Top personeel

Dit bedrijf denkt altijd met je mee. Prijs melden ze netjes vooraf. Echte vakmensen en gaan super netjes met je auto om. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Prima en snel

Prima uitleg en snelle service, alleen minpuntje dat de aanhef in de mail begint met: beste Peerdeman....zou toch ingesteld kunnen worden dat hier mevrouw voor zou staan?

Geweldig en goede service

Defect aan mijn auto. Kon direct komen en werd de storing getraceerd. Leenfiets mee en de volgende dag auto weer storingsvrij. Kosten redelijk. Vriendelijke mensen.. Heel veel vriendelijker dan Heron Enkhuizen..

Ik wordt altijd geweldig geholpen

Is gewoon top

Afspraak is daar afspraak. Goede uitleg als je de auto weer komt halen. Zijn vaklui en je kan ze vertrouwen op hun woord.

Goede service!

Helemaal top

Goede service. Vriendelijke behulpzame mensen.

Eerlijk bedrijf

Ik kom al een aantal jaar bij Auto Totaal. Het is een eerlijk en vakkundig bedrijf. Voordat er wat gedaan moet worden waardoor de kosten hoger uitvallen bellen ze altijd even voor overleg. Ik zit in het Auto onderhoud plan en betaal elke maand een bepaald bedrag. In dat plan zit altijd een leen auto in. En dat zijn knappe auto's. Kortom ik ben zeer tevreden over deze garage.

Geeft vertouwen

Dames en Heren Wij zijn het er over eens dat we een goede zet gedaan hebben bij u langs te komen voor onderhoud van onze auto. Hebben daarin het volste vertrouwen ook gezien de vriendelijkheid en service aan ons verleend. Dit wordt vast een blijvertje!!!! We gaan nog even het auto onderhoud plan doornemen en wellicht komen we daar nog op terug! Voor nu onze dank

Perfecte service

Ik ben hier geweest voor de montage van een trekhaak. Afgesproken lage prijs en keurig gebeld dat de auto eerder klaar was. Vriendelijke receptionist.

Vriendelijk

Ik ben erg vriendelijk geholpen.

Snel voortvarend geholpen.

Goede service, goed overleg over gebreken.

Goede service en klant vriendelijk maar de rekening was wel erg duur.

Auto voor de apk keuring bij ons op gehaald en weer terug gebracht. De kosten van de totale onderhoudsbeurt plus apk keuring viel ons erg af. Zoveel hadden wij niet verwacht.

Zie hieronder.

We zijn keurig geholpen en het geen wat gedaan moest worden is goed uitgevoerd!

Keurige service!

Altijd een keurige klantenservice, wordt netjes met me meegekeken en advies gegeven.

Gewoon goed voor elkaar

Goed geholpen door dit Bosch CAR Service bedrijf.

Prima garage

Goed advies en geen onnodige reparaties.

Prima alles naar wens

Ging zoals afgesproken was

prettig

Toegangelijk en open staan bij vragen!

👍😀

Een geweldig auto bedrijf. 👍

Uitstekende service

Snel geholpen en daar reparatie iets duurder uitviel eerst met mij gebeld voor toestemming

Geconstateerde gebreken bij de APK keuring de volgende dag verholpen!

Superteam!!!!!

Prima geholpen.