Ondanks Corona toch netjes en correct

Ondanks Corona een verkorte versie uitleg camper en volgens de regels. En met het antwoord mocht er wat zijn je kan altijd bellen of langskomen of na Corona tijd de wat uitgebreide uitleg krijgen. Top service toch

• Showroom

Vriendelijk, meedenkend en deskundig advies.

Direct bij de eerste kennismaking kregen wij meteen het gevoel van wederzijds vertrouwen. In het daarop volgende verkoopproces is het vertrouwen niet geschonden. Hoewel van te voren was aangegeven dat de aflevering van de camper in verband met corona summier zou zijn werd hier toch meer dan voldoende tijd voor uitgetrokken. Hele specifieke gebruiksvragen die zich later voordeden werden meteen telefonisch opgelost. Al met al zijn wij zeer tevreden en blij dat wij met camperdream in zee zijn gegaan

• Showroom

Super goed, netjes en snel geholpen voor een goede prijs.

Super goed, netjes en snel geholpen. Heb voor onze andere auto ook meteen een afspraak gemaakt. Krijg dan zelfs een leenauto mee, voor niks. Natuurlijk alleen de brandstofkosten. Alles goed geregeld.

zeer goed

vrienlijke behandelging

Uitstekende service !

Dit is een garage waar je ook nog in de werkplaats mee mag kijken ... Wordt altijd keurig en vlot geholpen !

• Showroom

Alles volgens afspraak top service

• Showroom

Keurige en efficiënte afhandeling.

Tja wat kan ik er nog meer aan toevoegen. De medewerkers hebben goede uitleg gegeven. Zelfs de gasfles nog aangesloten Ben dus tevreden

prima bedrijf

goed service wat auto betreft klantvriendelijk tegenover de klant dat is mijzelf helpende hand ? wat betreft financiën (hoge rekening)

Goede en fijne service,

Ik kan op de 1 of andere manier mijn email adres niet aanpassen. Het moet zijn: beakuipers@gmail.com.

zeer tevreden

Auto Valk is een familiebedrijf die service hoog in het vaandel hebben.

• Showroom

Zeer goede service.en klant vriendelijk

Enorme bereidwilligheid om problemen ,naar tevredenheid , op te lossen. Hierin was niets teveel. Men heeft veel empathie met de consument. Bij camperdream werd onze droom werkelijkheid.

• Showroom

Superprettige camperdealer met goede service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, die met je meedenken. Er wordt voor een nette en zorgvuldige aflevering gezorgd! Wij rijden graag een uurtje om een deze specialisten aan onze camper te laten werken.

• Showroom

Uitstekende service en een hagelnieuwe camper mee op vakantie

Goede servicemen zeer prettig in de omgang. Mooie nieuw huurcamper mee op vakantie. Super vakantie gehad

Geweldig goede service.

Fijne medewerkers

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

• Service N.v.t.
  • Showroom

Fijne vakantie gehad in een zo goed als nieuwe buscamper

Camperdream heeft de verhuur goed geregeld, prettige medewerkers. Zo goed als nieuwe buscamper, goed uitgerust met nuttige opties, o.a. fijne motor met 9 traps automaat

• Showroom

Prima bedrijf met geweldige service

Onze buscamper bij Camperdream gekocht en ook het onderhoud wordt daar uitgevoerd. Vriendelijke, hulpvaardige en deskundige mensen, mooie showroom, geweldige service en after sales is prima in orde.

Goed bedrijf

Goed afspraken mee te maken. Prima nagekomen.

Super tevreden

Aardige mensen klant vriendelijk en een prachtige camper gehuurd , gaan wij absoluut dit jaar weer bespreken voor volgend jaar.

Fantasties materiaal geweldige service

Camperdream heb ik ervaren als een zeer professioneel bedrijf. Met uitstekende nieuw materieel en tot in detail met hulpmiddelen bevoorraad. Verder zijn we goed voorgelicht en geadviseerd hoe de camper te gebruiken. Na terug keer van 12 geweldige dagen hadden we wat schade veroorzaakt aan een tafelblad dit werdt zonder ons tekort te doen prima opgelost. Kortom een goed betrouwbaar adres om een camper te huren, zeker voor herhaling vatbaar

Professionele verhuur. Goede service

Goede en snelle service

De afspraak was snel gemaakt en de montage van een gastank in de camper was ook zeer snel klaar en voor een mooi prijsje! Dank!

• Showroom N.v.t.

Aĺles prima geregeld.

In verband met de coronaperikelen hebben wij op een (te) laat tijdstip besloten om een camper te huren. Bij meerdere verhuurbedrijven geweest, maar overal geen mogelijkheden meer op korte termijn. Maar bij Camperdream heeft de eigenaar toch nog een prachtige camper voor ons weten te regelen om een trip door de veilige gebieden in Europa te maken. We hebben ons prima vermaakt met deze luxe camper. Ook de afwikkeling van de borgretour was snel geregeld.

Goed bedrijf

Goede ervaring,service perfect

Goede service!

Goede service, prima camper en vriendelijke mensen.

Over Camperdream / Auto Valk

Welkom bij Camperdream U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte Kampeerauto met Bovaggarantie. Wij helpen uw camperdroom te verwezenlijken, door u volledig te begeleiden tijdens de aankoop van uw nieuwe of tweedehands Camper of Caravan. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een Camper.