
Vervolg n.a.v. een negatieve beoordeling (4). Men (AutoTotaal) heeft toegegeven dat het rem incident waarbij de remmen niet meer functioneerde via het rempedaal onwetendheid is geweest en zeker de ernst van de zaak inziet. Immers kan ik het nog navertellen. Dit zou bij het voorrang moeten verlenen of bij een noodstop mogelijk niet het geval zijn geweest. De uitleg is, van AutoTotaal, dat om de metalen gedeelte en deels rubberen-remslang een kunststof huls bevestigd is. Dit ter bescherming van het metaal tegen weersinvloeden c.q. pekel. Onder deze kunststof huls, tussen de metalen aansluiting en de rubberen remslang, blijkt de lekkage ontstaan te zijn. Bij de APK keuring heeft men de verzwakking van de remslang niet kunnen constateren door de kunstof huls. Door het remmen is de verzwakking alsnog gaan scheuren waarbij de remvloeistof uit het remsysteem kon vloeien en het systeem buitenwerking werd gesteld. Naar aanleiding van dit zeer dure leermoment gaat men de kunststofhuls opensnijden om de conditie van de remslang te controleren. Daarbij geef ik aan dat de kunststofhuls er niet voor niets op zit gezien de eerder gegeven uitleg. Men geeft aan dat vanaf nu, na een bepaalde tijd, er een advies gaat komen om standaard de remslangen te vervangen ten behoeve van de veiligheid. De keuze is dan aan de klant om dit wel of niet te doen. (Is dit een ontwerp fout van FIAT?) De kosten van de remslang reparatie worden niet vergoed ondanks het leermoment. Voor de scheuren van het achterlicht wordt als uitleg ouderdom gegeven. Dit achterlicht wordt wel kosteloos vervangen. Voor de ophanging voor trek ik mijn commentaar in. Dit is onwetendheid van mij geweest. AutoTotaal heeft het mij duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zit.
Zeer positief bij een probleem met de Auto snel geholpen of oplossing gezocht
Ben van mening dat de kosten voor deze reparatie op kosten van AUTOTOTAAL had moeten zijn gezien dit een zeer ernstige fout of nalatigheid is geweest en ons in een zeer gevaarlijke situatie heeft gebracht omdat de remmen van ons voertuig onder het rijden niet meer functioneerde. Tevens is het achterlicht unit beschadigd en zitten er barsten in.
Ik ben snel en adequaat geholpen.
Prima bedrijf , afspraak goed nagekomen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel die zich aan de afspraak houden en bij onverwachtse mankementen contact opnemen.
Snelle service, altijd een oplossing voor een probleem met haast. Enz
prima! kleine reparaties worden gelijk gedaan, daar kun je dan op wachten. vriendelijk personeel
Netjes dat op de factuur attentiepunten worden aangegeven. Minder blij met het de afhandeltijd. Breng de auto \'s morgens vroeg en om 17.00 is hij eigenlijk nog niet klaar, auto was al tijdje van te voren ingepland. Dat kan beter, was nl. niet incidenteel.
Ik kende het bedrijf al als Glasgarage en was toen al erg tevreden. Nu ook voor onderhoud een afspraak gemaakt. Heel netjes en beleefd geholpen. Vakkundig en zeer klantvriendelijk.&
Zeer goede ervaring
Deskundige mensen, die altijd oplossingsgericht denken.
Zeer prettig en duidelijk in de communicatie.
Prettig garagebedrijf met mensen die meedenken en voor je klaar staan!
Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.