super goed geholpen

super snel geholpen s morgens gebeld s middags al opgelost en gemaakt

Zoals gewoonlijk goede kwaliteit en service

Kleine dealers doen nog aan klantwaardering!

Vertrouwd, zeer klantvriendelijk en correct

Denkt altijd mee met de klant, luistert altijd naar de klant, overlegt altijd met de klant en altijd vriendelijk.

ALS HET AUTOTECHNISCH MOET...DAN GRAAG TERUG NAAR STRIJBOSCH

PRETTIGE ONTVANGST, DESKUNDIG ADVIES/ HERSTEL , PRIMA KOFFIE EN WIFI

goed, zoals altijd!

goed, zoals altijd!

Snelle afhandeling

Alles was snel verlopen en geregeld. Top service.

Super service

Perfecte service

Heldere afspraak qua tijdstip en tijdspanne van de beoogde beurt. Ook v.w.b 'verzoek/speciaal aandachtspunt'. Tijdens wachten (onder het genot van een heerlijk kopje koffie/thee) kreeg ik vanuit de werkplaats een duidelijk overzicht van de werkzaamheden en de kosten. Iedereen die ik sprak was vriendelijk, respectvol en helder in communicatie. Voelt kundig en betrouwbaar. In een woord: TOP!

Goede service, plezierig contact

Afspraken nagekomen, problemen met wegrijden zijn niet echt verholpen; hier is verder niet op gereageerd. Niet nodig ?

Je wordt bij jullie super geholpen en goede service!

Er wordt naar je geluisterd.En dat is top.

Prima garage

Vriendelijk personeel, communiceren goed. Zijn helder over de uit te voeren werkzaamheden. Kortom een prima garage.

Prima werk

Alles volgens afspraak en correct uitgevoerd.

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

Ik kwam zonder afspraak binnen lopen en vroeg om een advies, en direct geholpen, het was dus een kleinigheid.

Altijd aandacht en goede monteurs

Prettig!

Zoals altijd weer goed geholpen

Heel fijn dat er direct iets aan gedaan kan worden

Weer alles uitstekend.

Zoals iedere keer weer alles helemaal naar wens uitgevoerd.

Zoals altijd perfect, en je voelt je er thuis

Goede service, vriendelijk en behulpzaam medewerkers.

Mijn ervaring is zonder meer zeer goed, al ruim 25 jaar. Verder ga ik niets toevoegen, houwen zoo.

keurig zoals gewend.

Altijd gezellig ontvangst. Altijd even een belletje als er iets is wat niet bekend was. Een tevreden klant.

Klantgericht bedrijf

Zoals gewoonlijk weer tevreden over de manier waarop dit bedrijf met mij als klant om gaat. Beter een klein bedrijf met service dan zo'n grote waar je verdwijnt in de massa.

Snel en klantvriendelijk

Zie boven

Snel en goed geholpen

Kon dezelfde dag nog terecht, vriendelijke ontvangen en probleem snel verholpen.

Vriendelijk en vakkundig

Goede bereikbaarheid en flexibel in het inplannen van de werkzaamheden. Met kennis van en passie voor de oldtimers.

Snelle service en gemotiveerd personeel

Had technische storing, kon snel geholpen worden met perfecte uitleg.

ALS GEBRUIKELIJK: PRETTIGE ONTVANGST, GOEDE KOFFIE EN WIFI EN PRIMA WERK

ZIE HIER BOVEN