Prima, goede afspraken, zeer snelle service.

Prima, goede afspraken, zeer snelle service.

Kleine maar een overzichtelijke garage die rust uitstraalt

wij hebben van een opel garage in den bosch deze garage aanbevolen gekregen ivm ons budget en wensen voor een auto en wij zijn ontzettend fijn en leuk geholpen er wordt echt en goed geluisterd. Dus al met al een hele fijne garage en een fijne ervaring

Vriendelijk en behulpzaam

Ze geven je de ruimte en tijd om een auto te beoordelen

prima geholpen

Prima geholpen

Garage van Uden : zeker een aanrader!!

Pas onze Kia gekocht voor een leuke prijs. Vriendelijk personeel, goed geholpen en onderhandeld. Auto werd nog helemaal nagekeken voor aflevering. En als er nog iets zou zijn konden we altijd bellen. Wat een service.

Super service.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Hier gekomen door de positieve reacties en die 5 sterren vind ik het zeker waard. Tot slot mijn auto gekocht bij Van Uden!

Goede werkplaats

klantvriendelijk en duidelijk

Dit was mijn eerste keer bij Garage van Uden. Ik werd hartelijk ontvangen, alles werd duidelijk genoteerd en ik werd gebeld toen bleek dat er hoge kosten mee gemoeid waren. Heel transparant en goed georganiseerd. Ik ben tevreden en kom terug.

weer zeer goed geholpen goede service

daar is hij dan nummer14 astra gekocht bij geert v uden van vader jan op zoon kom al 30jaar daar auto s kopen kan iedereen aanraden nooit problemen kunt overal over praten alles wordt naar ieder zijn wensen opgelost ga zo door a hubers

Fijne ervaring, met goede service en meedenken!

Stemmen goed met je af, goede communicatie tijdens onderhouds proces.

Super, afspraak is afspraak

Eerste keer voor onderhoud en APK gebracht. Keurig bekend dat de auto ingepland was, ook netjes een telefoontje toen de auto klaar was. Prima service en geen onverwachte zaken.

Tot op heden geen klachten.. goed service

Eigenlijk tot op heden niks op aan te merken goede service en vriendelijke mensen... ga zo door

Zeer klantvriendelijk en vakbekwaam bedrijf en personeel.

Super goed te woord gestaan, zowel telefonisch als persoonlijk. Perfect geholpen en afgehandeld.

Goede service en afspraken worden nagekomen.

Snel geholpen

Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen. Tot nu toe is ieder contact met Van Uden zeer prettig verlopen.

Geregeld en betrouwbaar

Mooie bus gekocht voor goede prijs. Op tijd en conform afspraken afgeleverd. inclusief de controles en kleine reparaties. Communicatie en meedenken prima, altijd bereikbaar of wordt snel teruggebeld.

Had toch iets meer verwacht na de aankoop

Maar één contactsleutel , was niet gezegd bij het gesprek voorafgaande aan de aankoop ! Extra kosten €120 voor de aanschaf hiervan. Koppeling is “op” , zij zeggen van niet terwijl een mini-dealer zegt vanwel. Op zich een zeer nette garage en vriendelijke mensen maar hier had ik toch een professionelere opstelling van hun kant verwacht. JAMMER !!

Voortreffelijk

gewoon perfecte info en afhandeling

Nuijten vd feer

Eerlijk. Geen poespas. Betrouwbaar. Kortom goed ervaring met v uden grtjes

Klantvriendelijk

Mijn Opel Mocca had storing met de 13 polige aansluiting van de stekkerdoos,en ik werd direct geholpen.Ze stelde zelfs een fiets beschikbaar.Ook is de zomercheck uitgevoerd.Prima werk.

goede service

Auto gebracht voor APK en grote beurt,werd netjes telefonisch op de hoogte gehouden,wat er aan moest gebeuren.

Geweldige mensen die afspraken nakomen

Goede vakmannen en afspraken komen ze na Eigenaar Geert hele fijne vent met het hart op de goede plaats

Heel goed

Wij gingen kijken voor een andere auto. Wij werden goed geholpen en mochten ook meteen een proefrit maken. Goede service.

Zeer vlot geholpen

Komen kijken uitzoeken met wat uitleg verschillende auto,s gezien en bekeken daar na overgegaan op kopen.na 1 dag auto op kunnen halen.supper blij mee .

Uitstekende service

Auto kon snel gebracht worden, ook snel klaar. Duidelijke communicatie. Eerlijke prijs.