Altijd goed!

Altijd goed, afspraak is afspraak, duidelijke communicatie (vooraf en naderhand) aangaande eventuele reparaties.

Duidelijk en vooral eerlijk.

Hij denk mee met de klant. Voor volgend jaar staat de V snaar op de planning vertelde hij. Ik weet de V snaar bij dit soort auto's is heel nauwkeurig samen met de olie. Het vertrouwen valt goed.

zeer goed

Kan niet beter ben erg tevreden

Betrouwbare garage

Ik ga al jaren vanuit Deventer naar Borne voor het onderhoud van mijn auto. Ik heb graag dit ritje ervoor over. Aardige mens die denken mee. Bijvoorbeeld, tijdens mijn laatste beurt was er weinig aan de hand. Ze gaven wel aan dat bij de volgende beurt (over een jaar) de distributieriem vervangen moet worden en dat daar veel kosten aan verbonden zijn. Verkopen of nog enkele jaren daarna doorrijden?

Op en top familiebedrijf! Geen nummer maar klant.

Ben al langere tijd klant ( 35 jaar) bij Tinselboer, nog nimmer problemen gehad en dit familiebedrijf geeft je vertrouwen en hier ben je nog ouderwets klant en geen nummer zoals bij sommige grote Dealers....kunt altijd terecht voor een algemene vraag of inzake onderhoud auto! Blij dat ik bij dit familiebedrijf klant ben!

Volgend jaar komen we graag terug

Ik heb vertrouwen in wat zij doen.

Fijn bedrijf goed meedenkend in oplossingen en vriendelijke mensen

Top garage

Topservice!

Service zoals service hoort te zijn! Vriendelijk, goede communicatie, goed werk!

Prima geregeld.

Goede service kwalitetswerk

Goed en fijn autobedrijf

Reparaties en onderhoud in topvorm. Prettige medewerkers en ze voeren de werkzaamheden uit zoals je ze mag verwachten. Dikke prima!

Perfect geregeld.

Onze tweede auto gekocht en net als de eerste auto was alles perfect geregeld. Voor de volgende auto komen we zeker terug.

Zeer goede ervaring staan altijd klaar als het nodig is.

Prima service altijd welkom. Afspraak is afspraak.

Fijne garage

Goed advies met het kopen van mijn nieuwe auto die ze binnen een week konden leveren . Al jaren ervaring met deze prima klantvriendelijke garage.

Uitstekende service, meedenken met de klant.

Ondanks dat ze (zoals elke garage) erg druk zijn, werd ik met een defecte auto de volgende dag al geholpen.

Uitstekend!

Al jaren breng ik mijn auto’s tot volle tevredenheid bij dit familiebedrijf. Uitermate vriendelijk, meedenkend en professioneel. Kan niet anders zeggen dan een aanrader!

Goede service, vriendelijke en behulpzame eigenaren en personeel. Al 20 jaar erg tevreden!

Een fijne garage, met vriendelijk personeel.

Goede garage en prettig geholpen

Wordt altijd goed geholpen met duidelijk en eerlijk advies.

Garage Tinselboer: vindingrijk en oplossing gericht team zowel in receptie als werkplaats, echt goed

Inventief in het vinden van een oplossing bij technische vraagstukken!

Top garage!

No nonsens.

Een familiebedrijf dat altijd klaar staat, maximale service en kwaliteit levert.

Uitstekend.

Uitstekende garage

Een hele fijne en vriendelijke garage helpen je altijd gelijk en denken met je mee.

Zoals altijd, vertrouwd en deskundig.

Super bedrijf, komen hun afspraken na.

Al jaren erg goede service

Al jaren klant en super tevreden! Vriendelijk bekwaam en vooral klant en service gericht Top hoe ze alles begeleiden en regelen!

Een aanrader.

Gewoon een heel prettig bedrijf. Vriendelijk, attent, betrokken, betrouwbaar en deskundig.

Bekenhorst 37

7622CJ Borne