Eraren bedrijf,snel en goed geholpen

Snel en accuraat, vriendelijk personeel.

perfecte garage

Nette garage volgens afspraak netjes geholpen, een aanrader ...

staan snel en goed voor je klaar

vriendelijk en altijd soepel handelend bij hele kleine handelingen waar vaak niets voor wordt gerekend

duidelijk

Beste, Duidelijke afspraak en uitvoering betreffende de afspraak en reparatie. Vriendelijke en hulpvaardig.

Goed geregeld , zeer tevreden.

Prettig en vriendelijk.

Vriendelijk kundig meedenkend

Goede overleg situatie halen en brengen auto. Er wordt rekenkng gehouden met belamg van de klant

Vakmensen met aandacht voor auto en klant

Voor elk probleem ‘n creatieve deskundige oplossing! Ze staan altijd voor je klaar.

Altijd vriendelijk en eerlijke prijs

Super goede service!

Goede service en met vragen worden deze goed behandeld. De werkzaamheden voor de auto worden ook keurig netjes uitgevoerd.

Zeer klantvriendelijk

Zeer klant en service gericht. En dat voor een eerlijke goede prijs.

Goed de service en kwaliteit

Als er iets fout gaat dan losse het op

Prima. Alles volgens afspraak.

Voor het eerst service aan mijn 6 jaar oude Volkswagen golf Sportsvan bij Auto Totaal laten uitvoeren. Bij de VW dealer moest dat elk jaar ivm mobiliteitsgarantie. Bij jullie hoorde ik dat dit met mijn motortype slechts eens per 2 jaar nodig is. Daarnaast viel voor deze uitgebreide servicebeurt de rekening niet echt tegen. Kortom, een tevreden nieuwe klant.

Zeer positief

Alles is verlopen volgens plan. Duidelijk en snel.

Autototaal een top bedrijf

Het bedrijf denkt mee in oplossingen, flexibel en veiligheid van bestuurder, passagiers en auto staan voorop

Kwaliteit en volgens afspraak met gevoel voor service.

Met veel plezier en vertrouwen hebben wij onze auto('s) in onderhoud en met een prima prijs/kwaliteit verhouding zijn we tevreden. Prima service en gewoon aardige mensen.

prettige en goed bedrijf

je wordt er goed geholpen en geven goed advies. snel en vakkundig.

We worden altijd fijn geholpen. Leuke mensen, aardig, vriendelijk en eerlijk.

Prettig om terug te zijn!

Als vanouds weer wel tevreden. Na twee jaar weer terug bij mijn vertrouwde garage.

Kleine beurt gedaan.

Vond het een hoop geld voor een kleine beurt (450 euro). Auto rijdt prima. Was een beetje laat gebeld dat hij klaar was (17.50).

Ontvangen van snelle service

Altijd zeer tevreden en goede service

zoals altijd TOP Garage, Klantvriendelijk.

Mercedes voor apk en beurt gebracht. weer perfect uitgevoerd.

zoals altijd zeer tevreden zowel technisch als persoonlijk

Altijd positief en goed advies naast perfecte behandeling . een tevreden klant

Klantvriendelijk en Deskundig

Zeer goed geholpen, prima geinformeerd. Zeker een aanrader.

Zeer snel en goed geholpen.

Een ruitenwisser werd op dezelfde dag besteld en gemonteerd. Top

Industrieweg 15 1613KT Grootebroek

Over Bosch Car Service