Prima en snelle service

Al jaren goede ervaring.

Ik heb weinig kennis van autotechniek. Ik ben dus sterk afhankelijk van een betrouwbare garage. Bij garage bedrijf van Uden krijg ik goed advies. Ik ben dan ook zeer tevreden. Auto bezitten en rijden is erg kostbaar.

ik heb mn probleem voorgelegd en zijn er samen eerlijk en goed uitgekomen

Super vriendelijke service

Eerlijk, betrouwbaar, netjes en een goede garage.

Duidelijke communicatie

Garage van Uden is duidelijk in de communicatie

Goede en professionele service en uitvoering!

Goede en professionele service en uitvoering!

voor zover ik kan beoordelen is er goed werk geleverd

zie boven

Juiste adres voor het kopen van een auto

Goed geholpen met een kopen van een andere auto. Proefrit, uitleg, inruil, nette afhandeling. Top!

Super zaak

Hebben vandaag een opel karl gekocht zijn echt super goed geholpen en zeer tevreden echt een aanrader dit bedrijf

zeer vriendelijk en goed geholpen

goed,vriendelijk,en snel geholpen De verkoper was ook heel open over de geschiedenis van de auto en liet me dat ook zien .. zodat ik wist dat ik een betrouwbare auto kocht ... aanrader

gemoedelijk ...eerlijk advies ..

Staan altijd meteen voor je klaar met een eerlijk advies . ..echt vertrouwd....Dat vind ik het belangrijkste!!!

Prettige ervaring

Een goed gevoel overgehouden aan het bezoek in de garage. Zeer prettig te woord gestaan. Men gaf je alle tijd om de auto te bekijken en om een proefrit te maken. Goede dienstverlening.

Fijn geholpen door de medewerkers

Goed geholpen en handig klantcontact

Dienst verlening is prima

Afspraak perfect geregeld super . ook de zelfde dag was de auto klaar .

Onze ervaring was op alle gebied- Heel Goed,

Zeer Duidelijk, Zeer Eerlijk, en de verkoper weet waar hij het over heeft

Prima!

Actuele & interessante collectie auto’s voor ieder budget tegen scherpe prijzen. Vlotte afhandeling, ik kom voor de volgende auto zeker weer kijken!

Slechte service

Garage Van Uden is waarschijnlijk uitsluitend klantgericht voor het duurdere segment. Bij een auto die 900 euro kost hoeft klaarblijkelijk geen service worden verleend. Bij de aanschaf van de auto zouden 2 sleutels worden bijgeleverd, echter lag 1 sleutel nog bij een "klant" en zou die nog worden nagezonden. Na veel heen en weer gemail en telefonisch contact werd doodleuk door de verkoper verteld dat er een sleutel kon worden bijhemaakt, echter de kosten van 100 euro wel diende te worden gedeeld. Dit terwijl de auto met 2 sleutels stond geadverteerd. Het bijmaken en inleren duurt een hele dag en kon uitsluitend op maandag of woensdag. De garage is op 45 minuten rijden van mijn woonplaats en zijn wij de auto dus een hele dag kwijt. Argumenten als dat er daarvoor een dag van werk diende te worden vrijgenomen en dat het voor ons nog duurder werd, had hij geen boodschap aan. Vrijdag of zaterdag was geen alternatief. En ook om de sleutel in onze woonplaats te laten bijmaken ook niet, want "dan ging zo niet". Al met al veel gedoe en laten we het hierbij. Maar de term "klant is koning", is voor klanten die een goedkopere auto kopen, bij dit bedrijf ver te zoeken!

Beste Henri Spierings. Wij vinden het vervelend om via deze weg te moeten vernemen dat u niet tevreden bent, ik heb u hierover telefonisch gesproken om dit probleem op te lossen echter dreigde u gelijk met een negatieve recensie wanneer dit niet kosteloos werd verholpen, Ik heb u het verhaal uitgelegd dat wij deze auto per inruil hebben verkregen en de vorige eigenaar deze sleutel nog zou afgeven, echter door een verhuizing heeft ze deze nog niet gevonden. Uiteindelijk heb ik u voorgesteld de gehele sleutel te vergoeden, u vind het een heel groot probleem dat u de auto moet brengen op de aangegeven dagen, u eiste daarom ook dat ik deze dagen aan u zou moeten vergoeden voor het ophalen en brengen van de auto. De uitnodiging om de auto te brengen zodat wij voor u kosteloos de sleutel bij kunnen maken staat nog steeds. Met de term “Klant is Koning” bent u bij ons zeker aan het juiste adres, alleen met de eisen die u aan ons oplegt, blijft de vraag over of dit allemaal wel reëel is. Met vriendelijke groet, Garage van Uden

Fijne garage. Snel en goed geholpen. Fijne de online agenda om de afspraak zelf in te plannen

Prima advies

Tot nu toe tevreden over aankoop

dik tevreden

dik tevreden

Heel goed geholpen

Ik ben bij deze garage heel erg fijn geholpen en het waren vriendelijke mensen

Helemaal tevreden

Dik tevreden!

Uitstekende service bij een nuchter Brabants bedrijf

Tijdens de kerstvakantie heb ik bij Garage v. Uden een mooie occasion gekocht. Het vertrouwen dat ik hier een goede aankoop deed gaf de doorslag. Geen gladde verkooppraatjes, maar helder advies en een eerlijke prijs. Ondanks de drukte was het geen probleem om de auto rijklaar (grote beurt & APK) te hebben voor het einde van mijn vakantie. Dik tevreden dus!

Garagebedrijf waar ik vertrouwen in heb.

Altijd de beste service.