Uitstekend bedrijf met uitstekende service !!

Betrouwbaar, kennis van zaken en (vrouw) vriendelijk personeel

Al jaren breng ik mijn auto naar Autobedrijf Sypersma, ook nu ik in Drenthe woonachtig ben. Service gericht, kennis van zaken en betrouwbare ervaringen. Bij een APK of beurt nu ook nog eens een gratis wasbeurt door hun eigen wasstraat. TOP bedrijf!

Geweldige service, goed advies, heel klantgericht

Ik had een occasions voor weinig geld, maar medewerker nam alle tijd voor me, gaf goed advies over onze andere, kapotte auto Heel erg klantvriendelijk, en fijne ontvangst

Uitstekend,goede service, klantvriendelijk

Betrouwbaar

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Autobedrijf Sypersma doet gewoon net iets meer!

Autobedrijf Sypersma is een uitermate betrouwbaar full service autobedrijf. Uitstekende vakmensen met erg veel kennis en kunde. Autobedrijf Sypersma i is daarnaast ook een zeer betrouwbare partner als het gaat om aankoop of onderhoud van de auto.

Snelle service na pech

Tijdens korte vakantie pech met onze buscamper, egr klep defect dus einde vakantie bus werd door bergingsbedijf op transport gezet naar de garage, ondanks de drukte die ze daar hebben zijn we snel geholpen en is de buscamper naar tevredenheid gemaakt en stond hij na een paar dagen weer gereed om hem op te halen. Top service

Door jullie klantvriendelijkheid, vakmanschap en prijzen hebben jullie de titel garagebedrijf van het jaar van mij gekregen. Hartelijk dank

uitstekende en altijd goede, snelle en klantvriendelijke service

goed onderhoud van onze auto en van de lease auto. Onverwacht hulp nodig, er wordt direct actie ondernomen.

zeer correcte manier van zaken doen al meer dan 21 jaar klant

zeer correcte manier van zaken doen; ik ben meer dan 21 jaar klant

goed problemen worden opgelost

niet een moeilijk bedrijf , goed aanpassen naar de klant is van belang en dat doen ze Ben met de Golf en mijn camper bij hun in onderhoud en voldoet goed. Ben daar terecht gekomen op aanraden van mijn Zoon Gerard.

super

Klantgericht. Niet te duur en vakmensen in dienst.

Wordt goed ontvangen sfeer is gemoedelijk. Zijn vakkundig.

Altijd zeer tevreden met het werk wat Sjoerd en zijn mannen leveren.

Vlot, correct en goed geholpen.

Nvt

Geweldig goed

Mijn ervaring bij een goede garage krijgt een auto de juiste onderhoud wat bij draagt een langere levensduur

Altijd een prima service en een goede kwaliteit garage!

Staan je netjes te woord denken in oplossingen! En het is mijn Heit!!

Wij leasen hier nu bijna 4 jaar onze bedrijfs bus en altijd word alles netjes geregeld grote beurt kleine beurt apk maar ook in geval van pech staan ze altijd voor ons klaar vervangend vervoer is ook nooit een probleem al met al dikke 5 sterren waard

Eerlijk en duidelijk

Bij Sypersma wordt er eerlijk en duidelijk gecommuniceerd en gehandeld. Erg fijn en vertrouwd om mijn auto naderhand weer mee te nemen op die manier.

Denken met je mee, lossen de problemen goed op. Topbedrijf.

Kan niet beter

Vriendelijke bediening. Afspraken goed te maken en worden ook keurig nagekomen.

Prima en snelle service voor een goeie prijs

Snel en prima offerte, afspraak maken ging gemakkelijk. En klus is goed gedaan.

Erg goed

Wanneer ik bel zijn ze binnen 1 uurbij me , ik heb dit twee keer meegemaakt klasse. Bij grot bedrijven hoor je vaak er zijn nog ,,,,,,,wachtende voor u.

Zeer klantvriendelijk.