Zoals altijd uitstekend

Prettige professionele hulp.

Prettige professionele hulp.

Altijd goede snelle service.

een 10 voor het meedenken!

Uitstekende service en iedereen denkt met je mee om tot een goede oplossing te komen

Heel warm ontvangen weeks voor we met de auto op vakantie gingen, ondanks dat ze harstikke druk zaten en minder monteurs hadden werd de auto bekeken en nog hersteld voor onze vakantie. Zeer tevreden over dit bedrijf,en we komen zeker graag terug. Mvg Fam. Driessen

Super bedrijf. Professioneel, vakkundig en zeer deskundig.

Al meer dan 30 jaar rijden wij Renault. Zeer tevreden over autobedrijf Strijbosch. Betrouwbaar bedrijf waar ook service hoog in het vaandel staat. Hopen er nog vaak een nieuwe auto te kopen.

fijn bedrijf en goede service

fijn personeel vriendelijk geen vraag is te veel. echt een aanrader

Fantastisch bedrijf

Wordt zeer goed geholpen, er zijn helaas nog weinig van dit soort bedrijven waar je geen nummer bent.

Goed advies goed mee denken

Dure reparatie niet zomaar uitvoeren maar eerst overleggen

Geweldig top

Meteen actie ondanks de drukte in werkplaats Kan dit enorm waarderen Mijn complimenten

goede service en klantvriendelijk

Goede informatie gegeven

Werd gebeld dat er iets extra’s moest gebeuren

Prima service en direct een oplossing voor het probleem.

Zoals altijd zeer prettig.

Altijd oprecht en (vrouw)vriendelijk of je nou komt voor de aankoop van een nieuwe auto, het onderhoud van je auto of alleen een batterij voor in de autosleutel.

Zeer snelle en goede service

Probleem was tijdelijk opgelost. Onderdeel besteld en snel weer gerepareerd. Zeer gastvriendelijk.

Weer uitstekend

Weer alles prima voor elkaar, zoals altijd.

Keurig afgehandeld, prima service

Onderhoudsbeurt en hebben eerst nog ff gebeld, ivm lichtschakelaar die haperde en “dekplaat” onder auto beschadigd. Goed geregeld mannen !

Goede en prettige hulp.

Fijne communicatie en goede hulp.

Goede service.

Goede service en perfecte terug koppeling tijdens beurt en reparatie.

Netjes geholpen

Snelle hulp

Snelle hulp

goede service

goede service en vriendelijk personeel

zeer goed

nvt

Zeer behulpzaam en bieden gepaste oplossingen

Prima werk verricht met zoeken naar alternatief voor katslisator

Katalisator niet leverbaar voor mijn rensult wind. Toch een gevonden door autobedrijf Strijbosch in Roemenië.

Goede service en kennis van zaken

Autobedrijf Strijbosch heeft in mijn Captur 2 naar volle tevredenheid achteraf een originele achteruitrijcamera geïnstalleerd. Iets wat volgens mijn eigen Renault dealer niet mogelijk was.

De Hulst 11

5807EW Venray