goede service en personeel

goede service en bekwaamheid en vriendelijk personeel

top

top

apk keuring daar kon ik op wachten

Deskundige vakgarage/dealer met service gerichte instelling

Garage Strijbosch is aan te bevelen vanwege hun deskundigheid, service gericht denken en hun klantvriendelijkheid. In mijn ogen niet de goedkoopste garage, maar wel een van de betere!

Snel en simpel

Goed overleg en goed geholpen.

Helemaal goed, zoals altijd!

Service is helemaal naar tevredenheid.

Super goede service

Altijd goede service. Staan altijd voor je klaar.

Top! Volgens afspraak en duidelijke communicatie.

De afspraak was eenvoudig online gemaakt. Na afloop een mooi overzicht met de uitgevoerde werkzaamheden en een digitale factuur direct in de mail. De communicatie mbt de kosten was snel en correct.

Service is altijd top bij Strijbosch

een perfecte service

Een vriendelijke professionele ontvangst en afwerking.

zeer goed

goed geholpen

Zoals gewoonlijk fantastisch geholpen! Alle medewerkers waarmee ik te maken had zijn klantgericht en vriendelijk. Een leenauto is geen probleem en mijn eigen auto had ik snel weer onderhouden, gekeurd en gerepareerd terug.

Deskundigheid en openheid

Prettig eerlijk en vriendelijk En bij speciale zaken is er altijd overleg

nvt

Mijn auto werd aan het einde van de dag gebracht door een medewerker. Dus ik hoefde niet meer terug naar de garage. Het service niveau vind ik erg goed.

Snel en goede service

Snel en goede service

Klantvriendelijk en zéér goede service.

Ik vond het zeer prettig dat mijn auto thuis opgehaald werd, voor ‘n beurt en APK keuring. En daarna ook weer keurig thuisgebracht.

steeds behulpzaam

als altijd vriendelijk en behulpzaam

Geweldig geholpen.

stonden klaar om mijn ernstig zieke zus te gaan bezoeken kregen de auto niet gestart. garage Strijbosch gebeld. binnen het kwartier, reed een serviceauto voor. Diagnose: accu kapot. nieuwe accu geplaatst. dankzij de mensen van garage Strijbosch, waren wij nog redelijk op tijd, voor onze afspraak. hulde aan het team van garage Strijbosch.

Zoals altijd perfect ...

snel, adequaat afhandeling van reparatie.

Heel tevreden

staan meteen voor je klaar

Slechte informatie verstrekking

Gebeld om wat het ging kosten. Uiteindelijk bleek er meer te moeten gebeuren terwijl ze dit van te voren ook al wisten. Dat is niet netjes. Verder wel naar behoren geholpen.

Zeer goede service

Naar het maken zijn de afspraken correct opgevolgd . Dit van het begin tot het eind. Een aanrader mocht je onderhoud aan u auto willen doen.

Correcte afhandeling

Verantwoorde behandeling van het probleem.