Klasse

Creatief in het meezoeken, goed advies, punctuele afwikkeling en service boven verwachting

geweldig!

Zeer professioneel , klantgericht en top aanbod

Super service

Gezellig huiselijk bedrijf waar ze met je meedenken om het zo makkelijk mogelijk te maken (allemaal toppers) ❤️

Zeer betrouwbaar en snelle service

Altijd snel en uitstekende service.

TOP

Snelle, transparante en goede service !!

Top bedrijf

Ik heb vorige week een auto gekocht bij Brouns. Erg leuke en gepassioneerde mensen werken daar. De service is goed en ze zijn eerlijk. Ze weten wat ze verkopen. Een echte aanrader

het herstel van de auto is goed en deskundig verholpen

ik ben vakkundig geholpen door tonny en de survies was ook prima

Top service!!

Na de bezichtiging heel snel besloten de auto te kopen. Na de aankoop afsrpaak gemaakt voor de zaterdag erop. Auto stond er netjes bij op de afgesproken datum. Heel blij met de aankoop bij Auto Sport Brouns!

Betrouwbaar bedrijf met persoonlijke benadering

Met de hulp van Auto Sport Brouns heb ik de juiste auto voor mij kunnen vinden. De verkoop / inruil van mijn auto werd snel en naar tevredenheid geregeld. Geen groot bedrijf maar wel een groot aanbod van mooie auto’s. Je kent snel alle medewerkers die ook weten wie jij bent. Een verademing tussen al die megadealers van tegenwoordig. Voor een volgende auto zal ik er zonder twijfel zeker weer naar toe gaan.

de service was weer prima

alles weer volgens afspraak

Fijne service

Goede ontvangst en advies!

Zeer tevreden , goede en eerlijke service.

Keurig en correct !

Nieuwe banden met licht schade herstel aan velgen. Keurig op afspraak en alles zeer netjes afgewerkt.

Professioneel

Professioneel, goede communicatie en sfeer. En een fantastische auto.

fantastisch bedrijf met geweldige betrouwbare mensen.

Niet voor het eerst dat we zaken doen met Jok Brouns en zijn mensen. En waarschijnlijk ook niet voor het laatst. Een mooi bedrijf waar mensen zeggen wat ze doen en doen wat ze beloven.

TOP

Correcte, snelle en vriendelijke afhandeling van mijn nieuwe aankoop. Zo moet dienstverlening zijn .......

Topservice

Bij aankoop auto alles perfect geregeld. Nu na een jaar eerste grote beurt, ook geen gekke verrassingen achteraf en een hele goede service. Mooi bedrijf !

goede persoonlijke begeleiding en correcte service

goede persoonlijke begeleiding en correcte service

Geweldig, klantgericht en vooruitdenken

Snel geholpen en uitleg gekregen.

Aanrader!

Een garage zoals je verwacht dat een garage moet zijn.

Alles prima !

Alles Perfect geregeld !

Een bedrijf waar passie voor auto s voorop staat en waar je als klant geholpen wordt zoals dat hoort .

Nooit gedacht dat ik een autobedrijf zo goed zou vinden. Werkelijk de uitzondering op de "regel". Alles klopte, alles is realistisch. Hartelijke ontvangst. De moeite waard om 2 en een half uur voor te rijden!

Op een fijne manier een auto gekocht. Correcte voorwaarden en snelle service.

Op een fijne manier een auto gekocht. Correcte voorwaarden en snelle service.

Meedenkend, doortastend en top service

Waardevolle adviezen, administratief snel en helder