Snel voortvarend geholpen.

Goede service, goed overleg over gebreken.

Goede service en klant vriendelijk maar de rekening was wel erg duur.

Auto voor de apk keuring bij ons op gehaald en weer terug gebracht. De kosten van de totale onderhoudsbeurt plus apk keuring viel ons erg af. Zoveel hadden wij niet verwacht.

Zie hieronder.

We zijn keurig geholpen en het geen wat gedaan moest worden is goed uitgevoerd!

Keurige service!

Altijd een keurige klantenservice, wordt netjes met me meegekeken en advies gegeven.

Gewoon goed voor elkaar

Goed geholpen door dit Bosch CAR Service bedrijf.

Prima garage

Goed advies en geen onnodige reparaties.

Prima alles naar wens

Ging zoals afgesproken was

prettig

Toegangelijk en open staan bij vragen!

👍😀

Een geweldig auto bedrijf. 👍

Uitstekende service

Snel geholpen en daar reparatie iets duurder uitviel eerst met mij gebeld voor toestemming

Geconstateerde gebreken bij de APK keuring de volgende dag verholpen!

Superteam!!!!!

Prima geholpen.

Goed geholpen

Top geholpen weer!

Zeer klantvriendelijk, staan altijd klaar voor je.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette overzichtelijke en heldere rekening. Zoals bij elke auto doet het elke keer weer pijn maar het is altijd beter als fietsen. Snelle service. Auto voelt goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goede service!!!!! zeer tevreden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vervolg n.a.v. een negatieve beoordeling (4).\r\n \r\nMen (AutoTotaal) heeft toegegeven dat het rem incident waarbij de remmen niet meer functioneerde via het rempedaal onwetendheid is geweest en zeker de ernst van de zaak inziet. Immers kan ik het nog navertellen. Dit zou bij het voorrang moeten verlenen of bij een noodstop mogelijk niet het geval zijn geweest.\r\n \r\nDe uitleg is, van AutoTotaal, dat om de metalen gedeelte en deels rubberen-remslang een kunststof huls bevestigd is. Dit ter bescherming van het metaal tegen weersinvloeden c.q. pekel. Onder deze kunststof huls, tussen de metalen aansluiting en de rubberen remslang, blijkt de lekkage ontstaan te zijn. Bij de APK keuring heeft men de verzwakking van de remslang niet kunnen constateren door de kunstof huls. Door het remmen is de verzwakking alsnog gaan scheuren waarbij de remvloeistof uit het remsysteem kon vloeien en het systeem buitenwerking werd gesteld. Naar aanleiding van dit zeer dure leermoment gaat men de kunststofhuls opensnijden om de conditie van de remslang te controleren. Daarbij geef ik aan dat de kunststofhuls er niet voor niets op zit gezien de eerder gegeven uitleg. Men geeft aan dat vanaf nu, na een bepaalde tijd, er een advies gaat komen om standaard de remslangen te vervangen ten behoeve van de veiligheid. De keuze is dan aan de klant om dit wel of niet te doen. (Is dit een ontwerp fout van FIAT?)\r\n\r\nDe kosten van de remslang reparatie worden niet vergoed ondanks het leermoment.\r\n\r\nVoor de scheuren van het achterlicht wordt als uitleg ouderdom gegeven. Dit achterlicht wordt wel kosteloos vervangen.\r\n\r\nVoor de ophanging voor trek ik mijn commentaar in. Dit is onwetendheid van mij geweest. AutoTotaal heeft het mij duidelijk uitgelegd hoe het in elkaar zit. \r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief bij een probleem met de Auto snel geholpen of oplossing gezocht

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben van mening dat de kosten voor deze reparatie op kosten van AUTOTOTAAL had moeten zijn gezien dit een zeer ernstige fout of nalatigheid is geweest en ons in een zeer gevaarlijke situatie heeft gebracht omdat de remmen van ons voertuig onder het rijden niet meer functioneerde. Tevens is het achterlicht unit beschadigd en zitten er barsten in.

Over Auto Totaal BV