Bij aankoop TV antenne geen goede en juiste uitleg gegeven waardoor schade is ontstaan, bij navraag waarom niet de juist uitleg is gegeven distantiëren hij zich van alle verantwoordelijkheid, en valt over garantie helemaal niet te praten, zelfs van een tegemoetkoming wil men (eigenaar v.d.Slik jr.) niets weten en maakt zich dan uit de voeten en laat je gewoon staan! P.S. personeel was bereidwillig.
Naar winkel gekomen nav website. De prijs van het artikel was echter ipv 10,- zoals vermeld op de website 18,-! Mijn klacht hierover is niet goed opgepakt. Dame verschuilde zich achter leverancier en andere prietpraat. Jammer, voel me niet serieus genomen. Neem je verantwoording. Misleiding. Ik heb het gereedschap wel gekocht maat nog steeds voor 5 euro meer dan de prijs. Dit is 50% meer!
goede ervaring met het garage gedeelte en de aankoop van een andere caravan
Prima ervaringen, zowel in de winkel als met betrekking tot het onderhoud. Men denkt met je mee. En als er toch een keer een foutje gemaakt wordt, dan wordt het soepel en klantvriendelijk opgelost.
prima service, vriendelijk personeel
Positieve ervaring. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Na eerdere ervaringen met caravanbedrijven in Delft.... en Pijnacker is Van der Slik een verademing. Betalen moet je overal, maar bij Van der Slik geen onprettig gevoel bij het zien van de rekening. Dat was bij de andere bedrijven wel anders. Van der Slik repareert en smeert je geen nieuw aan als dat niet nodig is.
Mooi bedrijf en je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen
Prettige en deskundige hulp en advies. Goede service.
Eerste zin van reactie hieronder moet zijn: Deze zomer werd ik geconfronteerd met een mover die het NIET deed, enz.
Deze zomer werd ik geconfronteerd met een mover die het deed, ondanks een voor de vakantie uitgevoerde servicebeurt met het uitdrukkelijke verzoek naar mijn haperende mover te kijken. Mijn eigen dealer kon echter niets vinden. Dan sta je midden in Kroatie zonder mover. Op zich behulpzame handen genoeg, maar daarvoor heb ik die dure mover niet aangeschaft. Bovendien begaf halverwege de vakantie ook nog mijn koelkast het. Na de vakantie ben ik op zoek gegaan naar een andere dealer en kwam ik uit bij Van der Slik, die warme douche krijg je tenslotte niet voor niets. Dus een afspraak gemaakt voor reparatie en de caravan weggebracht. Vanmiddag opgehaald en ik moet zeggen dat ik dik tevreden ben over de reparatieafhandeling. Ik had vooraf de financiële kaders afgesproken en ik werd keurig gebeld over een reparatieadvies. Mijn mover functioneert weer als van ouds en de koelkast moet het ook weer doen. Dat alles voor een zeer acceptabele prijs. Bovendien werd de werking van de nieuwe accu (powerpack van Reich laten monteren) keurig aan mij uitgelegd. Ik ben een uiterst tevreden klant en ik begrijp waarom men die warme douche heeft gekregen.
Satenne snipe satelliet schotel laten monteren die na een jaar wat kuurtjes vertoonde. Na afspraak bij controle is er direct een nieuwe schotel gemonteerd. In de garantietermijn zonder extra kosten. Zeer goede service! Chapeau.
Nadat. we een atenne schotel lieten plaatsen door VDS hadden we problemen met de ontvangst. Ze zijn door het bedrijff perfect opgelost. Alles werkt nu zoals wij het graag willen. Bedankt voor het meedenken.
We zijn op een uiterst vriendelijke en deskundige wijze opgevangen bij het oplossen van problemen aan onze caravan die door onze huidige niet konden worden opgelost, wat een rust en verademing
Nadat wij donderdag 18 april 2013 2 BP gasflessen hadden gekocht, dachten we even dat we die wel in onze caravan, welke vóór het caravanbedrijf hadden geparkeerd, konden plaatsen. Maar de sterke wind van die dag dacht daar anders over en die blies direct één van onze disselbakkleppen eraf. Alle popnagels waren gebroken! Gelukkig bracht de firma Van der Slik een oplossing en heeft met spoed deze kunnen repareren. Vanmorgen, vrijdag 19 april 2013 stond onze caravan al weer gereed en wel om onze vakantie op tijd te laten beginnen. Bedankt Van der Slik!!!!!!
Heet van de naald, Op een camping in Spanje is het slot van onze caravan defect geraakt. Geen mogelijkeid om via ANWB een oplossing te vinden. Echter na telefonisch contact met Van der Slik op woensdagochtend, is het betreffende slot opgestuurd en was maandag op de camping. Zaterdag en Zondag geen postbezorging. Het slot gemonteerd en weer als nieuw. Een heel keurige en snelle afhandeling van van der Slik.
Edelgasstraat 20
2718 SX Zoetermeer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.