prima service

Prima ervaring bij dit bedrijf

Beste Hendrik, Wat een rot ervaring heb jij meegemaakt zeg, ik merk dat je heel teleurgesteld bent. Ik begrijp alleen niet waarom je ONS een slechte review geef, wij heten toevallig Auto-Totaal, zijn een Bosch Car Service autobedrijf, gevestigd in het mooie Grootebroek. Ik heb jou of je auto helaas nog nooit gezien.(je woont 160 kilometer bij ons vandaan..) Zou je zo vriendelijk willen zijn om je review bij ons weg te laten halen en hem bij het juiste bedrijf te plaatsen? Alvast bedankt! Groeten, Jan Reus

Geweldig!

Ik reageer niet gauw op bedrijven, restaurants en diensten. Maar dit keer toch een spontane pluim voor Auto Totaal Twello. Mark of Marc heeft me perfect geholpen met de aanschaf van een zeer scherp geprijsde BMW. Natuurlijk eerst even via occasions sites rondgekeken en mijn hoge verwachting is uitgekomen. Boekjes, NAP alles in orde. Door de goede inruilwaarde voor mijn Jaguar, heb ik meteen geruild. Bijna een familiare benadering en tot nu toe rijd ik nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. Van mij vijf sterren.

Top personeel

Dit bedrijf denkt altijd met je mee. Prijs melden ze netjes vooraf. Echte vakmensen en gaan super netjes met je auto om. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Prima en snel

Prima uitleg en snelle service, alleen minpuntje dat de aanhef in de mail begint met: beste Peerdeman....zou toch ingesteld kunnen worden dat hier mevrouw voor zou staan?

Geweldig en goede service

Defect aan mijn auto. Kon direct komen en werd de storing getraceerd. Leenfiets mee en de volgende dag auto weer storingsvrij. Kosten redelijk. Vriendelijke mensen.. Heel veel vriendelijker dan Heron Enkhuizen..

Ik wordt altijd geweldig geholpen

Is gewoon top

Afspraak is daar afspraak. Goede uitleg als je de auto weer komt halen. Zijn vaklui en je kan ze vertrouwen op hun woord.

Goede service!

Helemaal top

Goede service. Vriendelijke behulpzame mensen.

Eerlijk bedrijf

Ik kom al een aantal jaar bij Auto Totaal. Het is een eerlijk en vakkundig bedrijf. Voordat er wat gedaan moet worden waardoor de kosten hoger uitvallen bellen ze altijd even voor overleg. Ik zit in het Auto onderhoud plan en betaal elke maand een bepaald bedrag. In dat plan zit altijd een leen auto in. En dat zijn knappe auto's. Kortom ik ben zeer tevreden over deze garage.

Geeft vertouwen

Dames en Heren Wij zijn het er over eens dat we een goede zet gedaan hebben bij u langs te komen voor onderhoud van onze auto. Hebben daarin het volste vertrouwen ook gezien de vriendelijkheid en service aan ons verleend. Dit wordt vast een blijvertje!!!! We gaan nog even het auto onderhoud plan doornemen en wellicht komen we daar nog op terug! Voor nu onze dank

Perfecte service

Ik ben hier geweest voor de montage van een trekhaak. Afgesproken lage prijs en keurig gebeld dat de auto eerder klaar was. Vriendelijke receptionist.

Vriendelijk

Ik ben erg vriendelijk geholpen.

Snel voortvarend geholpen.

Goede service, goed overleg over gebreken.

Goede service en klant vriendelijk maar de rekening was wel erg duur.

Auto voor de apk keuring bij ons op gehaald en weer terug gebracht. De kosten van de totale onderhoudsbeurt plus apk keuring viel ons erg af. Zoveel hadden wij niet verwacht.

Zie hieronder.

We zijn keurig geholpen en het geen wat gedaan moest worden is goed uitgevoerd!

Keurige service!

Altijd een keurige klantenservice, wordt netjes met me meegekeken en advies gegeven.

Gewoon goed voor elkaar

Goed geholpen door dit Bosch CAR Service bedrijf.

Prima garage

Goed advies en geen onnodige reparaties.

Prima alles naar wens

Ging zoals afgesproken was

prettig

Toegangelijk en open staan bij vragen!

👍😀

Een geweldig auto bedrijf. 👍

Uitstekende service

Snel geholpen en daar reparatie iets duurder uitviel eerst met mij gebeld voor toestemming

Geconstateerde gebreken bij de APK keuring de volgende dag verholpen!

Superteam!!!!!