Deskundig, behulpzaam.

Ik kom al jaren bij deze garage omdat ik hier snel word geholpen. Deskundig en vriendelijke medewerkers, fijne wasstraat en benzinepomp bij het bedrijf. Onlangs hier een auto gekocht, deze is betrouwbaar en is goed motorisch in orde.

Sypersma is een betrouwbaar en vakkundig autobedrijf!

Men voert geen onnodige werkzaamheden uit en is vriendelijk in de omgang.

Topbedrijf !

Niet alleen zeer bekwame medewerkers, maar ook nog eens vriendelijk en meedenkend. Ben nog steeds blij met de V70 T6

Altijd bereid om te helpen

Persoonlijk en goedwillende.

Fantastisch bedrijf

Staan altijd klaar en hebben een prima kennis en service

top bedrijf

Korte lijnen, duidelijk advies. Gedreven en vakkundige werknemers. Kortom een bedrijf waar ja als klant nog met respect wordt behandeld met een vakkundig advies.

Altijd goed geholpen

We zijn al heel veel jaren bij jullie met onze auto in onderhoud. Altijd naar volle tevredenheid.

Hele fijne garage

Professioneel, eerlijk en relaxt en altijd snel geholpen

Auto wordt prima hersteld als er wat aan is

Ik kan er op vertrouwen, dit zijn echte goede vakmensen

Zeer goed advies

Goed advies tijdens valantie toen we met autopech in duitsland stonden. Kon ons de juiste raad geven wat betreft handelen maar ook de reparatie van onze auto verliep zoals sypersma bv had gezegd.

Service en kosten in perfecte verhouding.

Goede ervaring

We worden met respect behandeld

Zeer goed.

Goed.

Klantvriendelijk en maatwerk.

Top.

uitmuntend

Staat altijd voor je klaar voor hulp en service. Voert het werk altijd prima uit.

Wordt altijd op een keurige manier geholpen

Een keurige bedrijfsvoering

Wij zijn dik tevreden!

Prima ervaring.

Betrouwbaar en transparant

Een goede en eerlijke garage om je auto te brengen voor onderhoud of om een te kopen.

Betrouwbaar en staan altijd voor je klaar.

Meer dan 25 jaar vaste klant. Dan moet je toch iets goed doen. Er zijn een aantal vaste medewerkers die van jongs af aan daar ook werken en altijd met veel plezier daar behulpzaam zijn. Er is veel ontwikkeling in de auto-industrie. Maar dat is voor Autobedrijf Sypersma geen probleem. Alles is altijd mogelijk. En meedenken bij het uitzoeken van een passende auto is ook een kwaliteit. Conclusie: zeer compleet en ervaren bedrijf

Voelt als familie, zo betrokken en behulpzaam.

Ongelofelijk goed!

Zorgen ervoor dat je een tevreden klant blijft! En… als er iets fout gaat wordt dat direct erkend en daar meteen actie op ondernomen. Ook bereid voor een k.. klusje om b.v. even een lamp te verwisselen waar je geen afspraak voor hebt gemaakt.

Nooit klachten

Reparaties worden immer naar behoren uitgevoerd, vriendelijke leiding en dito personeel

Niet alleen vriendelijke mensen maar ook afspraak is afspraak. Ben al langere tijd een zeer tevreden klant.

Topservice

Vriendelijk personeel, kundige mensen snelle service en denken met je mee.