Reactie van het bedrijf
Beste Henri Spierings.
Wij vinden het vervelend om via deze weg te moeten vernemen dat u niet tevreden bent, ik heb u hierover telefonisch gesproken om dit probleem op te lossen echter dreigde u gelijk met een negatieve recensie wanneer dit niet kosteloos werd verholpen, Ik heb u het verhaal uitgelegd dat wij deze auto per inruil hebben verkregen en de vorige eigenaar deze sleutel nog zou afgeven, echter door een verhuizing heeft ze deze nog niet gevonden. Uiteindelijk heb ik u voorgesteld de gehele sleutel te vergoeden, u vind het een heel groot probleem dat u de auto moet brengen op de aangegeven dagen, u eiste daarom ook dat ik deze dagen aan u zou moeten vergoeden voor het ophalen en brengen van de auto. De uitnodiging om de auto te brengen zodat wij voor u kosteloos de sleutel bij kunnen maken staat nog steeds.
Met de term “Klant is Koning” bent u bij ons zeker aan het juiste adres, alleen met de eisen die u aan ons oplegt, blijft de vraag over of dit allemaal wel reëel is.
Met vriendelijke groet,
Garage van Uden