Heel tevreden.

Wij zijn heel tevreden en hebben verder geen opmerkingen.

Wij zijn er blij mee

Zoals al vele jaren weer goed geholpen

• Showroom

Goede service en prima informatie met lars

Prima bedrijf om een camper te kopen

Netjes en goed geholpen.

Voor de tweede keer bij dit bedrijf een camper gehuurd, wederom naar tevredenheid.

• Showroom

Super snel geholpen met een storing

Zeer snel een storing opgelost en zeer klant gericht.

Goed werk geleverd.

De werkzaamheden zijn ook nu weer volgens planning en deskundig uitgevoerd. Ik heb daarom alle vertrouwen in camperdream.

Wederom prima geholpen

Eind goed al goed

Bedrijf is zowel zakelijk als klantgericht erg goed. Camperdream is een professioneel bedrijf die de klant nooit uit het oog verliest zonder daarbij de zakelijke kant te vergeten.

Goede afspraken.

Veel keus flexibel en goede afspraken.

Ongelofelijke goede service

Ongelofelijke goede service. Altijd behulpzaam en kijken na een oplossing

• Showroom N.v.t.

Bereidheid om klaar te staan, tijd te maken, de klant service verlenen.

Zie boven

service

het is een fijn gevoel een garage te hebben waar je vriendelijk wordt behandeld, je uiteindelijk een beetje een bekende bent geworden en dat hun onderhoud en reparatie van een goed en eerlijk niveau is. Er werken prettige mensen die snappen dat je moet kunnen vertrouwen op je auto en deze dus kundig repareren en onderhouden.

• Showroom N.v.t.

Snelle service en goed meedenken

Nog snel een Maxxfan kunnen plaatsen voor de vakantie.

Een Top bedrijf!

Wij huren al vanaf 2019 elk jaar voor 3 weken een camper bij Camperdream en zijn daar uitermate zeer tevreden over.. Elk jaar krijgen wij een nieuwe super de luxe nieuwe camper mee. Mijn gezegde is dan ook bij dit bedrijf " GOEDE WIJN BEHOEFT GEEN KRANS" Ga zo door!

• Showroom

Kennis van zaken en een goed advies

Mijn camper in onderhoudsbeurt gegeven. Ik werd goed ontvangen en goed geïnformeerd over mijn vragen.

Ook na aankoop nog Kosteloos verborgen gebreken gerepareerd

Ook na aankoop nog Kosteloos verborgen gebreken gerepareerd

Netjes en beleefd

Prima bedrijf waar je altijd netjes ontvangen wordt. De koffie staat altijd klaar,en iets extra uitvoeren zonder het vooraf besproken te hebben passen ze altijd een mouw aan

• Showroom

Is gewoon een super bedrijf

Altijd keurig netjes geholpen hebben een luisterend oor proberen alles zo goed mogelijk op te lossen te helpen kan niet beter echt een top zaak kan het iedereen aanraden

Een warm onthaal.

Vandaag een aangename verademing ten opzichte van de vorige keer Op basis van vandaag: aanbevelingswaardig

• Showroom

Heerlijke Rapido 696F voor een onvergetelijke vakantiebelevenis.

We hebben een fantastische vakantie beleefd met de krachtige zuinige Rapido 696F automaat, een fijne handelbare reisgenoot. Top indeling met queensbed, ruime face to face zit en voorzien van alle comfort.

• Showroom

Zeer vriendelijk, kundig en hulpvaardig

Dit is een bedrijf dat doet wat het zegt, en zegt wat te doen. Kortom wij zijn zeer tevreden

Goede vriendelijke service

Redelijk tevreden

Onze tevredenheid is twee delig, enerzijds is het goed bevallen, anderzijds hebben wij ook wat aandachtspuntjes. Of dit komt door de ( jonge ) leeftijd van de verkoper of door gebrek aan kennis dat weten wij niet. Kan ook zijn dat dit veroorzaakt is door gebrek aan kennis van een ander merk waarvan zij niet het dealerschap hebben. Vragen werden niet naar tevredenheid beantwoord en afspraken die wij hebben gemaakt na een kleine testrit ( naar weegbrug ) zijn niet nagekomen. Kleinigheden zouden verholpen worden, maar na het ophalen van de camper , bleken deze niet te zijn gebeurd, jammer! Hierdoor hebben wij een extra rit naar Rijssen moeten maken, en wat voor ons het ergste was, kregen wij ook nog eens een rekening voor deze diensten gepresenteerd!! Gelukkig is dit opgelost. Verder zijn wij netjes behandeld en zijn tevreden.

• Showroom

Klantvriendelijkheid staat hoog in hun vaandel.

Ze zijn altijd bereidt je te helpen met problemen. Al hebben ze het druk, ze staan je altijd te woord. Het is voor hun een uitdaging om tot een oplossing te komen. Hun persoonlijke stijl spreekt mij aan.

Snel en vriendelijk geholpen

Bestel regelmatig onderdelen. Word snel en vriendelijk geholpen

Boomcateweg 19

7442BC Nijverdal

Over Camperdream / Auto Valk

Welkom bij Camperdream U kunt bij ons terecht voor een nieuwe of gebruikte Kampeerauto met Bovaggarantie. Wij helpen uw camperdroom te verwezenlijken, door u volledig te begeleiden tijdens de aankoop van uw nieuwe of tweedehands Camper of Caravan. Ook kunt u bij ons terecht voor het huren van een Camper.