goede service

Chapeau, chapeau en nog eens chapeau!

Topzaak

Audi cabriolet gekocht naar volle tevredenheid bij Brouns, je merkt in alle opzichten dat dit familiebedrijf service en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft. Assortiment en staat van auto’s zijn echt goed! Hier kun je met een gerust hart een topauto kopen! Zeker voor herhaling vatbaar! Jok en collegae bedankt voor de service! Marc

Zeer vertrouwd en persoonlijk "auto-kopen" bij Jok en team. Bijzondere auto's

Brouns is een autobedrijf dat een bijzondere collectie auto's in de verkoop heeft. Mooi, betrouwbaar en in een uitvoering die net even dat extra aan de (toch al bijzondere) auto geven. Zakendoen met Jok gaat op een ontspannen en open manier; eerlijkheid en betrouwbaarheid staat voorop; bij de finale handdruk denk je "hier kom ik zeker terug". Ook het team Brouns levert een belangrijke bijdrage aan dit mooie bedrijf : ik heb met Gonda (rechterhand van Jok ?) en Toni (Technisch expert , die volgens mij alle auto's die ooit verkocht zijn nog precies kent) verschilende malen contact gehad en zij bevestigen mijn indruk alleen maar. Genoeg redenen om voor de volgende weer naar Heerlen af te reizen

Al vele jaren mijn trouwe dealer voor onderhoud en aankoop

Altijd mijn auto via Brouns gekocht en mijn auto's altijd bij hen in onderhoud gehad. Veel persoonlijke aandacht, zeer service gericht, eerlijk, betrouwbaar en uitermate professioneel. Bovendien aandacht voor de mens achter de auto.

top service

ik ben tevreden met de koop/verkoop afhandeling en service verlening van Auto sport Brouns.

Top als altijd!

Zoals gewoonlijk ben ik weer prima geholpen!!

Tof bedrijf

Mercedes gekocht kom uit Lieshout Nb. Zag de auto via internet naar toe gereden inruil besproken klaar. Toffe gast jok.

Wat een vakkundig bedrijf

Vanuit het oosten van het land naar Heerlen om een auto te kopen dan ben je wel even onderweg. Super netjes te woord gestaan door Sven. Alle argwaan om zo een eind te rijden was niet nodig geweest. De koffie is goed en ze weten echt wat aandacht aan de klant besteden is . Ik zeg tot de volgende keer.

Zeer goede ervaring die tot koop van een auto heeft geleidt.

Na goede adviezen de auto ingeruild en verder met een occasion van Autosport Brouns. Zéér tevreden!

Ben uitstekend geholpen

Ben blij dat er toch weer tijd voor de reparatie van mijn auto is vrijgemaakt. Super

zeer tevreden

Zeer tevreden ,heb Audi gekocht ze hebben de auto netjes afgeleverd! Werd goed ontvangen en kon werkelijk alles vragen over de auto , ze hadden overal een antwoord op

Betrouwbare zaak......

Simpel en kort : het voelt goed als je er vertrekt. Als er al wat mis gaat wordt dat netjes opgepakt.

Correcte en zeer goede zaak.

Eerlijke inruilprijs, correct personeel, informele sfeer, komen hun afspraken na.

Top service

Vanuit het buitenland een auto gekocht en mensen van hun woord. Zeer betrouwbaar en top service! Bedankt voor deze goede ervaring!

Wordt altijd uitstekend geholpen

Wordt altijd uitstekend geholpen

Ik voel me daar echt als Klant is koning

Waar ik ook voor kom, voor de koop van een auto, een onderhoud of advies, altijd de juiste behandeling en uiteraard de juiste factuur. Geweldig bedrijf.

Perfect, zeker aan te bevelen

Twee weken geleden stond de voor mij perfecte BMW te koop bij Autosport Brouns. Op maandag gelijk gebeld en kon de dag erna zelfs buiten openingstijden (ik kwam van de andere kant van het land) terecht. Eerst even gezellig gepraat met de eigenaar (een autoliefhebber in hart en nieren) en daarna een proefrit gemaakt. De auto was in smetteloze staat en hebben gelijk de deal rond gemaakt. De eigenaar bood mij zelfs aan om de auto kosteloos vanuit Heerlen af te leveren in Aalsmeer. Kortom: Perfecte service!

Weer zeer tevrede

Dit is mijn 2e audi die ik hier koop werd weer goed geholpen goed serves helemaal top

Sympathiek bedrijf met oog voor realiteit

Fijne ervaring opgedaan met Jok. Passie voor het autovak en oog en oor voor zijn klanten. We houden contact! Bedankt voor de deal. Arthur Brekelmans

In een woord geweldig

Bij de aankoop van de nieuwe auto een vertrouwd gevoel. Bij onderhoud ervan idem.

Wij komen al vele jaren bij Autosport Brouns en zijn tevreden klanten!

Jok is een bevlogen verkoper van speciale kwaliteits auto’s! We hebben zijn autobedrijf zien groeien naar een exclusief garage bedrijf waar de klant centraal staat! Fijn Jok en Autosport Brouns ..., HOUDEN ZO!!!

persoonlijke service

zowel in de verkoop van mijn bestaande auto, als met de aankoop van mijn nieuwe auto ben ik op een zeer prettige en deskundige wijze geholpen. Bij Auto Sport Brouns ben je geen nummer!

Zeer betrokken, vriendelijk en servicegericht. Vakbekwaam.

Veel pech met tweedehands Mercedes S-klasse S 400 hybride. Waar Mercedes het liet afweten heeft Autosport Brouns e.e.a. tot een goed einde gebracht. "Kan niet" was geen optie. Ze haalden daarbij de expertise zelfs uit Polen! Er werd steeds goed gecommuniceerd over de vorderingen en de kosten werden uiteindelijk gedeeld. Hulde!

Vandaag de 2de auto gekocht ervaren als prettig , betrouwbaar en fijne onderhandeling

We hebben vandaag onze 2de auto gekocht van jok , en ook zoals de eerste keer weer een zeer prettige onderhandeling. De derde auto gaat ook zeker komen van autosport brouns.

Top personeel en service!

Onlangs een Audi A4 3.0TDI QUATTRO AVANT aangeschaft bij Autosport Brouns. Mijn vorige auto heb ik ingeruild en kreeg hier een hele nette prijs voor. Andere autobedrijven gaven mij +/- €800,- minder. Dit was voor mij al de aanleiding om vervolgens de koop v/d Audi door te zetten. Na wat mensen uit de omgeving te gecontacteerd hebben en positieve ervaringen over Autosport Brouns gehoord te hebben, de auto uiteindelijk aangeschaft. De auto had na aanschaf helaas meteen het motormanagement lampje branden en de airco werkte niet naar behoren, dit vond ik wel jammer. Gelukkig kon ik de auto terugbrengen en daarnaast werden de defecten op hun kosten gemaakt. Bij Autosport Brouns ben je verzekerd van goede nazorg en v/e een goede auto.