Zeer goede service, vriendelijke behulpzame mensen, we zijn zeer tevreden!

• Showroom

Vlotte service geheel volgens afspraak

Via de mail afspraak gemaakt. Bij aankomst netjes ontvangen en vlotjes het afgesprokene uitgevoerd en in tussentijd zelf een rondje door de nette showroom gemaakt.

Mooi strak

Vakwerk,vond Nancy ook. Groeten

Weer een tevreden klant.

Ik ben goed geïnformeerd en het herstel is snel en goed uitgevoerd.

• Showroom N.v.t.

Prima vakantie gehad door fijne camper

Vanwege slechte weersvooruitzichten hebben we onze vakantieplannen moeten wijzigen/omgooien, maar doordat we een camper hadden gehuurd was dit mogelijk

Perfect geholpen

Van afspreken huren afleveren en afwerking na de prachtige vakantie geweldig.

Vakmanschap en vriendelijk

De manier waarop je ontvangen en wordt geholpen

• Showroom

Altijd goede service en advies

Hoewel het niet dicht bij huis is rijden we graag naar Camperdream. Altijd behulpzaam, goede adviezen en service. Maken van afspraken lukt goed. Een superdeal oftewel (camper)dreamteam

Ervaring is super fijn

We zijn goed en fijn steeds geholpen

• Showroom

Prima bedrijf ,goed afspraken mee te maken.

Altijd snel een afspraak te maken, ook voor klein onderhoud.

• Showroom

Door pech bij Camperdream terecht gekomen met onze Rapido. Personeel 10 Kwaliteit 10 Meedenken 10 Ga zo maar door! Het is een stukje rijden naar Nijverdal, maar dat nemen we op de koop toe!

• Showroom

Beter en fijner als de meeste merkdealers.

Fijne garage voor zowel camper- als auto onderhoud. Veel expertise aanwezig voor elk probleem! Vele mooie campers in de verkoop voor een marktconforme prijs.

• Showroom

supergoed geholpen bij probleem met banden/trilling

Goed geholpen en na 1e diagnose na rondje rijden vanwege heftige trillingen in mijn stuur (vermoeden iets met ophanging?)en een check op de brug bleek euvel in linkerband te zitten. Meteen 2 nieuwe banden erop en klaar was mijn camper weer. Helemaal top.

Wederom super geholpen

Vriendelijke ontvangst. Niets ten nadele van het andere personeel, maar wij zijn wederom geholpen door Michel . Een top monteur die wij nogmaals willen bedanken voor zijn duidelijke uitleg en deskundige reparatie.

Super bedrijf

Vriendelijke en kundige mensen

Netjes en fijn geholpen

Ik moest een onderdeel hebben voor een camper. Bij de meeste bedrijven moest je een formulier invullen en dan als je geluk had met een paar dagen reactie. Maar bij camperdream gewoon netjes direct geholpen aan de telefoon.

Prima geholpen!

Goede service. Bij problemen probeert men het zo snel als mogelijk op te lossen.

Snelle en adequate service

Onze ervaring is dat we altijd goed advies krijgen, dat ze heel klantvriendelijk zijn en daar waar ze kunnen ook altijd snel helpen.

• Showroom

Hulpvaardig, professioneel en naar tevredenheid

Conform afspraak alles geregeld op het moment dat is afgesproken

• Showroom

Perfect geholpen alles netjes opgelost

Ben gewoon erg tevreden

Altijd correct behandeld

Algemeen goed

Snel en goede afspraken

Daar word echt met de klant meegedacht En eerlijke afspraken gemaakt

goed bedrijf!

Service is goed ! Problemen, men probeert je zo snel mogelijk te helpen! Echter, niet iedereen is altijd even klantvriendelijk. Dat weerhoudt me er niet van, om het bedrijf het cijfer acht te geven. Je kunt er met een gerust hart een camper kopen!

Vriendelijk en goede service

Bedrijf met korte lijnen waarbij de intentie is om klanten perfect te helpen en dit wordt óók waargemaakt. Door drukte en groei is dit dagelijks een enorme opgave die enthousiast wordt ingevuld. Continue bezetting van de receptie geeft misschien iets meer lucht voor eigenaren en medewerkers.

Boomcateweg 19

7442BC Nijverdal

Over Camperdream / Auto Valk

Welkom bij Camperdream U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte Kampeerauto met Bovaggarantie. Wij helpen uw camperdroom te verwezenlijken, door u volledig te begeleiden tijdens de aankoop van uw nieuwe of tweedehands Camper of Caravan. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een Camper.