De service was prima en word meteen ontvangen met een kop koffie , dit lijkt me standaard maar toch is t niet overal zo

Goed en snel geholpen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

uitstekend

goed contact en prettige service

netjes en niet te moeilijk

Ben netjes geholpen en er moest veel gebeuren. Het duurde wat langer dan gedacht maar dit was voor bijde partijen geen probleem Nette leenauto gehad.Ja en de rekening is altijd teveel .

Vriendelijke, attente, kundige garage.

Vertrouwde garage en oersoneel

Prima garage met goede monteurs

Goed advies, prima geholpen en prijs vooraf doorgeven. Achteraf uitgelegd wat er is gedaan en wat de kosten in de toekomst zijn.

heel fijn en prettig geholpen .

kon op mijn auto wachten en nog een praatje gemaakt en lekkere koffie gekregen.

Prima garage

Prima garage klantvriendelijk ik kom er al jarenlang en met plezier

Top service

Helemaal Top snel vakkundig

Vriendelijk behandeld

goede uitleg op mijn vragen

Duidelijk en transparant

Alleen apk uitgevoerd. Beurt was nog niet nodig. Duidelijk geweest over wat er zit aan te komen.

snelle service

snelle service, afspraak gemaakt op tijd aan de beurt, vriendelijk personeel, goede uitleg

ze brengen mij naar huis en ook weer de auto thuis gebracht

super!!

Wat een top bedrijf! Ik was gestrand in voor mij de middle of nowhere, maar niet getreurd, zo kon ik met rode lampjes de garage in en werd ik supersnel en correct geholpen. Veilig en met extra voorzorg kon ik terug naar Nijmegen. Enorm bedankt!!

Super service

Netjes volgens afspraak alles gemaakt en keurig gebeld voor de offerte. Super service.

Netjes en vooral snel geholpen kunnen worden

Ik kwam de dag na Kerst omdat mijn auto op de autobaan in de noodloop schoot, met de melding "risico op motorschade" op het dashboard. Dit ligt vaak aan een kapotte of vuile sensor (aldus Google) dus zonder turbo naar onze bestemming door gereden (dat was nog maar een paar km.). Bij de garage werd de auto meteen uitgelezen en bleek een klep defect. Half uurtje later kon ik weer op pad, heel fijn! Klein puntje van aandacht: de automatische stand van mijn verlichting staat altijd aan (ik kijk er eigenlijk niet eens meer naar), maar die was uitgeschakeld. In een omgeving met veel straatverlichting valt het niet op dat je zonder verlichting rijdt, ik kwam er ook pas de dag erna achter.

Dik tevreden

De beurt voor de auto is uitgevoerd. Alles naar tevredenheid gedaan. Nog naar een nieuwe auto gekeken. Maar de inruil waarde vond ik te laag. Dus ff niet.

Fijne en behulpzaam personeel

Prettig en zeer klantvriendelijk

uitstekende service

Uitstekende service met updates om je op de hoogte te houden.

kort onverwacht bezoekje toch snel en correct afgehandeld

ik stelde vast dat olie-bijvullen toch beter zou zijn. Kon snel en goed worden afgehandeld toen ik me bij de balie meldde.

uitstekend

informeel, prettige sfeer, snel geholpen.

onvoldoende meedenkend in wat ik zoek

Ik zoek iemand die mij door de jaren heen kent, mijn vragen begrijpt en in wie ik vertrouwen heb.

Prima service, adequaat en klantvriendelijk handelen

zie hierboven

goed geregeld