altijd een oplossing paraat

Gezellige garage met dorpse sfeer. Geen poeha, geen opsmuk maar een klein team dat altijd voor je klaar staat. Flexibel, deskundig en beschikbaar; super garage

Goede, professionele, vriendelijke behandeling.

Goede, professionele, vriendelijke behandeling.

Goede service!

Vriendelijke ontvangst, goede service! Goede uitleg.

De lijfspeuk van Huub Smolders "Behandel de klant, zoals jezelf ook behandeld wilt worden"

Onlangs in al die jaren mijn inmiddels 6e auto gekocht bij Huub Smolders. Ik had mijn zinnen gezet op een specifiek model, bouwjaar, kleur en uitvoering, maar hadden die niet in hun collectie. In gesprek gaf ik aan dat na een eventueel elders te kopen auto, deze toch in onderhoud bleef bij Huub Smolders. Toeval of niet, ik werd dezelfde dag gebeld dat mijn specifieke keuze toch leverbaar is. En dat tegen zeer aantrekkelijke condities, vergeleken met anderen. Ik had voor mijn wensen contact gehad met verschillende bedrijven in heel Nederland en kom dan in prachtige "autopaleizen" van de grote dealers, met de gedachte "wie betaalt dit uiteindelijk ?". Nee, ga dan naar een gewone autodealer, met echte aandacht en prima service, waarbij "de baas" ook nog even bij aflevering mij fijne en veilige kilometers toewenst.

Goede service tegen een redelijke prijs

Goede service tegen een redelijke prijs

Great services

The atmosphere there is very welcoming and the workers are willing to answers any questions you have regardless big or small. It was my first time here and I will be coming after to get any work done on my car. The garage is accessible there is a place to wash and clean your car fill your tires and tank as well . So all services in one.

Uitstekend!

Geweldige service, zelfs buiten openingstijd om, waar zie je dat nog? Dik tevreden.

Vakbekwaam en correct

Vakbekwaam en net bedrijf.

Betrouwbaar bedrijf

Zie boven

Super fijne ervaring

Goede service erg vriendelijk.

Perfecte service

Korte lijntjes en ze doen wat ze beloven.

Goed geregeld.

snelle service

Een afspraak betreffende een beurt in goed overleg.

We hadden een afspraak gepland in goed overleg, echter deze paste ons door omstandigheden niet meer zo goed. Een wijziging is wederom in goed overleg opnieuw ingepland. Beurt naar alle tevredenheid uitgevoerd en keurig op tijd afhaalgereed gemeld.

no nonsense bedrijf

altijd vriendelijk en behulpzaam.

Ervaring goed

Ze houden een goed informatie wat met je auto gebeurt en wat ze vertelde klop ook als iets niet goed is dan bellen ze meteen op en de auto is weer in top in order

Goed bedrijf, prima service, zeer klantvriendelijk

Onderhoudsbeurt, of en servicebeurt wordt altijd zeer correct uitgevoerd

zeer goed

komen afspraken zeer goed na

Vriendelijk en netjes geholpen. Goede service en advies. Eerlijke prijs

Vriendelijk en netjes geholpen Goede service en advies Eerlijke prijs

Zoals gewoonlijk; duidelijk, vriendelijk en degelijk in werk en uitleg.

Bij het ophalen van de auto, heb ik duidelijke uitleg gekregen over de handelingen en reparaties die zijn uitgevoerd. Ook kreeg ik adviezen over een aantal zaken die eraan komen qua onderhoud.

Daar blijf je klant.

Stipt, vriendelijke mensen en .... niet onbelangrijk ook een vriendelijke prijs.

altijd vriendelijk en vakkundige mensen

prima ervaring wederom

PrimaP

Goed verlopen

Snelle service voor een grote beurt

Snelle service, duidelijke communicatie en vakmensen ook voor de uitleg aan een leek