Vandaag de 2de auto gekocht ervaren als prettig , betrouwbaar en fijne onderhandeling

We hebben vandaag onze 2de auto gekocht van jok , en ook zoals de eerste keer weer een zeer prettige onderhandeling. De derde auto gaat ook zeker komen van autosport brouns.

Top personeel en service!

Onlangs een Audi A4 3.0TDI QUATTRO AVANT aangeschaft bij Autosport Brouns. Mijn vorige auto heb ik ingeruild en kreeg hier een hele nette prijs voor. Andere autobedrijven gaven mij +/- €800,- minder. Dit was voor mij al de aanleiding om vervolgens de koop v/d Audi door te zetten. Na wat mensen uit de omgeving te gecontacteerd hebben en positieve ervaringen over Autosport Brouns gehoord te hebben, de auto uiteindelijk aangeschaft. De auto had na aanschaf helaas meteen het motormanagement lampje branden en de airco werkte niet naar behoren, dit vond ik wel jammer. Gelukkig kon ik de auto terugbrengen en daarnaast werden de defecten op hun kosten gemaakt. Bij Autosport Brouns ben je verzekerd van goede nazorg en v/e een goede auto.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was mijn eerste kennismaking met autobedrijf Brouns, en zeker niet de laatste. \r\nEen geweldige auto gekocht, een redelijk bod voor onze auto. \r\n\r\nIk had een fijn en een vertrouwd gevoel bij binnenkomst. Vriendelijke en deskundig personeel, alsmede ook Jok de eigenaar. \r\n\r\nGoed gevoel!!!!!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb tot nu toe altijd bij merkdealers gekocht (vooral BMW), maar Auto Sport Brouns is gewoon beter. Uiterst vriendelijk, zeer deskundig en perfecte aftersales. Garantie is hier zelfs garantie plus. Hier kunnen merkdealers een voorbeeld aan nemen. Groot compliment voor Jok!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed overleg, duidelijke communicatie, keurige aflevering!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service alles goed geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was oké

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig goed bedrijf met het woord afspraak en service zeer hoog in het vaandel. En dat al vele jaren.\r\nAparte en zeer exclusieve autos.\r\nZeer deskundig personeel die alle moeite doen om het de klant naar de zin te maken.\r\nEcht een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht welke de remschijven na ruim een maand scheef had.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het Auto Sport Brouns team scoort zeer hoog in het leveren van service en deskundigheid. De auto werd zelfs netjes thuisgebracht. Een plezierig bedrijf dat ik van harte kan aanbevelen! Nogmaals dank.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onverwachts met het bedrijf in contact gekomen en als zeer positief ervaren. Bedrijf straalt orde en netheid uit en men geeft je gelijk een vertrouwd gevoel!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend !\r\n\r\nZeer relaxte en fijne onderhandeling waar veel besproken is over hoe beide partijen een goede deal konden sluiten.\r\nEr wordt meegedacht met de klant.\r\nZelfs ad hock aanpassingen worden direct geregeld.\r\n\r\nDe volgende dag gebeld dat er iets niet juist was na de gesloten overeenkomst, maar verkoper heeft dit keurig opgelost.\r\nBij de firma Brouns houdt de service niet op zodra de koop gesloten is, maar men gaat hier echt voor klant tevredenheid en een goede after sales service.\r\n\r\nIk kan dit bedrijf echt aanraden door mijn eigen ervaring met dit bedrijf.\r\n\r\nBedankt voor de goede service en de heerlijk rijdende auto !\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en betrouwbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ich kann nicht viel sagen, ganz ganz viel Herz da geht es nicht nur um das verkaufen David Paul muss John

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact met zowel de eigenaar Jok als verkoper Martijn gedurende het hele traject bij aankoop van een prachtige AMG GT. Mooie inruilprijs gekregen voor mijn Mercedes SL. Ik kom hier in de toekomst zeker terug als ik deze weer in mocht ruilen

Over Auto Sport Brouns B.V.

Filter op Taal