Slechte ervaringen, wij hebben vorig jaar een schotel gekocht voor 1200,00 euro, is na 1 jaar kapot, wij moeten vanuit Zeeland zelf de kosten betalen om hem weg te brengen, maar we krijgen hem gelijk weer mee, want hij is gemaakt. niet!! als we hem weer willen proberen hebben we hetzelfde euvel. wij moeten weer de kosten zelf betalen om hem daar weer te krijgen, slechte zaak. dit is duidelijk een maandagochtend kindje en als ze echt goede service zouden willen verlenen moeten ze gewoon voor een nieuwe zorgen. de kosten zitten niet in de garantie, wel de schotel. die schotel kost ons nu al meer dan 100,00 extra in de garantie tijd en dan krijgen we hem waarschijnlijk gewoon weer terug, vertrouwen is weg in van de slik en in de schotel. we gaan verdere stappen ondernemen. Ik werk bij de krant en ga kijken of ik een redactioneel artikel hierover geplaatst kan krijgen, landelijk!
Geachte mevrouw van Tol, Graag reageer ik op uw beoordeling. U schrijft dat na de eerste reparatie het apparaat niet werkte. Dhr. Blom heeft eerder bij ons aan de zaak gezien dat de schotel werkt en later aan de telefoon aangegeven dat de schotel werkte. Ik betreur het dat de schotel nu dienst weigert. Zoals wij in het verleden ook hebben gedaan help ik u ook deze keer weer zo spoedig mogelijk op weg. Echter dient u het product dan wel bij ons aan te leveren. Zodra wij het product hebben ontvangen kunnen wij er mee aan de slag. Zoals u ook in de correspondentie tussen u en de importeur heeft kunnen lezen zijn wij uiteraard verantwoordelijk voor de garantie maar niet voor het transport van en naar u toe. Met vriendelijke groet, Van der Slik Caravans
Uitstekende snelle hulp en prettige afhandeling met een probleem met de mover van onze caravan.
Als nieuwe klant vriendelijk ontvangen en duidelijk uitleg gekregen welke werkzaamheden er bij de onderhoudsbeurt uitgevoerd worden zodat er geen verassingen achteraf zijn. Verder vindt ik de samenwerking met mijn caravanstalling voor het vervoer van en naar de stalling een uitkomst. De eerste indruk is zeker positief.
via de webshop bestelling gemaakt voor 2 zijpanelen Dorema luifel Palma, deze werd door Eric van Dorema persoonlijk geleverd.
Onze voor ons nog nieuwe, maar echt wel bejaarde kleine caravan vandaag uit de stalling gehaald voor een korte vakantie. Nadat opnieuw bleek dat we na het koppelen v d caravan aan de auto de stabilisator niet bevestigd kregen, reden we gelijk maar even door naar van der Slik, want misschien hadden ze tijdens de bovagkeuring ( enkele weken geleden uitgevoerd) toch wel iets over het hoofd gezien. Wisten wij veel.... We parkeerden auto en caravan op straat direkt achter de op/afrit naar de parkeerplekken v caravans. Ondanks de drukte zo kort voor hemelvaart, kwam er direkt iemand kijken en constateerde dat we nog niet helemaal doorhadden hoe die stabilisator werkte.. Nou fijn! Nu wisten we het wel! Maar voor we weg wilden rijden zag ik onze caravan plotseling bewegen en hoorde ik een schurend geluid. Een camper die in zijn vrij stond maar niet op de rem en geen bestuurder had, ging spontaan de afrit af en raakte de fietsendrager achterop onze caravan. Het ding was verbogen en niet meer veilig te gebruiken. Geweldige snelle actie volgde door v d Slik: 2 uur later konden we de caravan al ophalen met een mooie andere fietsendrager erop bevestigd! Alles tussen de (drukke) bedrijven door! Bedankt mensen! Snel en efficient gehandeld. En wij hopen \'onze oude dame\' steeds beter door te krijgen tijdens bepaalde handelingen
Heel service gericht en altijd vriendelijk
Was o.a. opzoek naar een accu die ik wilde gebruiken voor een radio op mijn volkstuin. De accu werd opgeladen door een zonnepaneel van 70 watt. Zo werkte ik al jaren. Nu na 1 jaar was de accu ontladen en kreeg hem met een acculader niet meer op spanning. Toen ik belde en naar de garantie vroeg kreeg ik te horen dat de accu naar de fabrikant opgestuurd moest worden ter beoordeling. Toen ik aan de zaak kwam was de medewerker niet bepaald meegaand zo als ik de accu opladen via een zonnen paneel zou niet werken paneel is te licht van vermogen en opsturen had geen zin dus geen garantie.
Geachte heer Broer, Als uitgebreid doorgenomen aan onze winkelbalie heeft uw huidige zonnepaneel niet voldoende laadcapaciteit om de accu voldoende bij te laden. Daar er op accu's net als bijvoorbeeld op banden beperkte garantie van toepassing is, is de totstandkoming van een lege accu hiervan belangrijk. Zoals u in de winkel is vermeld zal de leverancier naar alle waarschijnlijkheid geen garantie bieden als de accu niet voldoende wordt bijgeladen. Graag voorzien wij u van goed advies en maken daarom graag een berekening welk zonnepaneel u nodig zou hebben. Bij deze bieden wij u nogmaals aan om de accu alsnog naar de leverancier op te sturen omdat hun uiteindelijk de eindbeoordeling doen (wel of geen vergoeding). Groet Van der Slik Caravans.
Keurig snelle bezorging goed verpakt
3jaar geleden een satenne r2 gekockt was naar een week kapot gerepareerd naar een half jaar weer defect zelf moeten maken stonden in spanje daarna breek de kabel van de lnb gemaakt door v d slik 2weken weer zelfde er af gehaald op gestuurd naar vadac 2maanden zoek andere oude schotel voor terug maar wel nieuwe onderdelen moeten betalen was niet over te praten
Geachte Fam. Kruijt, Bedankt voor uw reactie. Ook wij betreuren de trage gang van de laatste reparatie, echter wij zijn in deze afhankelijk van onze leverancier. We hebben u hier ook meerdere malen over geïnformeerd. Vanwege deze omstandigheden hebben wij uit coulance de arbeidskosten achterwegen gelaten op de rekening maar daar de schotel buiten de garantie valt wel de onderdelen doorbelast. Mochten wij u in de toekomst nog van dienst mogen zijn horen wij dit graag. Groet Van der Slik Caravans.
Super snelle service met versturen van het product dat ik via Internet had besteld.
Mijn dochter woont tijdelijk in een caravan in Toscane, Italië en had een degelijke voortent nodig. Na enig zoeken op internet vond ik Van der Slik Caravan Centrum in Zoetermeer. Zij hebben mij voortreffelijk geholpen een passende voortent uit te zoeken die het gehele jaar weer en wind kon doorstaan. Bovendien hebben zij in recordtijd alles rechtstreeks naar Italië verzonden en dat was maar goed ook, want de eerste storm heeft de tent al goed doorstaan. Dat alles zonder dat ik de deur uit hoefde via internet en telefoon geregeld. Grote pluim voor dit bedrijf en voor meneer Bram die mij daarbij prima heeft geholpen. De service van dit bedrijf is top!
Monteurs moeten van onze spullen afblijven. Zij hebben toch hun eigen gereedschap?
De monteur zal contact met u opnemen om e.e.a. toe te lichten. Bedankt voor het plaatsen van uw review.
Na aankoop van mijn nieuwe caravan, waren er wat problemen met de werking van de kachel. Na eerste controle, pomp vervangen. Probleem bleef. Na enig zoekwerk geconstateerd dat twee draadjes verkeerd om zaten. Alles viel gelukkig nog onder garantie. Toch nog problemen met de werking van de kachel. Raadsel! Weer terug naar van der Slik. Telkens weer keurig te woord gestaan en er werd geprobeerd uit te leggen, wat het euvel nog zou kunnen zijn. Voor de derde maal onderzoek gedaan naar oorzaak. Garantie was inmiddels verlopen. Dealer van Alde er wederom bijgehaald. Ook voor hem was het een raadsel. Na uren speurwerk bleek dat er 2 slangen verkeerd om zaten; niet te zien, het zat achter een schot. Nu moet de kachel werken. In de herfstvakantie uitproberen. Uren gezocht, garantie verlopen.....ik vraag bij het ophalen van de KABE, wat is de rekening? Geen sprake van: sorry voor het ongemak! Hulde!! Niet alleen voor deze service, maar ook voor het constant vriendelijk, rustig en correct te woord staan, ook al kom je voor de derde maal voor hetzelfde euvel. Tuurlijk, het moet in orde zijn, maar toch........de manier waarop!! Complimenten voor zoveel coulance! Een tevreden en trotse KABE-bezitter.
Afgelopen zaterdag eens langs geweest om een aantal caravans te bekijken. Onze kinderen (2,5 jaar en 4 mnd) sliepen na de autorit nog door in de kinderwagen. Aangezien we voor de caravans naar de eerste verdieping en het dak moesten vroeg ik of ze misschien een lift hadden zodat we met de kinderwagen naar boven konden, dan konden de kinderen blijven slapen. Een personenlift is er niet maar we mochten met de \"caravanlift\" naar boven. Dat gaf al gelijk een goed gevoel. Na een aantal modellen bekeken te hebben hielden we er een over waar we wel wat meer over wilden weten (we hadden een wensenlijstje meegenomen en de afgelopen tijd ook al meerdere caravans bekeken). Er werd uitgebreid de tijd genomen om onze vragen te beantwoorden. Omdat we nog wat specifieke wensen hadden vroegen we of een offerte konden krijgen. Dit was natuurlijk geen probleem. Er werd helemaal niet gepusht met \"vandaag beslissen dan...\" of iets dergelijks. Gewoon netjes op papier wat het zou gaan kosten. Op ons verzoek even de tijd gekregen om met elkaar te overleggen (we wisten eigenlijk wel dat we deze caravan zouden willen). We hadden er een goed gevoel bij (zowel bij de caravan als bij het bedrijf) en dus de knoop doorgehakt om de caravan te kopen.
Iedereen neemt de tijd en denkt mee. Heel deskundig. Fijn om er naar toe te gaan. Vriendelijk.
klein probleem met een Satenne schotel antenne die nog in garantie was. Tel contact en maar 1 keer verhaal moeten vertellen...Afspraak gemaakt om met de camper te komen Dag\"J\" prima ontvangst, directe oplossing en tevreden belg die naar huis kon rijden met een perfect werkende schotel antenne.Volgens mij een unicum in de wereld van caravans en campers!
Prima!
Prima service, maar het zou wel aardig zijn als ze even helpen de caravan aan de auto te koppelen. Dat kan ik zelf uitstekend, maar ik ben wel de klant die 3 minuten daarvoor een paar honderd euro staat af te rekenen.
Bij de aanschaf van een nieuwe caravan werd alle tijd genomen om e.e.a. goed en duidelijk uit te leggen, dit heb ik bij andere bedrijven wel anders ervaren. Ook kreeg ik een prettige indruk van de bedrijfsleiding en medewerkers.
Edelgasstraat 20
2718 SX Zoetermeer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.