Goede service en vriendelijkheid boven aan

Goed geholpen bij van Uden en een goede leuke auto gekocht

Na telefonisch contact, vriendelijk ontvangen, tijd voor alle vragen en snelle afhandeling.

aangename kennismaking

heel prettig ontvangen en behandeld als nieuwe klant.

Snel en betrouwbaar

Ik kwam voor het eerst bij deze garage. Ze kwamen me vakkundig en efficiënt en betrouwbaar over. De auto werd snel gerepareerd.

Fijne occassion gekocht bij van Uden B.V.

Ik was op zoek naar één specifieke auto en van Uden had die staan. Keurig in orde en in prima staat. Proefrit maken was geen probleem en druk uitoefenen om snel tot de koop over te gaan ook niet. Kortom: een fijne zaak om een auto aan te schaffen!

Vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke mensen en denken goed mee met opties en handelen het zeer netjes af

Prima service, vriendelijk personeel

Ik ben pas in Den Dungen komen wonen en heb nog niet veel ervaring met garage Van Uden. De momenten dat ik de Garage nodig had verliep alles zeer positief.

Gewoon goed

Gewoon goed

Adequaat, professioneel

Middelgrote vakgarage. Vlot, direct en professioneel.

Al 15 jaar en nog langer!

Al langer dan 15 jaar ben ik meer dan tevreden over Garage van Uden en daar zullen waarschijnlijk ook nog vele jaren bij komen. Een welkome ontvangst, een kundig advies en kennis en ook nog een vriendelijke prijs!

Nette garage

Mooie, verzorgde garage met een leuk aanbod aan gebruikte auto's. Netjes geholpen, goed en gezellig te woord gestaan en 2 dagen erna tevreden met een, voor mij nieuwe auto naar huis.

Duidelijk en heldere communicatie!

Duidelijk en heldere communicatie!

Heel goed!

Heel flexibel in planning en snelle, goede betaalbare service

Fantastisch garage

Goede service en deskundig personeel.

Snelle afspraak kunnen maken en op korte termijn was alles klaar

Goede service en duidelijke uitleg over wat er gerepareerd is

Zie boven

Geweldig vriendelijk ik kan het iedereen aanraden

Geweldig vriendelijke meedenken

Goed, snel en betrouwbaar

Goed, snel en betrouwbaar

Zeer nette verkoper

Ik heb volkswagen Eos cabrio op hun site zien staan en hij was nog mooier dan op de foto dus ik was verkocht.

Eerlijk en goed

Gekomen voor onderhoudsbeurt , dacht zelf aan grote beurt . Maar dit was volgens garage van Uden nog niet nodig .

Uitstekend garagebedrijf

Werkzaamheden goed uitgevoerd. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijk en kundig personeel.

goede afspraken, goede reparatie en goede communicatie!

Vakmensen en vertrouwd.

Goed advies en netjes werk afgeleverd .

Uitstekende service en kwaliteit

Super goed geholpen bij het vinden van een auto die voldoet aan al mijn wensen. Heel dankbaar en blij mee! Altijd goede en betrouwbare service bij Garage van Uden!

Spurkstraat 36

5275 JC Den dungen