goede info vooraf - snelle service - afspraken nagekomen

Vriendelijke en deskundige behandeling

Vriendelijke en deskundige behandeling

als verwacht.

Ik word goed geïnformeerd.

Vooraf duidelijk welk onderhoud gaat plaatsvinden en wordt tijdens en na het onderhoud goed geïnformeerd over het onderhoud.

Helemaal goed!

Mijn ervaring was zoals altijd dat alles prima verloopt!

Goede service en bellen netjes van te voren wat de reparatiekosten zijn

Vriendelijke medewerkers goede uitleg wat er aan de auto moet gebeuren / reperatieadvies en duidelijke prijsopgave zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Fijne service en klantvriendelijk

Komen hun afspraak na

Nette service

Alles netjes volgens afspraak gedaan. Goede leenauto ontvangen.

Ik ben tevreden.

alles volgens afspraak weer prettig geholpen.

ondanks de corona regels,prima en prettig geholpen.

SUPER ONDERHOUD

Eerlijke voorlichting: moest voor APK komen en dacht dat een controle-beurt misschien ook nodig was. Gezien het aantal gereden kilometers werd geadviseerd daar nog een jaar mee te wachten en werden de nodige zaken wel gecheckt. Heel mooi deze eerlijkheid!

Vlotte en vriendelijke service

Je kunt altijd snel terecht en wordt vriendelijk te woord gestaan

Zo als altijd perfect.

Zo als altijd weer prima geholpen.

Prima en deskundig geholpen

prima, communicatief, klantvriendelijk

zie hierboven

Snel, maar weinif service

Het probleem was veel sneller dan verwacht opgelost. Overigens werd de auto afgeleverd terwijl er nog wat dingen in de auto gedemonteerd waren, omdat ze wat schroeven niet konden vinden. Aardige teleurstelling gezien de kosten van de reparatie.

Zoals ik gewend ben bij autobedrijf Strijbosch: fantastische hulp en service!!!

Ik was toe aan een andere auto en werd door autobedrijf Strijbosch zeer goed geholpen, de leenauto die ik had kon ik overnemen, er werd nog (ongevraagd) wat aan de prijs gedaan en omdat ik in het verleden wat pech had gehad met reparatie - werkzaamheden (buiten de schuld van autobedrijf Strijbosch om) werd ook nog eerst de distributieriem vervangen (want dat moet binnen enkele jaren toch gebeuren). Ik was daar erg blij mee en ben happy met mijn Clio.

Snelle en goede service

ze hebben van te voren gebeld wat de kosten zijn en gezorgd dat de auto werd opgehaald en terug gebracht.

prima afgeleverd

meedenkend

in goed overleg bezien wat werkelijk nodig was en wat niet

Snel en efficient. Super

Snel en efficiënte werkwijze.

uitstekend

snel - vakkundig - communicatie vooraf en achteraf prima