Altijd goed

Super klantvriendelijk

Top bedrijf met super service

Wordt altijd super goed geholpen.

Altijd goed geholpen

Betrouwbaar, vriendelijk, reele advisering en prijs.

Accuraat en betrouwbaar

Behulpzaam en komen afspraken na. Zeker als jezelf geen verstand hebt van auto’s is het fijn dat je een goed en eerlijk advies krijgt.

Geweldige service

Staan altijd direct voor je klaar

Altijd goed

Doen wat ze zeggen. Altijd kwaliteit.

Persoonlijke hulp

Door de persoonlijke hulp en flexibele mensen kom ik hier graag terug

eerlijk en betrouwbaar zoals een goede autogarage hoort te zijn.

eerlijk en betrouwbaar.

Altijd netjes en snel geholpen eerlijk advies en eerlijke prijzen

Top service

Altijd eerlijk over de reparaties en de "conditie" van de auto. Eerlijke prijzen. Goede communicatie. Een garage die je kunt vertrouwen.

Prima garagebedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant

Prima garagebedrijf met persoonlijke aandacht voor de klant. Ook met tussentijdse, technische autovragen kun je altijd bij hun terecht.

Betrouwbaar en vakkundig

Betrouwbaar en vakkundig

Wordt altijd en zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht.

Als je belt voor een probleem of je wil graag op korte termijn iets gerealiseerd hebben, dan denken Hugo en Bert altijd met je mee. Meestal wordt het dan ook super snel geregeld. Altijd een prettig contact.

Zeer behulpzaam!

Ik word er altijd naar zeer tevredenheid geholpen.

Goede communicatie, vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, overlegt goed, geen poespas.

Je voelt je er altijd thuis en ze helpen je direct!

steeds bereid zo goed mogelijk van dienst te zijn

geen verdere opmerkingen

uitstekend

snelle service

Goede service en persoonlijke aandacht en de kosten zijn altijd binnen de perken

Daarvoor mijn dank.

Gewoon toppers!

Professioneel, deskundig, eerlijk advies

Goede service en denken mee!

Al jaren naar dezelfde garage. Goede service en eerlijk advies. Zeker aan te raden.

Altijd goede service

Een no nonsense bedrijf dat altijd voor me klaar staat Zowel de bus als de auto heb ik hier in onderhoud Altijd netjes voor elkaar

Altijd tevreden, al jaren

Gewoon zoals het hoort!!

ik kom er al jaren, bevalt me prima

Als vrouw heb ik weinig verstand van auto's, dan is het fijn om je auto door de garage te laten onderhouden. Daarbij is het prettig dat er niet allerlei dure reparaties zonder overleg gedaan worden, je krijgt altijd een telefoontje als er iets bijzonders aan de hand is en samen wordt de afweging gedaan: nodig of niet. Zoals gezegd, bevalt me prima

Goede en gedegen service.

Prima en betrouwbare garage. Toen ik de auto kocht heb ik eerlijke en duidelijke uitleg gehad en voel mij er als klant welkom. De service en het onderhoud ervaar ik als goed.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.