Helemaal Perfect

een auto voor mijn zieke dochter gekocht,Ze namen alle tijd voor haar en lieten zelfs alle kleuren zien die ze boven hadden staan. Geweldig lieve en meedenkende personen. Volgende auto zal ik ook zeer zeker weer bij ze kopen.

Prettig geholpen komt zijn afspraken na.

Prima bedrijf. Heb drie auto’s bij Erwin in onderhoud. Geen enkele reden tot klagen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer matig!!!

Het 50 jarig bestaan van Autovink werd vandaag met een receptie gevierd. Ze zijn niet alleen goed in service en onderhoud maar dus ook in het organiseren van een gezellige receptie. Vader en zoon Vink stellen de klant centraal en verdienen daarvoor veel waardering. Op naar de volgende 50!

• Reden bezoek Andere reden

Een dikke pluim! Een bedrijf waar vriendelijkheid, service en flexibiliteit hoog in het vaandel staan. Auto\'s altijd prima gerepareerd, dan wel onderhouden. Geen extreme kostenposten. Nogmaals, chapeau!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer netjes geholpen door Erwin. Reparatie Renault Clio is uitstekend gedaan, zelfs de deuk (niet de reden voor het bezoek aan de garage) is er grotendeels uitgehaald. Alles werd netjes overlegd en de prijs was lager dan verwacht. Tot snel!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

na een aanrijding is de hele schadeafhandeling en reparatie uit handen genomen door garage autovink.Binnen het door de verzekering vastgestelde herstelbedrag zelfs inc eigen risico is mijn auto weer perfect in orde.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Autovink is een garagebedrijf, dat wij van harte aanbevelen. Wij zijn al meer dan 35 jaar klant: Eerst bij Erwins vader (Thorbecke en Vink) en nu nog steeds bij Erwin (Autovink). Al onze auto’s zijn aangeschaft en onderhouden bij Erwin en zijn vader. Ook onze kinderen hebben inmiddels hun eerste auto aangeschaft bij Erwin en we mogen zeggen: Naar volle tevredenheid. Onderhoud en reparatie worden prima uitgevoerd. Erwin en zijn personeel staan altijd voor ons klaar. Wij hebben nog nooit meegemaakt, dat we niet onmiddellijk werden geholpen bij een probleem met de auto. Dit is echt een TOPGARAGE.

Nadat onze auto was aangereden (total-loss) hebben wij de auto door de sleepdienst naar AutoVink laten brengen. Zij hebben de taxatie van de schade geregeld en hebben de auto voor ons aan een sloopbedrijf verkocht. Alles keurig afgehandeld. In overleg met de garage hebben zij een nieuwe occasion voor ons gekocht, deze een grote beurt gegeven en de auto bevalt prima. Kortom prima prijs-kwaliteit verhouding met een hoge service!

• Reden bezoek Andere reden

Al jaren zijn wij klant Ook toen het bedrijf nog twee namen had. We worden altijd snel en goed geholpen.Men is goed bekend met onze wensen zodat ook de aanschaf van een andere auto altijd via dit bedrijf gebeurt.

Autovink is een autobedrijf waar ik altijd vriendelijk en deskundig geholpen wordt, waar op korte termijn afspraken gemaakt kunnen worden en waar met je meegedacht wordt. dat geldt niet alleen als het reparaties of onderhoud van mijn auto betreft, maar ook bij de zoektocht naar een nieuwe auto/occasion.

Zeer persoonlijke en uitstekende service. Er wordt altijd met je meegedacht en gezocht naar de beste oplossing, zowel wat betreft kwaliteit en veiligheid als prijstechnisch gezien.

32 jaar geleden begonnen als klant bij de vader van Erwin Vink. Alle auto\'s van elke leeftijd waren welkom. De persoonlijke benadering is altijd heel plezierig. Erwin heeft dit voortgezet in zij n garage. Altijd bereid om te luisteren en te zoeken naar oplossingen. Een garage bedrijf met service!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Van het voorjaar een Renault Laguna Grand Tour Techline 2.0 16V Automaat aangeschaft van 2006 met 6 maanden Bovag garantie. Na een paar weken nog wat kleine dingetjes tegengekomen. Alles keurig voor garantie hersteld. In september met het gezin volgepakt naar Zuid-Frankrijk geweest. Wat een top auto!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en meedenkend personeel. Belden om te overleggen bij onvoorziene kosten.

Al jaren zijn wij vaste klant bij Autovink in Zaandam. Of het nu gaat om de jaarlijkse APK, een reparatie of een nieuwe auto; de deskundigheid en service van het bedrijf zijn uitstekend. De persoonlijke benadering en prima adviezen geven een vertrouwd gevoel waardoor wij al jaren zeer tevreden zijn over deze garage. Erwin, ook voor deze snelle reparatie van onze auto weer onze grote dank!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Het is geen kunst ergens klant te zijn, maar het is wel een kunst als je je klant voelt. Autovink staat voor mij voor een no-nonsense aanpak en een eerlijk advies over de te maken kosten. Ik ben al jaren klant met meedere auto\'s en ik kan ze van harte aanbevelen.

Goede service. Nemen tenminste de moeite om alles netjes uit te leggen!

Oostzijde 374 1508 EV Zaandam

075 616 79 18