Vlotte en uitstekende afhandeling

Altijd goede ervaring.

Gewoon goed

Geen op of aanmerkingen Altijd volvertrouwen in de afhandeling.

Alles volgens afspraak afgehandeld.

Prettige ervaring

Goede en kundige garage, denken fijn mee.

Zoals altijd: prima service en afhandeling!

Fijn om zo'n garage dicht in de buurt te hebben.

Topgarage met een top service

Zoals al jaren ook nu weer naar volle tevredenheid een auto bij Hugo ingeruild en via Hugo een volgende gekocht.

Perfecte service

Prima werk

Goed en betrouwbaar. Leuke medewerkers. Echt plaatselijk familiebedrijf.

Betrouwbaar

Kwaliteit en betrouwbaarheid

prima service en heel vriendelijk personeel.

APK keuring heel goed uitgevoerd en zelfs ontdekt dat er een schroef in mijn achterband zat, dat wist ik niet , heel goed dat ze dat meteen gerepareerd hebben en ik weer veilig verder kan rijden. Hoort niet bij de APK, maar ze zagen het wel en deden iets, zo fijn, voorkomt pech onderweg voor mij.

Prima garage, no nonsense.

Netjes met kennis van zaken.

Auto gekocht. Goede prijs voor mij auto teruggekregen en de nieuwe auto werd vlot en netjes afgeleverd. Nog niet mee terug geweest en dat heb ik bij de veel andere garages wel anders meegemaakt. Er mankeerde dan vaak nog wel weer wat aan de auto zodat je er mee terug moest. Ze hebben er kennis van zaken.

Meedenkend en erg goed

Bij mijn auto werkte de km teller niet meer. Bij starten vlogen de foutmeldingen om mijn oren. Auto Tinselboer heeft het probleem vlot gevonden en verholpen. Dank daarvoor! Ben erg tevreden.

Plezierig

Altijd zeer plezierig, zowel in de zaak als aan de telefoon. Zeer deskundig en echt een bedrijf wat je aanraadt bij vrienden en familie.

Goed en eerlijk bedrijf.

Er word altijd goed werk en advies geleverd. Fijne garage.

Geweldige service

Vriendelijk personeel en zeer vakkundig en komen afspraken na.

Goede service en klantvriendelijk

Gewoon toppers

Heel goed familie bedrijf

Altijd bereid te helpen

Altijd goed!

Altijd goed, afspraak is afspraak, duidelijke communicatie (vooraf en naderhand) aangaande eventuele reparaties.

Duidelijk en vooral eerlijk.

Hij denk mee met de klant. Voor volgend jaar staat de V snaar op de planning vertelde hij. Ik weet de V snaar bij dit soort auto's is heel nauwkeurig samen met de olie. Het vertrouwen valt goed.

zeer goed

Kan niet beter ben erg tevreden

Betrouwbare garage

Ik ga al jaren vanuit Deventer naar Borne voor het onderhoud van mijn auto. Ik heb graag dit ritje ervoor over. Aardige mens die denken mee. Bijvoorbeeld, tijdens mijn laatste beurt was er weinig aan de hand. Ze gaven wel aan dat bij de volgende beurt (over een jaar) de distributieriem vervangen moet worden en dat daar veel kosten aan verbonden zijn. Verkopen of nog enkele jaren daarna doorrijden?

Op en top familiebedrijf! Geen nummer maar klant.

Ben al langere tijd klant ( 35 jaar) bij Tinselboer, nog nimmer problemen gehad en dit familiebedrijf geeft je vertrouwen en hier ben je nog ouderwets klant en geen nummer zoals bij sommige grote Dealers....kunt altijd terecht voor een algemene vraag of inzake onderhoud auto! Blij dat ik bij dit familiebedrijf klant ben!

Volgend jaar komen we graag terug

Ik heb vertrouwen in wat zij doen.

Fijn bedrijf goed meedenkend in oplossingen en vriendelijke mensen

Top garage

Bekenhorst 37