Goed, snel en betrouwbaar

Goed, snel en betrouwbaar

Zeer nette verkoper

Ik heb volkswagen Eos cabrio op hun site zien staan en hij was nog mooier dan op de foto dus ik was verkocht.

Eerlijk en goed

Gekomen voor onderhoudsbeurt , dacht zelf aan grote beurt . Maar dit was volgens garage van Uden nog niet nodig .

Uitstekend garagebedrijf

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk en kundig personeel.

goede afspraken, goede reparatie en goede communicatie!

Vakmensen en vertrouwd.

Goed advies en netjes werk afgeleverd .

Uitstekende service en kwaliteit

Super goed geholpen bij het vinden van een auto die voldoet aan al mijn wensen. Heel dankbaar en blij mee! Altijd goede en betrouwbare service bij Garage van Uden!

Zeer goede garage

Goede garage, aardige verkoper,behulpzaam, kom zijn woord na,meedenkend en zeer vriendelijk en neem ook de tijd voor de klant.

goei garage

snel en vakkundig

Snelle service

Altijd bereid om te helpen met kleine hakkefietjes

uitstekend

In alles is het prima. ,,behalve de rekening,, !!!

Prettige nuchtere mensen

Fijn contact, open en eerlijk!

staan direct voor je klaar

als de auto in de garage moet blijven is er een leenauto die voor je klaarstaat, ze staan je altijd vriendelijk te woord een prettige garage om te komen met je probleem zodat het altijd wordt opgelost

Klantvriendelijk

Gastvrij en klantvriendelijk een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Perfecte service

Snelle keuring en vlot telefonisch overleg over benodigde reparatie.

Fijne zaak.

Kundig geholpen door Jean-Pierre. Heb hier een Alfa Romeo Brera gekocht. Fijne service, heldere afspraken.

vriendelijk geholpen

top

goed en vriendelijk.

zie boven

Vriendelijk staan altijd voor je klaar

Service van de bovenste plank

Vriendelijk, meedenkend en goede service

Persoonlijk, kwaliteit goed en meedenken

Er is een reden dat ik al jaren op en neer tuf met mijn auto naar specifiek deze garage! Ik kom niet uit Den Dungen, maar ik kom hier terug door de altijd enthousiaste medewerkers die meedenken en je eerlijk behandelen. Zelfs als ik weet dat ze tot over hun oren in het werk zitten blijven ze enorm vriendelijk en vakbekwaam. Wat mij betreft een echte aanrader!!

Goed contact.

Mooi bedrijf en netjes geholpen

Wij zijn bij garage Van Uden geweest voor een andere auto. Wij zijn heel netjes te woord gestaan en er is alle tijd voor ons uitgetrokken om al onze vragen te beantwoorden, mee te kijken, uit leg te geven over de auto etc. Ondanks dat wij geen afspraak hadden staan. Wij halen de auto pas over een paar weken op, maar ik heb er alle vertrouwen in dat alles goed zal gaan.

Netjes, snel geholpen, en vooral eerlijk wat ik vooral belangrijk vind.

Ik wordt altijd snel en netjes geholpen, Prijs is eerlijk, wat ik ook belangrijk vindt

Goede garage

Staan altijd voor je klaar bij service en stukken