Keurig en net bedrijf

Keurig Netjes Behulpzaam Vriendelijk Etc

Alles perfect

Alles perfect? yes, alles perfect. Een duidelijk en niet opdringend aankoopadvies, historie van de auto en uitleg over de auto > proefrit gemaakt. Daarna een prettig gesprek over inruil en prijs. Na zelf een aantal dagen bedenktijd genomen te hebben de knoop doorgehakt en tot aanschaf over gegaan. Vanaf betaling voorschot tot inruil huidige auto, papierwerk, alles vlekkeloos verlopen. Ik ben zeer blij met de auto en zeer tevreden over team Brouns.

Zeer persoonlijk, faire prijs en vakkundige uitleg

Super service en eerlijke prijzen

Prettige en snelle communicatie, snel to the point komen en uiterst goed service van iedereen bij Autosport Brouns waarmee ik contact heb gehad.

Goede ontvangst en service!

Prima auto gekocht met vakkundige uitleg!

Top service, vriendelijk

Een auto gekocht bij autosport Brouns. Een erg nette garage. Jok Brouns weet waar hij het over heeft, erg vriendelijk en behulpzaam, Kortom zeer tevreden!

Was weer top geregeld

Top als altijd

Top als altijd

Wederom zeer goed geholpen door Jok en zijn team. Zij waar we snel ter plaatsen na lekke band op de snel weg. Goed en veilig is mij auto naar Heerlen getransporteerd waar het euvel binnen een half uur verholpen is.

Afspraak voor de de bandenwissel verliep heel goed

Alles is keurig afgehandeld, tijdens mijn wachten een lekkere kop koffie gekregen. Toen de banden waren verwisseld hebben ze mij aan de hand van de factuur goed uitgelegd wat ze aan de auto gedaan hadden.

super geholpen

super geholpen

A klasse

Zeer vriendelijk en professioneel benaderd en geholpen

Vertrouwenwekkend

Ik had bij Brouns Autosport een auto gezien waarin ik geïnteresseerd was (Porsche Boxster). Ik heb voornamelijk contact gehad met Jok Brouns, vanaf het begin verliep het contact erg vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben gaan kijken, heb een duidelijk uitleg over de auto gekregen, een fijne proefrit gemaakt. Via Jok ook nog even contact gehad met de vorige eigenaar van de auto, dat was ook erg leuk. Met volledige medewerking van Brouns een aankoopkeuring laten verrichten bij Porsche Maastricht (conclusie: auto in zeer goede staat) en de auto gekocht. Ook het andere personeel van Brouns was erg vriendelijk. De auto werd netjes afgeleverd, flesje wijn erbij, hele fijne ervaring.

Uitstekend!

Afspraak is keurig uitgevoerd.

Altijd vriendelijk en klant gericht

Hele fijne service!

Binnen een jaar na aanschaf een vervelend incident gehad met de auto. Ik werd direct te woord gestaan en kon binnen een dag terecht, er werd samen naar een oplossing gezocht en alles viel binnen de garantie. De communicatie was wederom heel prettig en persoonlijk. Ik blijf steeds opnieuw enthousiast over de professionele en persoonlijke service.

Altijd weer vriendelijk, kundig en correct!

Een hele fijne en vriendelijke benadering van een nieuwe klant.

Via mijn zoon ben ik bij Auto Sport Brouns terecht gekomen. Gezien zijn zeer postivieve ervaringen met dhr. Brouns en natuurlijk ook door het ruime aanbod van mooie auto's was mijn keuze snel gemaakt. De zakelijke afhandeling verliep op een aangename en rustige wijze en kwam heel professionele over. Ik ben uiterst tevreden over het kopen van een nieuwe auto bij dhr. Brouns.

Op een fijne manier, goed geholpen.

We waren zeer welkom en zijn op een fijne en vriendelijke manier geholpen.

Prettig zaken doen

Prettige ontvangst en sfeer. Ruim de tijd voor een proefrit. Soepele overdracht van inruil wagen en nieuwe auto. Fijne ervaring.

Top zoals altijd

Brouns heeft me weer prima geholpen. Afspraak is afspraak en daar houd ik van!

Prima!

Mooie en degelijke zaak met goed aanbod en portfolio

Geweldige service en veel kennis in huis

Prima geholpen.Kreeg keurig gepoetste auto terug.

Klantvriendelijk.

eindje rijden maar het was het waard

Geen snelle verkoop praatjes maar gewoon zeggen hoe het is.

Prima Service, zoals altijd

Zoals gebruikelijk mooie auto's, goede begeleiding bij aankoop