Positief

Betrouwbare garage.

goede service

Goed ontvangen en uitleg gekregen

Goed en betrouwbaar bedrijf!

Autobedrijf Huub Smolders: een goed en betrouwbaar bedrijf. De communicatie is gemoedelijk, keurig en duidelijk. Ze doen wat ze beloven. De kwaliteit van de dienstverlening is top!

vriendelijk, apk afspraak met kopje koffie, klaar terwijl je wacht.

Mijn apk laten doen, daarbij ook nog tips gekregen voor aankomende aandachtspunten en een prognose van de kosten toegestuurd gekregen, top!

Heel plezierig om als klant daar te mogen komen

Zijn professioneel Zijn vriendelijk Goed overleg met ons als klant

Super service, vriendelijk en accuraat

Goed en kundig advies gekregen. Auto werd keurig afgeleverd, gepoetst als nieuw en ook nog een jaar apk erbij. Top Nico, Huub, Carl, Rob en rest van het team

Fijne auto gekocht bij eerlijke mensen.

Betrouwbare en vriendelijke service

Ik ben geadviseerd door Nico en heb een mooie Hyundai gekocht. Ben erg tevreden met de service en mijn aankoop. Bedankt!

Geweldig geholpen

Werd vlot te woord gestaan en goed geholpen

Goede service.

Problemen worden opgelost, geschatte prijzen zitten altijd in de buurt en een super dienstverlening.

duidelijk vriendelijk

werd vriendelijk en correct behandeld

zoals altijd : GOED

Al jaren een goede en betrouwbare service. Een garage waar ja graag naar toe gaat !!!!!

Fijne vertrouwde ervaring

Vakmensen met een glimlach

Goed en betrouwbaar

Goed kunnen handelen bij inruil auto’s, heel goed advies bij aankoop auto en supersnelle levering. TOP ,!!

Fijne auto rijd heerlijk.

Voor het eerst rijdt ik in een eigen automaat en een Seat. Na een paar dagen even wennen aan de nieuwe snufjes ben ik zeer content. Hij is snel, een makkelijke zit, comfortabel ,en een aangenaam geluid van de motor.

Snel en accuraat geholpen

Een afspraak gemaakt en kon snel voor een beurt naar de garage. Vervangend vervoer stond klaar. Keurig gebeld toen de auto kon worden opgehaald

Heel goed

Ben al enkele jaren erg tevreden

Tot nog toe erg positief ontvangen.

De garage kenden wij nog niet. Goede informatie via (video) website. Na een prettige ontvangst en ‘n aangenaam gesprek de koop afgehandeld.

prima service .vriendelijke menseb

In één woord uitstekend .

zeer goed

Bedankt voor het uitvoeren van de grote beurt . Goed en slim om de opmerkingen te plaatsen, Bedankt.

Een bijzonder fijn bedrijf

Zoek niet verder!