes nagekomen.

Uutstekend

Fijne service

altijd vriendelijk, klachtgericht en kennis van zaken!

Wij komen al jaren bij Valstar en wij zijn heel erg tevreden over Valstar. De mensen die er werken zijn zeer klantgericht, ontzettend vriendelijk en hebben echt verstand van zaken. Je kunt met al je vragen terecht en ze helpen mee een oplossing te vinden bij lastige problemen. Ze voeren de reparaties heel vakkundig uit en zijn zeer betrouwbaar. Kortom. Absolute aanrader.

Prima service voor grote en kleine reparaties

Besttt

Goede uitleg en service

Aardige mensen bij de receptie en duidelijke en goed advies.

Betrouwbaar en professioneel

Tijdige melding voor periodieke onderhoudsbeurten. Voorafgaand aan werkzaamheden controle op eventuele onvoorziene mankementen. Terugkoppeling bij gevonden afwijkingen met advies en kostenplaatje. Klant mag zelf bepalen om advies over te nemen of niet. Kortom: klant- en servicegericht, waarbij kwaliteit voorop staat.

Snelle en goede service

Snel en goed geholpen door vakmensen. Een eerlijke prijs.

prima service

Altijd goed geholpen. Duidelijk van wat er moet gebeuren. Snelle en goede service.

Fijne garage

Goede en duidelijke communicatie. En service gericht

Al jaren naar grote tevredenheid klant. Professioneel bedrijf met goede uitleg naar de klant over reparaties. Echt top in zijn service!

Prima werk en goed geïnformeerd.

Vakmensen die je op de hoogte houden tijdens het onderhoud over evt onverwachte problemen.

Snel, vriendelijk en betrouwbaar

Oprecht en puur.