Geweldig!

Allereerst waarderen we het zoeken en vinden van een occasion Ford C-max automaat. De auto was snel gevonden is keurig afgeleverd.

vertrouwd familie garage

ook na enige tijd van aankoop nemen ze verantwoordelijkheid voor kleine mankementen. Afspraken die tijdens de aankoop zijn gemaakt en die na een tijdje moeten gebeuren zijn helaas wat te vaak uitgesteld maar toch wel uitgevoerd.

gewoon goed

service en klant vriendelijkheid uitstekend. prijs kwaliteit uitstekend.

Goede en duidelijke service

In duidelijke taal wordt er uitgelegd wat er aan de hand is met de auto. Advies is altijd op maat en er wordt goed meegedacht over eventuele extra kosten en de noodzaak om die te maken. Extra kosten worden altijd eerst overlegd met de klant.

Goede communicatie en montage op maat👍🏼

Goede garage!

Gewoon goed

Klantvriendelijk, word altijd goed en netjes geholpen.

Altijd goede service!

Wij brengen onze auto’s er altijd! Toegankelijk. Goede service. Denken met je mee.

Goede garage,uitstekende service

Ik heb goede ervaring met garage Tinselboer, alleen nu door aankoop van een nieuwe auto ben ik even dealer gebonden maar ik kom zeker weer.

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen.

Bij het maken van een afspraak wordt duidelijk waar ze naar zullen kijken en wat ze zullen verhelpen. Bij bijzonderheden wordt er contact opgenomen om te overleggen wat er moet gebeuren. Als ze klaar zijn met de werkzaamheden krijg ik een telefoontje dat de auto kan worden opgehaald. Zeker aan te bevelen bij bekenden.

Zeer goede service en aandacht.

Apk plus reparatie laten uitvoeren. Hierbij prima geholpen en goede uitleg/communicatie geweest over de uit te voeren reparatie. Alles naar tevredenheid opgelost en binnen 1 dag.

Klantvriendelijk bedrijf. Goed meedenkend met de klant.

cliënt gericht, denken in oplossingen. Klant staat centraal.

Bijna 50 jaar klant. Klantvriendelijk en denken in oplossingen. Eerlijk advies

Uitstekende en correcte service

Afspraak voor APK-keuring en Hugo belt vooraf over de kosten van de noodzakelijke reparaties. Je weet waar je aan toe bent, prima!

Geen poespas, gewoon een goede garage

Ben prettig geholpen, met verstand van zaken, bij de aankoop van mijn “nieuwe auto”

Zeer meedenkende, klantvriendelijke autogarage

Wordt altijd uiterst prettig geholpen!

Prima garage

Altijd correct, vriendelijk, eerlijk. Dus een betrouwbare garage.

Prettig, zoals altijd!

Goed, aardig en vakkundig,

Prima service.

Zeer betrouwbaar en vakkundig

We zijn al jaren klant en zeer tevreden. Een eerlijk en betrouwbaar familiebedrijf waar je prima een auto kunt kopen en in onderhoud kunt hebben. Ze zijn niet duur bij het onderhoud en proberen in overleg met de klant de kosten te beperken.

Prima service en snelle afhandeling

Snel geholpen, vriendelijk personeel, en bovenal kennis van zaken!

Kwaliteit denkt mee met de klant.

Goede service en men denkt mee met de klant!!

Snelle en goede service. Vakmannen.

Autobedrijf Tinselboer heeft een no nonsense mentaliteit. Ze denken mee met de klant. Geen gedoe of gedraai. Je wordt als klant serieus genomen.

Altijd goed en correct

Zie boven....