Eerlijk en duidelijk

Bij Sypersma wordt er eerlijk en duidelijk gecommuniceerd en gehandeld. Erg fijn en vertrouwd om mijn auto naderhand weer mee te nemen op die manier.

Denken met je mee, lossen de problemen goed op. Topbedrijf.

Kan niet beter

Vriendelijke bediening. Afspraken goed te maken en worden ook keurig nagekomen.

Prima en snelle service voor een goeie prijs

Snel en prima offerte, afspraak maken ging gemakkelijk. En klus is goed gedaan.

Erg goed

Wanneer ik bel zijn ze binnen 1 uurbij me , ik heb dit twee keer meegemaakt klasse. Bij grot bedrijven hoor je vaak er zijn nog ,,,,,,,wachtende voor u.

Zeer klantvriendelijk.

Gewoon een goed bedrijf!

Prettig laagdrempelig bedrijf met mensen die er kennis van hebben.

Na zoekopdracht heeft Sypersma een perfecte auto voor ons gevonden

Op vakantie begaf de koppeling van ons auto het en deze was niet direct te repareren. Door de ANWB de auto af laten leveren bij ons vertrouwde garagebedrijf Sypersma. Helaas was de auto het niet meer waard om te repareren. Zoekopdracht geplaatst bij Sypersma. Uiteraard met de gewenste eisen en kenmerken. Mede om ook geen omkijken meer te hebben naar de oude niet meer rijdende oude auto. Het duurde even, gelukkig hebben we een tweede auto, maar toen kreeg ik een appje met een foto van een mogelijke auto. Deze stond al klaar voor een proefrit. Proefrit gemaakt en gekocht. Paste precies binnen onze wensen. Niet te oud en niet te veel kilometers op de teller. Perfect. Nog een controle, paar puntjes aangepakt en 1/2 jaar BOVAG-garantie. Snelle en eenvoudige afhandeling van de paperassen aan de balie en instructie in de auto. Prima.

Klantvriendelijk en deskundig werk.

Goede service en snelle levering.

Weer helemaal top!

Altijd snel en heel goed meedenken, maar vooral goed werk afleveren.

Altijd volgens afspraak en goede vakmensen.Een goed voorbeeld voor andere bedrijven.

Prettig, persoonlijk en professioneel geholpen, en de rekening viel reuze mee!

Uitstekende service

Ze staan altijd klaar om te helpen en waar mogelijk ook gelijk. Ben super blij met de service bij Sypersma. Luisteren naar je en denken mee.

Klantgericht en staan je altijd vriendelijk te woord!

Vertrouwd adres !!

Persoonlijke aandacht, kundig en vertrouwd.

Verrassend goed bedrijf

Auto bij siepersma gekocht, via autoscout. Je moet afwachten wat voor autobedrijf de auto wil verkopen. Nu siepersma is een zeer prettig bedrijf. Doet wat ze beloven en meer. Wij kwamen uit het westen van het land en dit was de moeite waard. Uitstekende service, zeer fijne verkoper. Bij iedereen zeer aanbevolen.

Super, behulpzaam en meedenkend

We hebben onze auto's hier in onderhoud. Vinden het klantcontact plezierig. Enkele jaren geleden hadden we pech met de auto op vakantie. Sjoerd regelde dat onze auto werd opgehaald en we daar een leenauto kregen. Top geregeld, zodat wij onze vakantie konden voortzetten. Goede garantie bij aankoop andere auto.

vakkundig/klantvriendelijk/betrouwbaar

Een prima garage / medewerkers zijn vakkundig / klantvriendelijk en behulpzaam.

Klantvriendelijk

Ik ben al jaren trouwe klant en zou autobedrijf Sypersma zeker aanbevelen.

Goede service van reparaties en kosten

Praktisch, niet moeilijk doen oplossend meedenkend.

Snelle service.

Is goed Oké

Zeer vriendelijk en vakkundig. Vlotte service.

Prima garage. Doet zijn reparaties goed. Vriendelijk personeel.

Duidelijk waar de auto aan toe is. Goede service, altijd vriendelijk.