Heel goede ervaring

• Showroom

Vlotte en keurige uitvoering van de apk keuring en de grote onderhoudsbeurt

De apk keuring en een grote onderhoudsbeurt op dezelfde dag volgens afspraak keurig uitgevoerd en afgehandeld.

Hele goede service

Staan je altijd met raad en daad bij prima bedrijf

Punctueel

Alles volgens afspraak snel geregeld.

• Showroom

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Altijd eerlijk en correct.

Vervangen onderdelen onder garantie

Onze opmerking mbt slijtage van enkele onderdelen in het woongedeelte vd camper is gelijk serieus opgepakt en met goed gevolg in overleg vervangen.

• Showroom

Kennis van zaken en aandacht voor de klant.

Sinds een paar jaar komen we hier met onze Rapido voor onderhoud en aanpassingen. Goed advies, goed contact en prima service.

• Showroom

Super service en komt afspraken na.

Zeer fijn adres. Ben al sinds mijn aanschaf van de camper klant. Top service en komt altijd afspraken na.

Super klantvriendelijk bedrijf

Wij zijn met onze LMC camper bij CamperDream gekomen voor een paar kleine reparaties. Ze zijn de hele dag bezig geweest totdat de probleempjes waren opgelost. CamperDream heel erg bedankt voor de goede service en blijf vooral zo doorgaan *duim omhoog*

• Showroom

Zeer tevreden over Camperdream.

Zeer tevreden over Camperdream. Hier onze nieuwe Rapido gekocht. Deskundig uitleg gehad over de verschillende accessoires mogelijkheden en meegedacht wat voor onze wensen het beste zou passen. Bij het afleveren goede uitleg gehad waar goed de tijd voor werd genomen. Klantvriendelijk en goede service. Kortom super tevreden!!!

Soms prima, soms onbegrijpelijk

Bij een garantie probleem en herstel daarvan verwacht je dat niet alleen de materialen, maar ook het arbeidsloon voor rekening van de dealer komt, immers in beginsel is de leverancier tot een bepaald bedrag de problemen te verhelpen waarvan de kosten voor rekening van de dealer komt en deze het maar moet regelen met de importeur of fabrikant. Wegens ernstige ziekte heb ik geen zin in het reclameren. Maar ben er wel verdrietig om mede gezien de aankoop van meer dan €100.000,00. Het is niet klantvriendelijk en niet conform consumenten bescherming. Jammer in deze.

• Showroom

Beste fam. Tijssen. U heeft bij ons in 2018 een nieuwe Camper gekocht waarvan de 2 jaar garantie ruimschoots verlopen is. Bij deze camper is een kunststof deel gescheurd, wij hebben hiervoor garantie aangevraagd bij de fabrikant. De fabrikant heeft u een Coulance voorstel gedaan, zij leveren gratis de onderdelen, de kosten voor montage en hulpmaterialen waren voor u. U bent met deze regeling akkoord gegaan, nu bent u teleurgesteld in ons. Mogen wij nu zeggen dat wij teleurgesteld zijn in u als klant, wij hebben dit getracht netjes op te lossen (camper is immers 6 jaar oud). Nu u de reparatie heeft laten uitvoeren, verwacht u dat u alle kosten vergoed krijgt, u wist van te voren dat de de- en montage voor uw rekening was. Als u het hiermee niet eens bent had u dit van te voren moeten aangeven en niet pas achteraf. Ons inziens is deze review niet terecht. Met vriendelijke groet, Gerrit Valk

Vriendelijke monteur, snelle afhandeling

• Showroom N.v.t.

Komen de afspraken duidelijk na

Prettig contact met de werkplaats.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Beurt voor Rapido camper motor werd goed uitgevoerd, niet meer dan nodig, voor camper gedeelte werd onze lijst goed doorgenomen en ook nog extra overleg toen de monteur begon en nadien veel tips. Goed overleg over wat zinvol was, want bij onze ouder camper waren sommige wensen te duur (en niet echt nodig) Monteur dacht mee in onze wensen.

Geweldig geholpen.

Vandaag de camper opgehaald goede uitleg waar ook de tijd voor werd genomen. Dank je wel camperdream.

Geweldige service

Camperdream komt alle afspraken na en handelt snel en vakkundig. Geweldige begeleiding met de aankoop en eveneens het verhelpen van een paar kleine dingetjes wordt niet moeilijk over gedaan. Duidelijke communicatie. Er wordt meegedacht.

Top geholpen en snel

Goede dienstverlening

Vlot, vriendelijk, lekkere koffie!

Goede en plezierige ervaring

De mensen bij camperdream doen wat ze beloven. Hebben verstand van zaken en leveren goede service

Probleem uitstekend afgehandeld!

Tijdens rijden melding op Dashboard dat er storing was in het AdBleu systeem. Bij garage laten meten en bleek de AdBleupomp defect was. Dat hield in dat er een nieuwe tank+pomp geplaatst diende te worden. Dit had Camperdream nog niet meegemaakt en dat dit een dure aangelegenheid is. Door Camperdream bij Peugeot gevraagd of er coulanceregeling mogelijk was. Dit is uiteindelijk netjes in orde gekomen tot volle tevredenheid. Dit noem ik nog eens meedenken met de klant, bedankt!

Goede afspraken.

Komt afspraken na. Geen klachten.

• Showroom

Mijn verwachtingen worden steeds overtroffen door de SERVICE

Reeds vanaf 2017 klant van Camperdream te Nijverdal Ook na aankoop van onze RAPIDO camper ieder jaar weer tot in de puntjes geholpen met onderhoud en evt. aanpassingen. Hierdoor nog steeds erg TEVREDEN met onze Camper.

• Showroom

Soms rommelig en altijd druk druk druk

Wat mij opvalt is dat de medewerkers het altijd druk hebben. Je zou toch niet anders willen toch. Het houdt je bedrijf levendig. Verder zijn we best tevreden. Laats hadden we een stroom probleem en dat verhelpen ze toch maar weer. En we hoefde daar ook niets voor te betalen. Groeten, Fam van Voorn uit Hooglanderveen

Perfecte service

Men werkt op tijd, luistert goed naar de klant en denkt mee in probleem oplossen.

• Showroom

Vriendelijk personeel en super service

Wordt altijd goed geholpen.

Boomcateweg 19 7442BC Nijverdal

Over Camperdream / Auto Valk

Welkom bij Camperdream U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte Kampeerauto met Bovaggarantie. Wij helpen uw camperdroom te verwezenlijken, door u volledig te begeleiden tijdens de aankoop van uw nieuwe of tweedehands Camper of Caravan. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een Camper.