Beste fam. Boosveld, Jammer dat u zich niet goed behandeld voelt bij ons, wij proberen dit altijd te voorkomen. Ik kan wel e.e.a. verklaren; Wij zijn een bedrijf met geen permanente bezetting aan de balie, de persoon die de balie bemant stuurt ook ons servicecenter aan en staat klanten te wordt. Ik zelf ben verantwoordelijk voor de verkoop en heb u toevallig geholpen, juist om u niet te lang te laten wachten en ben ik op zoek gegaan naar de sleutel. Omdat de camper net verzet was was de sleutel nog aanwezig in de camper en niet in de sleutelkast. Dit moment is de drukste tijd van het jaar in ons servicecenter, mensen gaan massaal weg met hun kampeermiddel en komen dan op het laatste moment dingen tegen die niet functioneren en dan toch graag geholpen willen worden, dit werkt voor ons ook chaotisch maar we willen onze klanten graag verder helpen. Dit resulteert wel eens in hectiek en op zo'n moment stond u aan de balie, ik weet niet hoe lang u heeft staan wachten, maar dit proberen we tot een minimum te beperken. We hopen dat u toch begrip heeft voor de ontstane situatie en de daardoor ontstane onpersoonlijke benadering op dat moment. We hopen dat u wel tevreden bent over de uitvoering van de service?
Welkom bij Camperdream U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte Kampeerauto met Bovaggarantie. Wij helpen uw camperdroom te verwezenlijken, door u volledig te begeleiden tijdens de aankoop van uw nieuwe of tweedehands Camper of Caravan. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een Camper.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd