Door toedoen van R-link zeer ontevreden

Door toedoen van R-link (website off line kaart kapot nieuwe aangevraagd wat een eeuwigheid duurde) is mijn bezoek behoorlijk ontevreden verlopen de garage heeft het zeer zeker naar tevredenheid na wekenlang wachten coulant weten op te lossen.

TOPPIE

DIKKE DUIM

zeer tevreden over de service

prima feedback wat er gerepareerd moet moet op korte termijn

Prettig

Zeer vertrouwelijk en meedenken en kijken naar oplossingen

Vriendelijke mensen je word altijd netjes geholpen

Top garage

Zeer goede service, vakbekwame mensen en ook heel belangrijk, zeer vriendelijk en meedenkend!

Zonder afspraak zeer goed geholpen.

Pech onderweg, nog juist in de garage geraakt. Heel vriendelijk onthaal en alles in het werk gesteld op de auto zo vlug mogelijk te maken.

Goede ontvangst en snel geholpen.

Altijd vriendelijke begroeting en luisterend oor. Indien mogelijk snelle geholpen. Rustige zithoek met koffie.

👍

👍

Prima werk en netjes overleg

Alle werkzaamheden zijn prima uitgevoerd en ook netjes overleg gepleegd over de uit te voeren werkzaamheden en wat de kosten daarvan zijn. Wat mij wel tegen viel zijn de kosten van vervangend vervoer. Dit mag best minder zijn of alleen de benzine kosten, zoals vroeger. Het is ook een soort service, vind ik. Ik overweeg daardoor in ieder geval wel om de volgende keer mij onderhoud bij een garage in de buurt te laten uitvoeren.

Super geregeld !

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt, hebben eerst nog gebeld om toestemming te vragen voor service onderhoud en belde zo’n 1,5 uur later dat auto klaar stond.

Luisteren goed naar mijn wensen

prima geholpen

allen uitleg wat er gebeurd is aan onderhoud

Over het algemeen goed; maar....

Bij het maken van de afspraak voor de onderhoudsbeurt is door gegeven dat de "multiriem" vervangen moest worden. Het viel ons dus erg tegen dat deze riem niet aanwezig was. En bovendien hebben we tot nu toe geen bericht gekregen dat deze nu bij U klaar ligt!

weer super geholpen!!

Alles goed volgens afspraak uitgevoerd......

Alles goed volgens afspraak uitgevoerd......

Goede service en bediening, vriendelijk personeel.

Zie hierboven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf, fijne medewerkers, fijne service!!!
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, heb gewacht en daarvoor was alles aanwezig. Wi-Fi, koffie gemakkelijk stoel, krant.\r\nDuidelijk advies, men denk met je mee.\r\nControle / reinigen airco, prima verlopen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slordig bedrijf.Aflevering van de auto was slordig; papierwerk klopte niet.Navigatie niet geüpdatet, geen APK formulier gekregen. Later pechservice moeten regelen, zat niet bij de garantie. Is me ook nooit aangeboden, is niet over gepraat.\r\nVoel me als nieuwe klant in de steek gelaten en er is geen sprake van service of meedenken. Ik koop een tweedehands Renault met als aankoopbedrag €18.500,-, maar ik voel er niets voor om hier klant te blijven. Ben erg teleurgesteld. Twijfel zelfs aan de kwaliteit van de afleverbeurt van de auto...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette ontvangst en goede communicatie, klantvriendelijk.